Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jak ktoś chce czegoś cienkiego, to są takie "koronkowe" Evoc Lite Touch - jak dla mnie styl bardziej kobiecy (a mam takie - na zdjęciach nie było widać tych prześwitów, więc wziąłem ). Co do jazdy na MTB w rękawiczkach, to przydają się one w tzw. krzakach - zawsze dłonie trochę mniej oberwą kolcami, czy pokrzywami.
  3. Eee i-spec II ma całkiem dużą swobodę ustawiania manetki względem klamki. I-spec ev nawet większą niż przy manetce na obejmę.
  4. ogolnie to przysled mi ten klucz i i tak sie nie odkreca xD tylko lewa zeszla ale to nawt nie kluczem
  5. @RabbitHood Oczywiście chodziło o 401 - 410 to przecież piasty Co do i-Spec, to może fajnie pod względem kompaktowości/zajmowanego miejsca na kierownicy, ale jednak minus przy ustawianiu pozycji manetki i klamki - jak są oddzielnie, to zawsze można minimalnie skorygować ich ustawienie względem siebie.
  6. Dziekuje za pomoc jeszcze mam pytanie odnosnie butow czy warto kupic buty typowe pod szose czy raczej nie jest to warte na sam poczatek przygody z szosowym rowerem?
  7. Na 164 cm wzrostu, do sportowej jazdy, to okolice 15"... Po bułki może i 17" by uszło, choć osobiście bym poza 16" nie wychodził. Według mnie, do jazdy w terenie 17" jest dla osób z przedziału 170 -180 cm (choć niektórzy z przedziału 175 -180 cm jeżdżą pewnie na 19").
  8. Właśnie kupiłem 2 dni temu. Stan celujący minus jakby nie używany, geometria dla mnie fajna, damper już przygotowany do wysyłki na serwis. Kupiłbym ponownie...
  9. Dzisiaj
  10. @nossy lnnoni, to przecież dawny Martombike... Co do ciuchów, to te stricte rowerowe (może poza jakimiś najtańszymi) mają przedłużany tył, co ma znaczenie od pewnego stopnia pochylenia - jak ktoś siedzi wyprostowany, to raczej bez znaczenia (no może nabierze mniej wody w tyłek, jak nie ma błotników ). Ubrania typu wiatrówko - przeciwdeszczówki mają czasem nieprzewiewny przód i oddychający tył, żeby się całkiem nie zapocić (i chyba nie jest to domena tych tańszych - j.w. napisał Greg1, a bardziej wiąże się to z większym wysiłkiem i poceniem, oraz częściowym zniwelowaniem zapocenia). Jeżeli mamy do czynienia ze zwykłą turystyczną membraną (np. do wedrówki pieszej), to obowiązkowo powinny być suwaki pod pachami, żeby się nie zapocić.
  11. Budżet będę musiał przemyśleć jeszcze. W tym rowerze nie ma nawet DPSa, jest jakiś Manitou brandowany przez Lapierre. Rama była wymieniona w ramach akcji serwisowej z alu na karbon, stąd wyższy model ramy. Przejrzałem na szybko wątek o parametrach tam i wszystko spoko ale producent takich danych nie udostępnia a sam pewnie nie będę w stanie tego łatwo zmierzyć. W weekend sobie poczytam o tym zaworowaniu jeszcze, popatrzę co tam dostępnego w necie jest. Póki co dzięki za wszystkie podpowiedzi i techniczne określenia. Będzie się do czego odnieść.
  12. Te akurat nie są do MTB. Przy glebie mogą się podrzeć, zresztą mnie się lekko podarły przy małym szlifie. To te raczej z tych delikatnych. Taka 2 skura na dłoniach, prawie ich nie czuć na dłoni.
  13. Dobre powietrze w zupełności styknie w Lapierdalaczu Moja druga połówka jezdzi na Spicy CF ( ta sama rama ) i SD Select+ . W zupełności wystarcza do ostrej nawet jazdy . Jak chcesz poprawić zdolności terenowe , to RS Super Deluxe Ultimate , Fox X2 czy wspomniany vivid . Na pewno będzie lepiej . A co do zaworowania pod ramę ...pod 65 kg to właśnie bym szukał innego zaworowania niż seryjnego , bo to jest na moje oko w dolnym zakresie dostępnych regulacji przy fabrycznym damperze. Także lżejsza komoresja by nie zaszkodziła .
