Skocz do zawartości

Swider23

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    207
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://biketires.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Radonie

Ostatnie wizyty

1 691 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Swider23

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Zatrudnię pracownika w biurze sklepu internetowego, do jego obowiązków będzie należało: - opracowywanie opisów produktów - mailowa oraz telefoniczna obsługa klientów Wymagania: - komunikatywność - swoboda i szybkość w przelewaniu myśli na tekst pisany Przydatne umiejętności: - znajomość specyfiki sprzętu rowerowego - podstawowa znajomość angielskiego Praca w siedzibie firmy w Milanówku Forma zatrudnienia do ustalenia Wysokość wynagrodzenie adekwatna do umiejętności Zainteresowane osoby proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: praca@biketires.pl Pytania na PM
  2. Jeżdżę na droższej wersji, bo tej wyposażonej w powłokę ochronną EXO. http://biketires.pl/product-pol-3676-Opona-zwijana-Maxxis-IKON-EXO-29x2-20-120TPI-29er.html Używam tej opony w rowerze startowym, a startuję tylko w górskich maratonach. Przy takiej jeździe jedna opona starcza mi na około 3 sezony. Nie zaobserwowałem urywania klocków. Oprócz bardzo mokrych wyścigów, gdzie zakładam Nobby Nica, oblatuje na niej w zasadzie wszystkie rodzaje nawierzchni. Balon jest mega szeroki, co w połączeniu z kołem 29 gwarantuje świetną trakcję na piachu. Moim zdaniem opona idealna.
  3. A jak wygląda nakrętka do dokręcania wentyla? Bo wcześniej była taką wąską, że trzeba było dokręcać kluczem i w przypadku awarii w terenie była padaka.
  4. Swider23

    [opony] Jakie do 29er ZTR Crest?

    Zacząłbym od tego, że przy uszczelnianiu wbrew pozorom ważniejsze jest dobór obręczy niż opon. Na ww. Crestach da się uszczelnić niemal wszystko. Na wyżej wymienione warunki proponowałbym na tył coś z drobniejszym bieżnikiem, ale wzmacniane czy np. Maxxis IKON EXO. Na przód coś grubszego, ale bez przesady czyli np. Maxxis Ardent Race.
  5. FRM są minimalnie cięższę od Crestów. Waga realna 29 cali to 380 gram. Są oczkowane i asymetryczne. Dzięki ich konstrukcji można mocniej naciągnąć szprychy. Nominalny naciąg 130 kg.
  6. Zależy od egzemplarza, ale tak 600-630g
  7. Cena katalogowa to 239 pln. Ale ona jest tylko po to, żeby wyliczyć od niej rabat. Im droższa opona tym wyższy rabat można uzyskać. Mogę potwierdzić, na podstawie własnych obserwacji i relacji klientów, m.in. Marka Konwy, że jest to bardzo dobra guma, wartas swojej ceny. Zapowiedziana jest już co prawda wersja Tubeless Ready, ale EXO również świetnie się uszczelniała, a jest lżejsza niż TR. Przy okazji premiery pierwszych opon TR Maxxis pokazał nowego Ardent Race który na pierwszy rzut oka będzie stanowił odpowiednik Rocket Rona, X-kinga.
  8. Już jest cacy. Dzięki za uwagi.
  9. Poprawiłem specyfikację, ale oplot w tym modelu jest 60TPI.
  10. Ardenty już są dostępne http://29opon.pl/product-pol-7924-Opona-zwijana-Maxxis-Ardent-EXO-29x2-4-29er.html
  11. Z w miarę ostatniej chwili. Na nowy sezon na naszym rynku będą dostępne Maxxsisy: Crosmark 27,5x2.1 i Ardent 27,5x.2.25. Jeżeli ktoś sobie życzy w dobrej cenie proszę o kontakt na PW.
  12. Geax zaanonsował jeszcze model AKA w szerokości 2.2. Continental na 2013 nie przewiduje wypuszczenie opon o średnicy 27,5.
  13. Mieszanka Black Chilli jest używana w wersjach sportowych takich jak SS, RS i Protection. W zwykłych kewlarówkach i drutówkach nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...