Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam wszystkich. Chcę zrobić synowi prezent, jednak już dawno sam rowerami się nie interesuje, dlatego mam spory problem i proszę o pomoc. Syn ma rower octane one diesel, stalowa rama, według różnych informacji stery 1 1/8 i główka tapered albo nie (na różnych stronach różne info i głupieje). Chcę synowi kupić na urodziny amortyzator, bo narzeka że ten słaby, ale nie umiem rozgryźć, jaki kupić żeby pasował. Szukalem w necie i może jestem za stary żeby dobrze zapytać, ale mam mętlik z uwagi na te wątpliwości co do główki ramy. Może ktoś ma ten model ramy(rama podobno ta sama co ns bike metropolis 3) i wie która wersje amora manitou Circus kupić, żebym nie musiał robić zwrotów i żeby prezent od razu był trafiony? Rower ma koła 26 i jest to podstawowa dirtowka, amortyzator teraz ma 100mm skoku. Może macie jakieś lepsze pomysły na amor w podobnym budżecie? Musi być nowy i do 1700 zl.
  3. Opona 35 mm w zupełności wystarczy i do miasta, i na szuter i na asfalcie też nie będzie zamulała. Miałem w poprzednim bieda-grawelu, który też był moim commuterem. Miałem też na początku w obecnym grawelu. Teraz mam w nim 40c ale tylko dlatego, że w garażu zawitała też klasyczna szosa. Lekki szuter da się przejechać i na 25-28 mm ale nie jest to przyjemne. Ja na Twoim miejscu szukałbym jakieś szosy Road+ co pomieści opony 32-35c. Do Sensy chyba nie wejdzie więcej jak 30c, nie wiem, musiałby ktoś potwierdzić
  4. Na pewno bym nie brał niczego na Clarisie czy Sorze za ponad 4 tys. zł. Jeżeli podoba Ci się ta Sensa to nie ma ona żadnej konkurencji w tym zakresie cenowym. Możesz ewentualnie popatrzeć na używki jakichś renomowanych marek (teoretycznie łatwiejsza ewentualna odsprzedaż), ja np. kupiłem Treka Emondę ALR 4 na Tiagrze i hydraulicznych hamulcach z 2022 roku za 3,2 tys. zł
  5. Dla osób z forum 150 złotych, za siodełko zapłaciłem ponad 300 złotych.
  6. Witam, W związku z tym, że mój obecny uvex jekkly ma już trochę za sobą i chodź nadal spisuje sie ok, to niestety wyściółka jest mocno zużyta a nigdzie nie mogę kupić na wymianę, w związku z tym zastanawiam się nad nowym full facem, nie jeżdżę po bike parkach, jedynie szlaki naturalne ale o dość wymagającym profilu no i w miarę agresywnie, w związku z tym nie wyobrażam sobię już jazdy w innym kasku niż full face, znalazłem opinie, że kask z tytułu jest mega lekki, w sumie widzę, że idzie go dostać za 600 zł. Moglibyście podrzucić jakieś inne propozycję w tej cenie ? I jeśli ktoś miał styczność z Dainese Linea 01 czy mógłby podzielić się opinią ? Generalnie chce aby kask był lekki i przewiewny, bardziej traktuje taki kask jak kask trailowy aniżeli dh, natomiast już kiedyś uratował mi szczękę więc garda jest must havem i nie interesują mnie tradycyjne otwarte kaski trailowe.
  7. Dzisiaj
  8. Za niecałe 2200 taki sprzęt: https://biostern.abstore.pl/ramy-rower-stevens-mtb-applebee-29-23-18-,c107,p12916,pl.html
  9. Od siebie dodam że mam na obręczach które nie są tubeless oponki schwalbe g-one TLR zamleczone i działa to tak samo jak w innych moich kołach gdzie i opona i obręcz jest tubeless. Także jak nie znajdziesz takiej obręczy to myślę że śmiało możesz brać taką która nie ma oznaczenia tubeless.
  10. To niewiele zmienia. Zresztą warunki gwarancji gianta są takie, że musisz go stacjonarnie odebrać
  11. Wczoraj
  12. Miał ktoś przyjemność testować takie ustrojstwo? https://www.tarflow.shop/products/livall-pikaboost-2-bicycle-booster-specjalna-cena-z-okazji-otwarcia-nowego-sklepu-pozostalo-tylko-30-sztuk-t3 Nie wiem co myśleć o tych 45km/h i 100km zasięgu za jedyne 260 ziko, które mają w ofercie.
