Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Cześć Ja z małym pytaniem do Autora - jakie adaptery zastosowałeś ? Zastanawiam się nad kupnem kółek CSC ale mam ramę pod standard QR 135mm i właśnie kwestia adapterów wydaje się problematyczna. Nie wiesz czy przypadkiem nie pasują od DT 350? Rzekomo CSC 272 to "klony" DT 350. Z góry dzięki za pomoc
  3. Kod BF50 = -50% na oksy Tripout'a: https://tripout-optics.pl/pl/ Nie chcę się wychylać za kogoś, ale ja wejdziecie na YT i zajrzycie pod najnowszy filmik Michała Topora o NS FUZZ, to jeszcze większy kod można znaleźć.
  4. @Chociemir nowa faktycznie jest na 50, ale przez ten garb na dolnej rurze odpada. Poprzedni model nie ma garbu ale jest ciasno z oponami.
  5. Ok, dzięki. Zamówiłem ale model Endo. Ogólnie ołksy tej marki polecił mi kiedyś kolega, no a z takim rabatem to chyba warto je kupić
  6. Ja swój post widzę tak (screenshoot) Wklejam poniżej link jeszcze raz
  7. @szamysz83, Force. Dobrze leżą i optycznie też git w porównaniu do styranych Kapvoe od majfrendów 😉 : https://tripout-optics.pl/pl/okulary-force/1880-1.html
  8. Nie wiem, którą Terrę masz na myśli, ale nowy model ma prześwit na opony 50 mm czyli jak w Cube. Edycja: zapomniałem, ze jest wersja Race.
  9. Jeżdżę "na pasku" od 6 lat i do roweru miejskiego (i podobnych) to najlepsze znane mi rozwiązanie. Przede wszystkim: 1. Bezobsługowy, brak potrzeby jakiegokolwiek smarowania, czyszczenia (sporadycznie jak byłby rower i napęd był w błocie to warto spłukać wodą;) ) 2. Bardzo wytrzymały napęd. 20000+ km dla paska to minimum (zależy jeszcze jaki rodzaj napędu CDN, czy CDX) 3. Permanentna czystość napędu, nie brudzi, nie ma nigdzie smaru itd. Pasek nie jest idealny i nie nadaje się do ścigania bo pochłania trochę więcej watów niż zwykły łańcuch ;), ale do DH wg mnie by się nadawał
  10. Dzisiaj
  11. Nie wiem jak mocno masz napięty pasek, ale z własnego i innych doświadczenia radziłbym dla roweru miejskiego słabiej go napiąć niż mocniej 😉. Sam w aplikacji Gatsa nastawiam napięcie na 35 - 40 Hz.
  12. @Wujcio wygląda na to, że to Ty lepiej potrafiłbyś doradzić😉, w czym rzecz: Znajomy prosił mnie o radę który rower miejski elektryk wybrać (Husqvarna w Centrum Rowerowe), a były 3 warianty: łańcuch z przerzutką, przekładnie Nexus z łańcuchem i Nexus na pasku. Zdecydowanie radziłem Nexus, ale czy pasek, czy łańcuch nie potrafię wskazać. Ty zmieniłeś z łańcucha na pasek, a więc ma to jakieś przewagi, napisz proszę co cię do tego skłoniło? W czym rzecz?
  13. Ja też już nie mam miejsca, dlatego zostaje piwnica Ja mam (licząc tylko 3 ostatnie) napęd 1x12 (10-51), z różnymi blatami - 32, 34, 36 (fabrycznie tak montowali) W najnowszym są karbonowe koła z oponami 2.35", i to co chciałem sprawdzić, czyli rama nietypowej budowy (górne rurki tylnego trójkąta nie stykają się z podsiodłówką). Wydaje mi się, że jest różnica na plus - porównując do karbonowych ram o typowej konstrukcji (mam takie 2). Zamiast ulepszać coś co już posiadam, wolę kupić coś nowego, lżejszego, z większym potencjałem (być może w niektórych aspektach tylko w teorii - mykmyka nie przewiduję, a do full'a chyba jeszcze nie dorosłem)...
