Skocz do zawartości
Kands Maestro
Piehursson
Przez Piehursson, 14.05.2013
  • 31743 wyświetleń
  • 37 komentarzy
  • Kolor biały
  • Rocznik 2013
  • Waga 13600
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis --

Komentarze



ZbyszekZmysichKiszek

Napisano

i fajnie jest. zycze wielu tysiecy km bez awarii.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Piehursson

Napisano

dzięki, oby oby :)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
krism4a1

Napisano

Maestro z 2011, a dzisiejszy to dwie zupełnie inne ramy :)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

daj zdjęcie z chwytami

chwyty kellys'a białe pewnie dobrze się komponują z białą ramą

 

fajny kolorek ramy

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Piehursson

Napisano

nowe zdjęcia wrzucę po wymianie kierownicy i mostka. a co do koloru to te zdjęcia nie oddają go w pełni. zresztą w ogóle słabo rower tutaj wygląda :)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Piehursson

Napisano

sztyca jest już dawno odwrócona, zdjęcie było przed pierwszą jazdą zrobione

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

No mi również biały najbardziej się spodobał, może za wyjątkiem siodełka, które może wymagać częstszego mycia.

 

A swoją drogą...ładne panele na podłodze :P

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Piehursson

Napisano

ta biel wygląda inaczej w naturalnym świetle. tutaj jest ciepłe światło z oczek sufitowych, które powoduje, że rama wpada w kolor kremowy. W rzeczywistości to jest biel, delikatnie perłowa jeśli spojrzy się na ramę pod odpowiednim kątem. Co do siodełka to mam w tej chwili 320 km przejechane i nie ma na nim żadnych śladów ani brudu ani zużycia więc nie jest źle. Stockowo był zamontowany nowy model Vadera w kolorze czarnym ale składając zamówienie poprosiłem aby wrzucili starsze białe bo bardziej mi pasuje wizualnie do ramy ;) W weekend postaram się wrzucić nowe zdjęcia przy świetle dziennym, może już z nową kierownicą i mostkiem :)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • marcusling
      Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: marcusling · 26.01.2021
      Konwa ma bardzo fajny konfigurator. Cena całkowita wyjdzie jak się powstawia jego komponenty. Jest to trochę taniej niż inne marki ale bardzo tanio. Rama wygląda na bardzo ładnie wykonaną. Jak to jest goły karbon bez malowania to jest super.  nie bardzo tanio
    • TheJW
      Indiana Storm X10 21"
      Przez: TheJW · 26.01.2021
      Wieszanie karbonowego roweru na stojaku za górną rurę...gratuluję pomysłu.
    • KrissDeValnor
      Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: KrissDeValnor · 25.01.2021
      A zeżarłeś chińczyka po zakupie chińczyka  
      Fajny chinior - lekko zazdroszczę  
      PS
      Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale jeśli to nie top secret , to możesz rzucić orientacyjnym kosztem - cirka ebałt ( może być PW )
    • twojastara
      Kona Honky Tonk
      Przez: twojastara · 25.01.2021
      o jeżu widzę, że nie widzę powiadomień... ;P no niestety na pl rynku żadnej szosowej kony nie uświadczysz, chociaż teraz już trudno mówić co jest "szosowe" a co "gravelowe", co "adventure", co cross itd...
    • twojastara
      Marin Four Corners 2018
      Przez: twojastara · 25.01.2021
      czadowa owijka!
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 24.01.2021
      Generalnie miałem do czynienia z rożnymi hamulcami sramowskimi i starszymi i z nowszymi, 4 tłoczkowymi i nowymi i używanymi i żadne mnie nie urzekły siłą hamowania. Od 8 lat miałem 4-tloczkowe zee, może to jest powodem..   Co do kół, tutaj nie miałem zamiaru z nimi nic robi poza dołożeniem zapadek do rapiddriva - co już uczyniłem, były 54punkty zaczepienia, teraz jest 108. Tylne koło z kaseta, wentylem i opaską waży 1450g. Myślę ze do dość dobry wynik. Boost110 oczywiście jest (zagapienie przy wpisywaniu)
    • marcusling
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: marcusling · 24.01.2021
      Wiesz ja mam w jednym xtr9100 a w drugim te właśnie levele i jestem bardzo zadowolony. Troszeczkę zmienili wygląd zacisków w 2020, wyglądają bardzo ładnie, jest jakaś gumka zasłaniająca podłączenie przewodu. Jedne i drugie są bardzo dobre. Po prostu. Generalnie zasada na forach jest taka - sram be mają być xt.  Jestem zdziwiony standardem kół w Twoim rowerze. Bo tu nie ma boosta 110/148. Jakbyś chciał sobie zmienić w swoich kołach piasty na jakieś 240 i lekkie szprychy to są takie do dostania? Obręcze karbonowe już masz więc w przyszłości wchodzi w grę jedynie zmiana piast i szprych. Podejrzewam, że przy dt 240/areolite spadła by Ci waga kół o 400 - 450 g. To dosyć dużo. Ja sam tak zrobiłem z kołami od speca, obręcze były karbonowe ale piasty ciężkie 370 czy coś takiego i szprychy jakieś podstawowe dt swiss. po zmianie na to co wymieniłem przed chwilą mam 400 g mniej czyli finalnie 1400 g. To już jest w miarę dobrze. Początkowa waga była 1850g. Są 240 w Twoim standardzie. Teraz dopiero spojrzałem.
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 24.01.2021
      Nie przepadam za hamulcami sramowskimi. Jak się nie mylę to można manetkę sramowska połączyć z i-spec'em.
×