Skocz do zawartości
Kross Level A3 140mm
extrema
Przez extrema, 06.12.2012
  • 55052 wyświetleń
  • 12 komentarzy
  • Kolor Fioletowo-biały
  • Rocznik 2012
  • Waga 12700
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Rama : T6061 aluminium,hydroformowana, women geometry
    Kolor : biało-fioletowy
    Rozmiar : S
    Widelec : EPICON LOD 140mm
    Biegi : 27
    Przerzutka przód : SLX
    Przerzutka tył : DEORE
    Hamulec przód : Tektro Auriga Comp 160mm
    Hamulec tył : Tektro Auriga Comp 160mm
    Manetki : DEORE
    Korba : Truvativ X-FLOW 3.0
    Suport : Cartridge VP-BC73
    Łańcuch : SLX
    Kaseta : Sram 9-SPEED
    Piasty : Joy Industrial
    Opony : Schwalbe RACING RALPH 26x2.25 Zwijane
    Dętki : Schwalbe ULTRA LIGHT
    Obręcze : RODI CC 40 2 komorowe
    Kierownica : Truvativ Alu
    Wspornik kierownicy : Truvativ XR
    Wspornik siodła : HL Corp Alu
    Stery : Super Express H-142
    Siodło : WTB Gel
    Waga 12800 gr


    Sprzęt dla drugiej połówki. Ciekawe malowanie ramy, ładne obręcza , fajnie się prowadzi z 140mm, przerzutki chodzą super :-) klocki będą do wymiany.

Komentarze



No właśnie dobrze :-)

wcześniej też miałem epicona tylko 100mm, zrobiłem 3 tysi i wszystko z nim jest dobrze, a jezdże tylko w górach beskidu małego więc go nie oszczedzałem, na 140 mm byłem parę razy w górach i różnica jest duża- na plus :-)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Również chętnie założyłbym sobie Epicona, bo niestety jeżdżę na sprężynowym XCM ale niestety na razie mnie nie stać :(

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

ja też nie odrazu miałem:-)

spróbuj sprzedac na allegro swoj amorek :-) ja tak zrobiłem ..

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Rower nawet fajny tylko bardziej kobiecy :D

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Lepsze komponenty niż obecnie w Level A6 2012 :-) Pozdro

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • pawel2208
      Kross Level R8
      Przez: pawel2208 · 19.11.2018
      Gdzie zaopatrzyłeś się w przelotki pancerza przedniej przerzutki, bo widzę, że masz już 2x11? Tą pierwszą można przewiercić, ale z drugą raczej może być problem.
    • kemot1974
      Giant Defy Advanced
      Przez: kemot1974 · 17.11.2018
      32 bez problemu, o 35 nie myślałem, sprawdzę, bardzo fajna opcja, pozdrawiam
    • g286
      Giant Defy Advanced
      Przez: g286 · 17.11.2018
      Jak wejdą 32 mm na legalu to i 35 mm tego typu powinny:  Montowałem do Endurace CF SL i w terenie sobie świetnie radził. 
    • kemot1974
      Giant Defy Advanced
      Przez: kemot1974 · 16.11.2018
      g286, masz rację, mogli zrobić całą grupę 105 7000. Rower kupiłem dla ramy, jest bardzo wygodna i bardzo sztywna. Odnośnie ceny, otrzymałem fajny rabat, więc inwestując w korbę i zaciski hamulców 105 R7000 i tak wyjdzie taniej niż Canyon :), do tego serwis na miejscu. Roweru nie ważyłem, nie jest to dla mnie kluczowy parametr.  Rama pozwala mi na swobodny montaż opon od 23 do 32 , wiec jest możliwość ścigania się  amatorsko po szosie, jak i wygodnego jeżdżenia poza ubitymi drogami. Aktualnie cieszę się się z jazdy, nie zamierzam inwestować w wymianę osprzętu, jedyne co chodzi mi po głowie to zakup dodatkowego kompletu kół pod opony 32 i szybkiej zmiany przez zaplanowaniem trasy ( szosa/las)    
    • g286
      Giant Defy Advanced
      Przez: g286 · 16.11.2018
      Strasznie słabe są oszczędności czynione przez Gianta na poza grupowej korbie i hamulcach, czyli najfajniejszych i najdroższych częściach nowej R7000.  Można zrobić rower w identycznej w zasadzie cenie i kompletnym osprzęcie: https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2019/endurace-cf-sl-disc-7-0.html  Jaka waga ? Bo tłumaczenie Gianta jest kuriozalne. 
    • mambaout
      Accent CX-One
      Przez: mambaout · 15.11.2018
      zmiana framesetu na cx-one
    • Jurcyk
      Santa Cruz Blur XC Carbon
      Przez: Jurcyk · 15.11.2018
      Teraz moje marzenia przesunęły się w kierunku szosy, po X latach szwędania się po szutrach, lasach i bezdrożach, przyszedł czas na większe przeloty i zwiedzanie okolic.
    • MtK
      Santa Cruz Blur XC Carbon
      Przez: MtK · 14.11.2018
      Marzenia trzeba spełniać, u mnie w kolejce marzeń nowy Blur XC (2019). Przyszły rok pod znakiem składania „świętego" 29'era  
×