Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jakoś do tej pory się nie udzielałeś w tym temacie, więc wnioskuję że albo masz je nieaktywne, albo motoryzacją się w ogóle nie interesujesz. Natomiast jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów, przemyślenia na temat zmian w technice i przepisach, to możesz się tym tutaj podzielić. Ja chętnie poczytam. Lubię rozmawiać z ludźmi którzy mają coś do powiedzenia, a nie tylko rzucą jeden komentarz, by zamącić wodę. Pisałem tutaj, że prawo jazdy robiłem jeszcze na Fiacie 126P, więc z tym "być może" to możesz sobie ze sporą dokładnością ustalić.
  3. Czyli trenażer direct lub rower spinningowy, ktory oczywiscie nie bedzie dobrze symulować jazdy. @Mihau_ Miejsce nie jest problemem, mam jeden pokój poświęcony jako siłownię. Jest tam przewidziane miejsce na urządzenia cardio. Ale tez utrudnień, bo założyłem nie brać pod uwagę bieżni bo najdroższe rozwiazanie (minimum 3k jak patrzyłem bu kupic cos o rozsądnej długości pasa). Eh, bylo prosciej jak mieszkalem w miescie I mialem 200 metrow od silowni Dziekuje całej trojce - na ten moment daleko mi od decyzji, ale chociaz wykluczylem rolkowy. Direct dalej brzmi mi uciazliwie nieco, wiec bliżej do spina lub znow biezni
  4. @Liianowaty Ze 2 lata temu kupiłem Snapa, chociaż był apetyt na directa. Żona też chciała kręcić na swoim rowerze, więc doszedłem do wniosku, że mniej bolesne będzie przekładanie całych rowerów niż kadłubków. Mam n+1 rowerów, więc opony zmieniałem 2x w roku a teraz 1 rower stoi na okrągło w Snapie, bo żonie się znudziło. Czyli kupuj directa A serio - na 99% się wkręcisz i będziesz chciał coś lepszego od rolki, mój Snap ma symulację tylko 12% podjazdów co psuje sporo radości z zabawy. Nawet jakbyś kupił rolkę okazyjnie to po sezonie będziesz śnił o lepszym sprzęcie.
  5. Przejdź na twarde klocki. Ja na G04TI jeżdzę a te się zużywają chyba ze 20 razy wolniej od żywicznych. Będziesz miał wtedy szansę na nierozpychanie tłoczków. Tylko dwa komplety tarcz i osobne komplety klocków zakup do zestawu - bo jednak klocki do tarcz się docierają dość precyzyjnie. Jedyna wada tych metalików jest taka, że wyją na deszczu jak syrena w lokomotywie.
  6. To nie jest takie proste. Guma rządzi się trudnymi to generalizacji prawami. Cytat z tej strony: MTB Tire Test: Continental Race King Performance ShieldWall 28x2.2 The Performance/ShieldWall version does perform much better in the hard surface wet grip tests, where the PureGrip compound outshines the fast-rolling BlackChili compound that we find on the Race King Protection. We expected this, but to be fair, we didn't expect the difference to be this big.
  7. Dzisiaj
  8. Jak się nie ma co się lubi, to wmawia się sobie, że się lubi co się ma.
  9. Ciekawe co tu piszecie. Pure Grip jest przyczepniejsza niż Black Chilli i pewnie jeszcze jest szybsza do tego? Chłopcy, albo w jedną albo w drugą stronę idziemy. Większa przyczepność to bardziej miękka mieszanka kosztem szybszego zużycia. Większy przebieg zrobi pure grip, bo jest twardsza - a co za tym idzie - ma mniejszą przyczepność.
  10. Ta podkładka nie jest konieczna, ona tylko ułatwia odkręcanie nakrętki kasety, czasami może powodować że nakrętka luzuje się samoczynnie, wiele modeli tanich kaset nie ma w nakrętce tych podkładek i wszystko działa dobrze.
  11. Dzięki wszystkim za odpowiedzi Kupiłem jakieś "robocze" z windstopperem i na dojazdy do pracy są w sam raz
  12. O, nie wiedziałem. Nigdy żadnej opinii nie wystawiłem na Ali ani Temu a parę rzeczy tam kupiłem ☹️
  13. Tymczasowo można złożyć bez podkładki, albo wyciąć z puszki po coli i po temacie.
  14. zeby było dobrze ustaw idealnie zacisk i doprostuj jeśli jest taka konieczność tarcze, fajnie to wychodzi na już zamontowanym w rowerze kole bo widać gdzie ociera tarcza o okładzinę. Nie ma znaczenia czy piasty są te same, bez znaczenia jest tez system mocowania tarczy. Na pewno da się to ustawić.
