Skocz do zawartości

[Gravel do 7000 i 5000] pomoc w wybraniu modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

 

Stoję przed zakupem dwóch graveli - dla siebie i dla dziewczyny. Ogólny budżet to 7000 zł i 5000 zł.
Do tej pory jeździliśmy na szosach i chcemy spróbować zapuścić się w łąki, szutry i lasy :) 
Trochę poszperałem i znalazłem kilka ofert ale nie znam się na tyle, żeby bez wahania wybrać najlepszą opcję. Nie sąd to dla nas małe kwoty więc wolałbym to przedyskutować z bardziej doświadczonymi kolarzami/kolarkami ;)
Ogólnie celujemy w bardziej rekreacyjną geometrię. Rower będzie służyć do chillowej jazdy, może kiedyś bikepackingu i ucieczki od zatłoczonych ulic - od tego mamy szosy :) 

Wymagania rower nr1 do 7000 
Zależy mi na sztywnych osiach, dużej ilości mocować, napęd z jedną tarczą z przodu. Idealnie byłoby znaleźć hamulce hydrauliczne ale chyba w tym zakresie cenowym to mało prawdopodobne

Wymagania rower nr2 do 5000 
Sztywne osie, duża ilość mocowań, napęd z dwoma tarczami z przodu - dziewczyna ma szosę, którą może kiedyś wymienimy. Myślałem o dwóch blatach z przodu, tak żeby kiedyś mogła wrzucić koła/opony szosowe i z gravela zrobić sobie szosę :)

Propozycje rower nr1
Merida silex 300
Rondo ruut al2

Propozycje rower nr 2
Candondale topstone 3 - znalazłem za 4850

Będę wdzięczny za każdą opinie i propozycję innych modeli :) 

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jaką geometrię celujesz? Bo silex to bardzo wygodny wóz drabiniasty a ruut jest mocno sportowy, to drastycznie różne rowery.

edit: jako złoty środek może kanzo? jest na hydraulice

https://www.bike4race.pl/product-pol-2025-Rower-gravel-RIDLEY-KANZO-A-Apex-1x11s-Black-Edition.html

 

Edytowane przez panSocjolog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Celuje w bardziej rekreacyjną i spokojną geometrię - od ścigania mam szosę ;)

 

Ridley wygląda obiecująco!! Dzięki!