Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @erzurum Cześć! Chcesz powiedzieć, że 62(59) będzie ok, a 58(57) za mały ? Sprawdzam jeszcze reach i stack. W rozmiarze 62 ( 59 ) reach jest dłuższy tylko o 1 cm, natomiast stack wyższy o 2 cm, czyli kierownica ustawiona jest nieco wyżej.
  3. Rower w specyfikacji do bólu służący do jazdy, gdzie trudno wyłapać o minusy. Unibike zrobił dobry rower. Rower nie łapie rekordów lightweight, ale wytykanie wagi tego roweru, to jak wytykanie pannie młodej ze włożyła biała suknie oznaczającej czystość, a dziewicą nie jest. Niby ma się racje, ale komu to służy?
  4. Powitoł Niby tak, ale... Zrobilem traskę 50km Romanem 29erem - latwo, gładko i przyjemnie. Później zrobiłem traskę 30km w/w Longusem i japrdle, to samo co romanem, tylko zwinniej, szybciej i łatwiej pod górę Pewnie z 1,5-2kg różnicy. Chętnie bym teraz jakiegoś super lekkiego górala spróbował, ale mnie niestety nie stać
  5. Dorodne kowadło. Co chwila takie przelatywały. Takie ostatnie tego dnia na mnie spadło.
  6. Bucklos prezentuje się całkiem ciekawie, cieszy duży wybór. Jakiś czas temu kupowałem Zoom’a - chyba spełnia zakładane wymogi:
  7. Dzisiaj
  8. Horyzonty też miewają swoje minusy podobnie jak suwaki, jak dla mnie solidne EBB to najlepsze rozwiązanie do SS. Zdaje się w Singlowym wątku była dyskusja na ten temat swego czasu… Podoba się bardzo ta nietypowa poprzeczka, cena się nie podoba a waga - dopóki nie ma hopek ani potrzeby bunny-hop’a to w dół nawet jakby pomaga. W klunku mam kierę od crossa, waży jakieś 900g, mały Junker od Stooga też gdzieś tyle. Wiadomo, lżej to szybciej ale czasem po prostu trzeba zeżreć ekstra porcję kaszy
  9. Wrzuć 11-chę, będzie działać Skoro w kasecie 7/8s odstęp między najszerszymi koronkami wynosi 3,6mm , to jakim cudem miałby się zaklinować łańcuch o szerokości 5,5 mm w jeszcze węższej kasecie 9s?
  10. Większość węglowych obręczy na rynku to hooklessy. Ale fakt, źe to poważne ograniczenie w przypadku mtb.
  11. Taką dziurę w lekkiej oponie (Hutchinson Kraken) naprawiłem w taki sposób, że najpierw oddałem do szewca by zszył to porządnie (20zł) a następnie nakleiłem od środka łatę na klej tiptop SC-BL. Uszczelniła się tubeless, jeździła do zużycia.
  12. Przecież są dwie wersje: - HT ze sztywną ramą i zwykłą sztycą - FS z uginającą się ramą i myk-mykiem Jedyny problem, to dali pełną specyfikację jedynie dla HT.
  13. Bierz 8 Szybciej bym myslal nad 9 bo tam to juz jest wszystko top jak na ten poziom w 8 masz juz najlepsze opony wyscigowe, wiec radon nie oszczedza
  14. lazaro elitary V3 za około 2000. Problem z wielkością ramy bez przymiarki - moim zdaniem jednak 19" Jeśli niekoniecznie hamulce tarczowe to lazaro aero v3 - bez zbędnego "uginacza". Jeśli z kolei obawiasz się że małżonka "nie ogarnie" przedniej przerzutki (?) to np. ATTABO SANO 4.0 z Deca (po absolutnej taniości propozycja) albo coś "w podobie" - niestety na moje oko decatlonowce są po prostu szpetne w wiekszości... KANDS Avangarde Cues z przodu ma 2 tarcze - łatwiejsze do ogarnięcia - wariant pośredni (a zawsze to 20 przełożeń a nie 9)
  15. No hooklesy to taka magia, że część zawodników nie chce jeździć na takich kołach. Ostatnie tur we francji jasno dowiódł jakie to g.
