Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Prawda, ino w oczy szczypie 🤷‍♂️
  3. Nowe, duże osuwisko jest już na zakręcie przed 33, również wcześniej, droga wzdłuż jeziora (nad 33) wpadła do wody.
  4. Nooo, ten górny trójkąt to jest katastrofa... Ale wzdłuż Sztoły na zachód od tego szlaku są bardzo fajne dróżki 🙂. E tam, od razu zapaść 😀. Można zrobić fajne kółko jadąc koło nowej piaskowni, a wracając "singielkiem" od góry ul. Długiej. Wszystko kwestia długości i co się chce zaliczyć.
  5. Jeżeli się nie mylę to tam przed Laskami faktycznie było bagno na kilkudziesięciu metrach. Kłopot w tym, że mam takie niezbyt mądre postanowienie żeby zaliczyć wszystkie szlaki i trasy z województwa śląskiego (albo zahaczające o śląskie) więc siłą rzeczy trafiam na takie rzeczy. Najwięcej piasku to było poniżej Bukowna, tam to po prostu mini pustynia. Ale mi się to bardzo podobało a średniej nie muszę wykręcać, to jest czysta przygoda, zapach sosen, widoczki i te sprawy....
  6. A jaka skóra potem gładka na rękach!
  7. W takim układzie chyba odpuściłbym start w Olkuszu, bo między Olkuszem, a rejonem który Cię interesuje nie dzieje się nic ciekawego pod kątem rowerowym, a można się zapaść pod ziemię, albo pod wodę:) Jeśli planujesz podjechać autem, to lepiej zaparkować albo przy pustyni (Róża Wiatrów lub Dąbrówka, ew. Klucze przy szlaku nad Zielony Staw), albo na przykład koło Zakładu Leczniczo Opiekuńczego Kamilianów w Hutkach. W każdym miejscu masz darmowe parkingi, albo coś co przypomina parking (Dąbrówka) i możesz sobie jakieś sensowne kółko ułożyć.
  8. To się wpakowałeś w piaski... Na przyszłość @girek to albo omijasz jeziorka całkowicie południem albo całkowicie północą - zależy gdzie chcesz jechać dalej. Ale chodziło mi o fragment między Hutkami a Laskami o ten, dokładnie pośrodku
  9. BMW już się z tego wycofuje, news dosyć stary.
  10. Jeśli się nie mylę, to między punktami 34 a 35 powstało dość słynne osuwisko: https://olkusz.naszemiasto.pl/w-hutkach-znow-powstalo-wielkie-osuwisko-tym-razem-do-zalewiska-runal-niebieski-szlak-dla-pieszych/ar/c1p2-27874841 Oczywiście jedno z wielu w tym rejonie. Tak jak @girek pisze wskazany objazd i to raczej szerokim łukiem:)
  11. Na thumby nie wpadł, sam dałem mu taką opcję pod analizę. Ale w sumie wszystko się zgadza, nawet mi powiedział jak je przeserwisować jeśli jest luz na dźwigni i korpusie. Powiedział bardzo ładnie (zbierając dane z kilku forów i Reddit). Ogólnie też wszystko się zgadza, teoretycznie (bo rama i jej hak to już sprawy manualne, których AI nie ogarnie bez bardzo precyzyjnego inputu). No ale... Coś tam wiedząc o mechanice, można szybciej dojść do celu z AI. Trochę mylił, bo dawał propozycje blatu 28T (w napędzie 2x) do korby XT 770 z niesymetrycznym rozstawem śrub (nowszy sprzęt), ale to mogło też wynikać z mało precyzyjnego prompta z mojej strony. Tak czy siak, ogólnie oceniam wkład Chata GPT na plus
  12. @chudzinki jechałem nim jeszcze w zeszłym roku, teraz chciałem przejechać jak poniżej ale między 33 i 34 już się nie przebiłem, tzn. może bym i jakoś przelazł ale bałem się tam sam chodzić ze świadomością, że ziemia może mnie pochłonąć i nikt się nawet nie dowie objeżdżałem na północ w kierunku Klasztoru.
  13. Serwisując swoje rowery korzystam tylko z oryginalnych części Shimano
  14. Cześć ja tak samo zamierzam wymienić mój stary rower i poproszę o radę Możliwe że kolega będzię sprzedawać swojego Scotta Scale 940 z 2019r. rower zadbany ,serwisowany kolega kupił sobie w bardzo okazjonalnej cenie gravela inaczej by tego Scotta nie sprzedawał no ale na razie się namyśla teraz ile taki rower jest wart w B.dobrym stanie wymieniona tylko przednia korba na 34T https://katalog.bikeworld.pl/2019/web/produkt/rowery_gorskie/xc_maraton/scott/58209/scale_940 Kolejne pytanie czy może lepiej odpuścić używkę , dołożyć i kupić nowy wpadły mi jeszcze 2 marki https://rower-sport.pl/pl/p/KELLYS-GATE-90-202425/9720?srsltid=AfmBOorBtp-XF78kqOLD6YNcGHy-LvGuYFsd7tb2LmpQ65Hd_ilq8NJJ-czy warto dopłacać do 70 i kupić 90 https://rower-sport.pl/pl/p/KELLYS-GATE-70-202425/9719#variantOptions=4:440 Za dużo o tej firmie nie znalazłem i mało filmików z tymi rowerami jest jeżeli chodzi o testy https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-merano-xc-race-2025/ https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-fiori-evo-sle-carbon-2025/-za 5k rama karbonowa co to za karbon czy naprawdę mają takie dobre ceny
