Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dobre rzeczy do zgarnięcia w stolicy https://www.olx.pl/d/oferta/rama-crmo-marin-muirwoods-s-17-i-widelec-od-orlowskiego-do-renowacji-CID767-ID17DZMW.html
  3. @pecio daj mu czas na Garmina 🤣 nie chciał iść na skróty
  4. Kupować Wahoo po to żeby sięgać do eTrexa Garmina . Kombinujesz jak moja żona albo 🐎 co ciągnie wóz do Morskiego Oka. A nie prościej było od razu kupić właściwego Garmina 😉😁
  5. Dzisiaj
  6. Kupię epic'ka 7 generacji w rozmiarze M. Z uszkodzonym bądź wybrakowanym brainem, o ile to uszkodzenie lub brak będzie miało odzwierciedlenie w cenie. Może też być sama rama.
  7. Ja znalazłem jeszcze Superior DC.
  8. Może taki komplecik do prac domowych 😁
  9. Jeszcze zapomnieliście że zaraz wejdzie standard koła 32
  10. @wr81 To zdjęcie Trance'a to z pewnością nie jest mój wymarzony setup Dzięki za wskazanie tego wątku z ramami. Jak na niego patrzę to ten Superior jest całkiem konkurencyjny cenowo. Chyba tylko Merida ma porównywalne ceny przy podobnym osprzęcie.
  11. Ten film należy potraktować w kategorii żartu. Liczyłem że tu zostanie pokazany sposób który można w domu wykorzystać a nie jakieś maszynowe struganie. Ta szewska kostka ścierna też tylko do rantów w sumie się nadaje, choc z doświadczeń własnych widzę że szybciej byś to z rantów zerwał ręcznie niż rzeźbił z tą kostką, natomiast ani słowa o tym jak zedrzeć to zaschnięte mleko ze środka opony, no oprócz odradzania kupowania magicznych specyfików które rozpuszczają mleko. A już porady żeby zostawić to mleko tak jak jest to serio, dość żartobliwe - w dobie dętek TPU gdzie łatwo i szybko można zejść z wagi całego kola, kolega z serwisu radzi zostawić grubą warstwę starego mleka, lać nowe mleko na to, które jak zaschnie, będzie kolejną warstwą i kolejnymi gramami do ogólnej wagi kola. Porada pierwsza klasa
  12. Ja mam odwrotne doświadczenie: Fox 34 Rythm i Fox 34 Performance w 2 rowerach, serwisowanych regularnie u Wicha. po 4 latach Rythm wygląda jak nowy, a Performance miał tak wytartą goleń, że zmieniła kolor na szary. Wymieniłem go niedawno na 36 Rythm, bo znalazłem mega okazję. Poza tym dołączam się do opinii, że trailówki nie są najlepsze to kręcenia kilometrów po płaskim.
  13. jeśli będzie nawigować po białym ekranie to spoko, gorzej jak będzie kombinować objazd to może być upierdliwe
  14. Merida Big Nine 300 Lite albo 500 Lite, ewentualnie Big Nine Limited (ta sama rama co 300/500L) - sztywne osie, boost, waga w okolicach 13kg, 300 Lite da się kupić za 3300, nowy na OLX, 500 Lite koło czwórki tez się pewnie da, ewentualnie niewiele ponad.
  15. Z rowerowym coś się porobiło, nawet mieli przez dłuższy czas info na stronie, że im telefon nie działa i proszą o kontakt mailowy? Jakoś podejrzanie to wygląda. Wydałem u nich kupę kasy i zawsze byłem zadowolony - do ostatniego zamówienia w zeszłym roku (jakaś pierdoła) którego nie byli w stanie wysłać przez 3 miesiące, choć towar niby mieli na stanie. Od tamtego czasu unikam, choć mam u nich stały rabat 12%:)
  16. Bardzo dziwna sprawa. Założyłem tam konto w 2023 roku i zrobiłem kilka zakupów. Byłem zadowolony, szczególnie z dostępności (niektóre produkty nie były dostępne w żadnym innym sklepie w Polsce), ale również z cen (przy promocjach, dało się kupić naprawdę w dobrych cenach). Więc bez zawahania zrobiłem tam ostatnio (sierpień 2025) kolejny zakup. I tu zaczynają się jaja. Zamówienie #347363 z dnia 11 sie 2025. Opłacone od razu online. Tego samego dnia otrzymałem ze sklepu informację, że zamówiony towar jest niedostępny, z propozycją innego koloru. W związku z brakiem wybranego przeze mnie wariantu, odstąpiłem od umowy i poprosiłem o zwrot kasy. Do dzisiaj (półtorej miesiąca w dniu pisania tego wpisu) nie otrzymałem pieniędzy. Sklep nie odpisał też na żadną wiadomość, a wysłałem ich 5. Zacząłem szukać informacji i okazuje się, że jest dużo więcej takich jak ja. Niektórzy czekają od roku! Co tu się dzieje? Niestety sprawa została skierowana na policję. Czekam na dalszy bieg wydarzeń. M.in. zgłoszenie do operatora płatności, aby rozwiązali umowę z nierzetelnym podmiotem.
