Skocz do zawartości

Ranking

  1. tobo

    tobo

    Zasłużony user


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      19 045


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      7 017


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      4 407


  4. keltu

    keltu

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      1 560


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.03.2022 w Odpowiedzi

  1. 18 punktów
  2. Bo jednak nie wszędzie zima uciekła. Jedyna zaleta, że wbity rower stoi w pionie. Dziś +17C a i tak pchanko przez śnieżne zapadające się odcinki.
    9 punktów
  3. Co weekendowy środkowy palec lokalnego klimatu, gdy zdecydowałem się opuścić tamten kraj. 12 weekendów od daty wypowiedzenia, wszystkie bez grama deszczu....
    7 punktów
  4. Bo wczoraj wracając do domu, tylko na innej drodze wydarł się na mnie jakiś typ z samochodu, bo musiał hamować, tak powiedział, to znaczy wydarł się z samochodu, myślał że wyjadę na drogę, nie moja wina, że można hamować rowerem przed główną drogą na przednim kole i się zatrzymać Bo lubię taki klimat wracając do domu, to znaczy z takim fajnym słońcem i ciepłym wiaterkiem ...
    6 punktów
  5. 6 punktów
  6. Bo może nie takie efektowne góry jak u poprzedników ale też coś tam się rysuje w oddali 😉
    6 punktów
  7. 4 punkty
  8. Nie do końca wiedziałem gdzie to wrzucić, Marin 4c w trochę innym wydaniu 😎
    4 punkty
  9. Kolega zakupił ma to A będzie robił z tego coś w to Pozdrow'er 🤗
    2 punkty
  10. Więc twierdzisz, że np. jak polejesz na stalową, dobrze odtłuszczoną patelnię wosk z pyłem PTFE, poczekasz jak zaschnie a następnie mechanicznie usuniesz wosk z patelni to zostanie na niej powłoka PTFE? Zeskrobiesz ją razem z woskiem. To samo jest w łańcuchach. Nie da się na zimno wytworzyć żadnej trwałej powłoki redukującej tarcie. Tylko film olejowy, który może być zawiesiną PTFE.
    2 punkty
  11. Albo jako narzędzie do wyprowadzania właściciela do lasu przez psy. Aaalbo jakoś tam...
    2 punkty
  12. M4C na elektronicznej grupie, cała reszta w karbonie za miliony monet, garbaruki, cane kriki, złote dodatki, byłby sztos. 🤗 Polska mentalność to gdy świeci słońce ale cień musi akurat padać na hak przerzutki.
    2 punkty
  13. Pffffff, spadłem z krawędzi dywanu, prócz kony nie mam w żadnym stalowym wymiennych haków, śpię dobrze.
    2 punkty
  14. O jeny, serio w wątku szufladkowo-wyzwolonym takie pytania? Nie wszystkim się spieszy niektórzy cenią sobie możliwość jazdy wszędzie. Wiele osób ma, używa i sobie chwali. Nie wiem co tam miałeś wypożyczone, ale masz pewność że opony były tubeless a ciśnienie dobrze dobrane? Faty są bardzo wrażliwe pod tym kątem i kilka PSI w złym kierunku może zepsuć dzień na rowerze. A poza tym - są miejsca i sytuacje, gdzie fat bije na głowę wszystko pozostałe, jest to jak służnie zauważyłeś śnieg, ale też piasek i drobne luźne kamienie - natomiast zdecydowanie nie jest to błoto na błoto najlepszy jest CX, wiem co mówię Jest to nisza która urozmaica świat rowerowy i tak jak żadnej innej nie należy jej poddawać w wątpliwość. Ja osobiście mógłbym do Twojego tekstu wstawić "gravel" w miejsce "fat bike" i w zasadzie reszta by się zagadzała Różni ludzie, różne priorytety.
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. Bo troszku pod górkę, to znaczy jest trochę pod górkę, no może jest trochę bardziej pod górkę, takie górki rowerek zjada na śniadanie, wspina się jak kozica. Dzisiaj fajna pogoda ...
    2 punkty
  17. FC w wersji XL wrócił dziś ze mną do domu. Geometria jest dziwna ale na pewno nie jest skopana. To po prostu rower przemyślany pod kątem komfortowego pokonywania kilometrów i wygodnego załadunku. Bushcraftowy kiedyś dobrze powiedział, że wsiada się na niego jak do Cadillaca. Więcej będę w stanie powiedzieć po pierwszej dłuższej trasie ale mi przypasował od pierwszych metrów, testów w salonie. Przez ostatnie naście lat poruszałem się crossem firmy Focus i czuję dużą różnicę na plus w wygodzie. Dzisiejszy krótki wieczorny przejazd też pokazał, że zdecydowanie łatwiej się na nim sprawnie rozpędzić także moje dwa założenia na teraz są spełnione. Jak poleci chociaż pierwsze 100km dam znać jak sytuacja.
