Skocz do zawartości
Kubeeq

[Zakup roweru] Steppenwolf Tryton Comp Pro - dobry zakup w cenie 4400 zł ?

Rekomendowane odpowiedzi

Kubeeq
Napisano (edytowane)

Witam. Zastanawiam się nad zakupem roweru używanego, od pierwszego właściciela, o nazwie Steppenwolf Tryton Comp Pro. Rower ma mi służyć na trasy typu enduro, downhill itp. Sprzęt jest używany, lecz posiada pełną gwarancję na ramę i nie tylko. Czy jest to dobry wybór jak na taką cenę? Poproszę o opinie o tym sprzęcie, ponieważ na internecie jest mało ocen o tym rowerze. 

Specyfikacja roweru :

Amortyzator przedni : Rockshox Lyrik 170mm

Damper : Rockshox Monarch RT plus

Hamulce : Avid elixir 9 trail

Koła: Dt Swiss SPline

Korba, suport, mostek, kierownica : Race Face

Napęd: Sram x9

Przerzutka tył przód : Deore XT

Manetki przerzutki: SLX

 

Edytowane przez Kubeeq

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Galvatron

Mówisz o tym rowerze?

Nie bierz go. 

W ogłoszeniu jest wyraźnie napisane, że za chwilę właściciel wyjeżdża, więc w razie czego szukaj wiatru w polu.

Przy zakupie używki najlepiej umówić się na osobisty odbiór i dokładnie sprawdzić stan roweru: https://www.1enduro.pl/rower-uzywany-czesc-3-ocena-stanu-technicznego/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Hanzo
      Przez Hanzo
    • SamSam.
      Przez SamSam.
      Siemano wszystkim odwiedzającym, to mój pierwszy wpis na forum.
      [Chcesz przejść od razu do konkretów? Pomiń pierwszy akapit.] Jeśli chcesz orientacyjnie wiedzieć z kim masz do czynienia - Licealista lat 17
      Moje doświadczenie z rowerami nie jest zbyt bogate - do tej pory służyły mi jako środek transportu, wiecie - z punktu A, do punktu B (zwykle po prostu do szkoły). Coś rozkręciłem, coś się pobawiłem narzędziami - ogólnie budowę i działanie znam. Ostatnimi czasy zacząłem jeździć trochę bardziej agresywnie: Zeskakiwać ze schodów, wskakiwać na wyższe krawężniki etc. i może to zabrzmi śmiesznie ale chyba coś się we mnie obudziło xD. Nigdy nie trafiały do mnie te małe rowerki (tak wiem że mają swoje nazwy) bez hamulców i przełożeń do skakania po skateparkach ale ostatnio trafiłem na ludzi odstawiających coś co dumnie zostało nazwane urban freerade'm (przynajmniej w internecie - głównym źródle mojej aktualnej rowerowej wiedzy) - używali do tego już trochę większych rowerów z krwi i kości (enduro, freerade, dh? Nwm - jeszcze nie za bardzo rozróżniam) . Obejrzałem parę filmów na youtubie, zobaczyłem parę zdjęć i wpisów... Jednym słowem zapragnąłem.
      Interesuje mnie nauka takiego hycania (urban freeride) po mieście na rowerze trochę większym niż typowy dirt na 24" - żeby by nie było wielkiego problemu z przejechaniem na nim z dzielnicy do dzielnicy. Na początku pewnie jakieś podstawy, później może większe szaleństwa. Zależy mi na tym żeby rower się nie rozwalił przez moje błędy żółtodzioba albo przez to że się do czegoś takiego nie nadaje. Dla zobrazowania: bardzo by mi było przykro gdyby rama przy zeskakiwaniu z trochę bardzie konkretnej wysokości niż krawężnik złamała się w pół. Od czasu do czasu pewnie wybrałbym się do lasu wyszaleć.
      Przeglądając wpisy na forach i ostępy swojego mózgu stwierdziłem że hardtail wystarczy - podobno łatwo przychodzi na nich nauka techniki i przede wszystkim nie przekopie mi portfela na wylot. Nie sądzę żebym na początku "przygody" potrzebował i wykorzystywał możliwości fulla.
      Pierwsze pytanie bezpośrednio do was brzmi: Za jakim typem roweru się rozglądać? Dh, Freeride, Enduro?(O ile w ogóle istnieją sztywne rodzaje tych typów rowerów). Moje skromne przeszpiegi internetów i gust wskazały na modele takie jak marin san quentin czy dartmoor hornet.
      Pytanie drugie: Czy jestem w stanie sprawnie progresować bazując jedynie na poradnikach z neta i tego typu źródłach? Nie mam żadnych znajomych w temacie.
      Trzecie: Jaki osprzęt byłby ważny w takiej aktywności? To znaczy... Na czym nie oszczędzać ze względu na bezpieczeństwo?
      Czwarte i ostatnie: Czy macie jakieś uprzedzenia? To znaczy bardzo bym prosił o wypominanie błędów, porywania się z motyką na słońce, zapomnienia czegoś ważnego, etc. xD...
      Uprzedzając pytania o widełki cenowe w jakich chciałbym się zmieścić: 2000 do 4000 zł. Oczywiście im mniej tym mniej zaboli mnie dusza.
      A, jak komuś przeszkadza że zwracam się do forumowiczów jako "wy" to bardzo przepraszam :>.
      Dla ukazania o czym jest mowa i co mnie zachwyca wrzucam film Fabio Wibmer'a:
       
