Skocz do zawartości

[do 7000 zł] enduro/trail pomoc w wyborze


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Mam zamiar w niedalekiej przyszłości kupić rower enduro. Jestem początkujący w temacie. Preferuję koła 27,5" w rozmiarze L. Mam na uwadze trzy rowery:
- Marin Hawk Hill 1 2020 
- Dartmoor Blackbird Intro 2020
- Kross Moon 1.0 2018
Pytanie na co zwrócić uwagę przy wyborze takiego sprzętu? Budżet nie jest wielki ale myślę, że coś uda się wyrwać. Może jednak celować w coś używanego lub macie jakiś sprawdzony sklep, który aktualnie wyprzedaje starsze roczniki? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc oraz chętnie dowiem się Waszych opinii co do wyżej wymienionego sprzętu.
Pozdrawiam!
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie krossa odpuścił w tym konkretnie modelu miał wielką fale pękających linków i śrub wahacza. Niby poprawili ale dalej w niektórych sztukach występuje ten problem

 

Między dartem a marinem jest ponad 1500zł różnicy. Blackbird na pierwszy rzut oka ma  lepszy osprzęt: amortyzatory, hamulce, napęd. Poza tym dartmoor oferuje większy skok zawieszenia 160/160mm. Dart ogólnie lepiej nada się do cięższych zastosowań. Poza tym kupując polski rower wspierasz częściowo polską gospodarkę :)

 

Półtora kafla jest mocnym argumentem dla marina ale ja bym brał darta jeśli musiałby to być nowy rower. W tych pieniądzach można już dostać używanego reigna 2.0 2018+ i wieleeee innych super endurówek :D

 

Wybór należy do ciebie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Echhh... Tylko nie kup kota w worku jeśli chodzi o używany rower. Przeglądając od kilku tygodni aukcje gołym okiem widać, że za ok. 6-7 tys. kupię o wiele lepszy sprzęt, niestety obawiam się, że na dzień dobry trzeba będzie dać kilkaset złotych na serwis...


Nowy dart 6000 zł, natomiast Marin 6399 zł - tak podają na stronie. Gdzie to 1500 zł bo nie wiem czy się zrozumieliśmy :)
https://www.marinbikes.com/pl/bikes/20-hawk-hill-1

Odnośnik do komentarza