Skocz do zawartości
Kross Level A2 Disc *
filipog44
Przez filipog44, 12.10.2012
  • 103084 wyświetleń
  • 80 komentarzy
  • Kolor Czarny mat, niebieskie wstawki + elementy bieli
  • Rocznik 2011
  • Waga 14200
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis * 27 kwietnia 2017, rower został sprzedany. Mam nadzieję, że ma się dobrze ;)

Komentarze



Rowerek fajny, Krossy mi się podobają. Mam tylko takie uwagi:

- przewód od licznika owiń sobie na przewodzie hamulcowym, będzie estetycniej i praktyczniej

- siodełko nie jest za nisko? Poczytaj o bikefitting-u. Będziesz czerpał większą przyjemność z jazdy jak będziesz miałdobrze ustawiony rower. :)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Dzięki :) Siodełko aktualnie jest troszkę wyżej niż na zdjęciach ale dla mnie jest odpoweidnie bo mam niecałe 170cm wzrostu :)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Rower spoko, zresztą jak wszystkie krossy z serii Level, a co do błotników to moje zakładane są tylko na okres jesienno - zimowy

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
sebastiano1980spd

Napisano

Witam , całkim fajny rowerek kross ma to coś w sobie , mój nie stety kończy wój żywot pęka mi rama na wysokości zacisku od sztycy... ;-(

Trzeba kupić nową ramę tym razem z carbon of course z Krossa Level A10 w planie.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Ehh szkoda roweru, ale z karbonowej ramy na pewno będziesz zadowolony :) dzięki za głos i komentarz, pozdrawiam :)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Fajny rower. Podoba mi się czarna rama z niebieskimi wstawkami. Również rozważałem krossa ale wpadła rama kellysa nowa w fajnej cenie to się pokusiłem :) Na razie nie mogę na nic narzekać. Przyjemnych wypadów i zadowolenia.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Fajny Krosik. Generalnie też myślałem o A2 z 2012 ale trafiłem w świetnej cenie moją Meridkę -= powiedzmy podobna klasa.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Members Who Marked

  • filipog44 filipog44

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • marcusling
      Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: marcusling · 26.01.2021
      Konwa ma bardzo fajny konfigurator. Cena całkowita wyjdzie jak się powstawia jego komponenty. Jest to trochę taniej niż inne marki ale bardzo tanio. Rama wygląda na bardzo ładnie wykonaną. Jak to jest goły karbon bez malowania to jest super.  nie bardzo tanio
    • TheJW
      Indiana Storm X10 21"
      Przez: TheJW · 26.01.2021
      Wieszanie karbonowego roweru na stojaku za górną rurę...gratuluję pomysłu.
    • KrissDeValnor
      Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: KrissDeValnor · 25.01.2021
      A zeżarłeś chińczyka po zakupie chińczyka  
      Fajny chinior - lekko zazdroszczę  
      PS
      Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale jeśli to nie top secret , to możesz rzucić orientacyjnym kosztem - cirka ebałt ( może być PW )
    • twojastara
      Kona Honky Tonk
      Przez: twojastara · 25.01.2021
      o jeżu widzę, że nie widzę powiadomień... ;P no niestety na pl rynku żadnej szosowej kony nie uświadczysz, chociaż teraz już trudno mówić co jest "szosowe" a co "gravelowe", co "adventure", co cross itd...
    • twojastara
      Marin Four Corners 2018
      Przez: twojastara · 25.01.2021
      czadowa owijka!
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 24.01.2021
      Generalnie miałem do czynienia z rożnymi hamulcami sramowskimi i starszymi i z nowszymi, 4 tłoczkowymi i nowymi i używanymi i żadne mnie nie urzekły siłą hamowania. Od 8 lat miałem 4-tloczkowe zee, może to jest powodem..   Co do kół, tutaj nie miałem zamiaru z nimi nic robi poza dołożeniem zapadek do rapiddriva - co już uczyniłem, były 54punkty zaczepienia, teraz jest 108. Tylne koło z kaseta, wentylem i opaską waży 1450g. Myślę ze do dość dobry wynik. Boost110 oczywiście jest (zagapienie przy wpisywaniu)
    • marcusling
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: marcusling · 24.01.2021
      Wiesz ja mam w jednym xtr9100 a w drugim te właśnie levele i jestem bardzo zadowolony. Troszeczkę zmienili wygląd zacisków w 2020, wyglądają bardzo ładnie, jest jakaś gumka zasłaniająca podłączenie przewodu. Jedne i drugie są bardzo dobre. Po prostu. Generalnie zasada na forach jest taka - sram be mają być xt.  Jestem zdziwiony standardem kół w Twoim rowerze. Bo tu nie ma boosta 110/148. Jakbyś chciał sobie zmienić w swoich kołach piasty na jakieś 240 i lekkie szprychy to są takie do dostania? Obręcze karbonowe już masz więc w przyszłości wchodzi w grę jedynie zmiana piast i szprych. Podejrzewam, że przy dt 240/areolite spadła by Ci waga kół o 400 - 450 g. To dosyć dużo. Ja sam tak zrobiłem z kołami od speca, obręcze były karbonowe ale piasty ciężkie 370 czy coś takiego i szprychy jakieś podstawowe dt swiss. po zmianie na to co wymieniłem przed chwilą mam 400 g mniej czyli finalnie 1400 g. To już jest w miarę dobrze. Początkowa waga była 1850g. Są 240 w Twoim standardzie. Teraz dopiero spojrzałem.
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 24.01.2021
      Nie przepadam za hamulcami sramowskimi. Jak się nie mylę to można manetkę sramowska połączyć z i-spec'em.
×