Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Bardzo turystyczne MTB, albo w miarę terenowy cross 173 cm jazda rekreacyjna, głównie przejażdżki z dziećmi i jednodniowe wycieczki - bardzo dawno nie jeździłam na rowerze (10 lat i nie był to żaden specjalny rower) Przymierzałam się do liv rove 1 i bardzo mi się podobał, ale po przejechaniu się na liv tempt 0 2024 (tylko po sklepie) czułam się zdecydowanie pewniej. Zastanawiam się jeszcze nad włożeniem do liv szerszej opony Coś innego co warto zobaczyć w tej cenie i klasie?
-
Bardziej wspaniały jest ten, który mam w Inbredzie – Salsa Firestarter. Też przyjmule 29+, jest tam bardzo dużo dziurek M5, i ma trochę większe A-C niż Cromoto. To był kiedyś niezły deal. Kupiłem go od Szwajcara ze Śzwajcarii, prawdziwej, nie Kaszubskiej, za całe 350 zł z przesyłką, w stanie niemal idealnym. Cena nieznana, bo jak już Rambolowi pisałem na PW, najpierw muszę upolować jakiś uginacz, a potem pomyślę. No i on był rzeczywiście pierwszy. Sterówka ok. 170 mm.
- 12 048 odpowiedzi
-
CST B-Trail kupiłem tam w dobrej cenie (109,99 zł z darmową przesyłką), ale z pakowaniem mogli się trochę bardziej postarać, bo opona przyszła w zwykłym, cienkim foliowym worku, niczym nie zabezpieczona (a sama nie posiada własnego kartonu, a tylko zawieszkę). Gdyby paczka trafiła na coś ostrego, zwłaszcza ścianka boczna lub stopka mogłaby się uszkodzić.
-
[zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych
marvelo odpowiedział Puklus → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
A moja wypadła tak pośrodku: Jest wyraźnie większa niż Thunder Burt (a nominalnie to ten sam rozmiar 29x2,25). Balon jest większy o około 2,5 mm na szerokość, a na wysokość nawet 4 mm. Ścianka boczna jest naprawdę cieniutka, ale pod bieżnikiem jest już wyczuwalna dość gruba wkładka. Thunder Burt ma podobną sztywność na całym obwodzie karkasu, czyli bok jest sztywniejszy i grubszy niż w CST, ale pod bieżnikiem nic już więcej nie czuć. Thunder Burt to masakra przy zakładaniu na obręcze Accent EXE, przy zdejmowaniu jeszcze gorzej (jedną łyżkę złamałem, pomimo różnych tricków z owijaniem opony sznurkiem, by wcisnąć ją w łoże obręczy). CST weszła bez łyżek, samymi palcami, z niewielkim oporem. To duży plus względem Schwalbe, z którymi w trasie nie chciałbym się mocować (choć przez rok gumy nie złapałem z dętką TPU RideNow). - Dzisiaj
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
Sansei6 odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
Nie działa forum www.podrozerowerowe.info
Gość dodał pytanie → w Forum rowerowe dla niezarejestrowanych
Hej Czy ktoś wie czemu nie działa forum www.podrozerowerowe.info ? Pozdrawiam J -
"Jaka żarowa" to rozumiem przy 622x17 i 29x2,1 gdzie przy 1,8 atm opona nadal normalnie mi pracowała i wchodziło się normalnie w zakręty, ale nie przy oponie 38 W ogóle nie rozumiem" fenomenu" tej całej żarówy :) Jakie podwija zawija? A, ajero Jedyne ryzyko jakie występuje, to w przypadku założenia zbyt szerokiej opony , gdzie ta z takiej obręczy może zeskoczyć, no ale to już w przypadku gdyby ktoś 2 cale chciał zakładać na 13-kę.
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
sznib odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
Bo bluszcz. -
Wspaniały widelec, AC 468mm , przyjmuje 29x3.0 . Jaka długość sterówki i cena?
- 12 048 odpowiedzi
-
Jedyne co mi przychodzi do głowy jako nawigowanie do punktu po koordynatach to geocatching gdzie skrytki są faktycznie opisane długością i szerokością geograficzną. I kilka razy tak szukałem wpisując koordynaty w garminie ale znacznie wygodniej było mi to potem robić tak jak pisze @michalr75 - ustawiasz punkt i eksportujesz z opisem co to za skrzynka jako gpx. W ten sposób przygotowywałem sobie bazę skrytek na daną wyprawę i było to znacznie wygodniejsze.
-
Apropos widelca. Byłby ktoś zainteresowany kupnem Salsa Cromoto Grande 9x100 z prostą sterówką? Zastanawiam się nad sprzedażą.
- 12 048 odpowiedzi
-
chudzinki obserwuje zawartość → [do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)
-
[do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)
chudzinki odpowiedział afly → na temat → Elektryczne - e-bike
Tak z ciekawości: co sprawia, że ten rower waży (bez pedałów) tylko 24,45 kg? Ciężki amor, amortyzowana sztyca, ciężkie opony, ciężki aku, a do tego bagażnik, błotniki, stopka i oświetlenie... Ja bym dodał śmiało 2 kg. Ciekawe jak jest faktycznie? 🙂- 21 odpowiedzi
-
- 1
-
-
Jeśli mowa o Fork-Packach to można do nich dokupić adaptery, które zmieniają kąt nachylenia i po problemie. A z tyłu widelca jest miejsce, żeby np. przytroczyć koszyk na bidon, więc takie rozwiązanie ma swoje plusy. U mnie problem już nie występuje po przeszczepie widelca.
