Skocz do zawartości
Kross Level A2 Disc *
Przez filipog44, 12.10.2012
  • 155 374 wyświetleń
  • 80 komentarzy
  • Kolor Czarny mat, niebieskie wstawki + elementy bieli
  • Rocznik 2011
  • Waga 14200
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis * 27 kwietnia 2017, rower został sprzedany. Mam nadzieję, że ma się dobrze ;)

Komentarze



Rowerek fajny, Krossy mi się podobają. Mam tylko takie uwagi:

- przewód od licznika owiń sobie na przewodzie hamulcowym, będzie estetycniej i praktyczniej

- siodełko nie jest za nisko? Poczytaj o bikefitting-u. Będziesz czerpał większą przyjemność z jazdy jak będziesz miałdobrze ustawiony rower. :)

Odnośnik do komentarza

Witam , całkim fajny rowerek kross ma to coś w sobie , mój nie stety kończy wój żywot pęka mi rama na wysokości zacisku od sztycy... ;-(

Trzeba kupić nową ramę tym razem z carbon of course z Krossa Level A10 w planie.

Odnośnik do komentarza

Fajny rower. Podoba mi się czarna rama z niebieskimi wstawkami. Również rozważałem krossa ale wpadła rama kellysa nowa w fajnej cenie to się pokusiłem :) Na razie nie mogę na nic narzekać. Przyjemnych wypadów i zadowolenia.

Odnośnik do komentarza

Fajny Krosik. Generalnie też myślałem o A2 z 2012 ale trafiłem w świetnej cenie moją Meridkę -= powiedzmy podobna klasa.

Odnośnik do komentarza

Inni użytkownicy, którzy śledzą



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Rower na ramie Muesinga Twinroad Lite
      Przez: wojtasin · 26.02.2024
      Wiem, że trochę już minęło, ale pytanie jest - czy w tylny wideł wejdzie opona 1,75" (47 mm)?
    • Kross Esker 8.0
      Przez: SpinOff · 23.02.2024
      Po przesiadce z grupy szosowej, jestem pod wrażeniem tego jak mocno GRX napina łańcuch nawet bez załączonego sprzęgła. Na koła wleciały opony 47mm na mleku i przy ciśnieniu 1,6 bara, to czysta przyjemność z jazdy, nawet po mocno wyboistych drogach. Rower też się fajnie zbiera z miejsca i czuć że waży zdecydowanie mniej od aluminiowych graveli. Rama ma błyszczący lakier, który dobrze się czyści z błota. Jak to zwykle w Krosie, fabrycznie jest zamontowana kierownica 440mm. Jak dla mnie, za sz
    • Kross Esker 2.0
      Przez: SpinOff · 23.02.2024
      Entry level Krossa z 2020 roku. Dobrze mi się na nim jeździło, ale drugi raz nie kupiłbym gravela z szosową grupą. Na wybojach łańcuch strasznie obija się o ramę, a na zjazdach i tak nie wykorzystuję ostatniej koronki. Co do aluminiowego widelca, to trochę czuć jego twardość. Nawet na oponach 40mm kierownica potrafi czasem dać po rękach. Na plus prowadzenie linek w ramie. W żadnym rowerze przednia przerzutka nie chodzi tak lekko jak w tym. Rozmiar L z poziomą 550mm idealnie pasuje, ale musi
    • Trek 920
      Przez: Strek · 01.02.2024
      W zasadzie to już biały kruk, bo chyba od roku nie ma go już w akrualnej produkcji treka , zaczynam zbierać trochę zapasowych części do tego nosorożca bo jedzi mi się nim naprawdę bardzo dobrze....
    • Trek 920
      Przez: KNKS · 01.02.2024
      Super 😎 Tak jak nie lubię tego typu rowerów, tak ten bardzo mi się podoba.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 01.02.2024
      no to mój waży teraz w okolicach 12kg, po zmianie kół, dętek na TPU, kiery, sztycy siodła, przerzutki tylnej i łańcucha, hamulców.
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 31.01.2024
      obecnie waga okolice 11kg. Zmienione koła, amor i napęd 1x10 na ten sezon wymiana napędu na kompletny XT M8000 1x11 i zobaczymy ile waga pokaże + tubeless fabrycznie rower ważył 12.3 samo przejście na napęd 1x10 dało wagę 12 kg. 
    • GT i-drive 2.0
      Przez: MrJ · 31.01.2024
      Styczeń 2024 - rozbiórka roweru na części. Większość zostanie wykorzystana do przekładek, natomiast rama + damper + przyległosie idą na sprzedaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...