Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 24.05.2025 w Odpowiedzi
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przełożenia oraz geometrię trzeba dobierać do swoich realnych możliwości. Sam najlepiej wiesz jakie one są. Jak chcesz iść w sportową geometrię a później jeździć z mostkiem na plus i stosem podkładek pod nim to po co ? Jak wiesz że tak nie będzie to wtedy jest to słuszny wybór. Co do przełożeń. Jak obserwuję na Gassach z jakimi prędkościami porusza się większość kolarzy szosowych to optymalna korba dla nich to nawet nie 34/50 ale gravelowa 30/46. Po co 12 biegów na kasecie jak korzystamy z połowy bo na więcej noga nie pozwala. W pierwszym poście pytałeś o różnicę w prędkościach/watach. Przejście z górnego chwytu na dolny czyli obniżenie pozycji o 12 cm przy 29 km/h daje zysk .... No właśnie, jak sądzisz, jaki ?1 punkt
-
1 punkt
-
gigantA. Sramy , chyba z wyjątkiem tych najniższych też są symetryczne1 punkt
-
Co do samych butów nie doradzę który model wybrać. Ale biały faktycznie po czasie robi się kremowy/żółty. Ja już białych nie wezmę...1 punkt
-
Dziękuję, w sumie nikt konkretnie mi nie odpowiedział na pytanie. Widzę że jak ktoś pyta o coś nietypowego, mało popularnego to najlepiej od razu zmienić rower. Może producent właśnie dla takich ludzi jak ja to wymyślił i tu nie chodzi o niepewność tylko o bezpieczeństwo.1 punkt
-
Kwestia gustu. Mi bardziej ten bok pasuje do koloru ramy. A te opony jak patrzyłem szału nie robią ale też nie jest tragicznie - spora odporność na przebicie i dobre trzymanie na mokrym. Tak przy okazji. Wg. mnie jedną z najciekawszych szerokich opon do gravela jest Conti Terra Hardpack. Zwłaszcza przy tej cenie. Niedawno kupił je kolega @spidelli. Możesz podpytać za jakiś czas jak mu się jeździ.1 punkt
-
Też planuję kupić nowe diskotrzaski i do tej pory latałem na m089 oraz XC61. W obu parach łącznie zrobiłem ze 40kkm, może więcej. XC61 są białe i trzyma się kolor znakomicie poza miejscami, gdzie naprawdę czymś przytarłem, np nie trafiając nogą w pedał po wewnętrznej stronie mam parę krech. Ale absolutnie nie wyglądają źle i zdecydowanie kolejnych bucików nie kupię czarnych. Jedyne co, to z wiekiem ten biały zrobił się mniej śnieżny a bardziej lekko kremowy. Budżet nie stanowi, zawodnikiem nie jestem, dlatego ja się zdecyduję na czerwone XC7. XC9 to topka, myślę, że bardziej dla zawodników niż nawet zaawansowanych amatorów. Różnica jak między XT a XTR - no XTR jest lepsze, ale czy dostrzegę różnicę wydając xxx więcej siana? Raczej nie.1 punkt
-
Ja testowałem ale tylko raz na dwudniowej trasie. jak jedzie się dłuższą trasę to jest to "inny chwyt" i się przydaje. w mtb jest to mój czwarty chwyt. Odnośnie GRX BL-RX812. Jeśli producent oferuje takie klamki do baranka to widzi zapotrzebowanie (albo dodatkową kasę😅), widocznie niektórym się takie coś wydaje sensowne. Może np nie czują się pewnie na górnym chwycie i chcą mieć w każdej pozycji dostęp do hamulców.1 punkt
-
1 punkt
-
Pomiary na walcu nie służą do obliczenia oporów toczenia w realnych warunkach tylko ich porównaniu w identycznych warunkach. Czyli opona która jest szybsza / wolniejsza na walcu będzie się tak samo zachowywać w realu. Ale jakoś ciężko to dociera do świadomości. Nawet tak doświadczona osoba jak Janek z bikeshow dał się nabrać i kupił do testów Gravalkingi pomimo że na BTRR wypadły fatalnie. A potem zaskoczony że są beznadziejne Dlatego najlepiej nie wnikać, odczytać wynik z tabelki i będzie dobrze. Odkąd tak robię nie miałem ani jednego negatywnego doświadczenia z oponami.1 punkt
-
Dominiony mają symetryczne klamki , więc jest i przód Swoją drogą bardzo je polecam , niesamowite hamulce. Jeden "feler" , przewody grubsze o 1 mm, można się umęczyć przeciskając przez ramę.1 punkt
-
@burz Czego to ci marketingowcy nie wymyślą żeby złapać nieświadomego klienta. Prawda ? Z mojego ponad miesięcznego researchu wynika że optymalny na chwilę obecną jest Bosch. No ale trzeba by zwiększyć budżet i to dość znacznie bo to nie okres promocji na topowe produkty.1 punkt
-
GIANT Roam E+ STA wyposażony jest w lekki, cichy i wydajny silnik SyncDrive Core, który generuje imponujący moment obrotowy 50 Nm. No faktycznie imponujący. Ale na dojazdy do pracy może wystarczy, gorzej, jak posiadaczka owego poczuje bluesa i zechce coś więcej.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak się ta brzoza bujała na boki, że musiałem ją z dwóch stron podeprzeć, żeby się nie przewróciła.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Sobek82Za blisko truskawek jeździsz, bo aż Ci owijka zafarbowała. A ja w buszu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00