    1 punkt
  18. Te widły od Stridslanda, co mają kryzys tożsamości i sądzą że są fletem 😍
    1 punkt
  19. @keltu Przeraziły mnie komentarze o tym, że rama/geometria jest skopana i źle zaprojektowana. W moim przypadku nie chciałbym się bawić w wymiany kierownicy, mostkow czy czegokolwiek innego. Chcialbym aby rower byl gotowy od momentu zakupu. OP z tamtego watku i jego kontuzje plecow nie zachecaja. Do tego rozmiarowka podejrzana. Sam mam 189cm i nie wiem ktory musialbym ostatecznie wziac. Wg producenta XL, wg forumowiczow raczej L.
    1 punkt
  20. Zrujnowałeś mój dzień 🤡 No dobra, nie dam tak rady, idę założyć nową kasetę do Żółtka.
    1 punkt
  21. 1 punkt
  22. @Wojcio wkładasz kij w mrowisko 😉 Trochę już siedzę w temacie i niestety nowe piasty Shimano (nawet te z wysokiej półki typu XT) przypominają te, które kiedyś były produkowane w Malezji. Czy tanie i kiepsko wykonane. Jedyne trzymające dobry poziom do Dura Ace i XTR (nawet fabrycznie są dobrze skontrowane), ale w najnowszych wypustach różne opinie zbierają bębenki. Na pewno Shimano na jeden duży plus. Nawet jak będziesz miał kwadratowe kulki (z przymrużeniem oka), to dojedziesz do domu. Będą działać źle, ale raczej dowiozą Cię tam gdzie potrzebujesz w każdych warunkach. Piasty na "maszynach" jak łożyska staną albo się rozsypią będą bardziej problematyczne, ale mówimy tu o ekstremalnych sytuacjach. Niemniej jak kupisz Shimano i właściwie zakontrujesz przed pierwszą jazdą, mają szansę przeżyć właściciela.
    1 punkt
  23. Nie ma co demonizować, ja swojego Mariana nie żałowałem, w kość dostawał mocno i nie jeden raz gałąź wpleciona w szprychy znalazła się niebezpiecznie blisko przerzutki. Ale jakoś przez 3,5 roku latania na marianie nigdy mi się nie udało nawet lekko haka wykrzywić i nie szczególnie się tym przejmowałem. Ogólnie ryzyko uszkodzenia haka dla statystycznego użytkownika takiego Mariana jest raczej minimalne. No i stal zwykle można naprostować. A 4c to naprawdę fajna rama, jeśli ktoś potrzebuje "wszędołaza" z miejscem na grubą oponę. Nie jest to ani lekkie, ani ładne ale robi robotę i można z tego zbudować ciekawy rower. Surly Disc Trucker też nie ma wymiennego haka, a jednak ludzie kupują . A tutaj to dopiero trzeba wpakować kupę kasy
    1 punkt
  24. Wziął miarkę, idiota, nie znając metodologii wykonywania pomiarów, zmierzył "po rurze" i wyszło mu 53cm Wchodzi gladkie 35, z tyłu ma więcej luzu niż z przodu Attain jest spoko i kupisz go za dobrą kasę. Trochę drożej wyjdzie giant contend. Na rynku są też Defy/Roubaix/synapse ale te z kolei nie mają sztywnych osi.
    1 punkt
  25. Stara deorka ze złomu dostała kółeczka, wprawdzie nie żodyn garbaruk ale zawsze. Pozdrow'er 🤗
    1 punkt
  26. To już wie tylko sprzedający o co mu chodzi... A Ty szukaj ramy zgodnie ze swoim wzrostem i przekrokiem i tym co podaje producent, bo pisze prawdę. Rama z naklejką 53 ma długość horyzontalną 537mm, rama która ma naklejkę 56 ma tę wartość równą 560mm. https://www.cube.eu/pl/2022/bikes/road/road-race/attain/cube-attain-race-blacknwhite/ - o ile się nie mylę, to geometria aluminiowych attainów nie zmienia się pomiędzy rocznikami ani nawet między wersjami. Do attaina wejdą spokojnie opony 32C, wchodzą 33C cx'owe czyli z bieżnikiem - czy 35C gładkie to nie wiem (albo inaczej - nie sprawdzałem ale sądzę że tak). Tu jest jeszcze jeden kolega który ma/miał attaina i wiedzę nieco większą niż przeciętna - pewnie się wypowie.
    1 punkt
  27. Jak w tanich rockriderach, mnie też razi ale mam to w 4liter'ach, nie każdy jest idealnym, równość uprawnienia dla wszystkich ram z wymiennym i nie hakiem.
    1 punkt
