Skocz do zawartości

[Rower] Opinia Sonoran


Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Wielka prośba jakby ktoś mógł mi pomóc 

Mam pytanie odnośnie roweru

https://www.bikester.pl/serious-sonoran-M909388.html?c=816&_cid

Czy opłaca się go kupić za 1700zl z przesyłką? Jest on warty uwagi? Czy jednak coś w nim jest nie tak :) nie znam się na rowerach więc Jakby ktoś swoim dobrym okiem rzucił...

Dzięki z góry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, KrissDeValnor napisał:

Najlepiej się przymierzyć jeśli jest możliwość. Jest to inny typ roweru, więc trochę inaczej się patrzy na dany rozmiar - ogólnie okolice 19" powinny być OK.

 

Więc pytanie czy L w tym będzie ok bo widze tam jakieś dziwne wymiary zaś podane uhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Spokojnie, najwyżej zwrócisz, albo wymienisz.  Jak rower się pojawi, to ustaw go pod siebie, i jeśli po jeździe testowej uznasz, że pozycja jest w miarę OK, to rower z Tobą zostanie (potem możesz jeszcze korygować ustawienia).  Chyba, że wziąłeś 56 - ten będzie na 100% za duży...

PS  w tej chwili korzystam ze smartfona, i nie widzę jaki rozmiar jest odpowiednikiem L - zgaduję, że 56

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zabrałem 56 więc chyba lepiej roweru nie odbiorę ...i tyle ehh

26 minut temu, KrissDeValnor napisał:

Spokojnie, najwyżej zwrócisz, albo wymienisz.  Jak rower się pojawi, to ustaw go pod siebie, i jeśli po jeździe testowej uznasz, że pozycja jest w miarę OK, to rower z Tobą zostanie (potem możesz jeszcze korygować ustawienia).  Chyba, że wziąłeś 56 - ten będzie na 100% za duży...

PS  w tej chwili korzystam ze smartfona, i nie widzę jaki rozmiar jest odpowiednikiem L - zgaduję, że 56

Ponieważ w decathlonie byłem na rowerze L mtb i był spoko więc... Tutaj ta L ma inne wymiary?

 

Według ich kalkulatora na stronie również pokazało 56 przy wygodniej jeździe to już nie rozumiem

Edytowane przez Redjevel