Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zbudowałem swojego gravela na chińskich komponentach i wyszedł mnie 4400zł.

Rama karbon FLYXII, kierownica karbon, mostek i sztyca redshift, napęd elektroniczny ltwoo egr, pedały mzyrh, koła g1800 dt swiss z olx, opony mtb 52c
Waga z torbami 10.8kg, ale mostek i sztyca sporo dodają.

Czy składanie było trudne? Nie było, ale wiele częśći/kluczy mi brakowalo więc musiałem mocno improwizować co kosztowało mnóstwo czasu. 
Nie planuję już nigdy kupić roweru gotowca - ten jest dla mnie idealny pod każdym względem.

  • +1 pomógł 2
Napisano (edytowane)

Wszystko zależy od własnych preferencji i pewnych kalkulacji. Jeżeli sklep sprzedaje mi gravela treningowego z wyposażeniem, którego nie muszę ruszać za 2250 nówkę, ważącego 10,5 kg :) , to ja się już  grubo zastanawiam , czy składać ;) :)  Natomiast startówki w full karbonie z wagą cirka 8kg  za 4,5 koła nie dostanę, dlatego tu już za tą kasę składałem :) 

Więc w telegraficznym skrócie:

Czasem się kupuje nówcyś, a czasem składa :) 

Edytowane przez kaido2
  • +1 pomógł 2
Napisano

I ja, aczkolwiek jak na razie nie miałem do czynienia z Chińczykiem.

@Chociemir podaję masy:

- rama kompletna (śrubki, obejma sztycy, klapka schowka, sztywna oś) 1513 g

- widelec (wraz z łożyskami, podkładkami mostka i sztywną osią) 621 g

 

  • +1 pomógł 1
Napisano

Wygląda na to, że epopeja dobiegła końca. Nie wytrzymałem a żona śpi na kanapie :D 

image.thumb.jpeg.5f7075b2e8af7a7e33d9d5824f7d5299.jpegimage.thumb.jpeg.25e5bdad5a6a67ee8fe0abe9114f1ee3.jpeg

W ramach podsumowania:

Wymagania wyjściowe:

  • rama carbonowa, 
  • możliwość wsadzenia szerokiej opony. Aktualnie jeżdżę na 45mm i to minimum jakie mnie interesuje, 
  • schowek w dolnej rurze, nie miałem styczność, ale wygląda na super rozwiązanie, które pozwoli pozbyć się narzędziówki pod siodłem. 
  • waga gotowego roweru pozwala osiągnąć wartość poniżej 9 kg,
  • jasne malowanie z pomysłem, 
  • z detali, ale ważnych: UDH, T47, 
  • budżet ~13 tys. Tyle bo to wynika z cen rowerów, które gdzieś tam wpadły mi w oko i o których mowa poniżej. 

W praktyce jest:

  • rama carbonowa, 
  • możliwość wsadzenia szerokiej opony. Aktualnie jeżdżę na 45mm i to minimum jakie mnie interesuje, 
  • schowek w dolnej rurze, nie miałem styczność, ale wygląda na super rozwiązanie, które pozwoli pozbyć się narzędziówki pod siodłem. 
  • waga gotowego roweru pozwala osiągnąć wartość poniżej 9 kg,
  • jasne malowanie z pomysłem, jest ciemne i do tego satyna 🤣
  • z detali, ale ważnych: UDH, T47
  • budżet ~13 tys. Tyle bo to wynika z cen rowerów, które gdzieś tam wpadły mi w oko i o których mowa poniżej. 

Nie jest łatwo kupować rowery z Waszą pomocą ;) Mimo to ślicznie dziękuję za poświęcony czas i pomoc. @chrismel Tobie również dziękuję za podsunięcie Scotta. Dodam, że moja żona nie wiem kim jesteś, ale i tak Cię nie lubi ;) 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...