  28. Apropo Marina, Surly, niewymiennych haków ... Mój marIN murINwoodsTM został dawcą części do roweru o oficjalnej nazwie Kung-Fu Pawian. Faza malowania zakończona, ale jeszcze sporo do zrobienia. Malowanie robione ręcznie, z pełnym pietyzmem i staranością, pełen custom. Będzie miejski bezkompromis na półtłustych oponach z odpowiednim zapleczem transportowo-bagażowym. Jaram się jak Rzym za Nerona na myśl o tym co nadciąga. Geo w Surly (wiecie którym) jest piękne, są piwotki które będa miały zastosowanie, stal jest w łapie wyraźnie lżejsza i "dżwięczy" a nie głucho dudni, są haki poziome czyl to co tygryski lubią najbardziej. Ech, ach, ja pie@#%^^... poezja, wiosna, miłość w oczach. Czarną ramę 19 cali ze sztućcem, sztycą i sterami od Marin Muirwoods na sprzedanie będę mieć. Tylko poważne ofery na PRIV poproszę.
    1 punkt
  29. @skom25 nie miałeś przerwy od forum robić? Mnie w marinach drażni jedno, i oczu kąpiel nie pomaga - nie mogę patrzeć na te seatstaye obniżone! Poza tym klasa fursko, commutowałbym
    1 punkt
  30. tylko nie mów o tym właścicielom Surly 😂
    1 punkt
  31. Opony wchodzą bez problemu 38c, na zimę wrzuciłem Gravelkinga SS na przód właśnie w tej szerokości (z tyłu zostawiłem WTB 34c z zeszłego sezonu, ale 38 też przymierzałem i jeszcze zostaje sporo luzu). Teraz planuję zmienić z powrotem na 28c, w sumie cokolwiek by nie założyć to będą lepsze od fabrycznych. Z gravelowymi oponami na nowych kołach to naprawdę fajny rower turystyczny, natomiast trzeba pamiętać, że koszt tych przeróbek był dość duży. No i trochę wstyd teraz pokazywać się z jakimkolwiek sprzętem z Decathlona...
    1 punkt
  32. Weź to nasmaruj, nie skrecaj za mocno i wio, nic przez sezon się nie powinno wydarzyć zuego.
    1 punkt
  33. Jeśli mają być na złom to chętnie odkupię za cenę złomu 😄
    1 punkt
  34. @CassieK https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-speed-king-cx-pd18764/
    1 punkt
  35. Ale na co mają być bardziej odporne? Na podjazdy to właśnie wąskie są lepsze. Ale jeśli chcesz np lepszego komfortu jazdy (będzie trochę bardziej tłumiło na wybojach) czy kontroli na sypkiej powierzchni to spokojnie możesz przejść na opony 32 - to takie optimum dla graweli a i na szosie pojedzie szybko. Ale jeśli stabilnie ci się jedzie w terenie - nie łapiesz poślizgów nie znosi cię itd. to sama wymiana dla wymiany jest zbędna.
    1 punkt
  36. Opon jeszcze nie wymieniłem ale przymierzam się do 35mm. Conti Speed King CX, zwijane więc wagowo nie najgorzej a i cena nie zabija.. budżetowo może drutówki CX Comp
    1 punkt
  37. Zamawiałem w kilku miejscach Marina FC. Kilka miesięcy temu, w miarę otrzymywania kolejnych dostaw, odzywały się do mnie sukcesywnie różne sklepy. Z jednym wyjątkiem. Motorland nie odezwał się w ogóle i milczy do dzisiaj pomimo że jak się zapisywałem na ten rower byłem drugi w kolejce na wybrany przeze mnie rozmiar i kolor. Zakup zrealizowałem wysyłkowo tutaj bo dostali je najwcześniej: WYGODNE ROWERY Poznańska 115, Skórzewo, 60-185 Po pewnym czasie poprosiłem o pomoc w rozwiązaniu drobnego problemu technicznego i drogą mailową uzyskałem wyczerpującą odpowiedź. Także dodatkowy mały plusik za to że komuś się chciało i udzielił mi porady.
    1 punkt
  38. 1 punkt
  39. Byłem znowu. Roweru na tego kamerdolca wtargać nie mogłem, ale w gaciach z pampersem jestem...
    1 punkt
  40. Bo korciło mnie to miejsce od dawna i w końcu się udało. 😃
    1 punkt
  41. Bo zeszły śniegi i nowy sezon rowerowy wystartował.
    1 punkt
  42. 1 punkt
  43. Bo takie modelki spotkałem w lesie.
    1 punkt
  44. Filmik taki już nie nowy, ale też nie taki stary, także nie wiem czy już było, gdyby już było, to będzie jeszcze raz, a jak jeszcze nie było to teraz będzie, bo zaje@isty film Fajne są takie filmy z ludzikami co nie mają za bardzo styczności z rowerami i mają okazję zrozumieć, dlaczego niektórzy mają takiego takiego pier@olca na punkcie rowerów ...
    1 punkt
  45. Leżę i płaczę ze śmiechu, z ciebie, który nie widzisz ironii wyczuwalnej z kilometra. Wiadomo, gość, który min. dwa razy przejechał Wisłę1200, pomorską, carpatie i masę innych ultra nie ma pojęcia o ograniczeniach rowerów jakie posiada, to wszystko jest w jego głowie
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...