Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

KuksonGarage
Napisano (edytowane)

Witam Was ponownie.

Tym razem carbonowa rama Cannondale. Zachęcam do oglądania i subskrypcji kanału na YouTube,

Film przedstawia jak pomalować ramę karbonową po "swojemu" czyli - taurine personal edition

może niektórym z Was pomoże zobaczyć jak pomalować własny rower :)

 

Edytowane przez KuksonGarage

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ilia

A ile dokładnie czasu przy niej spędziłeś? Moja stara rama kiedyś wyglądała okropnie i też ją malowałem, ale stary lakier ściągnąłem do zera, potem na dwa kolory i robiłem podobnie jak Ty tylko się w napisy nie bawiłem, bo po kilka dniach już mi się nie chciało. Dla tych co chcą malować od razu podpowiadam, że za pierwszym razem efekt i tak jest dużo niżej niż oczekiwany.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gtb

Kolejna świetna robota :thumbsup:

Robisz to hobbystycznie czy usługowo ? Jeśli usługowo to  jaki jest orientacyjny koszt takiego malowania  (robocizna + materiały) ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KuksonGarage
Napisano (edytowane)
7 godzin temu, Ilia napisał:

A ile dokładnie czasu przy niej spędziłeś? Moja stara rama kiedyś wyglądała okropnie i też ją malowałem, ale stary lakier ściągnąłem do zera, potem na dwa kolory i robiłem podobnie jak Ty tylko się w napisy nie bawiłem, bo po kilka dniach już mi się nie chciało. Dla tych co chcą malować od razu podpowiadam, że za pierwszym razem efekt i tak jest dużo niżej niż oczekiwany.

Jakiś tydzień po trochu.

1 godzinę temu, gtb napisał:

Kolejna świetna robota :thumbsup:

Robisz to hobbystycznie czy usługowo ? Jeśli usługowo to  jaki jest orientacyjny koszt takiego malowania  (robocizna + materiały) ?

Dzięki. Robię to bardziej z pasji do aerografii i dla filmów na YT. Aczkolwiek jakby się uprzeć to można zlecenie ogarnąć. Koszt materiałów to było ok. 100-200 zł. Oceniając $ za robotę to już indywidualnie należałoby pewnie określić.

Edytowane przez KuksonGarage

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
SoloTM

Świetna robota, kolory - dobranie, kontrast, piękne ! Czuć piniądz ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
woojj

Bravo TY - świetna robota. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cinol123

Podoba mnie się to ! Jak mi kiedyś ktoś podrapie Ramę, to Znajdę Cię ! :> 

(No chyba że taniej wyjdzie mnie nowa rama, bo tydzien roboty, pewnie troche kosztuje :P)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cinol123

A jeszcze takie pytanie... jaka tasmą mozna zrobic te odciecia zeby nie podciekalo?? Mam widelec genesis day one decade w kolorze czarnym z paskiem w kolorze bianchi... chcialbym ten pasek miec bialy....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • paulsen
      Przez paulsen