  14. Bo wyasfaltowali prawie wszystkie szutry w okolicy.
  15. Udało się naprawić? mam podobny problem?
  16. Panowie czy jest mozliwość w Garminie 840 zmienić w polu danych czcionkę upływającego czasu? Mam na myśli to, że godziny są bardzo małą czcionką natomiast minuty i sekundy dużą. Qu...co za szaman to wymyślił? Przy długich dystansach te sekundy to kant tyłka można rozbić. W 830 było po ludzku.
  17. @nctrns....jakby się trzymać tej informacji, która jest częścią całego protokołu to trzeba by wybierać opony 30 lub 32c bo wszystkie węższe mają wyższe dopuszczalne ciśnienie Po to Giant stworzył tabele opon dopuszczonych i tych które kategorycznie nie są dopuszczone. I dla przykładu conti gp5000str w poszczególnych rozmiarach jest dopuszczone do 5 bar, ale część opon vittori czy maxxisa można pompować do maksymalnego dopuszczonego ciśnienia. Jak widać trochę upierdliwy ten protokół i na poc,atku trudno sie połapać. I lepiej bazować na stronie anglojęzycznej.
  18. Dzięki to tak tylko dla pewności, ten storm z linka ma hydrauliczne wg opisu- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200 (z przodu i z tyłu) - czy te hydrauliczne to nie hydrauliczne bo zglupialam teraz? 😜 w sklepie niby tez ma hydrauliczne
  19. -może stacjonarnie jest inny model niż w linku powyżej(?) -mechaniczne na pewno łatwiej w serwisie/ustawieniu; (ktoś inny pewnie napiszę, że hydrauliczne jeszcze łatwiejsze lub takie same ) Trzeba samemu zdecydować - wszystkie trzy to "dobre" rowery;
  20. pytanie jaka kondycja, czy nie wygodniejszy byłby rower na ramie niskiej/damskiej ;
  21. Piasty Shimano 3CC (bo to o nią chyba chodzi) miały dwa typy sterowania. Starsze były przełączane cięgnem ze sztywnego drutu (dwukierunkowe), manetka działała płynnie, a indeksacja była zintegrowana w clockboxie (tym elemencie nakładanym na oś piasty). Wyglądało to tak: U Ciebie jest już ten nowszy clickbox, sterowany zwykłą, plecioną linką, a indeksacja powinna być w manetce (dźwignia w clickboxie za to powinna chodzić płynnie). Do podpięcia linki do clickboxu potrzebny jest łącznik tego typu (te z gwintem, tylko nie wiem, czy średnice są wszędzie takie same): łącznik linki Pancerz linki powinien mieć oparcie gdzieś na dolnych widełkach ramy. Pozostaje kwestia manetki (bo tej chyba nie masz) - czy np. obrotowa Nexus 3 to obsłuży? Chodzi o to, by manetka ciągnęła odpowiednią długość linki. No i sprawdź, czy w osi jest popychacz, bo bez tego nie zadziała.
  22. Ja szukając uniwersalnych opon, poddałem się i kupiłem drugi rower a potem trzeci. Teraz nie mam problemu, każdy rower ma opony adekwatne do zastosowania
  23. Zgadzam się z @pecio. @Pulse, ewidentnie u Ciebie nawaliło DPD. Uciekł im 1 dzień. Zwróć uwagę na zbieżność godzin u mnie...
  24. Bo prawda jest jak d..., kazdy ma swoja
  25. Będziesz miał problem ze znalezieniem info co do przełożenia/progresywności ramy. Spróbuj napisać do producenta, może na oficjalnych stronach jest coś o kompatybilności ze sprężynowym damperem.
  26. Cześć, Krótko i jak w temacie: szukam gravela do dość szybkiej jazdy w większości na asfalcie, a z mniejszości na szutrze. Wymagania: - budżet od 5000 do 10000 zł - geometria bliżej sportowa - nie chcę "turystyka" - dwie zębatki na przód - przerzutki shimano Znalazłem "Orbea Terra H40 / H30" i "Rondo Ruut AL1 2x G3" - proszę o opinie praktyczne użytkownika Znalazłem jeszcze "Canyon Grail AL 7.0", ale przestrasza mnie przesyłka z niemiec (im dłuższy transport, większe prawdopodobieństwo uszkodzenia), serwis firmowy tylko Warszawa i Szczecin, a jak problem większy w naprawie to rower wraca do producenta (rozkręcanie, pakowanie, wysyłanie i czas...). Jakieś jeszcze inne propozycje graveli według moich wymagań? Pozdrawiam
  27. sznib

    Szukam składanego roweru

    Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...