Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 782


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      2 052


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 484


  4. Mandoleran

    Mandoleran

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      870


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.08.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
  2. Bo koniki robią patataj. No co ja poradzę, że nie umiecie ich znaleźć na obrazku
    8 punktów
  3. Bo takie ścieżki rowerowe w Barlineckim parku po wycince to my nie bardzo lubimy. Pozdrow'er😘
    6 punktów
  4. Bo to był wspaniały, rowerowy dzień!🙂
    5 punktów
  5. 3 punkty
  6. Las Bronaczowa okolice Rezerwatu Kozie Kąty.
    3 punkty
  7. Urokliwe kąpielisko 'Łysina' objechane rowerem Engwe X20
    2 punkty
  8. To dlatego nie zależało mi na kolorowym i mapach typowo jak w liczniku. Ale zegarek jaki by nie był to jest uniwersalne narzędzie.
    1 punkt
  9. Jak wyjąć zapieczone tłoczki z zacisku? O, tak:
    1 punkt
  10. Hej, Wracam z opinią. 1. Fulcrum Racing DB 4 + Pirelli Zero Race TLR 26C: wyraźnie czuć mniejsze opory toczenia względem kół i opon od Gianta. Rower lepiej się zbiera z miejsca, lżej się podjeżdża pod górę. Nie są to jakieś gigantyczne różnice, ale mam wrażenie, że teraz jest co całkiem inny rower, nawet jedzie się ciszej, rower ciszej sunie po szosie 2. Stożek 34mm Fulcruma względem 21mm Gianta jest odczuwalny na zjazdach przy podmuchach wiatru oraz przy wyprzedzaniu przez tiry. Ma większą tendencję do myszkowania. To mnie utwierdza, że na moje tereny w pogórzu Przemyskim oraz Beskidzie Niskim taki stożek może być optymalny. Zaryzykowałbym ewentualnie jeszcze coś max do 40mm i chyba tyle. Wczoraj siadło 65km oraz 800m przewyższeń, kilka dni temu 50km oraz 500m up., i takie mam wrażenia po tych dwóch jazdach. 3. Łatwiej jest utrzymać prędkość 30km+ na płaskim względem kół Gianta.
    1 punkt
  11. Krzychu, pod drzewkiem to się siusiu robi, a nie rower stawia. Bo po piwku zatrzymałem się pod drzewkiem...
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. 1 punkt
  14. Bo nadchodzi spokój i ciepłe dni. W tą mała torebkę z chin na kierownicę za kilkanaście zł wchodzi spokojnie bezlusterko z krótkim obiektywem. Pozdrow'er😘
    1 punkt
  15. Bo tak sobie dzisiaj jadę i kątem oka przez ułamek sekundy widzę na poboczu rower i jakaś baba drzewo maca. Zawróciłem, a tu taka sytuacja:
    1 punkt
  16. Bo trochę Beskidzko te Sudety wyglądają .
    1 punkt
  17. Bo widok troszkę wyższej perspektywy niż perspektywa siodełka
    1 punkt
  18. Czujniki Magene S3+. Po pierwszych testach wnioski są następujące: działają i kosztują dużo mniej niż garminowskie.
    1 punkt
  19. Żeby być dokładnym to zrzuciłem 3kg z 14,9 na 11,9 a pozostałe 1,9kg to waga osprzętu, którego pozbyć już się nie chcę. Czy faktycznie wywaliłem tyle kasy ? Myślę, że jak na dzisiejsze ceny to kwota za całość max 6000zł wydaje mi się jak najbardziej w porządku. Dla porównania znalazłem kilka innych rowerów, które kosztują bez porównania więcej a wagę mają podobną lub niewiele niższą. Przykładowo: 1. Scott Addict Gravel 20 - waga 9,3kg (rozm. M z pedałami), 2. Orbea Terra M30 - waga 9,6kg (rozm. M) 3. Riverside Touring 920 - waga 12,2 (rozm. M z pedałami), 4. Triban RC520 105 - waga 10,9 (rozm. M z pedałami), Pierwsze trzy są dużo droższe niż mój, rower czwarty jest troszkę tańszy i waży 1kg mniej ale nie ma osprzętu, który ja wożę więc w jego przypadku gdyby go doposażyć to cena byłaby podobna albo nieco wyższa.
    1 punkt
  20. @Dokumosa Tylko, że ja od początku nie chciałem MTB. Waga podzespołów, które mam (bagażnik 750g, błotniki 300g, oświetlenie 200g, stopka 125g, blokada 385g, dzwonek i dwa koszyki na bidon 150g) - 1910gram czyli z 11.9kg robi się równe 10kg.
    1 punkt
  21. Jeżdżę bez błotników,nawet nie miałbym czego przymierzyć bo najszersze opony jakie wiszą u mnie w garażu poza mtb to właśnie te nieszczęsne Schwalbe CX Comp 40-622 / 700x38c i nie mam błotników. Ale jeśli rowery te wychodziły z fabryki na tuch oponach, kolejne roczniki na Schwalbe Little Big Ben 40-622 oraz Schwalbe G-One Allround 40-622 i mają one fabrycznie mocowania do błotników, to znaczy, że te 40-tki wejdą na pewno. Gdzieś w necie znalazłem info, że max szerokość opony to 45 bez błotników (gdzie indziej że 42) i 40 z błotnikami, czyli by się zgadzało
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...