Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      2 463


  2. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      6 974


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      4 757


  4. pablo23

    pablo23

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      202


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.08.2024 w Odpowiedzi

  1. 7 punktów
  2. bo nie trzeba powodu by jechać w Alpy
    6 punktów
  3. 5 punktów
  4. 4 punkty
  5. Maxxis. Tym razem nie opony a dętki wagi półśredniej. Cena jak przystało na Maxxis z Amazona cena atrakcyjna (miałem wrzucić do wątku z okazjami kilka godzin po zakupie ale w międzyczasie pojawiła się okazja na pepperze no i AI wykryła że chyba coś nie tak z ceną 7PLN..).
    3 punkty
  6. Nie jeźdź środkiem drogi, to nie będą Cię wyprzedzać po prawej stronie.
    3 punkty
  7. Ja to dopiero miałbym zabawę ale nie mam czasu grzebać w czeluściach tych szpejów 🤣 Zestaw rodzinny... Forever Garmin 💪
    3 punkty
  8. Nie zauważyłem, ale co ja tam wiem. W końcu nie oglądam "Władcy Pierścieni" na Garminie. Wolałem zainwestować w telewizor 🙄.
    3 punkty
  9. 3 punkty
  10. 3 punkty
  11. 3 punkty
  12. na przód zdecydowanie polecam Convoy s2 a tył już dokupisz w dobrej cenie :)poza tym będą teraz sezonowej obniżki
    2 punkty
  13. Ale można i tak Oraz tak Korba cues, łańcuch też, kaseta shimano 4100, przerzutka grx 400 Pozdrow'er😘
    2 punkty
  14. Zapatrzenie w tabelki Rolling Resistance zakrawa już na nowa religię 🤣. Zwłaszcza wśród niedzielnych grawelowców i miszczuf ścieżek rowerowych. Nie wiem czy ich testy, (ich czyli BicycleRollingResistance) przeprowadzane na przerobionym bębnie od pralki, są miarodajne... Osobiście wole posiłkować się opiniami użytkowników, lub dyskretnie spojrzeć na czym jeżdża zawodnicy szybsi ode mnie. Tym bardziej w zakresie opon do MTB, gdzie poza magicznymi watami występuje jeszcze szereg innych składowych decydujących o przydatności tychże. Bo w temacie szosy, nie trzeba być naukowcem-noblistą żeby oddzielić ziarno od plew i wiedzieć co jest szybkie a co nie jest.
    2 punkty
  15. @ernorator takie czasy , taka ułomna technologia (jak na razie). Też nie lubię kompromisów a najbardziej nie lubię być wiecznym beta testerem. Nie no skłamałem 🤣 Uwielbiam wieczną nie kończącą się "zabawę " 😉 z Garminem
    2 punkty
  16. @ernorator mam zupełnie inne podejście. Ekran jest bardzo dobry. Do nawigowania z kierownicy i rejestracji nie potrzeba NIC więcej. To nie tablet z opcją oglądania fotek albo filmów, gdzie potrzebujemy pełnej palety kolorów albo HDR-ów.
    2 punkty
  17. No dół kasety nie wygląda za ciekawie. Ja bym kupił kasete 9 i zębatkę nw do korby . Pisałeś że łańcuch wymieniałeś . PS na 10 nie ma sensu przechodzić
    1 punkt
  18. Na razie w Explore 2 nie ma opcji podglądu wzniesień bez nawigowania w trybie samej jazdy. To domena jak napisał @chopmaz serii xx40/50. Ale nie wykluczone ,że może dostać w przyszłej aktualizacji. Gdzieś był wykaz co dostaną poszczególne garniaki z xx40 i E2. Nie wiem /nie dam sobie głowy uciąć (bo nie śledzę cyklu wydawniczego E2) ale chyba w najnowszej beta 20.11 dla E2 jest już taka opcja.
    1 punkt