- 12 048 odpowiedzi
-
- 1
-
-
Zastanawiam się po kija Ci nawigowanie do współrzędnych, serio. Chyba zwykle wiesz gdzie chcesz jechać, stawiasz znacznik na jakiejkolwiek mapie skąd możesz wyeksportować gpx, pakujesz ten gpx do urządzenia i nawigujesz. Nie ma w tym większej filozofii. takie wymagania to trochę utrudnianie sobie życia na siłę imho, ale może czegoś nie wiem. Obsługa jakiego radaru dokładnie Cię interesuje? Dynamiczne przeliczanie trasy bez telefonu obsługuje większość nawigacji (Coros akurat tutaj ma inne podejście), pytanie natomiast o efektywność tego przeliczania. Na Garminie Edge 520 Plus działało to tragicznie, na tyle źle że miałem już tego dość i kupiłem Corosa, gdzie ta opcja działa znakomicie (jeśli jest połączenie z bazą) ;). Mapy OSM można do Garminow wrzucać. Coros też bazuje na mapach OSM, więc pokrycie ścieżek powinno być wystarczające.
-
[Zimowe spodnie rowerowe] Spodnie jako zewnętrzna, druga warstwa.
motohito odpowiedział Janowski7 → na temat → Odzież dolna
Możesz spróbować. Ciepłe. Na szosie poniżej 5st. Raczej bez potrzeby leginsów, no chyba że przyjdzie bestia ze wschodu https://fine-cycling.com/produkt/spodnie-kolarskie-meskie-pure-winter/ -
[Renowacja] Romet Mistral
conspir0 odpowiedział conspir0 → na temat → Renowacje rowerów i części rowerowych
@RowerowyMaciej dzięki za info! W weekend będę u rodziców, więc spróbuję powalczyć z widelcem. Co do łożysk, planuję wymianę wszystkich. Mam świadomość, że hamulce mogą działać przeciętnie, ale to będzie rower na weekendowe wypady za miasto, więc nie oczekuję perfekcji. Koszty na pewno przekroczą wartość samego roweru — samo malowanie będzie dość drogie — ale liczę się z tym @nossy dzięki! Szukałem trochę po forach wpisów osób, które również zajmowały się Mistralem i faktycznie narzekali na trudno dostępne części. Liczę się więc z tym, że będę musiał szukać elementów po pchlich targach. Do polerowania chromu zamówiłem wełnę stalową w różnych gradacjach. Rama niestety wymaga serwisu ze względu na kilka miejsc z korozją, więc zdecydowałem, że nie będę zajmować się tym sam, tylko zlecę to fachowcom- 3 odpowiedzi
-
- renowacja romet
- romet mistral
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
[do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)
nikbar1 odpowiedział afly → na temat → Elektryczne - e-bike
Ze ja mogę mieć taki rower to dowiedziałem się przypadkiem to raczej marketingowy bełkot . Rower elektryczny typu „SUV” to model e-bike’a skonstruowany z myślą o bardzo szerokim zastosowaniu — od codziennego dojazdu w mieście, przez lekki teren, aż po rekreacyjne wyprawy — łączący cechy roweru miejskiego/trekkingowego z terenowym akcentem.- 21 odpowiedzi
-
Możliwość wprowadzenia punktu docelowego po koordynatach GPS Nawigowanie po wcześniej zaplanowanym śladzie GPX Obsługa radaru Dynamiczne przeliczanie zadanej trasy bez pomocy telefonu (nawet jako opcja) Mapy bazujące najlepiej na OSM Marzy mi się takie urządzenie, przy cenie powiedzmy tego Corosa😉
-
Zwróć uwagę tylko, że te niskie wagi dotyczą obręczy z wewnątrzną 18mm....do szosy już bym tego nie kupił , a co dopiero do gravela. Patrz na szerokości wewn 23,24. I żeby nie było sam mam w gravelu dtswissy z wewn.18mm (bo koła ściągnięte z szosy z lat gdzie to była normalna szerokość), natomiast widzę jaka żarówa robi się na nich z oponą 35-38c. Co nie zmienia faktu, że nawet dla szerszej obręczy wagowo wychodzi to bardzo spoko.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: kingpinn291025
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
zekker odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
Możliwe,że się nie zrozumieliśmy a ja żartowałem😆 Chodziło mi,że nieważne dla tej dyskusji, reszte sobie sam zobacze-porównam. Wyjaśniłeś moje wątpliwości, wiem co ewentualnie zamówić.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: squarell
-
Szczerze mówiąc to nie wiem jakie to mogą być oczekiwania, no może z wyjątkiem tego przeliczania tras bez konieczności synchronizacji z telefonem. Ten Coros ma wszystko co trzeba, a nawet więcej.
-
Spoko maroko Pisałem ogólnie z tym baciem się P.S Jak coś jest nieważne, to po co drążyć ?
-
[ebike] Zasięg roweru elektrycznego - realne przykłady
Patron920 odpowiedział pc131 → na temat → Elektryczne - e-bike
strzelam 30-40% ale to w zależności głównie od oporów toczenia. To prosta matematyka. Ile watów musi dodać silnik, tyle mocy zużyje. Cięższy kierowca - większa masa do przyśpieszenia czy wciągnięcia pod górkę, ale jeżeli ten kierowca będzie miał mocno napompowane opony i dawał z siebie 90% energii, to daleko dalej zajedzie niż inny, co będzie na 15PSI, 2.6 profil i trybie eMTB lub Power jechał. Różnica jak 150 km do 30 km jest. Także pełna gama. Bosch Smart system ma coś takiego jak ilość energii jaka ma pozostać w baterii na koniec zaplanowanej trasy i nieźle mu to wychodzi. Pokazuje też przewidywany stan, gdy trasę mu wklepiesz.
