Skocz do zawartości

rzymo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 860
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana rzymo w dniu 22 Marca 2014

Użytkownicy przyznają rzymo punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Skąd
    Gdynia

Ostatnie wizyty

4 871 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika rzymo

Pro

Pro (9/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

134

Reputacja

  1. https://allegrolokalnie.pl/oferta/kellys-soot-30-niekompletny
  2. Za bardzo nie lubię się rozpisywać, więc TLDR: zimą była próba kradzieży, co nieco zniszczone, itp. Nie mam serca do odbudowywania roweru, do tego dosyć poważna kontuzja nadgarstka, przesiadam się na 29" z amortyzacją, typowy 'góral do XC'. Jestem pierwszym właścicielem, mam paragon zakupu, książeczki, itp. Kellys Soot 30: - rama w rozmiarze M - widelec full-carbon - stery fabryczne poszły precz (najtańsze kulki), wleciały dedykowane od Force na alu miskach i łożyskach ACB (dedykowane, bo Kellys wymyślił sobie miski 55, a nie 56mm) - oś przód 12x100, oś tył 12x142 mm - hamulce TRP Spyre-C, mechaniczne, dwa tłoczki ruchome, adaptery pod tarcze 160mm przód i tył - klamkomanetki Tiagra ST-4700, lewa bez bebechów do zmian biegów (uszkodzenie), więc 1x10 - Tiaga 4700 = nietypowy uciąg linki = obsługa RD-R4700, ale poza tym normalnie działają jedenastki, np. Ultegra RD-RX812 z kasetą 11-46T / 10sp - lekka korba Shimano FC-CX70 172.5mm (Hollowtech2), z chińczykowym blatem 38T i łożyskami 6805/2RS (razem do kupy ~740g, bez suportu ~645g) - kierownica Accent Execute Road 440mm (lekka flara, ~465 na dole), mostek 100mm, owijka Pro Sport Control - sztyca 300mm + zacisk 30.9 (fabryczne Kellys) - rama w jednym miejscu ma skazę lakieru, może wyglądać jak pęknięcie, stąd preferowany odbiór osobisty Moja propozycja - 1500zł za całość (mogę dorzucić używany łańcuch i kasetę 11-36/10sp, jakieś 1800km przebiegu). Bardzo preferowany odbiór osobisty, żeby zobaczyć cały sprzęt co i jak (Gdynia, ew. całe Trójmiasto i okolice, dojadę). Za stówkę mogę dorzucić koło przód Shimano WH-RX31 (~860g) - obręcz wewnętrznie 17mm, więc mało, ale jest sprawne koło, praktycznie bez przebiegu, oś 12x100mm. Za drugą stówkę mogę dorzucić koło tył, do poskładania (całość ~1050g), obręcz 23mm, piasta na czterech maszynówkach (łożyska wyciśnięte, mam nowe do wsadzenia), bębenek alu, oś alu 12x142mm.
  3. Za bardzo nie lubię się rozpisywać, więc TLDR: zimą była próba kradzieży, co nieco zniszczone, itp. Nie mam serca do odbudowywania roweru, do tego dosyć poważna kontuzja nadgarstka, przesiadam się na 29" z amortyzacją, typowy 'góral do XC'. Jestem pierwszym właścicielem, mam paragon zakupu, książeczki, itp. Kellys Soot 30: - rama w rozmiarze M - widelec full-carbon - stery fabryczne poszły precz (najtańsze kulki), wleciały dedykowane od Force na alu miskach i łożyskach ACB (dedykowane, bo Kellys wymyślił sobie miski 55, a nie 56mm) - oś przód 12x100, oś tył 12x142 mm - hamulce TRP Spyre-C, adaptery pod tarcze 160mm przód i tył - klamkomanetki Tiagra ST-4700, lewa bez bebechów do zmian biegów (uszkodzenie), więc 1x10 - Tiaga 4700 = nietypowy uciąg linki = obsługa RD-R4700, ale poza tym normalnie działają jedenastki, np. Ultegra RD-RX812 z kasetą 11-46T / 10sp - lekka korba Shimano FC-CX70 (Hollowtech2), z chińczykowym blatem 38T i nowym suportem Shimano (razem do kupy ~740g, bez suportu ~645g) - kierownica Accent Execute Road 440mm (lekka flara, ~465 na dole), mostek 100mm, owijka Pro Sport Control - sztyca 300mm + zacisk 30.9 (fabryczne Kellys) Kupujesz: - alu rama Kellys Soot 30, rozmiar M - widelec full-carbon, sterówka tapered + stery z łożyskami "maszynowymi" ACB - hamulce mechaniczne TRP Spyre-C (dwa tłoczki ruchome) - klamkomanetki Tiagra 4700 (1x10), z obsługą przerzutek 11sp -
