Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie
* * * * - 7 głosy

[650b] Pokaż swojego 650b i napisz o nim dwa zdania

650b

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1165 odpowiedzi w tym temacie

#1 durnykot

durnykot

    Emeryt

  • Mod Team
  • 5419 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Rafał

Napisano 08 wrzesień 2012 - 08:37

Tylko Wasze 650b- nowe, przeróbki i odczucia związane z jazdą na tym rozmiarze.
Zdjęcia mile widziane .
  • 0

Reklama

Reklama

#2 anarchy

anarchy

    Emeryt

  • Mod Team
  • 6553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Imię:Dawid

Napisano 09 wrzesień 2012 - 20:28

Odgórnie jak widac zaakceptowano ideę powstania osobnego wątku o 650b z "naszego ogródka" zatem jedziemy.... Miejmy nadzieję, że z miesiąca na miesiąc zacznie się tu pojawiac coraz więcej wpisów...

Że nic nie wynika z niczego pozwólcie na (przydługi) wstęp, wnioski spróbuję przekazac " po żołniersku".
W moim przypadku 650b zaczęło powoli kwitnąc we łbie w połowie zeszłego roku jako rozwinięcie koncepcji 69er (26tył,29przód). Mam 176cm wzrostu i pełne 29" mi nie odpowiadało nawet na szybkie przecinki po terenach okołoszczecińskich (Puszcza Wkrzańska i Bukowa), w duże góry używam 26" FSRa Pro 2009. Za to 26 też było "za małe", myślami nawet kierowałem się w stronę CX.
W wspomnianym 69erowcu drażniła mnie najbardziej zbyt duża różnica w trakcji i prowadzeniu przodu i tyłu. Tam gdzie przód szedł prosto tył już pływał albo wpadał w poślizg. Plusy z posiadanego przedniego 29 odczuwałem głównie na mokrych zakrętach, błotnistych zjazdach i drobnych korzeniach dając rękom ulgę. Po dłuższych trasach przy sztywnym carbonowym widle to i tak tyłek obrywał mocniej (pomimo tytanowej ramy i takiej samej elastycznej sztycy).
Wróciłem do dawno temu wspomnianych w bB RaRa i haro650b, przewertowałem net, w między czasie mtbr i idea NAHBS pokazała mi ile tego sprzętu od dawna jeździ po Stanach.
Obręcze kupiłem na CRC - SUN EQ25, oponę - jedyną dostępną RaRa - kupiłem u Formickiego. Szprych szukałem najdłużej-padło na Sapimy 2/1,8, nyple mosiężne, piasty dt240. Waga gołego tylnego koła... 940-950 gramów (wiem-żaden szał).Żeby było jasne-nie jestem ścigantem, raczej amator z 20letnim stażem.
Najpierw była próba konwersji tytaniaka (mongoose dx10.9) ale same koszty spawania mocowania tarcz wybiły mi pomysł z głowy, nie byłem też przekonany do suportu na 312-314mm.
Wybór padł na Rychtarskiego i customową ramę na rurach Columbusa. Stal i mufy w jednym rowerze -od zawsze to za mną chodziło. Projekt powstał na przełomie zimy i wiosny.
Najważniejsze parametry (ze względu na to, że to z tyłu jest 650b):
- długośc tylnego trójkąta 430mm,
- wysokośc suportu nad ziemią - 295mm (przy sztywnym widelcu)
Foty:
Dołączona grafika
oraz tylny trójkąt "od góry" -widac ile jest miejsca (ale rama w założeniach miała równocześnie mieścic w ostateczności 29" z tyłu):
Dołączona grafika
link do fot: https://picasaweb.go...6857011/SARNA2#


