Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 13.04.2024 w Odpowiedzi
-
14 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Wera Hex Plus kup, są zwane czasem 'kredkami'. Nie mam pojęcia dlaczego. Używam ze trzy lata, ZERO śladów, kompletnie nic po nich nie widać.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
A moja żona siadła do kompa i zajrzała na stronę Marina, siedziała chwilę po czym.....E tak patrzę na tego gestalta i się zastanawiam, dał byś radę założyć baranka do mojego DSX'a?2 punkty
-
No dobra chiseluf dfuh. XL przeszedł dietę postu Dąbrowskiej (teraz by mi się przydał) wywalone w sumie praktycznie wszystko. Została rama mostek sztyca i to chyba tyle …. Pełen xt + magura mt5 z klockami galfer do ebike (podobno nie sprawdzają) i sid ultimate. Rezultat z niemęskim siodełkiem i niesportowymi pedałami 12,95kg -> 11,03kg Drugi S przyjechał wczoraj dla drugiej połówki. Wywalone opony, mostek regulowany dołożony, siodełko z półki mojej (moje ulubione ❤️) złożony dziś kompletnie. Kupiłem naklejki ochronne (są spoko polecam https://allegro.pl/oferta/naklejki-ochronne-folia-ochronna-na-rower-19szt-xl-12362333189 ) wszystko, pięknie cacy. Oczywiście do czasu. Więcej tych naklejek to chciałem odkręcić śruby do uchwytów na bidony. Ktoś je tak do… że się odkręcić nie dało i chyba je powyrabiałem -.- (ktoś poleci BARDZO DOBRE ampule? Mam dość chińskiego gówna). Teraz chyba zostało kombinowanie z oklejeniem ramy i kombinerki lub rozwiercenie. Jak ku… w deszcze z tym. W swoim XL bez problemu swoimi tanimi chińskimi ampulami odkręcam a tutaj ktoś chyba na złość przykręcił kluczem do kół samochodowych2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo rower w moich rodzinnych Mazurach Zapomniałem już jak tam jest pofałdowane, taki trochę szok systemu po płaskopolsce, właściwie nie ma płaskich odcinków.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Orbea wymaga rejestracji do 30 dni po zakupie, po czym otrzymuje się dożywotnią gwarancję na ramę karbonową.1 punkt
-
Podobno 360 czyli oem. Trzeba zdjąć bębenek , jak ratchet to na bazie 350 , jak nie to 370 https://www.mantel.com/pl/dt-swiss-r24-spline-disc-road-wheelset1 punkt
-
W takim razie nie pochodzą z kół r24. To były koła entry-level - takie najtańsze mięso armatnie od dt.1 punkt
-
Cześć wszystkim. wracam żeby podsumować. Finalnie zdecydowałem się na zakup Argon DarkMatter. Finalnie wyszło 14 200 z bike fittingiem w cenie. Jestem już po kilkuset kilometrach i jestem super zadowolony. Mega wygodna pozycja, super się prowadzi. Czuć ze szuter to jego naturalne środowisko Moje poprzednie rowery; cross już sprzedany i myślę że kolarkę również finalnie sprzedam. Super jest móc wjechać wszędzie i się po prostu zgubić, poznać nowe miejsca :) Dzięki Wam wszystkim za porady, często sprzeczne, ale finalnie bardzo pomocne! Jeśli ktoś miałby jakieś pytania/prosby o opinie - dajcie znać :)1 punkt
-
Spline znaczy tylko tyle, że są szprychy proste (nie gięte). Większość kodeli piast dt występuje w tej wersji, w tym prawie wszystkie w kołach fabrycznych.1 punkt
-
@spidelli właśnie w tym jest ból , że jak mam go do stanu kolekcjonerskiego pieczołowicie odtworzyć to brakuje motywacji. Ale jakbym miał na bazie jego "zwłok" zrobić jakiegoś szalonego "ulepa" to inna bajka. W zimie będę się z nim bawił ( tak mówię co rok 😒). Ramę muszę wypiaskować, prysnąć oryginalny kolor, kupić naklejki , obręcze i resztę szpeju do galwanizerni na chromowanie....... jest wiele z tym zabawy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Motylem jestem Na, na, na, na, motylem jestem Pofrunę, gdzie nie byłem jeszcze Zatrzymaj, bo nie wrócę więcej1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Chargery 3 są przetłumione, mają olej 7wt i jeżeli ktoś waży mniej niz 80kg wręcz obowiązkiem jest zalanie tego 3wt. Inaczej będziesz jeździł na całkiem otwartym tłumieniu i będzie jeszcze zbyt mocne. Mozna dołożyć ciśnienia ale wtedy znowu się robi mało czuły początek. Pochwalić za to należy nowe obwody kompresji - są lepiej wyczówalne niż 2.1, tu 1 kliknięcie robi taką różnicę jak 3 kliknięcia w 2.1. Buttercupsy to ściema. Spręzyny DebonAir+ w Lyrikach i Zebach są baaaardzo progresywne, dla kogoś do 80kg będzie problem wykorzystać w pełni skok amortyzatora, nawet na 30% sagu. Pike za to są bardzo liniowe. Sczerze, po wielu eksperymentach, moim ulubionym amortyzatorem jest Lyrik poprzedniej generacji, Pike poprzedni dosyć mocno daje po łapach. Lyrika przy moich 70kg jestem w stanie ustawić tak, by przy 20% sagu miał odpowiednie wsparcie w połowie skoku, był elastyczny i nie powodował zmęczenia rąk po całym dniu jazdy, przydkładowo w Bielsku. W drugim rowerze mam Zeba z Debonem+ i Chargerem 2.1 - problemu z tłumieniem brak, za to żeby wykorzystywać w pełni jego skok i zniwelować trochę progresję wlałem oleju do negatywnej aby zmniejszyć jej objętość, trochę pomogło. Zobaczymy jak to będzie działać, w planach mam jeszcze wymianę na 1 generację sprężyny.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00