Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Szerokością. Wąskich. Ale co działa? Połączenie trailowego fulla z małą zębatką i opon 47 mm? Coś mi tutaj wybitnie na pasuje... Czym teraz jeździsz?
  3. W paragonie masz pewnie 63mm skoku i w zasrosowaniach trekingowych sobie radzi. Jesli zamierzasz uterenowić ten rower to przy masie 99kg 30mm golenie w widelcu o skoku 100mm mogą być pewnym ograniczeniem (wiotkość, głównie skrętna, chociaż raczej reszta roweru będzie skutecznie studziła chęć jeżdżenia w terenie)..
  4. Mega, dzięki! To lepszy ten liv od Ghosta? I czy dobrze działa przesyłka takiego towaru z zagranicy? Nie wiem, z tą grubością kół 🙈 po prostu dobrze mi się jedzie na cienkich kołach i wiem że na asfalcie to działa i trochę się boję grubych kół na asfalcie bo dużo po nim jeżdżę. Ale jeżdżę też po szutrach i po lesie więc.... Ważne żeby kręgosłup się cieszył 😁
  5. Jeśli miałyby być prezentowane przejazdy to można pokazywać prędkość na filmie, ale IMO ciekawsze byłoby gdyby były pokazywane na bieżąco współrzędne Lat/Lng . Także albo sprzęt/soft który to umożliwia przy nagrywaniu, albo własny montaż.
  6. Dzisiaj
  7. Ty nazywa się Wiki
  8. A oglądałeś ostatni te klocki? Bo po takich zjazdach, to one mogą być kompletnie zeszklone i śliskie.
  9. Znam gościa który regularnie jeździ w dżinsach gravelem, myślałem ze to Ty
  10. A Camber czy B Trail trzymają wymiar ? Miałem CST Trail Fiend 2,1 i z tego co pamiętam miały sporo poniżej 50mm
  11. @ernorator racja https://dme.pbs.edu.pl/upload/media/default/0001/08/fff81c75b20c7d6f9412c83c7a233907f4f32cf7.pdf
  12. Gravel czy MTB?
  13. Mnie irytuje głównie wszelakiej maści hajp na tych kanałach. Na większości kolesie nie mają nic do powiedzenia ciekawego, jakieś pierdoły z których nic nie wynika. Jest dosłownie kilka wartościowych kanałów gdzie można znaleźć ciekawy kontent rowerowy, ale większość to jakiś chłam który nic nie wnosi do tematu. A trasy można brać od ludzi ze Stravy, część osób które publikują na YT mają na Stravie otwarte profile i można łykać do woli.
  14. Jak do tej pory jeździliście po płaskim to to jest normalne i po prostu mięśnie czy może bardziej stawy muszą się przyzwyczaić. Zwyczajnie przejdzie z czasem i nic nie trzeba kombinować. Mnie też boli jak pierwszy raz w sezonie pojadę na jakiegoś Twistera. Druga sprawa to pewnie Twoja żona boi się prędkości i hamuje cały czas, ale na to nie wiem co pomaga. Wyprostowana sylwetka i luźna wiatrówka dająca opór powietrza Przecież nie rozpędza się do nieskończoności i może da radę powoli się przyzwyczaić do wyższych prędkości. A hamować może pulsacyjnie, a nie cały czas i to też pomoże. Czyli zwolnić z 50 do 30 i znowu się grawitacyjnie rozpędzać.
  15. Na przygotowanym stoku, (oczywiście rozważamy nieprzewidziane sytuacje) jak wylecisz za trasę na drzewa, albo w powietrze na hopce lub na innym „użytkowniku” to wszystkie części ciała są w grze o przetrwanie… a poza trasą to inna historia. Jeżdżę z plecakiem więc lepiej z ochroną niż bez. Co ważne Evoc Fr Trail ma odpinaną “właściwą” część plecaka i można jeździć w samym ochraniaczu, czy to na rowerze czy na nartach. Oczywiście można też wyjąć wkładkę ochronną i jeździć bez ;)) Evoc jest ceniony właśnie za takie rozwiązania, które minimalizują ograniczenia z korzystania ich produktów.
  16. @emski Nie do końca tak jest https://www.nhtsa.gov/sites/nhtsa.gov/files/nhtsaabst4finalrpt.pdf
  17. ABS nie jest po to żeby wydłużyć/skrócić drogę hamowania, tylko po to żeby auto było sterowne (reagowało na skręt kierownicą) przy hamowaniu - > tak ABS wzdłuża nieznacznie drogę hamowania szczególnie na suchym, bez abs jest pełna blokada -> pełne tarcie koła/nawierzchnia, z abs "pulsacyjne" blokowanie. to tak w skrócie.
  18. Na nartach to chyba tylko przy off-piste ma to sens, choc już sam upadek na plecy na przygotowanym stoku mając na sobie taki plecak może być kontuzjogenny.
  19. Gdyby nie mowa o kanale to pomyślałbym o sobie 😅. Dodałbym jeszcze obowiązkowy GPX.
  20. Na rowerze może i trochę trudniej o glebę na plecy, choć to całkiem możliwe ;)), a na nartach to już nie ma żadnego uprzywilejowanego kierunku, a przeważnie przy glebie to wszystko się zalicza ;))))
  21. Jestem chyba jakiś inny ale przez 15 lat jazdy głównie po wertepach to zawsze gleby miałem na twarz albo na bok. Jak żołnierz pada na plecy to już czapa..
  22. Evoc to ogólnie droga marka.
  23. Lżejsze osoby to do ilu? Bo ważę ok. 99kg obecnie, ale docelowo zbijam do ok. 86-8 Mam teraz RS Paragona Gold w takim jakby trekingowym rowerze i zdarza się wjechać w cięższy teren i nie zauważyłem problemów z 30mm goleniami. Te 30mm w Manitou i Judy będą problemem przy już ostrzejszej jeździe? Jak te problemy będą się objawiać? Patrzyłem na chińczyka Bolany 34 i tego Nanlio X7 PRO, ale odrzuca mnie losowość wykonania tych widelców oraz tandetne rozwiązania, także odpadają (choć ten Bolany był testowany mocno przez YTbera Wolftick czy jakoś tak i nie zmarł). Skłaniam się zatem ku Judy, ale chyba tylko ze względu na dostępność części i fakt, że mam już płyny itp. od Paragona. Także zostanę chyba w systemie RS. No chyba, że macie jeszcze coś innego do polecenia w kwocie do 1300 zł?
  24. SRAM Rival DUB 2x12-speed Crank 48/35 172,5 mm – Śmieszna cena https://www.bike-discount.de/en/sram-rival-dub-2x12-speed-crank-48/35-1?number=20130099-40353739
  25. Gięcie i długość to już indywidualna sprawa. Ja akurat wolę dłuższe, bo jest dodatkowy chwyt, który czasem przy ściganiu się przydaje Czasem , więc nie ma problemu jak się tam nie złapie. Tak wracając,- to typowy kompakt
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...