Rower ma za sobą ponad 3 tygodnie, z czego dwa bardzo intensywnej jazdy testowej (co skończyło się wczoraj urazem lewego uda ech....) na trasach od lat znanych na pamięc (wg mnie pomaga porównac zachowanie poprzedniego roweru i tego). Dodatkowo korzystałem wymiennie z przedniego koła 650b z roweru znajomego (link: https://picasaweb.go...168087150811362), redukcję kąta sterówki niwelowałem specjalną tuleją 20mm z poprzedniego bika.
Wnioski:
rewolucji nie ma :)
A poważniej- nazwał bym to korektą.
Największe różnice jakie widzę to:
1. pewnośc prowadzenia w piachu i błocie w porównaniu z poprzednim 26-oczywiście na plus - nareszcie oba koła idą równo po piachu, a każda mega piaszczysta górka jest do pokonania -względem 29 różnica żadna względem 26 spora. dla mnie najlepszym przykładem jest taka tzw "Piaskowa Baba" - tylko raz udało się na Specu FSR26" i to z 22blatu, na 79erowcu wyjechałem to 2 razy z rzędu .. na 34t z przodu.
2. poślizgi-właściwie "przypadkiem" odnotowałem, że tylne koło w końcu przestało wpadac w poślizgi czy to na lekkim przyhamowaniu, czy wejsciu w ostre zakręty-duży plus
3. minimalnie większy komfort - tu nie oceniam tego w porównaniu z poprzednią ramą ale 2 innym stalówkami na kole 26" - korzenie minimalnie gładsze, droga brukowa do przejechania, tyłek częsciej na siodle-do 29 nadal daleko ale "coś tam minimalizuje", w przypadku mojego 79erowca - wróciła równowaga.
4. w porównaniu do pełnego 29... rower zdecydowanie bardziej żwawy-nie miałem co prawda okazji jeźdźic na ROVALACH po 1450 gramów ale i moje tylne koło 650b do najlżejszych nie należy. Zrywnośc aż miło, skręcanie między drzewami porównywalne z kołem 26". I jeszcze jedna rzecz ciekawa jaką odnotowałem-może jestem cienki pasztet ale podskoki nad korzeniami czy pniaczkami na całym 29" były niewykonalne(może za mało czasu spędziłem na takowym) -za to na tym rowerze to czysta przyjemnośc.
5. stabilnośc wynikająca z większych kół przy dużej prędkości czy z tego, że BB niżej wisi względem osi kół wyczuwalna ale nie aż tak istotna -choc prawdą jest że na bardzo niskiej prędkości dłużej utrzymuję się na pedałach
6. rzecz całkowicie względna i mało istotna ale 650b wygląda lepiej:) nawet w zestawie z przednim 29,
I jeszcze jedno- żona -zapalona wieloletnai bikerka (167cm wzrostu) jak nie mogła patrzec na 29" na 650b nawet wsiadła (co skończy się rowerem na wiosnę 2013)
Reasumując największe plusy-przyczepnośc i jeszcze raz przyczepnośc, potem żwawośc porównywalna z 26, potem gdzieś daleko komfort.
I chyba tyle :)
Jak udo puści i pogoda pozwoli po przyszłym tygodniu postaram się napisac wrażenia i wnioski z konwersji Stumpa FSR26 pod 650b. Bo pomimo, iż znajduje się na "Białej Liście 650palace" - sama "przeróbka" tego modelu wydaje mi się mocno kontrowersyjna.

Użytkownik anarchy edytował ten post 09 wrzesień 2012 - 20:33

  • 2

triglav_FR.png    


#3 kovaldesign

kovaldesign

    Pro

  • Użytkownik
  • 174 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kovale / Beskid Śląski / aktualnie UK
  • Imię:Grzegorz

Napisano 11 wrzesień 2012 - 23:29

anarchy - cudne cudo, az palce lizac :) Z tego co mi wiadomo, planujesz sprzedac sarniaka (?) - ktos (ja niestety nie, bo 'malzowina' mogla by popasc w nieporzadany stan nerwowy ;) ) stanie sie posiadaczem naprawde pieknej i unikatowej ramy.

Wracajac do rzeczy - moja przygoda z 650b to proba zainstalowania wiekszego kola w ramie 26".
Baza byla Ragley Piglet, ktora ze wzgledu na brak 'mostkow' w tylnym trojkacie z latwoscia przyjela wieksze kolo.


Dołączona grafika



Z czasem jednak rosly moje smaki na wieksza revo-lucje, w rozmiarze 29", i tak tez nienasycony wrazeniami, zakupilem rame 29-er ktora tymczasowo uposarzylem w ten sam zestaw kol 650b.


Dołączona grafika



Roznica pomiedzy rowerami byla dosyc istotna i wynikala glownie z wysokosci suportu i dlugosci tylniego trojkata, gdzie to pierwsze w moich odczuciach mocno przyczynialo sie do 'zwrotnosci' roweru. Przyznam, ze sub-niner El Mariachi skrecal wybornie ale chaczylem pedalami o byle gowno.