  19. Ok, to wiele wyjaśnia. Mój błąd. Mimo wszystko większość z tego co napisałem ma zastosowanie - zużyta kaseta i skaczący łańcuch, którego nic nie trzyma na zębatce korby, bo nie ma zębów narrow-wide. Wygląda na to, że czeka Cię jeszcze wymiana zębatki, kasety i kółek przerzutki.
    1 punkt
  20. Jakie narrow wide... Narrow wide używa się w napędach 1-rzędowych, gdzie nie ma wózka przerzutki trzymającego łańcuch. A że kaseta jest 9-rzędowa to spodziewam się, że korba ma 3 tarcze. Dlaczego po wymianie łańcucha przeskakuje na najcięższych przełożeniach? Klasycznie - bo te zębatki są zazwyczaj najbardziej zużyte. Nowy łańcuch nie będzie z nimi współpracował, więc musisz wymienić też kasetę. Jak Ci łańcuch skacze i spada z tyłu, to przy napędzie niskiej jakości może też spadać z korby, bo przerzutka nie ma wystarczająco mocnej sprężyny, by zniwelować negatywne skutki przeskakiwania.
    1 punkt
  21. Ja mam karbonowe stożki w gravelu, bo mi się podobają. Z tych 3 to był brał gianta. Najfajniejsza rama i nie tylko. Plus w przyszłości łatwo sprzedaż, bo te marke i model każdy zna po 5 minutach szukania używanego gravela. Na 50% lasów i szutrów też revolt zrobi robotę, jest zaprojektowany tak, aby coś tam minimalnie tłumić. Rzuć też okiem na GT model Grade, bardzo fajny projekt ramy.
    1 punkt
  22. Najlepiej zrobić pełny serwis który należy robić co 200 godzin pracy amora lub rok i będziesz miał spokój. Kup odpowiedni zestaw części które należy wymienić i do dzieła. W internecie jest sporo na ten temat i nie jest to trudne ani nie potrzeba dziwnych narzędzi, wystarczą podstawowe imbusy, klucz do kaset i nasadka 24mm. Sciągnij sobie apkę na smartfona TrailHead i tam po wpisaniu numera widelca (który jest z tyły na koronie) znajdziesz wszystko co potrzeba: zestawy serwisowe i instrukcje krok po kruku co należy wykonać. Są one po angielsku, niemiecku i francusku ale jest dużo rysunków i zdjęć także nie ma z tym problemu. Jak ma się trochę wiedzy technicznej i umiejętności. Ja tak zawsze robię i w moim przypadku po takim serwisie amor lepiej działa niż jak był zaraz po zakupie. Tak miałem w przypadku Reby i teraz SIDa. Link do strony ze wszystkimi informacjami poniżej: TrailHead
    1 punkt
  23. @dfq zestawik zacny . 👍 Czyli wnioskuję 3x 800+ 🤣
    1 punkt
  24. @KNKS musze cie zmartwić nie wiem o kim piszesz Leon7877 niestety nie znam człowieka przykro mi .... Wybacz ale nie mam ochoty przekomarzać się bo ostatnio w sklepie rowerowym Pan mnie poinformował że nie nadaje się na rower bo jestem zbyt gruby więć jest zabawnie
    1 punkt
  25. Jak jedziesz autostradą, to też na każdego wyprzedzanego trąbisz, panie sfrustrowany? Czy ty jedziesz od punktu A do B lewym pasem i to ciebie wyprzedzają "z prawej strony nieuki"?
    1 punkt
  26. Poczytaj tytuł tematu- co cię wkurza na rowerze?? A mnie wkurzają inni rowerzyści może tacy jak Ty? dzwonek jest jak najbardziej na pieszych i innych rowerzystów bo na kogo innego?? Wyprzedzając kogoś dobrze jest zadzwonić ostrzegawczo. Będąc pieszym wkurzają mnie szosowcy i grawelowcy najbardziej bo gonią z prędkością dżwięku i łatwo o kraksę, na dokładkę wyprzedzaja często z prawej strony nieuki.
    1 punkt