  15. AI szaleje jak widzę 🙂.
  16. Zestaw części itd. Idealny jak dla mnie napęd. Na friction mode jeździłem jeszcze z trzy lata temu ostatnio, bardzo lubię. Oczywiście to było 3x7, lub 3x8 ale nie byle jakie bo XTR i XT. Były też jakieś stare Suntoury. Ogólnie to kwestia czasu, aby wyczuć to. No nie lubię pancerzy po całości chyba, wiec może jednak zrobię jak za dawnych czasów (część linek odkryta), albo luzem, ale w jakiejś rurce czy coś. Dokupiłem jeszcze maszynę Pfaff, uszyje sobie torby pod tą ramę. No i mam nadzieję, że jak już to wszystko ogarnę to ta rama nie pęknie xD
  17. obstawiam Cheng Shin Tire/Rubber bo wsadali dętki tej firmy (swoją drogą to najlepsze dętki butylowe jakie miałem - lekkie jak latex i łatały się dobrze ) a, opony są made in Taiwan.
  18. Wybaczcie głupie pytanie amatora, ale wzialem to do podratowania 20letniego roweru tanie przerzutki. I drugie z ciekawości (kosztowało 18zl każde). Te kasety nie mają śrub, tylko nity, więc czemu dwie najmniejsze koronki sa osobno? 9 speed doszedł jako 7 speed + 2 koronki, a 10 speed jako 8 speed + dwie osobno. Obie maja też ten czerwony Lock. To normalne? Myślałem, ze 9 przychodzi jako 9, jeden element. Jesli tak, to pod 8 speed, moglem zamowic 10 speed z odpowiednimi przelozeniami, zeby wyszlo 8 11-32 jako jeden element. Na pudelku tez to tak wyglada. Jako, ze nie było 8 speed 11-32, to sobie wymyśliłem, ze wezmę 9 speed 11-36 i po prostu ostatnia koronka nie będzie używana. https://ibb.co/TBndkGSp https://ibb.co/vCKP0Hgs
  19. Też jeździłem na oponach 2.25 i wewnętrznej 19, potem 22,5, obecnie 25mm i jestem zdania, że kładąc się w zakręcie na niskim ciśnieniu czułem pływanie koła, zwłaszcza przedniego.
  20. Zmiany jesienne. Będę przerabiał tego stalowego dziada na 2x. Nabyłem Brooksa i choć wygląda prawie jak ZZR to amortyzacja i wygoda jest jak deska, a wygodna skórzana kanapa. Opona CrossKing 2.0 na tyle i 2.2 na przodzie. Amor RS Paragon Gold (bez tokenów, na razie). Obniżenie kiery na maks nada mu bardziej aerodynamicznej charakterystyki huehuehue. ChatGPT finalnie się ze mną zgodził
  21. Tak zrobię. Poczekam na dostępność
  22. Ja np. wizualizuję sobie, a raczej przypominam jak się zachowywała opona 2.25" na obręczy o szerokości wewnętrznej 19 mm, a jak na 25 mm, i różnica była zauważalna - w mocniejszych zakrętach potrafiło zawinąć liście pod stopkę opony, i na pewno na szerszej obręczy ryzyko podwijania opony na niskim ciśnieniu było mniejsze. Jakby się ciąć na cyferki i procentowe różnice, to w przypadku obręczy 25 i 30 mm różnica na papierze jest mniejsza, ale jest
  23. Pomijając jakieś jednostkowe przypadki (błędy się zdarzają), może akurat ktoś na magazynie był na przyuczeniu, to chyba zdecydowana większość osób z forum miała styczność z zakupami z CR i realnie wie jak to wygląda, więc raczej nie jest to najlepsze miejsce do wyładowania złości w stronę sklepu. Regularnie robię tam zakupy od 5 lat i poza jedną sytuacja sprzed 2 miesięcy kiedy kupiłem plecak i nie było w nim saszetki, która miała być w zestawie (błędy sie zdarzają, została na magazynie) nigdy nie było z niczym problemów, zresztą w ramach rekompensaty dostałem voucher na kolejne zakupy, który i tak się przydał, więc raczej nie możliwe, aby ktoś z CR akurat na Ciebie się uwziął i specjalnie nie chce pomóc w rozwiązaniu "dziwnego problemu".
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...