Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      11 148


  2. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      2 809


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      2 465


  4. niuti

    niuti

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      591


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.06.2023 w Odpowiedzi

  1. Bo dwa "bajki" Jeden z E-, drugi bez E- 🙂
    11 punktów
  2. 10 punktów
  3. 7 punktów
  4. 6 punktów
  5. Poranna zaduma nad sensem kupna kolejnego roweru.
    5 punktów
  6. Udało się kupić za 90 zł. Sprawdzony na crossie i na szosie, odpukać nie przerywa i nie pokazuje głupot.
    3 punkty
  7. Bo... na staaarym domku, gdzieś tam w lesie...
    3 punkty
  8. 3 punkty
  9. @ChuChu wczoraj wpadło pod 40 km na tych nowych laćkach. Było po deszczu, miejscami bardzo sucho, miejscami wilgotno. Wpadło trochę suchych i mokrych asfaltów, różnych rodzajów szutrów, dróg leśnych i ściółki. Względem fabrycznego druciaka WTB Nano 40C jest przepaść. Opona idzie jak wściekła. Jedyne problemy, jakie zauważyłem to mokry asfalt. Ale tutaj większość miewa problemy i tak jest z Conti. Średnia skoczyła o 1 km/h a jechałem tak sobie na lody. Za to spora różnica jest w kwestii komfortu. Tutaj niby obie opony 40C, ale na Conti jest wygodniej. Ciśnienie 30 psi.
    2 punkty
  10. @kazafaza Fotki dla Tomka niedowiarka. Surly Kung-Fu PawianTM z ogonem na 436mm przy mięsnej oponie 29x2.5 na feldze 30mm wewnętrznie. Jest po 5mm z każdej strony na błotko ... koło weszło słodko 🙂
    2 punkty
  11. 2 punkty
  12. Bo widoczek wiejski z wiatrakami w tle
    2 punkty
  13. Bo domek na zlot rowerowy być może Pozdrow'er😘
    2 punkty
  14. Bo... "wieża" nie odważyłem się przejść po niby moście...
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. Nie jest łatwo obecnie wstać ma wschód słońca.
    2 punkty
  17. Oj, jak sobie uświadomię, że mnie to to też czeka to aż ci współczuję. Nie wiem czy dobrze czy źle, ale te robótki, to na pewno nie w tym sezonie. Bo las słucha...
    2 punkty
  18. Bo wyprawa do muzeum i ...sztywny widelec z XIX wieku
    2 punkty
  19. Bo zapowiadał się całkiem niezły dzień
    2 punkty
  20. Testuję nową torbę bikepackingową w wersji extra ślim-ak. Super mała, super niepojemna, ale za to montaż bez żadnych taśm i gumek - sama się do ramy przysysa.
    2 punkty
  21. Ode mnie w ramach gwarancji zarówno Giant jak i KTM wymagali tylko standardowego przeglądu po pierwszych 200 km, jak w każdym rowerze. Jeśli chodzi o napęd to nic nie sprawdzali. Po 10 tyś. pytałem się w niezależnym serwisie we Wrocławiu - zajmującym się sprzedażą i serwisem od 2015 roku - powiedzieli że mam nic nie robić, silniki są fabrycznie uszczelniane i oni bez jakichś usterek ich nie otwierają.
    1 punkt
  22. Myślę, że to kwestia odpowiednich oczekiwań. Wiesz, nigdy nie będzie tak, że rower sam wjedzie do wagonu Trzeba też pamiętać, co czasem mówią kolejarze, że na rowerze zarabiają jednak mniej niż na pasażerze - rower wymaga więcej miejsca i zachodu, a płaci się za niego mniej niż za przejazd pasażerski. Moim zdaniem te przepisy, które uchwaliła Unia rok, czy dwa lata temu, żeby każdy pociąg ma posiadać minimum 8 miejsc na rowery, to dobre wyważenie potrzeb względem możliwości. Plus oczywiście lokalne, sezonowe większe przedziały lub wagony rowerowe. I będzie wporzo Szy.
    1 punkt
  23. https://r2-bike.com/SKS-luggage-carrier-Infinity-Universal Tutaj są podane wymiary górnej części. Ale rzeczywiście cena powala. 🤨
    1 punkt
  24. Tutaj gość pokazuje z sakwami, z inną górą i z wymontowanym tym cosiem do toreb SKS. Wygląda ciekawie, ale i tak cieszę się, że nie potrzebuję
    1 punkt
  25. "dla mnie bomba" poprzez cenę i uwzględniając niskie wymagania trasy. W góry słabo ale do lasu który jest blisko, często tak jest, to już super. W Łodzi jest las Łagiewnicki i ma duże przewyższenia, ciągle góra dół. Dodatkowo są ścieżki, szybkie kawałki, małe chopki. Tu ten rower widzę.
    1 punkt
  26. Bo zawsze nad a dziś pod autostradą
    1 punkt
  27. Są montowane na tylni trójkąt, np. Thule Tour Rack (polecam od razu dokupić boczki, bo inaczej sakwy latają na boki, potrafią wkręcać się w szprychy i kasetę). Udźwig trochę większy niż tych mocowanych do sztycy. Zdjęć z boczkami bez sakw nie mam. Jak się sprawdzi na dłuższych trasach ciężko mi powiedzieć. Używam jedynie na jakichś kilkunastu km na/z pociągu. Na pewno trzeba by skorygować ciśnienie w damperze. Moje doświadczenia, to im szersze tym lepiej, im bardziej płaski profil tym lepiej, no i ciśnienie nie za duże. Agresywność bieżnika mniej istotna. Kenda kross supreme 35mm szła lepiej niż Ritchey megabite 38mm, Schwalbe mondial evo 42mm całkiem nieźle sobie radzą jak na trekkingowe. @Sobek82 Wybacz ale nie mam ostatnio nadmiarowych zdjęć, jakoś tak nie chce mi się pstrykać, choć sterta nowych części zaczyna o to prosić
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. Opony mogą być ,,drutowe" albo ,,zwijane" czyli bez drutu . Zwijane są lżejsze . Konkretnych modeli nie podam bo moje ulubione nie są już dostępne , w każdym razie nie w starej wersji . Przejrzyj forum bo tematów o uniwersalnych oponach MTB było sporo . Najczęściej ludzie polecali Continental Race King i Vittoria Mezcal . Mało popularne ale moim zdaniem dobre powinny być Bontragery XR2 . Ja miałem do czynienia z XR3 ale to są już ,,poważniejsze " opony , terenowe . Kiedyś niezłe były Schwalbe Rapid Roby , Smarty Samy tez są w miarę uniwersalne . Jednak wszystkie opony o których napisałem to jednak opony MTB czyli nadające się w teren i w góry . Aha , najważniejsze - nie mogę napisać czy będą mniej hałasowały i miały mniejsze opory toczenia bo nie znam tych które masz w rowerze .
    1 punkt
  30. Stopka do MTB za 6500 PLN to jak: Czapka pod kaskiem na nartach Skarpety do sandałów Kalesony w maju Bieliźniany stanik na plaży Niby wygodne, ale w złym guście.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...