    • mathellfire
      Przez mathellfire
      Na sprzedaż jeden z dwóch dostępnych w Polsce rowerów Marin Wolf Ridge - rozmiar ramy L, 19''. Ten drugi egzemplarz też należy do mnie - dodam w osobnym ogłoszeniu (rozmiar M-ka, w trochę mniej topowej konfiguracji więc trochę tańszy). Rower pochodzi z oficjalnego, profesjonalnego teamu MARIN. Rower ma za sobą jeden wyścig na Enduro World Series Crankworx w Kanadzie w roku 2018 i jest to cały jego przebieg. Razem z przygotowaniami przejechał ok. 100 kilkudziesięciu kilometrów. 

      Rower przeszedł po tym kompleksowy serwis. Wymiana na fabrycznie nowe: korby Sram XX, zębatki, łańcuch, sztyca karbon, napinacz, damper Fox Kashima, oś NAILD, mostek.

      Rower w bardzo wysokiej, topowej specyfikacji (ceny katalogowe proszę traktować luźno - wiadomo, że przez rok wszystko potaniało a i osprzęt, który jest na rowerze jest mniej warty niż sprzedawany osobno). 

      Rama: Marin Wolf Ridge Team Large 19'' - cena katologowa 15000zł
      Amortyzator: Ohlins RXF 36 140mm 29'er 15x110 - cena katalogowa 6100zł
      Damper: Fox CTD - cena katalogowa 1999zł // NOWY
      suport: SRAM GXP - cena katalogowa 150zł // NOWY
      Korba: SRAM XX + zębatka NW 36t - cena katalogowa 1499zł // NOWA
      Koła: Bontrager Duster Elite 29" - cena katalogowa 1199zł
      Opony: MTB Bontrager XR2 Team Issue TLR 2.20 - cena katalogowa 199zł
      Oś sztywna: NAILD Boost 12x148mm - cena katalogowa 349zł // NOWY
      Przerzutka tył: XTR M9000 11s - cena katalogowa 799zł
      Manetka tył: SRAM NX 11s - 149zł
      Napinacz: Dartmoor Trail One - cena katalogowa 420zł // NOWY
      Hamulce przód + tył: SRAM Guide RS - cena katalogowa 1399zł
      Kierownica: Funn Fatboy 770mm - cena katalogowa 199zł
      Gripy: Rithchey WCS - cena katalogowa 49zł
      Stery: FSA 
      Nowe = nowe, nigdy nie użyte, nawet osobiście nie wkręciłem pedałów chociaż kusi strasznie żeby chociaż raz się na nim przejechać. 
      Jedynym tak naprawdę używanym elementem jest siodełko, które zawodnik musiał przełożyć ze swojego poprzedniego roweru. Cała reszta roweru jest praktycznie jak nowa. Do tego serwis w oficjalnym teamie producenta. Łożyska, smary, płyny, serwis amorków itd. Wszystko zrobione.

      Proszę mieć na uwadze, że rower był składany przez team Marin'a i mogą w nim występować jakieś mniej standardowe elementy w porównaniu do wersji konsumenckiej.

      Rowery odkupiłem na początku tego roku jednak zajęło mi pół roku ich sprowadzenie do kraju.
       
      CENA: 11999zł


      Proszę serdecznie nie zawracać mi głowy wiadomościami "kupię za tyle i tyle tysięcy zł". Wystawiam w cenie używanego Marina Wolf Ridge'a, który sprzedał się na Allegro parę miesięcy temu w specyfikacji ... 3 razy tańszej w stanie używanym przed dwa sezony. Tutaj sam amortyzator jest warty tyle co średniej klasy używany full a sam rower jest praktycznie nowy. Wizualnie oczywiście drobne odpryski jak to na wyścigach (oczywiście odpryski lakieru a nie włókna węglowego). Technicznie ideał.  Rower dla osoby, która wie co chce kupić. Po zakupie należy napompować amortyzator/damper do odpowiedniego ciśnienia i oczywiście je wyregulować pod siebie. Kto pierwszy ten lepszy, drugiego takiego roweru w Polsce na sprzedaż nie ma.

      Więcej zdjęć (dwa ostatnie zdjęcia pochodzą z drugiego egzemplarza - chciałem pokazać dla upewnienia ewentualnego nabywcy gdzie, kto i kiedy na nich jeździł - filmy można znaleźć na internecie):

      www.aukcjoner.pl/gallery/027084831-Darmowa-galeria-zdjec-na-Allegro.html#I1







×