Skocz do zawartości

Kluska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    314
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Skąd
    Sieradz

Ostatnie wizyty

742 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Kluska

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

50

Reputacja

  1. hmm dzięki za zdjęcia w RX podoba mi się jeszcze możliwość wyboru trybu świecenia (extrime, power, eco, drl, power+drl, eco+drl), a ixon iq premium (hight power i low power) czyli muszę się jeszcze kilka nocek „przespać” z problemem
  2. hmm poza terenem zabudowanym trochę mało światła (nie chce kupować Convoy) RX5 za 150 pójdzie, a Ixon IQ Premium 80 lux za 235+30 przesyłka akumulatorki i ładowarkę mam, wiece nie potrzebuję czy 25lux jest odczuwalne, bo porównując RX5 i Philips SafeRide 80 to widać różnice zdjęcie wyżej RX5 zdjęcie poniżej SafeRide 80 wiem że te dwie lampki mają różny rozkład światła zdjęcia zapożyczone z serwisu light-test.info hmm, może najpierw skontaktuje się z kimś z swiatelka.pl w sprawie modowania, jakby to wyglądało, czy jest to opłacalne EDIT ale porównując Ixon IQ 40lux i RX5, to RX5 lepszy ma rozkład światła czyli Ixon IQ Premium będzie miało podobny rozkład światła, tylko że będzie jaśniejsza
  3. witam mam takie pytanie czy duża jest różnica w oświetleniu drogi między Roxim RX5 a Busch & Muller Ixon IQ Premium 80 lux opłaca się sprzedać RX5 i dołożyć do Ixon IQ, czy lepiej zmodować RX5 wkładając diodę Cree XP-G2, tak jak piszą na light-test.info, sam bym nie modował, trzeba było by zlecić komuś kto się zna na tym, oraz jeszcze jedno pytanie, jak wtedy czas świecenia, o ile skróci się czas działania na akumulatorkach
  4. witam na YT jest prezentacja fajne tryby świecenia dodatkowo na cenreum rowerowe jest za 29,90
  5. Jeśli użyjesz dobrych kolców to nie będziesz musiał często wymieniać. Przy v-brake obręcz musi być czysta i prosta, jeśli jeździsz w mokrych (błotnistych) warunkach to tarcza lepiej się sprawdzi. Wysłane z P880, przy użyciu Tapatalka. Przepraszam za wszelkie literówki i błędy.
  6. witam jak wypisywałem DMC sugerowałem się zapisami w książce gwarancyjnej a nie danym wyposażeniem danego modelu, wiec proszę uważnie czytać temat, a nie wyrywkowo pojedynczy post, co innego jest wytrzymałość poszczególnych elementów a co innego zapis w karcie gwarancyjnej/sposobie użytkowania
  7. to jest ten problem, sam go przerabiałem jak na szybko zmieniałem łańcuch po zmianie nagle zaczęło co „terkotać” źle przełożony łańcuch jak to mówią gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy
  8. jak masz możliwość aby go obejrzeć, zobaczyć jak jeździ jak działają przerzutki jesli wszystko jest ok to myślę że jest wart zastanowienia się nad nim być może coś jeszcze utargujesz tak wyglądał oryginalnie
  9. @up czytałeś właściwości oleju którego użyłeś czyżby wchodził w reakcję z aluminium ?
  10. witam testowałem olej Makity do smarowania łańcucha, na szosie może i się sprawdza, ale na pylących trasach już nie, napęd brudny (czyt. czarny jakby posmarowany tuszem do rzęs), łapie wszystko bez wyjątku teraz testuję Squirt, przejechałem aktualnie na nim ±50km w ciężkich warunkach, piach, pył, dodatkowo wczoraj trochę w deszczu, łańcuch nie łapie syfu (może sporadycznie) jest cichy i nic nie trzeszczy jak przy oleju do łańcucha Makity, tam jak złapał piasek to siedział do czyszczenia albo do „zmielenia” nie wiem jak będzie zachowywał się ProGold Prolink oraz ROHLOFF w warunkach w których jeżdżę, ale z Squirt jestem zadowolony
  11. witam @@santaclaus1, ważysz 80 kg + waga roweru Evado 3.0 14,31 kg = 94,31, czyli pozostaje Ci 5,69 kg na akcesoria oraz bagaż Kross ma 100 kg DMC, według mnie Kross odpada właśnie z tego względu co do herculesa sam zastanawiałem się nad nim, ale nie mogłem się doprosić o podanie jakie są „limity” wagowe na rowery herculesa w książce GW oraz obsługi jest to nie jasno napisane: a od dystrybutora nie mogłem się doprosić angielskiej ver. instrukcji wiec wybór porzuciłem jakbyś miał 150 zł więcej to idzie kupić Vipera GTS za 1950 (Laks.pl, oraz Rowerzysta.pl - tutaj pytaj się o rower bez gratisów) czy mierzyłeś się do któregoś z ww rowerów?
  12. @up jeśli wydajność jest podobna to również opłacalność najpierw spróbuję Squirt na allegro jest http://allegro.pl/squirtlube-120ml-i3334171986.html co do wysyłki to ciekawe czy każdy olej wysyłają w osobnej paczce, wysyłka kurierem również po 1 sztuce o dziwo w sklepie wkreceni.pl nie sprzedają ProGold ProLink Extreme
  13. witam chciałbym przeprosić za wprowadzenie zamieszania, źle odczytałem wypowiedź kolegi @@MokryxD, @@MokryxD, napisał 1kkm czyli 1 000 km, a ja dodałem jeszcze jedno zero i wyszło 10 000 km, jeszcze raz przepraszam za zamieszanie czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat wydajności specyfiku ProGold ProLink Extreme
  14. ja tego nie wymyśliłem, tylko zasugerowałem się nawet gdyby stosować 1ml na 100 km, to buteleczka starczy na 5 000 km, czyli jak ja to ok jedna buteleczka na sezon, czyli koszt smarowania na sezon 20 zł + 9 zł przesyłka a w tym sklepie można kupić 1 L czyli cena za 50 ml wynosi ± 9,50 zł
  15. witam mam pytanie o jakim oleju ROHLOFF piszecie? jeśli o tym którego potrzeba 15 ml 10 000 km to wcale nie jest taki drogi, buteleczka starczy na ok 30 000km a jak z wydajnością ProGold ProLink Extreme?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...