Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. . 😲??? A jak Ty @Tyfon79 ustawiasz zaciski? Domyślam się, że najbardziej niezawodną metodą - w serwisie!😂😂 Posługiwanie się blaszkami, tekturkami, ma sens dla zacisków na linkę, gdzie jeden klocek jest nieruchomy. Pokazuje to też opis tego "profesjonalnego"😉 przyrządu:
  3. Ja używam zegarka do prowadzenia po wczesniej wgranie trasie. Jak się człowiek nauczy jazdy i działania to można spokojnie się zorientować gdzie należy skręcić, nawet przy szybszej jeździe. Wymaga to praktyki i oczywiście uchwytu na kierownicę do zegarka. Zmiany tras czy dodania punktów z poziomu zegarka nie jestem w stanie wykonywać. Wtedy tylko telefon, ewentualne wyznaczanie innej trasy i wgranie do zegarka. W praktyce wygląda to tak, że wracam z telefonem w kieszeni i nawigacją głosową Na pewno dedykowane urządzenie rowerowe byłoby lepsze, ja natomiast musiałem pójść na kompromis, gdyż jazda na rowerze nie jest jedynym sportem jaki uprawiam.
  4. Dzisiaj
  5. HG800 wejdzie. A tak to albo bębenek albo piłowanie pająka
  6. Cześć, mam taki problem, otóż bębenek 11s od piasty tylnej DT Swiss 350 w standardzie shimano jest jakby za wąski do kasety ultegra CS-R8000 11s , czy muszę zastosować inny bębenek typu road ? Piasta to H350NCDBR28SA0442S
  7. Możesz wytłumaczyć jakie siły mają skutkować kontynuowaniem ruchu korby? Odpowiadając wprost na Twoje pytanie - jeżeli zmieniłeś tylko wózek i łańcuch i nie ruszałeś korby, to wszystko jest ok. No chyba że pożałowałeś i kupiłeś wózek bez ceramicznych łożysk w kółeczkach, wtedy dodatkowy opór gwarantowany.
  8. zacznij od rozebrania i sprawdzenia czy gdzieś nie ma oporów+ przeczyszczenie/ przesmarowanie
  9. Panie sznib , to miała być wbita szpilka, bo za bardzo nie rozumiem. Jeśli pytanie pana zirytowało to nie trzeba sobie zaprzątać głowy i odpowiadać. Przecież to jest oczywiste, że chodzi ciężej. Przy rozkręceniu korby na najcięższym przełożeniu korba od razu się zatrzymuje a powinna swobodnie wykonać jeszcze jakiś obrót albo dwa . Czy może się mylę ?
  10. Proponuję zamontować tą najlżejszą, a cięższe sprzedać.
  11. Panowie nie wiem czy macie świadomość ograniczeń czy też możliwości współczesnej technologii w zależności od gabarytu urządzenia. Nikt do zegarka nie da snapa 8 gen2 plus parę giga ramu itd. Do tego dochodzi tyci akumulatorek. Więc wszystko jest na miarę możliwości i działa jak działa. Generalnie urządzenia do noszenia ( zegarki) mają inną misję do spełnienia i są uzupełnieniem danego ekosystemu. Oczekiwanie ,że będzie to nawigacja jak z promu kosmicznego jest wyrazem nieznajomości lub zbytniej wiary w bełkot marketingowców danego producenta.
  12. XD To się nazywa przełożenie.
  13. A ja na lodzie nie hamuję
  14. https://allegro.pl/oferta/przyrzad-do-ustawiania-klockow-hamulca-tarczowego-16824385806 albo wyciąć z puszki alu tak żeby objąć tarczę w miejscu styku klocków.
  15. Ja na lodzie na oponach bez kolców hamuję zwykle na odcinku 3-4m i to ze znacznie większej prędkości. Oczywiście leżąc na boku
  16. Nowe oksy - poszedłem w zestaw od Tripout'a - dobry promo kod był Topora (fotochrom plus szybka clear na ciemność), wkrętaki do przeciągania pancerzy - na próbę, alu-kontr-nakrętka ht2 w miejsce zaginionego oryginału, wihajster do resetowania tłoczków - ciągle mi na Ali wyskakiwał, więc... zobaczymy, no i turbo wiatrak z Action'a (dmucha i odkurza - przyda się).