  27. Ja po zużyciu Corsy dam w końcu szansę tej GP5000. Są drogie, ale co tam, spróbować nie zaszkodzi. Potem Pirelli P Zero. Zawsze można wrócić do tego, co ma się już sprawdzone.
    1 punkt
  28. Też słyszałem takie opinie...ale moją gp5000tr na mleku trzepie ostro i raz widziałem , że mleczko coś zalepiło. Są bruki, szutry, kiepskie asfalty...chętnie bym już rozwalił jakąś bo chciałbym spróbować czegoś nowego. Ale twardy przeciwnik. @KNKS te ich tabelki traktuje poglądowo i nie raz rozmijały się z rzeczywistością, czy własnymi spostrzeżeniami. Co innego zbadanie oporów na bębęnku, a co innego średnie nawierzchnie, różne asfalty i cykliczne rozpędzanie i hamowanie.
    1 punkt
  29. Skupiłbym się na Twoim miejscu na napędzie. Riverside ma trochę dziwną kombinację, mała zębatka z przodu i kaseta która nie ma oszałamiającej rozpiętości. Prawdę powiedziawszy tak małą zębatka w gravelu przy zwykłej jeździe bez bagaży w mało wymagającym terenie to trochę może przeszkadzać, zmieniając zębatkę na większą pozbawisz się miękkich przełożeń. Marin, dzięki swojej kasecie pozwoli jechać dużo szybciej, a przy podjazdach niczym nie odstaje bo ma równie miękkie przełożeń jak riverside. Marin jest dużo droższy natomiast bardziej uniwersalny, bo sprawdzi się zarówno do codziennej wygodnej jazdy na lekko i świetnie spisze się na wyprawach, bo ma wszystko co potrzeba.
    1 punkt
  30. Jak by nie patrzeć kupiłem 1040 solar zamiast 1050, też mam priorytety chociaż wolał bym nie musieć iść na kompromisy.
    1 punkt
  31. Tak naprawdę każdy rower w tym budżecie jest obiektywnie dobry także jeśli chcesz mieć elektronikę to we ten, który ci się najbardziej podoba i tyle. https://www.rosebikes.pl/rose-backroad-apex-axs-xplr-1x12-2710904?product_shape=*blue+haze
    1 punkt
  32. O matko skopiowało się bez jednego "0" Więc budżet rośnie do 15 000zł
    1 punkt
  33. Do 1500 zł to starczy na jedno przyzwoite koło do gravela 😄
    1 punkt
  34. @dfq 1050 ? Czy może kawałek piasku od niebieskich ? Poczekaj za chwilę wyjdzie nowe rozdanie AMD. A od samego początku jakoś dziwnie nie miałem parcia na 1050. 😁Teraz czekam kolejne dwa lata i wtedy wymienię 1040 na 1060. Biorąc pod uwagę możliwość pojawienia się genialnego ekranu.
    1 punkt
  35. @Mentos , @sznib wydaje mi się ,że zmieniły się przepisy i to samochód ma pierwszeństwo. U mnie na wszystkich DDR przecinających drogi powsadzali znaki ustąp pierwszeństwa. (oczywiście dotyczące rowerzystów)
    1 punkt
  36. Każdy ma taką swoją starą miłość. Nie wygląda już jak kiedyś, życia też w niej brak, sucha jakaś, zardzewiała, a jednak ciężko się od niej oderwać.
    1 punkt
  37. 1 punkt
  38. Możesz mnie oświecić jaki sens ma stosowanie tak pokaźnego rozmiaru opon w połączeniu ze stożkiem 60mm ? Do tego widelec Lauf niweczący resztki sztywności. Dziwna konstrukcja. Ten Twój kolega coś na tym wygrał ?
    1 punkt
  39. Wieszaki na hełmofony wydruk 3d z allegro nawet się sprawdza
    1 punkt
  40. Ja mam wieszaki Krosstech..Są dużo tańsze od rtr. Moje są nieruchome, ale jest też wersjia z ruchomym profilem i tak jak u ciebie, można przysunąć rower do ściany.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...