Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Wrzuć 11-chę, będzie działać
  3. Większość węglowych obręczy na rynku to hooklessy. Ale fakt, źe to poważne ograniczenie w przypadku mtb.
  4. Taką dziurę w lekkiej oponie (Hutchinson Kraken) naprawiłem w taki sposób, że najpierw oddałem do szewca by zszył to porządnie (20zł) a następnie nakleiłem od środka łatę na klej tiptop SC-BL. Uszczelniła się tubeless, jeździła do zużycia.
  5. Przecież są dwie wersje: - HT ze sztywną ramą i zwykłą sztycą - FS z uginającą się ramą i myk-mykiem Jedyny problem, to dali pełną specyfikację jedynie dla HT.
  6. Bierz 8 Szybciej bym myslal nad 9 bo tam to juz jest wszystko top jak na ten poziom w 8 masz juz najlepsze opony wyscigowe, wiec radon nie oszczedza
  7. lazaro elitary V3 za około 2000. Problem z wielkością ramy bez przymiarki - moim zdaniem jednak 19" Jeśli niekoniecznie hamulce tarczowe to lazaro aero v3 - bez zbędnego "uginacza". Jeśli z kolei obawiasz się że małżonka "nie ogarnie" przedniej przerzutki (?) to np. ATTABO SANO 4.0 z Deca (po absolutnej taniości propozycja) albo coś "w podobie" - niestety na moje oko decatlonowce są po prostu szpetne w wiekszości... KANDS Avangarde Cues z przodu ma 2 tarcze - łatwiejsze do ogarnięcia - wariant pośredni (a zawsze to 20 przełożeń a nie 9)
  8. No hooklesy to taka magia, że część zawodników nie chce jeździć na takich kołach. Ostatnie tur we francji jasno dowiódł jakie to g.
  9. Cena idzie wraz z jakością osprzętu. 8-ka zdecydowanie wymiata. Ramy są takie same, więc z czasem można wymieniać części, ale w tym przypadku chyba lepiej od razu kupić 8-kę. Oczywiście, że jest info. Są.
  10. 568 górnej rury będzie za mało, chyba, że chcesz jeździć w worldtourze z mostkiem 140 więc opcja jest tylko jedna.
  11. Dzisiaj
  12. Co myślicie o wersjach 6.0 https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-6.0 oraz 7.0 https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-7.0
  13. Powitoł Te obręcze hookles to dla mnie magia, na którą natknąłem się niedawno przy szukaniu obręczy do przeplotu starego LX. IMHO walety niewarte gram i opływowości, ale to każdemu według upodobań U mnie mała rzecz, a cieszy, bo 3,14xdrzwi udało się dopasować do posiadanego
  14. Dziękuję za odpowiedź. Czyli jeśli zostanę przy 9 rzędowym łańcuchu, całość powinna zadziałać a ew. tarcie łańcucha o większą zębatkę korby mogę wyeliminować podkładkami w korbie? Albo spróbować z 10 rzędowym łańcuchem?
  15. @Electronite https://en.wikipedia.org/wiki/Softride https://road.cc/content/feature/softride-extraordinary-suspension-tech-never-stuck-311149
  16. nossy

    [Buty] budżetowe na jesień

    jak budżetowo to może decathlon....ja zimą jeżdżę w butach letnich z ochraniaczami lub noskami plus zimowa skarpeta z ekoi.
  17. Z Accentami jest loteria. Mój stalowy trzyma parametry, a aluminiowy jest krzywy i koło nie jest w osi jakieś 2-3 milimetry. Ale to są tanie widelce i chyba po prostu trzeba im to wybaczyć. Mam też dwie stalowe Salsy, i tu, podobnie jak w Surly, aż chce się patrzeć na ich wykonanie.
  18. Nie tak tanie, ale za to proste są widelce Accenta (dwie przygody z chińskimi markami uważam za nieudane - toseek miał coś nie halo z mocowaniem hamulca, drugi, którego marki nie pamiętam, miał źle wspawany hak koła, trzecia przygoda - stalowy brat Surly Ogre - jakość adekwatna do wysokiej ceny).