  17. Kupiłem opony Michelin Stargrip 1.4". Dam znać jak będzie można testować. Według testu Velojournal droga hamowania z 20km/h na śniegu to : 4,5m dla moich marathonów 3,59m dla tych Michelinów 3,65 dla continentali Winter 3,6 dla Schwalbe 365 3,38 dla Schwalbe z 240 kolcami Natomiast hamowanie na lodzie z 10km/h to odpowiednio 5,76; 4,47; 4,43; 5,65, 3,55 Opona ta ma też dobre oceny w teście austriackiego automobilklubu
  18. Problem rozwiązany tak jak kolega wyżej sugerował dokręciłem to ramię i przerzutka jak nowa. Pozdrawiam Bardzo opornie ale łańcuch wskakiwał na dużą koronkę. Ta korba miała z 2mm luzu wzdłuż suportu. Ja sobie teraz przypominam, że latem jadąc pod górkę zrzuciłem łańcuch z dużego blatu i coś się przyblokowało tak, że nie szło pedałować trochę to przegwałciłem tak, że się odblokowało ale od tego czasu działało to coraz gorzej.
  19. Miałem problem z ocierającym łańcuchem o wózek bo jakimś cudem kupiłem wózek do ultegry, który byl dedykowany do 12 rzędowy ja mam 11 . Problem rozwiązał się po wymianie łańcucha na węższy . Zmiana biegów jest chyba nawet lepsza niż wcześniej a na pewno jest ciszej. Natomiast jest problem z ciężko obracającą się korbą. Jak łańcuch jest rozpięty to luźna korba kręci się normalnie " bez oporów " i podobnie jest na małej tarczy z przodu . Wrzucam na duży blat i im cięższa przerzutka tym korba chodzi ciężej. Wózek to Absolut Black, ale na oryginalnym ultegry było podobnie . Czy to jest normalne działanie czy gdzieś jest niepotrzebny opór . To moja pierwsza szosa, jeżdżę od półtora miesiąca i jestem nie w temacie. Z góry dziękuję za odpowiedź
  20. Ustawianie zacisków poprzez naciskanie klamki by zacisk trzymał tarczę to jedna z najbardziej bezsensownych czynności w omawianej kwestii.
  21. @chudzinki Wklejam obiecany link do odblasków: https://a.aliexpress.com/_EzwGULa
  22. Niestety większość współczesnych wspaniałych kierowców jeździ z nosami w smartfonach, szczególnie w korkach to już musowo i dla nich są te systemy, żeby nie korkowali ulic wjeżdżając co chwila komuś w kufer. W takiej Holandii dla przykładu policja autostradowa jeździ za kamerą na wysięgniku na dachu i zagląda TIR-owcom do kabin bo nagminnie oglądają filmy w czasie jazdy
  23. Cześć, czy macie jakieś sprawdzone widelce aluminiowe na ALIEXPRESS pod koło 26 cali z przejściem na 27.5 cala? kupiłem rame pod koło 26 ale da sie takie ramy przerabiac pod 27.5 calowe koła. Chodzi mi o sprawdzonego producenta zeby mi nie pękł na niewielkim kamyku.
  24. Aby tak było, płaszczyzny mocowania zacisków powinny być splanowane specjalnym urządzeniem z frezem (ale jest to dość droga usługa). W wielu ramach i widelcach nie da się idealnie ustawić hamulców bez takiego przygotowania mocowania zacisków. Ja u siebie w Madani Cabrero zamontowałem hamulce mechaniczne z półkolistymi podkładkami i dopiero te da się ustawić bez ocierania.
  25. emski

    [Rower 16 cali] dla 4 latka

    Na rowery stylowe działa kod "23vat" - obniża cenę o 18,69%. KUbikes 16L wychodzi ~1300 pln
  26. emski

    [Rower 16 cali] dla 4 latka

    Roko 16 - super i PL. sprawdź jeszcze https://eightshot.com/en/products/coady-16-sl-lemon
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...