Skocz do zawartości
Kross Level A3 140mm
extrema
Przez extrema, 06.12.2012
  • 72245 wyświetleń
  • 12 komentarzy
  • Kolor Fioletowo-biały
  • Rocznik 2012
  • Waga 12700
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Rama : T6061 aluminium,hydroformowana, women geometry
    Kolor : biało-fioletowy
    Rozmiar : S
    Widelec : EPICON LOD 140mm
    Biegi : 27
    Przerzutka przód : SLX
    Przerzutka tył : DEORE
    Hamulec przód : Tektro Auriga Comp 160mm
    Hamulec tył : Tektro Auriga Comp 160mm
    Manetki : DEORE
    Korba : Truvativ X-FLOW 3.0
    Suport : Cartridge VP-BC73
    Łańcuch : SLX
    Kaseta : Sram 9-SPEED
    Piasty : Joy Industrial
    Opony : Schwalbe RACING RALPH 26x2.25 Zwijane
    Dętki : Schwalbe ULTRA LIGHT
    Obręcze : RODI CC 40 2 komorowe
    Kierownica : Truvativ Alu
    Wspornik kierownicy : Truvativ XR
    Wspornik siodła : HL Corp Alu
    Stery : Super Express H-142
    Siodło : WTB Gel
    Waga 12800 gr


    Sprzęt dla drugiej połówki. Ciekawe malowanie ramy, ładne obręcza , fajnie się prowadzi z 140mm, przerzutki chodzą super :-) klocki będą do wymiany.

Komentarze



No właśnie dobrze :-)

wcześniej też miałem epicona tylko 100mm, zrobiłem 3 tysi i wszystko z nim jest dobrze, a jezdże tylko w górach beskidu małego więc go nie oszczedzałem, na 140 mm byłem parę razy w górach i różnica jest duża- na plus :-)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Również chętnie założyłbym sobie Epicona, bo niestety jeżdżę na sprężynowym XCM ale niestety na razie mnie nie stać :(

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

ja też nie odrazu miałem:-)

spróbuj sprzedac na allegro swoj amorek :-) ja tak zrobiłem ..

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Rower nawet fajny tylko bardziej kobiecy :D

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Lepsze komponenty niż obecnie w Level A6 2012 :-) Pozdro

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • marcusling
      Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: marcusling · 26.01.2021
      Konwa ma bardzo fajny konfigurator. Cena całkowita wyjdzie jak się powstawia jego komponenty. Jest to trochę taniej niż inne marki ale bardzo tanio. Rama wygląda na bardzo ładnie wykonaną. Jak to jest goły karbon bez malowania to jest super.  nie bardzo tanio
    • TheJW
      Indiana Storm X10 21"
      Przez: TheJW · 26.01.2021
      Wieszanie karbonowego roweru na stojaku za górną rurę...gratuluję pomysłu.
    • KrissDeValnor
      Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: KrissDeValnor · 25.01.2021
      A zeżarłeś chińczyka po zakupie chińczyka  
      Fajny chinior - lekko zazdroszczę  
      PS
      Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale jeśli to nie top secret , to możesz rzucić orientacyjnym kosztem - cirka ebałt ( może być PW )
    • twojastara
      Kona Honky Tonk
      Przez: twojastara · 25.01.2021
      o jeżu widzę, że nie widzę powiadomień... ;P no niestety na pl rynku żadnej szosowej kony nie uświadczysz, chociaż teraz już trudno mówić co jest "szosowe" a co "gravelowe", co "adventure", co cross itd...
    • twojastara
      Marin Four Corners 2018
      Przez: twojastara · 25.01.2021
      czadowa owijka!
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 24.01.2021
      Generalnie miałem do czynienia z rożnymi hamulcami sramowskimi i starszymi i z nowszymi, 4 tłoczkowymi i nowymi i używanymi i żadne mnie nie urzekły siłą hamowania. Od 8 lat miałem 4-tloczkowe zee, może to jest powodem..   Co do kół, tutaj nie miałem zamiaru z nimi nic robi poza dołożeniem zapadek do rapiddriva - co już uczyniłem, były 54punkty zaczepienia, teraz jest 108. Tylne koło z kaseta, wentylem i opaską waży 1450g. Myślę ze do dość dobry wynik. Boost110 oczywiście jest (zagapienie przy wpisywaniu)
    • marcusling
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: marcusling · 24.01.2021
      Wiesz ja mam w jednym xtr9100 a w drugim te właśnie levele i jestem bardzo zadowolony. Troszeczkę zmienili wygląd zacisków w 2020, wyglądają bardzo ładnie, jest jakaś gumka zasłaniająca podłączenie przewodu. Jedne i drugie są bardzo dobre. Po prostu. Generalnie zasada na forach jest taka - sram be mają być xt.  Jestem zdziwiony standardem kół w Twoim rowerze. Bo tu nie ma boosta 110/148. Jakbyś chciał sobie zmienić w swoich kołach piasty na jakieś 240 i lekkie szprychy to są takie do dostania? Obręcze karbonowe już masz więc w przyszłości wchodzi w grę jedynie zmiana piast i szprych. Podejrzewam, że przy dt 240/areolite spadła by Ci waga kół o 400 - 450 g. To dosyć dużo. Ja sam tak zrobiłem z kołami od speca, obręcze były karbonowe ale piasty ciężkie 370 czy coś takiego i szprychy jakieś podstawowe dt swiss. po zmianie na to co wymieniłem przed chwilą mam 400 g mniej czyli finalnie 1400 g. To już jest w miarę dobrze. Początkowa waga była 1850g. Są 240 w Twoim standardzie. Teraz dopiero spojrzałem.
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 24.01.2021
      Nie przepadam za hamulcami sramowskimi. Jak się nie mylę to można manetkę sramowska połączyć z i-spec'em.
×