Wkrotce stalem sie szczesliwym posiadaczem sztywnego widelca o odpowieniej dlugosci i aby skorygowac 'niedoskonalosci' przedstawionych konstrukcji zainstalowalem go wraz z przednim kolem 29" w niebieskiej Salsie.
Efektem jest 79er bardzo podobny do projektu anarchy z tym, ze u mnie skonczylo sie lagodniejszymi katami.
Mnie jezdzi sie wysmienicie, wysoko oceniam komfort jak i estetyke takiego zestawu (brak szokujacych dysproporcji w porownaniu z projektami 69er ktorych temat tez przemielilem)
Rower istnial juz rowniez jako pelny, rasowy 29er, ale o tym w innych tematach.

Ponizej Salsa El Mariachi 79er (czy raczej 97er):


Dołączona grafika


Pozdrawiam.

Użytkownik kovaldesign edytował ten post 11 wrzesień 2012 - 23:31

  • 2

Jezdzem, bo lubiem.


#4 anarchy

anarchy

    Emeryt

  • Mod Team
  • 6553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Imię:Dawid

Napisano 12 wrzesień 2012 - 08:20

Z tego co mi wiadomo, planujesz sprzedac sarniaka (?) - ktos (ja niestety nie, bo 'malzowina' mogla by popasc w nieporzadany stan nerwowy ) stanie sie posiadaczem naprawde pieknej i unikatowej ramy.

Tak, próba okazała się na tyle trafiona, że... szybkimi krokami zbliża się Sarna 3 (pisane już był ale na dziale 29") - lepsze rury, mniejsza masa, "zwykłe haki" i wszystkie cztery chromowane (!) i minimalna korekta geo. Obecna rama pod 650b jest na sprzedaż.
Co do "Różnokółkowców"-myślę, że 69 er nie przyjęło się szerzej właśnie ze względu na zbyt duże różnice w kołach (od strony estetyki jak i prowadzenia)-czy zatem 650b jest także remedium na Doskonałą Maszynę Różnokółkową?

ps: a o uroku Grajka Kovalu pisał nie będę :) bo musiał bym się powtarzać setny raz.

Użytkownik anarchy edytował ten post 12 wrzesień 2012 - 08:21

  • 0

triglav_FR.png    


#5 rzymo

rzymo

    Master

  • Użytkownik
  • 1846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Grudziądz

Napisano 14 październik 2012 - 20:54

Założyłem koła do ramy 29er. Myślałem że będzie wyglądało gorzej, że koła będą sprawiały wrażenie zbyt małych, ale nie, wygląda to całkiem proporcjonalnie.
Minusy obecnej konfiguracji są dwa - długi ogon (455mm) i suport zbyt nisko (285mm). Zostaje mi tylko (a właściwie to aż) znalezienie odpowiedniej ramy ;)

Czekam jeszcze na tylną tarczę, kasetę 9rz oraz wkład suportu HT2.

Dołączona grafika Dołączona grafika
  • 0

#6 anarchy

anarchy

    Emeryt

  • Mod Team
  • 6553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Imię:Dawid

Napisano 14 październik 2012 - 21:04

... no i witamy w Klubie ;)
te minusy rozumiem, że jeszcze na papierze rażą-ciekawym jak to się będzie miało do praktyki
(każdy ma swoje przyzwyczajenia) ale o BB bym się nie bał (sam mam jak siądę około 286 - 287), a o ogonie może napisze Koval - w końcu też bazował na 29". Ja w drugiej wersji skróciłem z 430 na 425 i jestem bardzo zadowolony.

Ps:a rower wygląda zgrabnie (szczególnie na 2 foto)

Użytkownik anarchy edytował ten post 14 październik 2012 - 21:05

  • 1

triglav_FR.png    


Reklama

Reklama

#7 kovaldesign

kovaldesign

    Pro

  • Użytkownik
  • 174 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kovale / Beskid Śląski / aktualnie UK
  • Imię:Grzegorz

Napisano 14 październik 2012 - 21:43

......
(każdy ma swoje przyzwyczajenia) ale o BB bym się nie bał (sam mam jak siądę około 286 - 287), a o ogonie może napisze Koval - w końcu też bazował na 29". Ja w drugiej wersji skróciłem z 430 na 425 i jestem bardzo zadowolony.
......