  17. Otóż to, paradoksalnie, mamy kolejną zaletę, bo Radon - w przeciwieństwie do większości innych producentów - nie wymaga przeglądu (np. po miesiącu użytkowania) jako warunek gwarancji. Wręcz przeciwnie - wysyłają rower wyregulowany i w pełni przygotowany do jazdy (przynajmniej teoretycznie), a gwarancja obowiązuje. Gdy kupiłem swojego, w dokumentach była lista wykonanych czynności regulacyjnych (coś na zasadzie przeglądu właśnie), wraz z podpisem mechanika, który to zatwierdził. I faktycznie - rower był praktycznie w pełni gotowy do jazdy, choć ja i tak oddałem go na wstępny przegląd i serwis zerowy amortyzatora od razu po zakupie, aby spać spokojnie. Przegląd wykazał jedynie pojedyncze drobiazgi (niedokręcone były śruby mocujące przewód tylnego hamulca, nieco mocniej trzeba było dokręcić nakrętkę kasety i minimalnie poprawić ustawienie siodła - reszta bez zarzutu). Fox był złożony całkiem nieźle - gąbki nasączone olejem, nawet uszczelki nasmarowano (choć zbyt słabo), oleju od strony komory powietrznej było odrobinę za mało. Jedna z plastikowych podkładek pod śrubą (tzw. crush washer) była uszkodzona i konieczna była wymiana na nową. P.S. Czytałem o przypadkach, że w razie awarii i zgłoszenia reklamacji gwarancyjnej, producent bardzo szedł użytkownikom na rękę - po wysłaniu maila z opisem i zdjęciami usterki, proponował samodzielną naprawę w dowolnym serwisie, przesłanie dokumentu płatności, a następnie zwracali koszty naprawy, co jest niezwykle wygodne w porównaniu do naprawy gwarancyjnej w tradycyjny sposób (gdy oddajemy rower do sklepu lub producenta i przez miesiąc pozostajemy bez roweru - coś o tym wiem, po trzykrotnej reklamacji gwarancyjnej amortyzatora w Krossie Level R8)... Zatem z mojej strony - gorąco polecam Radona.
  18. Mam już dwa fulle, ale do lasu na Mazowszu pierwszym wyborem jest sztywny rower (chyba, że las jest miejscówką do skakania). Jak pisał @Xzc - rowery górskie są do podjazdów i zjazdów (na stojąco) i to nie jest idealna geometria na płaskie. Trek wypuścił teraz gravela fulla - może coś takiego?
  19. A proszę Was bardzo - jest Mapbox i wczytał najgorszą trasę jaka mi się trafili: Problem z lasami nie polega na oznaczeniu dróg tylko na ich sezonowości. Niektóre zarastają i przestają być przejezdne. Garmina też to dotyczy i wszystkich, którzy biorą mapy z tego samego żrodla.
  20. A jest sens usuwać ? Nie lepiej dolac klejne ml. ? Mysle że grubsza warstwa uszczelniacza będzie chroniła przed przebiciem. W tym roku robiłem tublesa i sie zastanawiam czy nie dolać kolejnej porcji do opon.
