Skocz do zawartości
Drodzy Rowerzyści!
Fundacja Ewy Błaszczyk 'A kogo?' pilnie poszukuje dwóch rowerów, najlepiej damek, dla rodziców/opiekunów pacjentów kliniki 'Budzik' - Warszawia - Międzylesie, przy Centrum Zdrowia Dziecka.
Po więcej szczegółów odsyłamy na oficjalną stronie www oraz fanpage FB.

Rekomendowane odpowiedzi

Marcin86Poznan

Chyba na koniec sezonu przywitam się z Moon 2 :wub:

Tylko w opisie SLX a na zdjęciach SRAM. Jak jednak SRAM to na pewno się przywitamy.

Edytowane przez Marcin86Poznan

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lynx79

Soil 2.0 EX - cena 1000 w górę, korba SLX zamiast XT, manetki SLX zamiast XT, opony Shwalbe 2,6 zamiast WTB 2,4. Na plus dali boost. 

No i w katalogu na razie waga całe 0 kg ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kipcior

Gdzie wy macie ten powrót napędu 2x jak wszystkie fulle poza Soil 1.0 mają dalej 1x

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lucass3

W XC. Po za tym w rowerze za 7K jest tylko Recon o hamulcach nie wypominając :/

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
marcin_ostrów

Mistrzowie burdelu na stronie porócili :D 

Czym się różni Moon 2 od 3 ? :D Nie na fotach a w opisie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Piter233

To akurat zwykła pomyłka przy wrzucaniu na stronę. Gorsze jest to że zrezygnowali z oznaczenia b i r. Teraz to dopiero się bałagan zrobił...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
me.wa

IMHO Kross cierpi na jakieś rozdwojenie jaźni. W zeszłym roku mieli bardzo fajne, nowoczesne rowery. Było widać że marka się rozwija i ma aspiracje jak trek czy spec aby kreować rynek, edukować i kształcić sobie klientów. Być liderem, prawdziwym liderem na rynku. Ale nie, dup tam że inwestują w team KRT żeby pokazać jaką są super marką. I po co pytam skoro pokazują teraz rowery które są, hmm, dostosowane do klienta który "już jest" i któremu wydaje się że wie co chce. Kross, jak chcecie robić rowery które się sprzedają na kilogramy, to nie inwestujcie w team, bo to nie potrzebne. Obniżcie ceny i idzcie na ilość, tak jak kiedyś. Będziecie mieli worki forsy, ale aspiracje schowajcie do kieszeni. Wasze rowery niczym się nie wyróżniają, jesteście więc na dobrej drodze. Jestem zawiedziony, i mimo że wam kibicuje to nie widzę żadnego powodu aby rower Kross kupić...

 

Kross nie wykorzystuje potencjału, widzę że mają nową ramę dla kobiet, to czemu nie zrobią na niej porządnego roweru dla kobiet? Z powietrznym amortyzatorem! (Szok, w 2017 roku!). Od tego powinni zacząć. Jest słabo. Czy jest w Krossie ktoś kto pilnuje tego burdelu? Nie sądzę.

 

Moony, specyfikacje się rozjeżdzają, kolory zmieniacie w ostatniej chwili (na pokazach były inne). Widzę że "zdjęcia" na stronie to jakaś fotoszopka, kross ma rowery bardziej wirtualne niż Romet!

 

Stalówki, obtanili pure i smooth traila o 500 zł pozbawiając go reby na rzecz recona i gx zmienili na nx'a. Czuję większą marżę. Czy w ogóle te rowery się sprzedają? Nie sądzę. A teraz to już w ogóle nie sądze.

 

Szosy zostały trochę obtanione (więcej alu zamiast karbonu), ale kross nigdy nie był i raczej nie będzie marką szosową.

Jest nowy triathlon. Powiem tylko tyle: już gdzieś widziałem tą ramę...

 

Jest fajny nowy dzieciak, na kole 26". Szkoda że nie ma tam rockshoxa, i że napęd nie jest 2x (nie mówiąc o 1x).

 

Patrząc na grafikę i kolory w obecnej kolekcji, mam wrażenie że kross się cofa. Niektóre rowery wyglądają jak sprzed 10 lat. Serio?! Zapytajcie swoich kobiet czy im się nowa Lea podoba ;). Fakt, że niektóre trzymają poziom, i są ładne. Ale cała kolekcja tworzy wrażanie "pofragmentowanej". Chaos stylistyczny. Tu ładne, tam straszne. A to jedna marka.

Niby mają pomysły, ale nie. Nie wiem kto podejmuje tam decyzje, ale raczej jest to ktoś kto liczy marże, niż ktoś kto jeździ na jakimkolwiek rowerze (a już na pewno nie zastanawia się nad dobrem klienta).