Pieknie! a wiec trend sie kreci ;)
Dokladnie tak jak pisze anarchy - najpierw zabierz rower w teren ... i moze sie okazac, ze BB wcale nie jest za nisko.... albo sie bedzie trzeba nauczyc nie-pedalowac przy przejezdzaniu przez pniaki :)

Twoj ogon rzeczywiscie przydlugawy. Moja El Mariachi ma 445mm - obawialem sie o skretnosc, ale sie okazalo, ze w polaczniu z niskim BB rower wchodzi w zakrety zwawo.
Zanim zaczniesz szukac nowej ramy, posmigaj troche na obecnej (i wymaz z pamieci te 285/455mm :) ) Ciekaw jestem twoich doznan... u mnie ewoluowalo na wymianie przedniego kola na wieksze, co podnioslo suport i zlagodzilo katy.
'Nie chce byc kontrowersyjny' ale moze tez powinienes zakosztowac 97era? ;)
  • 0

Jezdzem, bo lubiem.


#8 rzymo

rzymo

    Master

  • Użytkownik
  • 1846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Grudziądz

Napisano 15 październik 2012 - 00:03

Dokladnie tak jak pisze anarchy - najpierw zabierz rower w teren ... i moze sie okazac, ze BB wcale nie jest za nisko.... albo sie bedzie trzeba nauczyc nie-pedalowac przy przejezdzaniu przez pniaki :)


Na tę chwilę nie jestem przekonany do jeszcze niższego suportu niż miałem w 29er, ale nie mówię kategorycznego nie. Mam nadzieję że we wtorek, max w środę będę mógł sprawdzić właściwości terenowe.

Twoj ogon rzeczywiscie przydlugawy.


Dziękuję za komplement :D :D

Moja El Mariachi ma 445mm - obawialem sie o skretnosc, ale sie okazalo, ze w polaczniu z niskim BB rower wchodzi w zakrety zwawo.


455mm to już jest jednak sporo, suport niżej niewiele tu pomoże. Tak ze 2cm mniej i podejrzewam, że byłoby dla mnie idealnie.

u mnie ewoluowalo na wymianie przedniego kola na wieksze, co podnioslo suport i zlagodzilo katy.
'Nie chce byc kontrowersyjny' ale moze tez powinienes zakosztowac 97era? ;)


Zawsze mam możliwość manewru amortyzatorem (podniesienie o 2cm). Sztywnych widelców na rynku też coraz więcej... ;)

Kilka tysięcy km na 29er (część w konfiguracji 96er, część na nieswoich dwudziestkach dziewiątkach) przejechałem i jednak postanowiłem wrócić do mniejszego koła - obecny rozmiar nie podlega dyskusji. Zostaje jak jest - 2x 27.5".

---
Edit:

Przeglądam ramy i muszę Ci przyznać rację anarchy - stalówka 29er powinna być lepszym punktem wyjścia niż 26. Patrzę właśnie na wiadomo jaką ramę z UK... ;) Wersja 29, rozmiar 18".

Geo podane dla ugiętego widła 80mm (470mm A-C), czyli jak mój. Kąty 71/73* pasują, 602mm górna rura pasuje, 457mm podsiodłówka też pasuje, 444mm ogon (11 mniej niż obecnie, w razie czego przeróbka łatwo wykonalna), suport w dół o 58mm = 290-292mm od ziemi.
Taka rama to także otwarta furtka do okazjonalnego przełożenia kół z mojego trekkinga (obecnie obute w Smart Samy 1.75", mam jeszcze do dyspozycji 700x28C)...

