Skocz do zawartości

[Budowa] Wszystko od początku. #niebanalny


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Z racji tego ze zbliżają sie święta czas pomyśleć o prezentach! Tu właśnie zrodził sie pomysł zrealizowania starego marzenia. Rower jakiego nie ma nikt. Powiem od razu ze nie mam doświadczenia z rowerami, ale mam zapał i trochę wolnego czasu .

Jako podstawa chciałbym użyć roweru z mojej okolicy:

https://www.olx.pl/oferta/stara-kolarka-CID767-IDvdwMe.html

 

Czy uważacie ze za tą cene warto go kupić i nada sie jako podstawa mojego "projektu" .

Wstępnie chciałbym zeby ten rower wyglądał jak te: https://3gravity.pl/pl/content/21-nasze-projekty Wiadomo kolory inne pomysł wizualny tez, mechanicznie chciałbym zeby tez dało sie nim przejechać np 30km a nie tylko jazda po mieście. Czekam na opinie komentarze. Jaką sumę muszę naszykować aby ze "starego grata " zrobić podobny projekt do tych z linku? Jeśli temat juz był to proszę o linki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto 250 za ten rower. Myślę, że 50 pln to też wygórowana cena.

Wg mnie nie wiele bedzie można zostawić, rdza, pokraczny mostek...

I niestety mało atrakcyjna rama. Z którą wyglądem nie zbliżysz się do projektów które pokazałeś. Taka ukrainowata. Wydasz furmankę pieniędzy, a na końcu efekt może być średni. 

Dodatkowo jakby coś było kombinowane z rurką przy tylnej przezutce, a na pewno pędzlem malowane łącznie z pancerzem linki.

Poszukaj bardziej kolarkowej ramy, z krótkim tylnym trójkątem. Na końcu jak już wydasz tą furmankę pieniędzy to przynajmniej efekt będzie zadowalający. Gdzieś niżej jest mój projekt Jarzębina tam będziesz miał odniesienie mniej więcej do kosztów, a robiłem po taniości i dużo miałem za przysłowiowe piwo. Do tego rama też była, jest taka sobie, wg mnie wygląd uratowała wymiana widelca i drobne zabiegi ze spawarką.

Oczywiście zabawę z renowacją polecam bo jest naprawdę świetna. Znajdź tylko dobrą bazę.

 

Odnośnik do komentarza