Skocz do zawartości
Canyon Lux Trial CF 8
Przez HarveyDent, 13.07.2022
  • 1 036 wyświetleń
  • 8 komentarzy
  • Kolor Columbia Blue
  • Rocznik 2022
  • Waga 12
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Zmiany:
    - karbonowa kiera
    - gpipy ESI Chunky
    - blokada OneLoc
    - łańcuchy SRAM X01
    - metaliczne klocki SRAM
    - Tuning widelca
  • +1 pomógł 2

Komentarze

OneLoc zastąpił TwistLock'a którego nie mogłem znieść. Wleciały także ulubione Esi Chunky.

Odnośnik do komentarza

Idealny. Tylko załóz jakieś sensowne mocowanie pod 830, bo to na gumkach nie pasuje do tak eleganckiego sprzętu 😉

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Tomek595 napisał:

Idealny. Tylko załóz jakieś sensowne mocowanie pod 830, bo to na gumkach nie pasuje do tak eleganckiego sprzętu 😉

Jak gdzieś namierzę zamiennik uchwyty MTB garmina to wymienię.  Raz już dałem milion monet za kawałek plastiku do mocowania radaru Varia w szosie, a teraz taki uchwyt 25 zł na alli :) Tym razem poczekam 

Odnośnik do komentarza

Świetny rower tylko po co ten archaiczny łańcuch?:) Pinion pasek i byłby idealny:)

Odnośnik do komentarza

Mały tuning SIDa  - szczegóły w modyfikacjach. Gumka na garniaka też zmieniona :)

Odnośnik do komentarza

Czy praca Sid'a poprawiła się po zastosowaniu EvenFlow ? "Wymiękczył" się ?

Odnośnik do komentarza
37 minut temu, KNKS napisał:

Czy praca Sid'a poprawiła się po zastosowaniu EvenFlow ? "Wymiękczył" się ?

Dokładnie tak. Nie jest taki "tępy" na początku i chętnie "wybiera liście". Generalnie ładnie i płynnie pracuje w całym zakresie. 

Odnośnik do komentarza

Inni użytkownicy, którzy śledzą



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: Kowal1986 · 05.08.2022
      Już pozbyłem się tej chińskiej ramy - krzywo wykonana była mufa suportu PressFit i łożyska zdychały co kilkaset km (nawet kątowe od Enduro w topowym suporcie skręcanym WheelsMfg). Pan K. w ramach gwarancji zrobił planowanie mufy, ale nie miałem już zaufania do tej ramy i sprzedałem ją za grosze. Nowy nabywca po roku nic mi nie reklamował (informowałem go o tym fakcie), ale ogólnie nie polecam... Wyleczyłem się z karbonu i teraz ujeżdzam stalowego Ritchey Ultra, do którego przerzucilem całe
    • Marin Rift Zone Carbon 2
      Przez: Eathan · 05.08.2022
      Właściwie to się już pogubiłem co wymieniałem. Ostatnie zmiany to: 1) nowe pierścionki do piasty DT Swiss - rachet 36  Fabrycznie było 18 i zmiana na 36 to przepaść. Zdecydowanie czuję różnicę podczas pedałowania. 2) nowa korba - XT M8100 + blat XT SM-CRM85 FC-M8100 32T Na wymianie korby udało się urwać 0,3 kg. Jestem w szoku, bo nie przypuszczałem, że fabryczna FSA jest tak ciężka.  3) nowa korba to nowy suport - wpadł Token TK878EX Jak zwykle Token robi robotę. 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 02.08.2022
      W  SL są  osie z niedementowalnymi klamkami więc bardzo ciężkie, a wydaje mi się, że w SLX są inne, lżejsze i nie wiem czy będzie sens je wymieniać.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 02.08.2022
      A chyba teraz kojarzę z szosa org  . Jakbyś znalazł chwilę czasu to bym poprosił link o te sztywne ośki, muszę w końcu swoje zważyć, bo wiem że na tym elemencie da się też zaoszczędzić. I podaj proszę jak się spisuje te siodełko Specialized Romin Evo Mirror  . 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Tak, fabrycznie ważył dokładnie 9,3 kg w rozmiarze M (oczywiście bez pedałów) z ciężkim dętkami. Bardzo dużo zaoszczędziłem  na kołach Farsports (masa 1320 gramów) i kierownicy Cadex AR (180 gramów w rozmiarze 440 mm), zmieniłem też osie na J&L, opony na Terra Speed (z mlekiem).
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      No to super waga, bo docelowo tam podawali chyba 9,3. Też mam w planach na przyszły sezon na mały upgrade, a dokładnie kierownica nieco szersza 440 i mostek 80 może 90, ale to jeszcze zobaczę. Pewnie też wpadną w między czasie inne koszyki no i oczywiście opony, myślę o Tufo Thundero w 40c + wkładki od PTN   
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Elegancki rower. Też mam Grizla, ale SL. Po zmianie kół, opon, kierownicy i siodełka udało mi się zejść do 8,4 kg (z pedałami, koszykami na bidon). Tak mi się spodobała jazda tego typu, że rower szosowy stoi prawie nieużywany.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      Chciałem coś innego ale nie chciałem zrezygnować z bezdroży. Mimo że jeżdżę na rowerze przez całe życie, tak teraz naprawdę zaczynam odkrywać wcześniej nieodkryte  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...