Dlaczego jeszcze nie kupiłem - cząstka lajtmaniaka się we mnie odzywa. Nie jest łatwo podjąć decyzję o dociążeniu roweru o ponad pół kilo :)

Użytkownik rzymo edytował ten post 15 październik 2012 - 00:12

  • 0

#9 anarchy

anarchy

    Emeryt

  • Mod Team
  • 6553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Imię:Dawid

Napisano 15 październik 2012 - 07:50

Pozostaje się tylko cieszyć, że widzisz światełko w tunelu (choć to pesymiści wiedzą o jaki tunel chodzi hehe)
Z wagą masz rację-można oszukiwać się, że bijesz to widłem, przyciętymi rączkami gąbkowymi do 6,0cm szerokości i wyciętymi dziurami w sztycy ale sam jak patrzę na te "rezolutne" prawie 2,5 kilo to mi słabiej pod stopą :)
Ze stalą to sam wiesz że będzie ciężko zejść niżej - a każde 100 gramów wagi to jakieś 250-500 zł mniej w kieszeni. Z drugiej czy to przypadkiem zakorzeniony strach przed kowadłem Cię nie powstrzymuje? Ja tak miałem z przednia obręczą - pot się lał, że nie mogę znaleźć nic poniżej 470 gramów o dobrej szerokości i cenie (ZTRy ani FRMy nie wchodzą w grę). Kupiłem do kompletu z tyłu Suna EQ27- waży... 540 gramów. I? I nic:) rower jeździ, ja się czuję pewniej na zjazdach i leję na korzenie, kamienie i bruk.

A może zadaj sobie pytanie: czy wolę mieć rower 500 gramów cięższy z dobrą geo i nową ramą (którą nota bene zawsze łatwo sprzedać) czy... nie mieć roweru :)

(jeśli pomogłem puknij czołem w biurko hehe)
  • 0

triglav_FR.png    


#10 rzymo

rzymo

    Master

  • Użytkownik
  • 1846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Grudziądz

Napisano 15 październik 2012 - 08:43

Właściwie to liczy się dla mnie masa całości - taki psychologiczny próg 11kg (po wiosennej zmianie opon wyszłoby ~10.9kg). Jak na stalową ramę i amortyzator sprężynowy myślę że całkiem przyzwoity wynik. Zresztą najbardziej zależało mi na kołach (obręcze, dętki, opony), a tu jest nieźle.

Puknąłem czołem :)
  • 0

#11 anarchy

anarchy

    Emeryt

  • Mod Team
  • 6553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Imię:Dawid

Napisano 15 październik 2012 - 08:48

jak założysz RaRa albo inne anorektyki będzie "bardzo nieźle" :thumbsup:
  • 0

triglav_FR.png    


#12 rzymo

rzymo

    Master

  • Użytkownik
  • 1846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Grudziądz

Napisano 15 październik 2012 - 21:54

Z oponami na szczęście mogę poczekać, ale wybór raczej nie padnie na Schwalbe. Najchętniej założyłym Geax Mezcala w rozmiarze 2.1", ale na razie zapowiadany nie jest (tylko Saguaro 2.0). Inna opcja to Conti Race King, wersja RaceSport (niestety także na razie brak zapowiedzi).

On-One się spisuje: "Thank you for shopping with On One. We have just dispatched your order ref: ... via DPD." :)


---
Edit:

W sumie to zostały jeszcze dwie kwestie:

1. Zacisk sztycy - rura 29.8mm. Na tę chwilę widzę same pancerne i kowadlaste (czyt. brzydkie i ciężkie), znajdę coś normalnego, czy zostaje Chainreaction?
2. Zwykłe stery nabijane, zwracaliście uwagę na ich wysokość? Jeśli tak, to jakie macie modele?

Użytkownik rzymo edytował ten post 15 październik 2012 - 21:54

  • 0

Reklama

Reklama

#13 Swider23

Swider23

    Maniak

  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Radonie
  • Imię:Michał

Napisano 16 październik 2012 - 01:16

Z oponami na szczęście mogę poczekać, ale wybór raczej nie padnie na Schwalbe. Najchętniej założyłym Geax Mezcala w rozmiarze 2.1", ale na razie zapowiadany nie jest (tylko Saguaro 2.0). Inna opcja to Conti Race King, wersja RaceSport (niestety także na razie brak zapowiedzi).