  4. Kupię koło tył 29: piasta 135 mm QR (lub oś konwertowalna do QR) wewnętrznie ok. 20 mm w zupełności wystarczy mocowanie tarczy - najlepiej centerlock 28/32 szprychy do ~1 kg
  5. Podbijam + zmiana ceny: - same koła 500+ zł - z tarczami +130zł = 630zł - z wysyłką +20zł = 650zł
  6. Sprzedam koła Mavic Allroad: - oś przód 12x100, z tyłu 12x142 (jest adapter na QR 135), - 24 szprychy, pod tarcze centerlock, - stalowy bębenek ze sprzęgłem ratchet (b. podobna budowa do sprzęgła w piastach DT), - oznaczone jako 622x23c, w rzeczywistości bliżej im do 22c,- bez uszkodzeń, obracają się płynnie, - 893g + 1046g - już z założonymi fabrycznymi taśmami tubeless, - koła kupiłem w rosebikes.de, w lipcu '19 (dołączam fakturę). Dokładnie takie -> https://www.rosebikes.pl/mavic-allroad-disc-centerlock-28700c-gravel-wheelset-shimano-2700720 . Moja propozycja cenowa - 630zł / 770zł (bez/z tarczami) + 20zł przesyłka, w Trójmieście i okolicach możliwy odbiór osobisty. Tarcze to Shimano SM-RT70 (IceTech) 160mm + 140mm, ledwo co ruszone klockami - kilkaset km przebiegu.
  7. Mam TRP Spyre i w zupełności mi wystarczają, ostatnio nawet zmieniłem tylną tarczę na 140mm (założyłem na próbę i tak już została).
  8. Wymieniać już teraz, czy jeździć, obserwować? (zdjęcie od kolegi, podobno nic mu nie przeskakuje - aż ciężko uwierzyć)
  9. Bez zdjęcia - wrażenia z jazdy. Cały czas jestem pod wrażeniem, jak dobrze radzą sobie budżetowe Smart Samy - dzisiaj specjalnie się poświęciłem i zmieniałem opony Smart Sam / G-One allround, te drugie oczywiście lżejsze, na asfalcie ciut lepiej, ale w terenie tragedia, lekkie błotko i momentalnie sie zaklejały i robiły się slicki. Na Smart Samach jechałem dalej... G-One sprzedałem koledze, jest zadowolony, ja zostaję na tanich Samach i nie chcę niczego innego...
  10. To i mój - w końcu jest wszystko co chciałem... Przy okazji słówko o klamkomanetkach Tiagry 4700 + przerzutka 11s (u mnie Ultegra RX) - działa to pięknie. Sama przerzutka normalnie działa z kasetą 11-36, jest zapas na 40, a może i nawet 42.
  11. Chciałem zrobić otworek pod śrubę, która by blokowała dźwignię (analogicznie do tej nie pozwalającej wychylić się dźwigni "na zewnątrz" roweru) - ale zaraz obok/nad leci linka hamulcowa, więc nie ruszałem. Wcisnąłem po prostu krążek z tworzywa (+stalowy pin do ustalenia pozycji) - siedzi sztywno, nie jestem w stanie ruszyć dźwignią na boki. Chodzi tylko przód/tył, czyli jak hamulcowa.
  12. Bardziej w ramach ciekawostki a nie jakaś wymyślna przeróbka komponentu. Kupiłem lewą klamkomanetkę Shimano Tiagra ST-4700, z uszkodzonym mechanizmem zmiany przełożeń. Dla mnie lepiej - bo ma działać z napędem 1x10, więc wada stała się dla mnie zaletą (niska cena zakupu). Wywaliłem co nieco - jakieś 76g - komplet klamkomanetek zamiast 499 waży teraz 423 gramy. Jest ok Swoją drogą klamkomanetki z następujących po sobie roczników i widać różnicę w malowaniu głównej dźwigni. Byłem pewny, że wygląd jest identyczny przez cały czas produkcji danej serii, ale jak widać myliłem się...
  13. @up "może warto się przejechać , spróbować a później wydawać tak kategoryczne sądy" - ależ ja nigdzie nie neguję technikaliów czy właściwości jezdnych, więc żadna przejażdżka nic tu nie zmieni Po prostu nie podoba mi się wizualnie i tyle. Ceny - ogólnie to każdy gravel jest za drogi w stosunku do tego, co oferuje Mi wyszło ~4.8k za sprzęt <10kg (bez pedałów 9.6kg), sztywne osie, koła na obręczach 22.5mm i z ratchetem, napęd 1x10, przerzutka ze sprzęgłem + np. porządne stery, czy lekkie siodło dopasowane pod własne cztery litery (Bontrager Evoke 3 Ti).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...