Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. A tyle było tematów związanych z zakupem elektryka ze względu na dofinansowanie 🙃.
  3. WD40 + opona to chyba niezbyt udane połączenie. Nie odparuje, cały czas tłuste...
  4. Nie tylko spokojnego. Porównując do niegdysiejszego standardu, czyli 3x8, brakuje im tylko skrajnych przełożeń dla asfaltowych ścigantów i leśnych podjeżdżaczy. Przy czym pierwsze nadrobi większa średnica kół, a do drugiego i tak taki rower się niespecjalnie nadaje, więc po do więcej?
  5. Z posta nie wynika że próbowałeś wyregulować całość, to podstawowy trop - chyba nie oczekujesz że w MTB przerzutka będzie wiecznie dobrze działać bez jakichkolwiek czynności regulacyjnych. Sprawdź ustawienia śruby zakresowej oraz czy hak jest prosty. Jeżeli przerzutka, kaseta, korba to produkty Shimano to założyłbym nowy łańcuch Shimano.
  6. Ciekawa 🙂. To zdaje się coś pomiędzy Racing Ralph a Thunder Burt.
  7. Cześć, jestem nowym użytkownikiem forum, więc z góry dzięki za wyrozumiałość :) Planuję zakupić MTB i mam mały dylemat między Cube Reaction C62 w carbonie i Meridą Big Nine 600. Trochę już jeżdżę (Cube Aim) i czas przerzucić się na coś lepszego, z lepszym amortyzatorem i osprzętem. Moje potrzeby to jazda po lekko górzystych terenach, ale też lasach, tak że bez ekstremalnych pojazdów. Pytanie brzmi - wybrać Cube w promce za 4.5k w carbonie, na Sram NX i Suntour Raidon, czy może lepiej Meridę za 4k z ramą aluminiową na XT i z widelcem Manitou i stopniowo upgradeowac? Przyznam, że sprzedawca ze Ski Team nieco mnie zniechęcił do Raidona, a mnie osobiście manetki do hamulców Magury z tworzywa sztucznego, czego w tej cenie raczej bym się nie spodziewał... Co myślicie o tych 2 modelach? Z góry dziéki za porady. https://www.olx.pl/d/oferta/merida-big-nine-600-tylko-xl-i-xxl-CID767-ID17akVv.html https://skiteam.pl/cube-reaction/8821-384026-rower-cube-845100-reaction-c-62-one-4054571481580.html#/3460-rama-uniwersalna/4325-rozmiar-xxl/75058-kolor-cotton_wht
  8. Witam, Od około 2 tygodni pojawił się u mnie dość uciążliwy problem, a mianowicie bardzo częste spadanie łańcucha między kasetę a ramę na zjazdach. Generalnie napęd dla mnie ma marginalne znaczenie, czy działa on precyzyjnie, ważne aby umożliwił mi dojechanie na górę i na zjazdach dawał możliwość ewentualnego dokręcenia. Kaseta i łańcuch są już mocno wyeksploatowane, będę je wymieniał dziś na kasetę deore m6100 i łańcuch xx1 aby służyło to jak najdłużej, natomiast moje pytanie pojawia się czy to wystarczy aby zapobiec temu spadaniu ? I czy jest to normalny objaw zużycia napędu, czy jednak takie wypadanie łańcucha z kasety może świadczyć, że np przerzutka została uszkodzona ?
  9. Dzisiaj
  10. Serio to 2800 kosztowało i się zastanawiałeś nad oryginalnością? Trzeba było to od razu napisać to nikt by czasu nie tracił
  11. Powitoł Press Fit w stalowej ramie. Można, czemu nie. Ananas na pizzy... Antyspam Ostatni przelot Panasonica aka bułkowozu z fotelikiem się odbył
  12. To jest sid z brainem, czyli autorskim tłumikiem opracowanym na zlecenie specialized. Jest tam blokada z zaworem sterowanym bezwładnościowo. Nie będzie do tego żadnej dokumentacji w rockshoxie. Pytaj w specialized, ale tam raczej zaoferują Ci serwis a nie dokumenty.
  13. Kaseta niedokręcona, nie powinno być żadnego luzu.
  14. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  15. Sprzedane!