  21. Occam, Habit 1 i Chiesel są całkiem sensownie wyposażone. Hugene'a i Neurona sobie odpuść, bo amortyzatory Fox Rhythm mają słabszej jakości anodę, którą łatwiej jest zarysować. Dopiero w serii Performace jest ona normalnej jakości. Skoro i tak rozważasz marki wysyłkowe, to zajrzyj na Bike Discount.de: https://www.bike-discount.de/de/bike/fahrrad/bike-sale/mountainbikes?p=1&o=4&n=48 Rzuć też okiem na Ripleya AF: https://bikedepot.pl/produkt/ibis-ripley-af-ngx Zwieszenie w Ibisach dość dobrze sprawdza się przy pedałowaniu. W wypadku tego konkretnego Ripley warto by było tylko wymienić manetkę zmiany biegów na przynajmniej GX.
  22. Na Podlasiu jest ok, a Suwalszczyzna jest the best. @dfq Nawigacji używam przede wszystkim poza asfaltem. Planując trasę kilkudniową będę wiedział z wyprzedzeniem czy Bolt udźwignie czy nie Zawsze w rezerwie jest eTrex, serio. Poza tym ponoć żyjemy w czasach przedwojennych, chcę się oswoić z mapą i kompasem Bywało i tak, że moja kreska prowadziła w las, a tam trawa po pas. I wtedy na OSMandzie szuka się objazdu...
  23. Cześć, Proszę o pomoc w wyborze roweru. Przesiadam się z 20-letniego marketowego górala który się już chyba wyeksploatował do takiego stopnia że nie ma sensu go ratować. Mam 177cm wzrostu, waga 80kg i ze względu na przeznaczenie - rodzinne przejażdżki bez jakiejkolwiek presji na wyniki 60% asfalt/kostka betonowa 40% las (ale też raczej utwardzone ścieżki sporadycznie jakieś korzenie czy luźniejszy piasek) celuję w rowery crossowe. Wstępnie wyselekcjonowałem następujące rowery: marin fairfax 2 https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-marin-fairfax-2-2024?sku=733957003 marin predisio 1 https://sportano.pl/p/567906/rower-miejski-marin-presidio-1-700c-gloss-metallic-black-charcoal-blue marin kentfield 2 https://trekking24.pl/pl/crossowe/17920-rower-crossowy-28-marin-kentfield-2-srebrny-niebieski-2025.html kands pure https://trekking24.pl/pl/gravel/16880-49878-rower-gravel-kands-28-pure-10-acera-pomaranczowy-mat-2025-5905481129309.html#/429-rozmiar-52_cm attabo sano 4.0 https://sportano.pl/p/687465/rower-crossowy-meski-attabo-sano-4-0-28-czarny Z suchych danych wychodzi mi że na moje potrzeby najlepszy byłby predisio 1 bo jest lekki, hydrauliczne hamulce i stalowy widelec który powinien lepiej tłumić drgania od aluminiowego ale najmniejszy z nich wszystkich zakres przełożeń. Chciałbym jednak żebyście podpowiedzieli który z nich będzie miał najbardziej wyprostowaną pozycję za sterami i który będzie po prostu wygodniejszy? Wydaje mi się że kentfield ma najwyżej kierownicę więc powinno się siedzieć bardziej prosto. No i czy warto się pchać w rower ze sztywnym widelcem jeśli amortyzowany attabo sano 4.0 waży tyle samo co kentfield 2?
  24. Spróbuj tego - jest wersja do szosy i do grawela: Naprawdę działa, tzn. chroni, w przeciwieństwie do tych montowanych pod siodełkiem
  25. @chudzinki - trzeba pamiętać, że to zapadki i to zaledwie trzy. Moim zdaniem jak na zapadkowe koła to jest zdecydowanie głośniej niż w produktach typu Shimano, ale nie ma karabinu jak przy Hope czy innych Chris Kingach. No cyka, wyraźnie, ale nie głośno. No i im więcej smaru tym ciszej, problemów z zazębaniem po napakowaniu DT Special Grease nie odnotowałem. Kółka zrobiły ze mną 5,5kkm, nadal bezproblemowo się toczą, są proste i pomimo coraz ostrzejszego traktowania - nie mam do nich uwag - poza już wspominaną szczelnością bębenka. Jak się jesień skończy to zajrzę.
  26. ok, wielkie dzięki na ukierunkowanie moich poszukiwań
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...