Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 22.06.2023 w Odpowiedzi
-
14 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
@ChuChu wczoraj wpadło pod 40 km na tych nowych laćkach. Było po deszczu, miejscami bardzo sucho, miejscami wilgotno. Wpadło trochę suchych i mokrych asfaltów, różnych rodzajów szutrów, dróg leśnych i ściółki. Względem fabrycznego druciaka WTB Nano 40C jest przepaść. Opona idzie jak wściekła. Jedyne problemy, jakie zauważyłem to mokry asfalt. Ale tutaj większość miewa problemy i tak jest z Conti. Średnia skoczyła o 1 km/h a jechałem tak sobie na lody. Za to spora różnica jest w kwestii komfortu. Tutaj niby obie opony 40C, ale na Conti jest wygodniej. Ciśnienie 30 psi.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Oj, jak sobie uświadomię, że mnie to to też czeka to aż ci współczuję. Nie wiem czy dobrze czy źle, ale te robótki, to na pewno nie w tym sezonie. Bo las słucha...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Testuję nową torbę bikepackingową w wersji extra ślim-ak. Super mała, super niepojemna, ale za to montaż bez żadnych taśm i gumek - sama się do ramy przysysa.2 punkty
-
Ode mnie w ramach gwarancji zarówno Giant jak i KTM wymagali tylko standardowego przeglądu po pierwszych 200 km, jak w każdym rowerze. Jeśli chodzi o napęd to nic nie sprawdzali. Po 10 tyś. pytałem się w niezależnym serwisie we Wrocławiu - zajmującym się sprzedażą i serwisem od 2015 roku - powiedzieli że mam nic nie robić, silniki są fabrycznie uszczelniane i oni bez jakichś usterek ich nie otwierają.1 punkt
-
Myślę, że to kwestia odpowiednich oczekiwań. Wiesz, nigdy nie będzie tak, że rower sam wjedzie do wagonu Trzeba też pamiętać, co czasem mówią kolejarze, że na rowerze zarabiają jednak mniej niż na pasażerze - rower wymaga więcej miejsca i zachodu, a płaci się za niego mniej niż za przejazd pasażerski. Moim zdaniem te przepisy, które uchwaliła Unia rok, czy dwa lata temu, żeby każdy pociąg ma posiadać minimum 8 miejsc na rowery, to dobre wyważenie potrzeb względem możliwości. Plus oczywiście lokalne, sezonowe większe przedziały lub wagony rowerowe. I będzie wporzo Szy.1 punkt
-
https://r2-bike.com/SKS-luggage-carrier-Infinity-Universal Tutaj są podane wymiary górnej części. Ale rzeczywiście cena powala. 🤨1 punkt
-
Tutaj gość pokazuje z sakwami, z inną górą i z wymontowanym tym cosiem do toreb SKS. Wygląda ciekawie, ale i tak cieszę się, że nie potrzebuję1 punkt
-
"dla mnie bomba" poprzez cenę i uwzględniając niskie wymagania trasy. W góry słabo ale do lasu który jest blisko, często tak jest, to już super. W Łodzi jest las Łagiewnicki i ma duże przewyższenia, ciągle góra dół. Dodatkowo są ścieżki, szybkie kawałki, małe chopki. Tu ten rower widzę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Są montowane na tylni trójkąt, np. Thule Tour Rack (polecam od razu dokupić boczki, bo inaczej sakwy latają na boki, potrafią wkręcać się w szprychy i kasetę). Udźwig trochę większy niż tych mocowanych do sztycy. Zdjęć z boczkami bez sakw nie mam. Jak się sprawdzi na dłuższych trasach ciężko mi powiedzieć. Używam jedynie na jakichś kilkunastu km na/z pociągu. Na pewno trzeba by skorygować ciśnienie w damperze. Moje doświadczenia, to im szersze tym lepiej, im bardziej płaski profil tym lepiej, no i ciśnienie nie za duże. Agresywność bieżnika mniej istotna. Kenda kross supreme 35mm szła lepiej niż Ritchey megabite 38mm, Schwalbe mondial evo 42mm całkiem nieźle sobie radzą jak na trekkingowe. @Sobek82 Wybacz ale nie mam ostatnio nadmiarowych zdjęć, jakoś tak nie chce mi się pstrykać, choć sterta nowych części zaczyna o to prosić1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Opony mogą być ,,drutowe" albo ,,zwijane" czyli bez drutu . Zwijane są lżejsze . Konkretnych modeli nie podam bo moje ulubione nie są już dostępne , w każdym razie nie w starej wersji . Przejrzyj forum bo tematów o uniwersalnych oponach MTB było sporo . Najczęściej ludzie polecali Continental Race King i Vittoria Mezcal . Mało popularne ale moim zdaniem dobre powinny być Bontragery XR2 . Ja miałem do czynienia z XR3 ale to są już ,,poważniejsze " opony , terenowe . Kiedyś niezłe były Schwalbe Rapid Roby , Smarty Samy tez są w miarę uniwersalne . Jednak wszystkie opony o których napisałem to jednak opony MTB czyli nadające się w teren i w góry . Aha , najważniejsze - nie mogę napisać czy będą mniej hałasowały i miały mniejsze opory toczenia bo nie znam tych które masz w rowerze .1 punkt
-
Stopka do MTB za 6500 PLN to jak: Czapka pod kaskiem na nartach Skarpety do sandałów Kalesony w maju Bieliźniany stanik na plaży Niby wygodne, ale w złym guście.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00