Skocz do zawartości

wrobleski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19 Neutralna

O wrobleski

  • Tytuł
    Amator

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Skąd
    Radomsko

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @MichalD dobrze prawi, jakby nie jechać to z PTK ok. 110km. Bardzo fajna opcja z zalewem Cieszanowice, Rzejowicami, Kobielami, fajne rejony do jazdy, mały ruch. A tu masz trasę przez bardziej moje okolice Rsko itp, drogi na pewno przejezdne, asfalty szutry, lasy, rzeki i znikomy ruch. https://www.strava.com/routes/2900125773449080870
  2. Mieszkam w Gidlach. Ile łącznie ma mieć trasa? Gravel/cross rozumiem? Ogarnę Ci jakaś miłą trasę gdzieś z Kletni do Czewy tylko ile km ma być, żebym nie kluczył za bardzo?
  3. Zostawiam info jakby ktoś szukał. Bębenek w piaście FH-T610 - oryginalnie Y3D698050 - wymieniłem na Y3SW98060. Wygląda na to, że są w 100% kompatybilne, nie widzę między nimi różnicy.
  4. LTHR 20 min rozgrzewki a potem najmocniej jak możesz przez 30 minut. Średnie tętno z ostatnich 20 minut to LTHR.
  5. Dobrze policzyłeś 108,55, ale co to oznacza? Tyle, że przy tym tętnie będziesz pewnie procentowo spalał najwięcej tłuszczu. Jadąc z tętnem powiedzmy 120 spalisz więcej tłuszczu, ale mniej procentowo względem węgli, po prostu przy 108 będziesz w stanie jechać dłużej niż przy 120, tylko tyle. 2 strefa z reguły nie powoduje odczuwalnego zmęczenia, można jechać tak kilka godzin, aczkolwiek tętno maksymalne obliczane ze wzoru nie jest liczbą miarodajną bo każdy organizm jest inny i inaczej wytrenowany. Warto zrobić test na HR Max lub lepiej LTHR i na tej podstawie określić strefy. Nie odp
  6. Hej, zawsze na zimę używałem ochraniaczy, ostatnio Rockbros LF1052-1. Jestem zmarzluchem jeśli chodzi o stopy i czasem w tych ochraniaczach i zwykłych SPDkach przy 0 stopniach nogi mi marzły. Szczególnie przy dużej wilgotności, mgle itp. Na pewno zaletą jest to, że lekki deszcz nie robi na nich wrażenia, nawet auta chlapiące z kałuż, przy dużym deszczu jednak przemakają przede wszystkim przez dziurę w dolnej części. Zakładając, że masz normalne krążenie to do 2-3 stopni jak piszesz powinno to dawać radę o ile nie będzie mocno lać. U nas nawet dwa tygodnie jechałem już przy -3.5 więc
  7. Cześć, wie ktoś może jakie oznaczenie/wymiary mają śruby mocujące hak do Aspre jak na zdjęciu?
  8. @m0dopisałeś moje podejście sprzed jeszcze roku, gdzie upierałem się przy 3x bo zakres. Obecnie jestem prze_mega_szczęśliwym użytkownikiem budżetowego 1x9 w przełajance gravelówce i nic mi więcej nie potrzeba. Blat 34t na korbie i mogę latać do 40km/h przy 34x11 w komforcie bo lubię mielić dosyć szybko. A 34x34 pozwala mi objechać wszystko włącznie z Górą Kamieńsk we wszystkie możliwe strony. Asfalt nie asfalt. Także przy 1x11 to już jest bajka totalna.
  9. Na tym zdjęciu rzeczywiście wygląda, że jest ciasno. I co zwrot?
  10. Hej, noszę zwykłe buty 43/44, buty shimano 45, sidi 45.5 i wziąłem rozmiar 46 tych XLC. Łydkę mam raczej zwyczajną, wysokie podbicie i buty są ok. Ale widzę, że dresy też nie wytrzymały, więc może łyda dobita u Ciebie 😁
  11. Zgadzam się z @holdegron i @zekker. Mankamentem v-ek jest zima i jazda na mokrym. To wszystko. Dodam jeszcze, że nie jest niczym trudnym zejść przy ramie alu z rowerem poniżej 9kg przy v-kach (mowa o sztywniaku), one są po prostu lekkie. I tanie. Okładziny? Używam KLS dwuskładnikowe, niezbyt drogie. Teraz jeżdżę też na zwykłych z tyłu dołączonych do kompletu hampli mini v-brake i też dają radę. Nie ma sensu raczej iść w drożyznę.
  12. Baza wiedzy i różne metody obliczania na podstawie LTHR i HR Max w pliku: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1vjRnvTZ7rPtUU42sjM_0dKB4CoT_D_vZ/edit?usp=sharing&ouid=114396698846902147278&rtpof=true&sd=true Ja też korzystam z Coggana. Jeżeli średnie tętno z zawodów to 177 u Ciebie to możesz na początek przyjąć tą wartość jako LTHR właśnie. Jeszcze tu trochę w bardziej zwartej formie: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UiwiLpvZwdPz0z44rA7LLYrOh08x1PogEdu9uITnjsw/edit?usp=sharing
  13. Może wystarczy rozkręcić piastę i sprawdzić czy można ją jeszcze uratować. Poszukaj informacji o rozkręcaniu wolnobiegu i serwisowaniu piasty jeżeli chcesz się tym zająć, ale są potrzebne klucze do tego, ew. oddaj do jakiegoś serwisu. Wolnobieg do wymiany jak najbardziej. A taki skrzywiony szybkozamykacz to pierwszy raz widzę 🙂
  14. Ja bym wyczyścił i zabezpieczył przed dalszą korozją, nowe bloki i dalej jeździł. Po poluzowaniu przy nowych pedałach nie będzie luzu góra/dół tylko będzie się łatwiej noga wypinać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...