  16. Cena idzie wraz z jakością osprzętu. 8-ka zdecydowanie wymiata. Ramy są takie same, więc z czasem można wymieniać części, ale w tym przypadku chyba lepiej od razu kupić 8-kę. Oczywiście, że jest info. Są.
  17. 568 górnej rury będzie za mało, chyba, że chcesz jeździć w worldtourze z mostkiem 140 więc opcja jest tylko jedna.
  18. Co myślicie o wersjach 6.0 https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-6.0 oraz 7.0 https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-7.0
  19. Powitoł Te obręcze hookles to dla mnie magia, na którą natknąłem się niedawno przy szukaniu obręczy do przeplotu starego LX. IMHO walety niewarte gram i opływowości, ale to każdemu według upodobań U mnie mała rzecz, a cieszy, bo 3,14xdrzwi udało się dopasować do posiadanego
  20. Dziękuję za odpowiedź. Czyli jeśli zostanę przy 9 rzędowym łańcuchu, całość powinna zadziałać a ew. tarcie łańcucha o większą zębatkę korby mogę wyeliminować podkładkami w korbie? Albo spróbować z 10 rzędowym łańcuchem?
  21. @Electronite https://en.wikipedia.org/wiki/Softride https://road.cc/content/feature/softride-extraordinary-suspension-tech-never-stuck-311149
  22. nossy

    [Buty] budżetowe na jesień

    jak budżetowo to może decathlon....ja zimą jeżdżę w butach letnich z ochraniaczami lub noskami plus zimowa skarpeta z ekoi.
  23. Z Accentami jest loteria. Mój stalowy trzyma parametry, a aluminiowy jest krzywy i koło nie jest w osi jakieś 2-3 milimetry. Ale to są tanie widelce i chyba po prostu trzeba im to wybaczyć. Mam też dwie stalowe Salsy, i tu, podobnie jak w Surly, aż chce się patrzeć na ich wykonanie.
  24. Nie tak tanie, ale za to proste są widelce Accenta (dwie przygody z chińskimi markami uważam za nieudane - toseek miał coś nie halo z mocowaniem hamulca, drugi, którego marki nie pamiętam, miał źle wspawany hak koła, trzecia przygoda - stalowy brat Surly Ogre - jakość adekwatna do wysokiej ceny).
  25. Chciałeś tanio, to i jakość jest z kapelusza. Ja mam taki https://allegro.pl/oferta/widelec-accent-mtb-29-1-1-8-stalowy-czarny-17780391629 Zamontowany w ramie dedykowanej pod amortyzator. Tu A-C jest w granicach 450 mm. nic mu specjalnie nie dolego, poza tym, że jest brzydki inwykonany z rur kanalizacyjnych. Ale taki chciałem. Wielu wymagań nie napisałeś. Jaki materiał,, jaka wysokość, ile to jest tanio? Gdybyś o tym wspomniał, to może dostałbyś więcej, albo lepsze propozycje.
  26. Jakby ktoś miał podobny dylemat to znalazłem analogiczny temat na innym forum i wygląda na to, że tak właśnie ma być. Potwierdza to też instrukcja serwisowa Shimano. Przy szerokości mufy 73mm ma być jedna podkładka 2.5mm po prawej stronie pomiędzy ramą a miską i dla korby M8120 dwie podkładki 3mm po jednej na każdą stronę.
  27. Możesz zrobić np. taki wsad - jedździsz z wyłączonym światłem . Po wykryciu pojazdów z tyłu zaczyna działać w trybie dziennym , po " ustaniu" ruchu na powrót się wyłącza miganie. Wjedziesz do tunelu czy innej czarnej dziury przechodzi z automatu w tryb nocny aby natychmiast po opuszczeniu przejść do standardowej pracy. Tak samo z automatu dzieje się w godzinach wieczornych/ nocnych. Oprócz tego po wykryciu hamowania działa w trybie świateł stopu. I to wszystko równocześnie w ramach jednego wsadu. Varia sama się steruje. Plus tego rozwiązania - o wiele dłuższy czas działania i bezstresowa obsługa.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...