Skocz do zawartości
Canyon Lux Trial CF 8
Przez HarveyDent, 13.07.2022
  • 6 474 wyświetleń
  • 11 komentarzy
  • Kolor Columbia Blue
  • Rocznik 2022
  • Waga 12
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Zmiany:
    - karbonowa kiera
    - gpipy ESI Chunky
    - blokada OneLoc
    - łańcuchy SRAM X01
    - metaliczne klocki SRAM
    - tuning zawieszenia
    - pomiar mocy Ronde
  • +1 pomógł 2

Komentarze



Idealny. Tylko załóz jakieś sensowne mocowanie pod 830, bo to na gumkach nie pasuje do tak eleganckiego sprzętu 😉

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Tomek595 napisał:

Idealny. Tylko załóz jakieś sensowne mocowanie pod 830, bo to na gumkach nie pasuje do tak eleganckiego sprzętu 😉

Jak gdzieś namierzę zamiennik uchwyty MTB garmina to wymienię.  Raz już dałem milion monet za kawałek plastiku do mocowania radaru Varia w szosie, a teraz taki uchwyt 25 zł na alli :) Tym razem poczekam 

Odnośnik do komentarza
37 minut temu, KNKS napisał:

Czy praca Sid'a poprawiła się po zastosowaniu EvenFlow ? "Wymiękczył" się ?

Dokładnie tak. Nie jest taki "tępy" na początku i chętnie "wybiera liście". Generalnie ładnie i płynnie pracuje w całym zakresie. 

Odnośnik do komentarza

Po modyfikacji widelca odnosiłem wrażenie że tył "nie nadąża" za przodem. Wleciała więc puszka MegNeg od Rockshoxa. Testuje optymalną wielkość komory negatywnej, ale zapowiada się miło i sympatycznie :)

Odnośnik do komentarza

Inni użytkownicy, którzy śledzą



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Marin Muirwoods
      Przez: jendrzych · 04.12.2023
      Zawadiacki Zbójaszek!
    • Marin Muirwoods
      Przez: leejoonidas · 25.11.2023
      Wideł to stal z Axle to Crown 420mm i 45mm offsetem. Opona max. jaka wchodzi w ten wideł to 2,5". Wideł jest wsadzony w główkę ramy o kącie 67,5 stopni.
    • Marin Muirwoods
      Przez: grzesiowu · 24.11.2023
      Hej ... napisz coś o widelcu bo pewnie wiele osób to interesuje. Rowerek fajny 🙂
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Faktem jest że zaciski do MTB Trp Spyke potrzebują więcej ciagu linki niż zaciski Trp Spyre ale nie jest to aż taka duża różnica aby nie dało się tego ustawić z klamkomanetkami szosowymi, efektem większego ciągu linki jest większa siła hamowania, dodatkowo zaciski  Trp Spyke są masywniejsze, o 4mm grubsze co może jeszcze zwiększać sztywność zacisku. Koło bez problemu da się zablokować z górnego chwytu. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 24.11.2023
      TRP Spyke  w połączeniu z 105 R7000 ?    I nie brakuje ciągu linki??  da się 'zablokować koło' ?
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Z tyłu jest GRX812.
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 23.11.2023
      Dzięki. Tak to są TRP Spyre  z klamkomanetkami 105 R7000, jednakże lepsze są TRP Spyke które mam podłączone w drugim rowerze do tych samych klamkomanetek, siła hamowania jest według mnie o 50% większa. Do BB5/7 nie mam porównania. Kaseta to M8000 11-40 z zębatką 34T, dla mnie taki układ do jazdy w terenie jest optymalny. Ramka mieści oponę 47 tak z przodu jak i z tyłu. U mnie są oponki do cyklocrossu 35 bo to jest rower przełajowy. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 23.11.2023
      @leejoonidas bardzo ładnie 1. widzę heble TRP SPYRE -  masz porównanie do BB5/BB7 w sile hamowania?  2. jaka to seria klamkomanetek? 3. kaseta na oko 40T?  jaka tam przerzutka jest z tyłu?  4. ile ta rama mieści fizycznie gumy z tyłu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...