  15. Nie ma możliwości, żeby na siodło nie działały też siły poprzeczne, zatem skręcanie też będzie miało miejsce. Przykład sam podajesz z tym znajomym co zajechał pantograf. Na Amazonie też mają takie wynalazki, tylko tam podane, że nośność nie jest 100kg, tylko w zależności od ustawienia. W opisie 25-100kg, na grafice 40kg na końcu i 200kg przy samym zgięciu. Jeżeli te z Ali miały niby 100kg, to tak samo przy zgięciu a nie w połowie tak jak miałeś ustawione - błąd sprzedawców, że tego nie opisali. Edit: https://www.amazon.pl/Vegena-amortyzator-amortyzująca-amortyzacja-wyścigowych/dp/B0BTYW25M8?source=ps-sl-shoppingads-lpcontext&ref_=fplfs&psc=1&smid=A28RPTIKICJQQB
  16. Co masz na myśli pisząc o kierunkowych ścieżkach? A według tej policjantki kierowcy mogą? Bo do tego się jej wypowiedź sprowadza.
  17. No w gravelowych hamulcach to może być niewykonalne. W mtb np. hample m6000 mają bardzo duży odstęp klocków od tarczy, mam dwa komplety kół, każdy na innych piastach i przekładam tarcze centerlock i może raz na 10 się zdarzy że coś przytrze. W hamulcach grx odstęp klocków od tarczy to jest grubość włosa, tam nawet kartka papieru nie wchodzi. Sramowskie apexy, rivale też miały blisko klocki ale odrobinę więcej miejsca było niż w grx.
  18. Ty tam jeszcze patrzysz na status ?
  19. Smiało mogę polecić budżetowego elite turno. Moje doświadczenia wskazują że jest trwały i bezobsługowy. Przejechałem na nim z 5tys km. Poprzednio miałem Turbo Muina, i to był porażkowy sprzęt. Też zrobił z 5tys km i non stop padały łożyska. Ok był stabilniejszy, ale koło zamachowe nie było dobrze osadzone per dizajn. Poprawili to w Turno. Jak namierzysz świeżą używkę, to bedziesz miał w dobrej kasie kawał klamota. Jest cichy. Ja jestem zadowolony. Lepszy mi niepotrzebny, bo na turno zrobie Wszystko. w inne niz Direct bym nie wchodził.
  20. https://www.bike-discount.de/en/cube-nuride-hybrid-pro-600-allroad-pistachio-n-stonegreen https://www.bike-discount.de/en/focus-sam2-6.7-3 https://www.bike-discount.de/en/cube-kathmandu-hybrid-ex-800-haze-n-black https://www.bike-discount.de/en/cube-touring-hybrid-pro-625-metallicgrey-n-chrome https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-hybrid-9.0-750-2 https://www.bike-discount.de/en/zemo-su-e-11-750-diamond-1
  21. Cześć mam takie dziwne sprawę. Podczas demontażu kasety do dogłębnego czyszczenia (cs-m8100 12s) przez przypadek rozwaliłem, tą srebrną podkładkę która znajduje się pod nakrętką mocującą kasetę 12s i w związku z tym mam pytanie: Czy złożyć kasetę bez tej podkładki i będzie wszystko ok? Czy lepiej zamówić tą podkładkę / całą nakrętkę? (Koszt znikomy jedynie czas oczekiwania).
  22. Cześć, Jeżeli kupisz koła zbudowane na tych samych piastach z tymi samymi tarczami, to przy sztywnych osiach nie powinieneś mieć problemu przy przekładce. U mnie mimo sztywnych osi w rowerze szosowym, wciąż się zdarza że po zdjęciu i założeniu przedniego koła słychać minimalne ocierane. Jest to ocieranie które nie wpływa na ruch koła, więc już jakiś czas temu machnąłem na to ręką. Nie generuje to oporów, nie słychać tego podczas jazdy. Jeżeli kół będziesz używał naprzemiennie i wystartujesz ze świeżym zestawem tarcz, to nie wyobrażam sobie że będziesz w stanie zużyć tarcze w tak znaczny sposób, żeby drugi zestaw przestał się mieścić między klocki.
  23. Wczoraj
  24. Tańszą nie znaczy gorszą! Zrobiłem tak samo. Ta mieszanka jest bardziej przyczepna niż w ProTection, a kupując opony dla rodziny wiadomo, że priorytetem jest trakcja
  25. Przecenione mostki dla mnie (do eksperymentów z kokpitami) i opony dla potomstwa (środkowy model - składane z tańszą mieszanką).
  26. Wiesz nie zauważyłem problemu o którym piszesz, wymieniam tak koła w 3 rowerach gdzie jeden jest na qr i nie musze regulować hamulców, może raz na 20 zmian ale wtedy tylko luzuje zaciski, kręce kołem zaciskam klamkę, zaciskają się okładziny dokręcam zacisk i wio w trasę😁. Tarcze mam różne, także nie wiem skąd obawy.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...