  19. Chciałeś tanio, to i jakość jest z kapelusza. Ja mam taki https://allegro.pl/oferta/widelec-accent-mtb-29-1-1-8-stalowy-czarny-17780391629 Zamontowany w ramie dedykowanej pod amortyzator. Tu A-C jest w granicach 450 mm. nic mu specjalnie nie dolego, poza tym, że jest brzydki inwykonany z rur kanalizacyjnych. Ale taki chciałem. Wielu wymagań nie napisałeś. Jaki materiał,, jaka wysokość, ile to jest tanio? Gdybyś o tym wspomniał, to może dostałbyś więcej, albo lepsze propozycje.
  20. Jakby ktoś miał podobny dylemat to znalazłem analogiczny temat na innym forum i wygląda na to, że tak właśnie ma być. Potwierdza to też instrukcja serwisowa Shimano. Przy szerokości mufy 73mm ma być jedna podkładka 2.5mm po prawej stronie pomiędzy ramą a miską i dla korby M8120 dwie podkładki 3mm po jednej na każdą stronę.
  21. Możesz zrobić np. taki wsad - jedździsz z wyłączonym światłem . Po wykryciu pojazdów z tyłu zaczyna działać w trybie dziennym , po " ustaniu" ruchu na powrót się wyłącza miganie. Wjedziesz do tunelu czy innej czarnej dziury przechodzi z automatu w tryb nocny aby natychmiast po opuszczeniu przejść do standardowej pracy. Tak samo z automatu dzieje się w godzinach wieczornych/ nocnych. Oprócz tego po wykryciu hamowania działa w trybie świateł stopu. I to wszystko równocześnie w ramach jednego wsadu. Varia sama się steruje. Plus tego rozwiązania - o wiele dłuższy czas działania i bezstresowa obsługa.
  22. Łańcuchy 9, 10 i 11-rzędowe mają taką samą szerokość wewnętrzną ale inną zewnętrzną, tzn. czym więcej rzędów tym szerokość zewnętrzna mniejsza, żeby nie obcierał o zębatki w bardziej ścieśnionej kasecie i czysto teoretycznie może się okazać, że zewnętrznie wąski łańcuch 11-rzędowy może się klinować między zębatkami 9-rzędowej kasety. Nie znam tych odległości oczywiście i nie chce mi się szukać. Ale ludzie miksują i jeżdżą i pewnie teoria teorią a praktyka praktyką
  23. Sceptycznie jestem nastawiony do nowej mody na krótsze ramiona korby. W teorii wszystko wygląda super do czasu gdy człowiek uświadomi sobie ile to jest te 5-10mm. Grubsza wkładka w bucie czy inaczej ustawione bloki zniwelują ci tę "przewagę".
  24. No dobra, ale najważniejsze pytanie - dziura na wylot i przepuszcza powietrze?
  25. Ja niestety mam złe doświadczenia z velosteelem - a serwisuję ich sporo u siebie bo dziadkowozy tego używają. Wianki i szpilki są z gównolitu, sama ośka potrafi po 2-3 latach mieć wżery na 2-3mm. No i najgorsze człowiek po łokcie w smarze się upierdzieli przy ich rozmieraniu - a jak nie dasz smaru odpowiednio dużo to ci dziadek wróci za miesiąc.
  26. Szkoda twoich nerwów na łatkę. Próbowałem kiedyś tego wynalazku https://allegro.pl/produkt/zestaw-naprawczy-do-rowerow-gorskich-z-nabojami-co2-tip-top-tt-06-87647851-e057-4826-af14-3c2656290d17?offerId=15649243530 żeby zakleić dziurkę w oponie na granicy czarnego bieżnika i beżowego boku. Nie zdało to egzaminu, łatka powoduje ze opona w tym miejscu jest sztywniejsza i zle się to układa. Po kilku jazdach od sklejenia i tak poszła na śmietnik bo od przecięcia poszła osnowa z płótna i opona dostała guza. Moim zdaniem tutaj pozostaje tylko dętka.
  27. Możesz jakieś przykłady podać ? Patrzyłem na ten programik i w takim razie chyba czegoś nie widze bo znalazlem tylko możliwość zdalnego sterowania z garmina i zmianę trybów. https://maca88.github.io/SmartBikeLights/
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...