      Do naszej oferty wprowadziliśmy właśnie odświeżoną linię rowerów szosowych, które łączy wspólna cecha – uniwersalność. Pod hasłem #oneforspeed kryje się połączenie aerodynamiki, sztywności, lekkości, komfortu i sportowej charakterystyki prowadzenia.
      Opracowywanie konstrukcji rozpoczęto od tworzenia modeli i badania oporu aerodynamicznego rurek oraz główki ramy. Wnikliwa analiza CFD pomogła w stworzeniu wersji o charakterystycznych, opływowych profilach rurek, którą następnie zbadaliśmy w tunelu aerodynamicznym. Badania pokazały, że nowa rama pomaga oszczędzić 11 watów w porównaniu ze starszym modelem X-LITE TEAM i niedaleko jej do wyników, które w testach osiąga rama aerodynamicznego modelu XEON X-LITE CW.
      Optymalizacja pod kątem aerodynamiki objęła – prócz główki ramy - także dolną rurę i profile rurek podsiodłowych oraz linię górnej rury wraz z całkowicie zintegrowanym zaciskiem ramy.  Za kilka miesięcy firma ROSE obiecuje wprowadzenie do oferty także zintegrowanego kokpitu dzięki któremu aerodynamika ulegnie kolejnej, choć już mniej znacznej poprawie.
      Podczas prac rozwojowych nad ramą cały czas konstruktorzy mieli na uwadze uzyskanie odpowiedniej masy i sztywności przy czym pracując nad technologią produkcji założyli, że rama w każdej wielkości ma mieć podobne parametry jeśli chodzi o sztywność suportu oraz sztywność główki. W efekcie wszystkie sześć rozmiarów ram uzyskuje podobną sztywność w granicach 100 Nm główki ramy oraz około 66 Nm przy węźle suportu. Wysoka sztywność nie oznacza jednak oszczędności na wadze.
      Rama w  wersji z hamulcami tarczowymi waży od 753 gramów (rozmiar 50 cm) do 841 gramów (rozmiar 62), a w wersji ze zwykłymi hamulcami odpowiednio od 723 do 803 gramów.
      Kolejnym wyzwaniem było uzyskanie odpowiedniego komfortu, wysokiego jak na typowy model do ścigania. Dlatego prócz odpowiedniego ułożenia włókien postawiono na bardziej slopingową geometrię, dzięki której tłumienie drgań przejmuje bardziej wysunięta, karbonowa sztyca Ritchey, a pochłanianiu drgań sprzyjają także niżej poprowadzone rurki tylnego trójkąta. Większy komfort zapewniają także opony: wersja na tarczach może „przyjąć“ opony do 30 mm, a wersja na hamulcach obręczowych opony do 28 mm, przy czym chodzi o opony takiego typu jak Contiental GP 4000 II, które w rzeczywistości mają realne rozmiary trochę większe niż nominalnie.
      Poprawiono także widelec nadając goleniom bardziej aerodynamiczne profile, a aby podnieść wytrzymałość opracowano nową technologię stosując inserty z kewlaru pod zewnętrzną warstwą karbonu. Praktyka pokazuje jak wiele firm miewa problemy z rozwarstwianiem się laminatu w koronie widelca po kilkunastu czy kilkudziesięciu  przejazdach przez wymagające wertepy jak np bruki Paris – Roubaix i dla bezpieczeństwa użytkowników firma ROSE postanowiła na technologię mającą zapobiec takim wypadkom w przypadku rowerów serii X-LITE.
      Oba widelce – w  wersji z tarczówkami lub bez są także wciąż lekkie i mają odpowiednią sztywność. W pracach nad nimi wykorzystaliśmy nasze doświadczenia z konstrukcji poprzedniego widelca, który odznaczał się znakomitym stosunkiem sztywności do wagi oraz komfortu.
      Geometria ramy i stack to reach o wartości 1.45 to coś pośredniego między aero (STR 1.4), klasyczną wyścigówką (STR 1.45) oraz rowerem endurance  (STR 1.5).
      Przy opracowywaniu detali ramy postawiono także na funkcjonalność: rama nowego X-LITE jest kompatybilna ramy z pomiarem mocy SHIMANO, jedna z wersji modelu X-LITE FOUR jest nawet seryjnie w ten pomiar mocy wyposażona. Jeden rower do wszystkiego: do ścigania się w górach, do ucieczek oraz sprintów, a ponadto dość komfortowy: X-LITE FOUR i X-LITE SIX otwierają nowy rozdział w historii szosówek ROSE.
      Pewne zmiany zaszły także na poziomie konfiguracji: ograniczyliśmy wybór komponentów np do 5, zróżnicowanych zestawów kół: od tańszych, sprawdzonych modeli DT SWISS po znakomite i podnoszące wartość roweru Zippy.
      ROSE X-LITE FOUR i SIX nie różnią się niczym innym jak tylko malowaniem i wagą. Pierwszy to model klasy średniej, zaś X-LITE SIX adresowany jest do bardziej zamożnego i wymagającego nabywcy.
      Ofertę w najbliższych miesiącach mają także uzupełnić, prócz zintegrowanego kokpitu także karbonowe koła.  Najtańszy ROSE X-LITE ze zwykłymi hamulcami to koszt ok 2350 euro z kosztami wysyłki (ok 9900 zł). Rower wyposażony jest w nową grupę Shimano Ultegra bądź SRAM FORCE, kokpit i sztycę Ritchey, siodełko Selle Italia i koła DT SWISS P1750 Spline. Waga roweru będzie oscylować w granicach 6.8 kg.
      Rowery wyposażone w hamulce tarczowe kosztują od 2850 euro wraz z wysyłką (tj 12000 zł). Dla porównania najlepiej wyposażony model X-LITE SIX, z kołami ZIPP 303, hamulcami tarczowymi i grupą SRAM eTap to koszt ok 7700 euro (ok 33 tys zł), a na  wersję z hamulcami obręczowymi ROSE X-LITE SIX Dura Ace D2, z zamontowanym pomiarem mocy i kołami Zipp 454 NSW trzeba wysupłać ok 9200 euro tj prawie 39 tys zł.
      https://www.rosebikes.pl/xlite