  16. Bo komu w dziurawą drogę, temu pierzynka na osłodę:
  17. SCHWALBE Rick XC
  18. Wczoraj
  19. bo... prawie jak Malediwy (Jaworzno)
  20. Jest coś z podobnym lub lekko delikatniejszym bieżnikiem? Wymagania konieczne: szerokość 2.25-2.3, moooże 2.35 waga realna max. 720 g, czyli katalogowa powiedzmy do 680 g dedykowane pod tubeless czarne Ktoś coś? 🙂
  21. Witam Kupiłem nowy rower z przerzutką Shimano Cues u6000 1x11. Od pierwszej jazdy zauważyłem dziwne dźwięki podczas jazdy. Na biegu 1 (najbardziej wyczuwalne), 2, 3 i 11 (najmniej wyczuwane) slychać takie dziwne haczenie, stukanie. Po głębszej analizie zauważyłem, że to najprawdopodobniej wina leży w tym, że łańcuch nie idzie w linii prostej do przedniej zębatki i tam coś szarpie. Rozumiem, że w przerzutce 1x11 na skrajnych przełożeniach ten łańcuch nie będzie w linii prostej do przedniej zębatki ale tu ewidentnie coś nie gra. Od biegu 4-10 gdzie łańcuch idzie bardziej liniowo do przedniej zębatki problem nie występuje. Wrzucam filmiki jak to wygląda. Jeszcze jedna sprawa. Jak łapę kasetę dwoma rękami to jest wyczuwalny delikatny ruch kasety, da się nią poruszać. I teraz pytanie czy kaseta powinna być na "sztywno" z rowerem czy może mieć delikatną ruchomość, luz? Proszę o ocenę czy to się jakoś reguluje czy odsyłać rower do sklepu?
  22. Ad. 2 Wrzuć klocki EBC niebieskie i jakąś dobrą tarczę 160 (ja mam RT70 Japan) i zobaczysz że będzie aż za dobrze
  23. Cześć. Prawdopodobnie będe miał te opony w dobrym stanie, bo mi nie przypasowały i szybko wymieniłem. Chyba nawet 4 sztuki, rano się upewnie i napiszę.
  24. Jaka przerzutka obsłuży mi kasetę 11-45 8rz (Shimano Acera HG400) z przodu jeden blat 38t? Kwota do 100 zł.
  25. Czyli wszystko zgodnie z aktualnym trendsettingiem. Prawda etapu ujawniana przez "renomowanych jutuberów" jest taka że nowy Ibis Ripley AF9 (alu) jest lepszy od karbonowego odpowiednika
  26. Bo czas na przerwę, czas na... dziwnego sojowego batona z kofeiną o smaku Red Bulla zmieszanego z syropem na kaszel 🤷‍♂️ (polecam, wykupiłem wszystkie jakie mieli w sklepie )
  27. Witam. Jestem posiadaczem przedniego amorka jak w temacie. Po wpisaniu numeru seryjnego w aplikacji TrailHead pokazuje się typ FS-SIDS-BNSE-C1. Problem w tym, że po ściągnięciu parts katalogów nie widnieje nigdzie taki typ amortyzatora. Nawet nie wiem kiedy ale zgubiłem pokrętło tłumienia kompresji, chyba tak to się nazywa. Chyba było niebieskie, przykręcone od dołu. Nie wiem jak to mogło samo odpaść. Załączam fotkę. Jak znaleźć numer katalogowy tego pokrętła? Przy okazji chciałem zapytać na jaki model patrzeć w instrukcji serwisowej, np. żeby sprawdzić ile oleju wchodzi w dolne lagi lub znaleźć numer uszczelek kurzowych i olejowych. W instrukcji znalazłem opis Sid Sl 2021-2023, model select, travel 100 i dla select jest wskazany damper charger RL. To mnie dotyczy? Nie ma nic o brain. Chciałbym jeszcze zapytać czy ja dobrze rozumiem nazewnictwo. Przeanalizowałem instrukcję serwisową. W prawej goleni u góry jest zespół tłumienia kompresji (na niebiesko) i regulacja tłumienia powrotu (u mnie czerwone pokrętło) a na dole zespół tłumienia odbicia (na czerwono) i regulacja tłumienia kompresji (u mnie niebieskie pokrętło) czy tak? Nie bardzo rozumiem czemu w instrukcji dolne pokrętło jest opisywane jako rebound? Jak dokręcałem dolne pokrętło to amorek coraz ciężej było wcisnąć. Jak dokręcałem górne to coraz wolniej odbijał. Więc powinna to być regulacja tłumienia kompresji. Czy ja dobrze rozumuję? Może jak jest brain to jest odwrotnie? Mam też rebę solo air A3 i tam dolne pokrętło jest czerwone. Chyba się już zakręciłem
  28. Bardzo dobrze - będą większe przeceny w Polsce, gdyby były dopłaty to ceny były by wyższe.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...