  13. Witam, czy zna ktoś może obręcz 26 która jednocześnie jest vbrake oraz posiada kompatybilność z systemem tubeless? Dodam jeszcze że koniecznie musi być 36h... byłoby super gdyby miała z 21-25 szerokości wewnętrznej.
  14. Jak jeszcze nie zdecydowane: To na pewno na rowerze crossowym 100km przejedzie się sprawniej, ale jak na co dzień i systematycznie jeździ się trasy do 50km, to można rozważyć jeszcze rower MTB ,ale o mniej sportowym charakterze, na którym od czasu do czasu też da się przejechać 100km, a na tych 30km będzie można wjechać wszędzie . przykładowe MTB do podglądu: MTB Focus Whistler 3.8 Cube AIM EX
  15. Pozytywnie....choć sprzedałem bo nie lubię kręcić w domu, nawet jak zimą to wolę przelaje.Sam trenażer spoko, jak sobie kupisz czujnik misuro b+ to masz estymowany pomiar mocy i nawet do 200-250 wat w miarę dobrze i powtarzalnie pokazuje. Dodatkowo przez miesiąc miałem darmowa apke z trasami i ciekawie to działało.
  16. I tu jest cały zgryz bo to dwie różne "kategorie" jazdy. Przy takim zastosowaniu (w zależności ile tego miasta w mieście) używanie takiego roweru jak Sensa na co dzień może być "uciążliwe". A nie lepiej zostawić obecnego Marin Muirwoods jako rower na co dzień( i spokojne/leniwe wycieczki, lub na małe dystanse), a na "szybkie wypady" na letko, trasy 100-150km wybrać "odpowiedni" rower( i od tras rozważyć węższe opony, czy też jakieś szutry i opony trochę szersze)? A pozostałe pytania. W zależności co to za "leciutki szuter" to i 23mm można przejechać, ale wiadomo, że powyżej, tak do 35-45mm jest bardziej uniwersalne ,co daje plusy na szutrach, a nie przeszkadza jeszcze na asfaltach. W takich rowerach bardziej niż "wygoda"(bo z natury to projektowane jako niewygodne) to większą uwagę należy zwrócić aby dopasować do siebie rozmiar, ustawienia itd. Bo to męczy na dłuższych przejazdach. I nie raz jest tak ,ze rower nowy, a trzeba cos wymienić, bo idealnego w gotowych konfiguracjach nie znajdziemy.
  17. Najtaniej to mi się go udało znaleźć za 3989zł https://e-velomania.pl/rower-gravel-giant-revolt-2-bay-leaf?gad_campaignid=22276350414
  18. Miałem w plecaku czerwone, poszły na tył. Zobaczymy. Na zapas idą Sinteri w wersji black i blue . Zerknąłem na Strave. U mnie 10 dni to 30 km w pionie. W sumie się nie dziwię że się skończyły
  19. Ja mam zestaw zielony przód i czarny tył zakładane tego samego dnia i z przodu mam połowę grubości okładziny, a z tyłu ledwie co ruszone, a w górach dużo więcej używam tyłu do kontroli prędkości:)
  20. No właśnie zielone mam z przodu . Razem z tyłem wymieniane , tyłu zero , przód pojezdzi jeszcze nastepne 10 dni
  21. @marcin_ostrów to nie kupuj zielonych Galferów na podmiankę;)
  22. To jak tak, to poza analizą na papierze wszystkich części, przede wszystkim musi się podobać (chyba, że ktoś nie zwraca uwagi na wygląd, a parametry są najważniejsze) Propozycje do obejrzenia: Merida SCULTURA DISC 200 MERIDA SPEEDER 200 CUBE ATTAIN RACE CUBE ATTAIN PRO Trek Domane AL 2 Gen 4
  23. „Kocham się sam w sobie, ale miłością bez wzajemności” – Zdzisław Beksiński
  24. Wróciłem do domu i znowu musze klocki kupować ... Za stary już jestem i za dużo hamuje ...Fioletowe Galfery do elektryków zjechałem do 0 w 10 dni jazdy ...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...