 

Nie ma też żadnych "super" nowości w ofercie. Nawet żadnego gravela (a nawet romet ma), żadnych nowych elektryków. Jestem ciekaw co kross robi, bo nie ma ani nowych produktów, a te co są, to mam wrażenie że są niedopracowane już na etapie katalogu...

 

Marka kreuje się na lidera rynku, tymczasem dla mnie to wygląda jak skok na kasę klienta.

 

Wszystkie liczące się marki pokazały kolekcję nawet 2-3 miesiące temu. Wszyscy mniejsi pokazali się na Eurobike'u. A wygląda na to że kross nawet teraz nie ma wszystkich rowerów. 

 

Aby nie było że jestem hejterem: sam mam Krossa (drugiego, i ostatniego raczej). 

 

Quo vadis Kross?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
pawel2208

Krok w tył na przykładzie Level 8.0. Cena ta sama co w 2016, ale osprzęt już sporo tańszy  :verymad:   :bye2:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Piter233

 

 

Niby mają pomysły, ale nie. Nie wiem kto podejmuje tam decyzje, ale raczej jest to ktoś kto liczy marże, niż ktoś kto jeździ na jakimkolwiek rowerze (a już na pewno nie zastanawia się nad dobrem klienta).

Jak to kto? Człowiek :D A tak na serio wystarczy popatrzeć na ich oferty pracy:  oferta kross  Jak komuś nie chce się czytać: większość wymagań to korporacyjne bla bla, znajomość branży rowerowej na samym końcu. I to jeszcze jako atut, a nie wymaganie :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
me.wa

Dobry przykład. Pulso jest niezmieniony w ofercie od 2015 roku. Czwarty sezon. Pewnie nie mogą go sprzedać. (alu widelec w pseudo-szosie za 3000zł?)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Stanko

Wszystkie te Hexagony to tragedia całkowicie nieopłacalny zakup. Szkoda że nie mają oferty w 26" pewnie była by o wiele sensowniejsza.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
erzurum

moon co roku gorszy i brzydszy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gtb

Generalnie oferta nie powala a ceny katalogowe szczególnie , pozostaje tylko liczyć na dobre rabaty przy ewentualnym zakupie lub czekać na wyprzedaże (te dla rocznika 2017 były całkiem sensowne , na modele 7 i 8 1k i więcej).

Edytowane przez gtb

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MD11

 

 

Soil 2.0 EX - cena 1000 w górę, korba SLX zamiast XT, manetki SLX zamiast XT, opony Shwalbe 2,6 zamiast WTB 2,4. Na plus dali boost.

Aktualnie cena na stronie jest taka sama jak w zeszłym roku, ale według opisu koła zmieniły się na gorsze (M1700 z ratchet na M1900). Generalnie dobrze zrobiłeś kupując poprzedni model. ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lynx79

Aktualnie cena na stronie jest taka sama jak w zeszłym roku, ale według opisu koła zmieniły się na gorsze (M1700 z ratchet na M1900). Generalnie dobrze zrobiłeś kupując poprzedni model. ;)

Rower mam prawie od roku (od końca listopada), więc nie miałem wyboru :)

Dali większe opony. W mojej wersji już jest bardzo mało miejsca na oponę 2,4. Musi być coś zmienione z konstrukcji samej ramy by zmieściło się to 2,6. No i dodany boost.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cervandes

Parafianie drodzy, Level 8.0 29 to ta sama rama co B8 ubiegłoroczny? Bo mostek założyli odwrotnie, do tego podkładki - ale rama na oko ta sama, co?

 

To chyba będzie teraz lubiany i polecany rower, za 3375 będzie można go kupić po max rabacie o ile cena katalogowa jest prawidłowa. Kółka zostawić, jedynie można wyrównać poziom hamulców do reszty osprzętu i za 4 kafle równo wychodzi w sumie opłacalny i sensowny rower.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
me.wa

Katalogowo ten rower stoi za 4999, żeby uzyskać cenę 3375 musiałbyś dostać 32-33% rabatu. Nie wydaje mi się aby to było możliwe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Piter233

Katalogowo ten rower stoi za 4999, żeby uzyskać cenę 3375 musiałbyś dostać 32-33% rabatu. Nie wydaje mi się aby to było możliwe.