Geax zaanonsował jeszcze model AKA w szerokości 2.2. Continental na 2013 nie przewiduje wypuszczenie opon o średnicy 27,5.
  • 0

Na hasło "forumrowerowe" 20PLN rabatu przy zakupach powyżej 240PLN w - BikeTires.pl Opony rowerowe
Maxxis IKON 29x2.2 EXO 120TPI znowu dostępny


#14 anarchy

anarchy

    Emeryt

  • Mod Team
  • 6553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Imię:Dawid

Napisano 16 październik 2012 - 07:32

Swider....Continental 2013 – 650B X-King, Kaiser DH, Cyclo X-King Tubular and Clincher Tires - Mtbr.comle pewnie się pomylili (nie oni jedni)
A tak na boku-postarajmy się nie robić z tego wątku czegoś na kształt "Rometowego 29er" i skupmy na gotowych, skończonych(lub bardzo bliskich skończenia) rowerach. Bo znowu zamiast przeglądu rowerów zrobi nam się złomowisko
  • 0

triglav_FR.png    


#15 Swider23

Swider23

    Maniak

  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Radonie
  • Imię:Michał

Napisano 16 październik 2012 - 12:19

Swider....Continental 2013 – 650B X-King, Kaiser DH, Cyclo X-King Tubular and Clincher Tires - Mtbr.comle pewnie się pomylili (nie oni jedni)
A tak na boku-postarajmy się nie robić z tego wątku czegoś na kształt "Rometowego 29er" i skupmy na gotowych, skończonych(lub bardzo bliskich skończenia) rowerach. Bo znowu zamiast przeglądu rowerów zrobi nam się złomowisko

Dobrze by było bo X-King to bardzo fajna guma.
  • 0

Na hasło "forumrowerowe" 20PLN rabatu przy zakupach powyżej 240PLN w - BikeTires.pl Opony rowerowe
Maxxis IKON 29x2.2 EXO 120TPI znowu dostępny


#16 Swider23

Swider23

    Maniak

  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Radonie
  • Imię:Michał

Napisano 17 październik 2012 - 10:47

Z w miarę ostatniej chwili. Na nowy sezon na naszym rynku będą dostępne Maxxsisy: Crosmark 27,5x2.1 i Ardent 27,5x.2.25. Jeżeli ktoś sobie życzy w dobrej cenie proszę o kontakt na PW.
  • 0

Na hasło "forumrowerowe" 20PLN rabatu przy zakupach powyżej 240PLN w - BikeTires.pl Opony rowerowe
Maxxis IKON 29x2.2 EXO 120TPI znowu dostępny


#17 anarchy

anarchy

    Emeryt

  • Mod Team
  • 6553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Szczecin
  • Imię:Dawid

Napisano 17 październik 2012 - 10:57

A tak na boku-postarajmy się nie robić z tego wątku czegoś na kształt "Rometowego 29er" i skupmy na gotowych, skończonych(lub bardzo bliskich skończenia) rowerach. Bo znowu zamiast przeglądu rowerów zrobi nam się złomowisko

Kolego Świder - wątek o oponach już jest od dawna i myślę, że tam powinieneś zamieścić to info.
  • 1

triglav_FR.png    


#18 Swider23

Swider23

    Maniak

  • Użytkownik
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Radonie
  • Imię:Michał

Napisano 17 październik 2012 - 11:25

Racja.
  • 0

Na hasło "forumrowerowe" 20PLN rabatu przy zakupach powyżej 240PLN w - BikeTires.pl Opony rowerowe
Maxxis IKON 29x2.2 EXO 120TPI znowu dostępny


#19 rzymo

rzymo

    Master

  • Użytkownik
  • 1846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Grudziądz

Napisano 18 październik 2012 - 15:33

Czas na fotkę, właśnie odebrałem 'bazę' :) Podoba mi się, całkiem ładny kawałek stali. Wrzuciłem na szybko na kuchenną wagę, wskazówka pokazuje ... dużo :) Dokładniej sprawdzę wieczorem.

Dołączona grafika
  • 0

Reklama

Reklama

#20 kazafaza

kazafaza

    Master

  • Elita
  • 2207 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Paprykarz, Brum UK

Napisano 18 październik 2012 - 18:14

Rzymo: witam(Y) w klubie On-One ;) Jeśli o zacisk chodzi to mi podpasował Salsa Lip Lock(34g), jest ewentualnie Hope z porażającymi 19g. Mowa o wersji na śrubkę, rychłoupinaki to odpowiednio: 44g i 52g...czekam na recenzje z jazdy ;)

POZDRo-:ver
  • 0

steelloween16pix50_zpsnygkseg5.png

 




Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 650b