  14. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  15. @smw44199, to nie złośliwość tylko @bob555lubi kropeczki, a nie lubi czytać 😁.
  16. Mali lokalni również. Nikt nie lubi jak mu plony zżera jakiś grzyb...
  17. Przedwczoraj zamówione, wczoraj dostarczone, dziś zamontowane. Przeróbka z łańcucha na pasek.
  18. @CoolBreezeOnea jaki to model tych Tripout'ów ? Taka tania prasa (bez problemu ogarnie pół roweru) i takie tanie siodło (wygląda nieźle, jutro testy na chomiku).
  19. Ja mam prawie dwa identyczne rowery - dwa HT w napędzie 2x11. Jeden od dawna modernizowany na alu ramie, drugiego złożyłem w te wakacje na chińskim karbonie, boostowych osiach... w sumie nie wiem, czemu zdecydowałem się na identyczną konfigurację - bo więcej części wspólnych w napędzie? bo lubię taki rower, który już znam? Bo jednak nie mam nic do zarzucenia tej konfiguracji napędu? I teraz mam dwa prawie identyczne i myślę o gravelu, ale żona grozi palcem, bo rzeczywiście w miejscu, gdzie trzymamy rowery już nic nie wejdzie. Ale gravel - jak w końcu będzie - musi być 2x11 oczywiście
  20. Rowery to również moja pasja, wystarczy spojrzeć w temat Dystans, ile czasu spędzam na dwóch kółkach, ale wystarcza mi jeden rower, plus drugi dojazdowy (stary Trek MTB z lat dziewięćdziesiątych na kole 26) do pracy na zimę, żeby nie degradować głównego MTB w zimowej solance. Posiadanie kilku rowerów o podobnej charakterystyce jest zupełnie nieekonomiczne że tak powiem🤪 Dlatego jestem ciekaw jak to ludzie motywują.
  21. U nas negocjowanie cen na Scotta jest trudne. Taka polityka firmy. Dlatego ja będę polował w Niemczech. Zobaczymy czy taka cena się utrzyma jak wejdą realnie na magazyn w bikediscount. A może jak pojawi się większa dostępność to po prezentacji oferty z netu i alternatywie spuszczają z ceny albo wychodzę i klikam w domu cena się zmieni.
  22. No ale gdzie jest ten wątek, chyba go nie zamieściłeś?
  23. Bo prawie tapeta Windows XP ( gdzieś na Słowacji)
  24. Jak nagniesz nieco budżet do 126 EUR (w tym są koszty wysyłki do PL), to: https://www.bike-discount.de/en/custom-made-29/700c-shimano-fh-qc500-ms-cl-10x135mm/dt-swiss-u533-disc-rear-wheel masz Qr 135 mm, centerlocka i micrtospline, 32 szprychy bębenek FH-QC500-MS, obręcz szprychy i nyple DT Swiss Inne rozwiązanie to kupno części (piasta, obręcz, szprychy i nyple), wtedy z pewnością zmieścisz się w budżecie 450 PLN, jeśli zapleciesz je sam, albo zrobi Ci to ktoś za friko.
  25. @chrismel no to na szybko. Byłem w sklepie, mieli tego nowego Addict Gravel 20. Cena u nas to 16 z małym hakiem. Negocjacji brak. Poza tym zaliczyłem: Orbea Terra z garbem - nie chcę nawet jak będą dopłacać Bez garba fajna, ale mało miejsca na opony. Trek Checkpoint SL5 - i to było zaskoczenie bo klamki i przerzutka były z Force a korba Apex. Jeździ to bardzo, bardzo sympatycznie. Tyle, że ciężkie, Trzeba by koła wymienić. Finalnie 13k + koła (nawet chińczyk) daje równowartość Scotta, Cube C:62 EX - najwcześniej w marcu będzie można zobaczyć.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...