Też tak myślę. O ile uzyskanie 10-15% nie jest trudno, ok. 20%+ zwykle można bez problemu dostać przy wyprzedaży to 33% będzie raczej niemożliwe. No chyba że dla stałego klienta i jeśli liczymy zniżki na inne rzeczy kupowane razem z rowerem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cervandes

Wybaczcie, spojrzałem na 8.0 27,5, myślałem, że cenę oba mają taką samą

 

https://www.kross.pl/pl/2018/mtb-xc/level-8-0-275

 

 

I tak, mam możliwość zakupu każdego Krossa z oferty z 25% rabatem. Dlatego jestem skazany na tego właśnie producenta bo tylko firmy Kross rabat dotyczy :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
arty

ennduro o tysiaka w górę a wyposażenie niestety w dół... na przykładzie Moon 2.0 tylna przerzutka zamiast xt (jak w 2017) dali slx, opony też tańsze no i tańszy reverb... WTF KROSS? Jedyny plus to rama w końcu na boost... nie ogarniam....

Edytowane przez arty

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sqr

Ceny, cenami, osprzęt, osprzętem, ale gdzie geometria...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
syrobb

3 najwyższe modele Level są imo w dobrej cenie. Każdy ma Eagle'a. Natomiast te ze średniej półki mają kosmiczne ceny. Nie bardzo wiem kto te rowery ma kupować. I jeszcze te rapid roby :/

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
marcinusz

Ceny, cenami, osprzęt, osprzętem, ale gdzie geometria...

 

Kross rozwiązał problem z zeszłego roku (czy nawet lat) polegający na licznych błędach w tabelkach z geometrią. Obecnie nie ma takich błędów, więc jest lepiej. Prawda?

 

;)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • gdy
      Przez gdy
      szosy + gravel (od 16:18)
       
      https://www.facebook.com/btwin.bikes/videos/10154857524311196/
    • arghael
      Przez arghael
      Nowy katalog Dartmoora na 2018 rok.
      https://issuu.com/dartmoor-bikes/docs/dartmoor_2018_products_eurobike_edi
      Cen jeszcze nie podali.
    • MD11
      Przez MD11
      https://www.kellysbike.com/pl/gravel-c603/
       
      Soot, czyli sadza.
       
      - sztywne osie przód/tył
      - 3 mocowania na bidon
      - TRP Spyre
      - piasty Novatec
       
      Soot 50
      - shimano 105
      4.800 PLN
       
      Soot 30
      - shimano claris
      3.800 PLN
       
      Całkiem ciekawe rowery. Drażni trochę przewód tylnego hamulca puszczony na zewnątrz ramy, ale poza tym chyba nie ma się za bardzo do czego przyczepić. Nigdy nie wiem, czy te otwory na dole to na bagażnik, czy tylko do montażu błotników. Przednia przerzutka jest chyba direct mount. Obręcze 17 mm i Rapid Roby szału nie robią, ale to zrozumiałe. Są przynajmniej piasty na maszynach.
       
      Soot 50 można porównać do GT Grade 105, który cennikowo kosztuje 5.700 PLN, a nie ma sztywnych osi (ma z kolei hamulce TRP HY/RD).
      Merida Cyclocross 400, która nie ma sztywnej osi z tyłu, ma sztycę na 1 śrubę i nie jest gravelem została w tym roku wyceniona na 5.200 PLN. Z Silexem to już w ogóle pojechali.
      Krótko mówiąc, ceny katalogowe Kellysa są dobre.
       
      Ten Claris w tańszym modelu to chyba nowość. Moim zdaniem przeskoki pomiędzy przełożeniami przy 8rz są za duże, więc raczej warto dopłacić do wersji na 105, ale fajnie, że się nie cackali i wsadzili sztywne osie w obydwu modelach.
       
      Przy okazji zwróćcie uwagę na pewną kwestię (tylne widełki / kąt podsiodłowy / kąt główki / górna rura / rozstaw kół):
      Kellys Soot | 430 / 73 / 71.5 / 568 / 1033.5
      GT Grade | 430 / 73 / 71.5 / 565 / 1031
      Giant TCX | 430 / 73 / 72 / 560 / 1030
       
      Giant ma większy kąt główki (co prawda tylko o 0.5 stopnia, ale jednak), a mimo to rozstaw kół ma taki sam albo proporcjonalnie większy niż pozostałe rowery (np. Kellys ma górną rurę o 8 mm dłuższą od Gianta, ale jego rozstaw kół jest większy tylko o 3.5 mm). Myślę, że Giant ma po prostu bardziej wygięty do przodu widelec i wcale nie byłby bardziej "nerwowy", a wniosek z tego taki, że sam kąt główki niewiele mówi i rozstaw kół jest bardzo istotny.
    • HubsON24
      Przez HubsON24
      Poszukuje niezawodnego dirta do 2000zł
      Podszebuje go do skakania po górkach
    • cichy66
      Przez cichy66
      https://retyre.no/
       

×