       
       
       

    • djzatorze
      Przez djzatorze
      Sprzedam mocną i zwinną ramę Scott Gambler FR10 "S". Łożyska wymienione w sierpniu 2017. Stan dobry, wszystko widać na fotkach, link do wyraźnych dużych zdjęć jest poniżej. Na zapytanie udzielam szczegółowych informacji, proszę pytać, chętnie odpowiem.

      RAMA BEZ DAMPERA!
      (chodziła z Foxem RC4 więc miała dobrze)
      W zestawie komplet tulei do zamocowania dampera.

      Można na tej ramie zbudować skoczny i wytrzymały rower DH/FR.

      Suport to standardowy 83 mm, oś piasty 150x12mm, długość montażowa dampera to 241mm (9,5x3.0), skok ramy regulowany: 190/210/230 mm. Główka łyka amortyzatory 1,5", w komplecie stery FSA na 1 1/8". Mocowanie napinacza na oba standardy: ISCG-03 i ISCG-05. Newralgiczne miejsca osłonięte grubą, przezroczystą gumą.

      Gratis sztyca z redukcją i zaciskiem oraz błotniczek pod kolor
      TUTAJ ZDJĘCIA W TAKIEJ GALERII ŻEBY NIE ZAWALAĆ SERWERÓW
       
      cena: 1199 zł
       

    • FRose
      Przez FRose
      Cześć, 
      tak jak w temacie wyżej na sprzedaż mam jersey zimowy marki sugoi z wyeksponowanym, dużym napisem Cannondale. Jersey jest nowy wraz z metkami, jego rozmiar to L. 
      Cena jaka mnie za niego interesuje to 150zł już z wliczoną w to wysyłką, jeśli ktoś sie szybko decyduje to zawsze jest możliwość negocjacji. Pozdrower. 



    • lolempus
      Przez lolempus
      Cześć wszystkim! Jestem nowy na forum, także przepraszam, jeśli wrzucam temat w złym dziale itp., jeszcze nie orientuję się do końca na forum 
      Chciałem wam przedstawić serię filmów z naszego wakacyjnego tripa rowerem z Krakowa na Hel. Może się komuś spodoba i zachęci do czegoś podobnego, gdy tylko pojawi się ładna pogoda za oknem  
      Tutaj odnośnik do jednego z filmów, resztę znajdziecie na kanale "Fizjo w Drodze":
      Planujemy też kolejne wycieczki w podobnym stylu. Myślicie, że to dobry pomysł?
    • p.suszek456
      Przez p.suszek456
      Prowadzę renowację roweru dla strony >> http://rowerwgazie.pl/category/renowacja-przelaj-18/
      dyskusja toczy się również na forum >> 
      Mam następujące pytanie i dotyczy wyboru hamulców cantilever z przodu do nowego widelca. 
      Oto jakie mam na oku >> http://allegro.pl/hamulce-cantilever-zielone-miranda-komplet-c49-i6980063369.html 
      są to hamulce z tworzywa i pytanie czy wytrzymają?
      Następne to droższy komplet z aluminium >> http://allegro.pl/cantilever-komplet-szczek-z-klockami-i-srubami-alu-i5103647603.html.
      Które lepsze? Dzięki z góry za odpowiedzi!
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.