Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      1 219


  2. Semtex

    Semtex

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      297


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      2 465


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      2 808


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.12.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
  2. Bo zabieliło @elkaziorro Ekstra fota
    6 punktów
  3. Bo troszkę przypruszyło i przymroziło błocko 😁
    6 punktów
  4. Tu dopiero jest materiał do rżnięcia i rąbania, a nie jakiś tam chrust;-).
    5 punktów
  5. Nie, nie powiem gdzie tyle opału na zimę znalazłem.
    5 punktów
  6. Siodełko Pro Turnix Performance AF 142mm. Bo mi Accent Execute wziął i się połamał. No powiem Wam, że ładna to rzecz. Bardzo dobre wrażenie na mnie zrobiło.
    2 punkty
  7. Cześć. W końcu spełniłem swoje marzenie...EMONDA SL5 2022 pozdrawiam grupę!
    2 punkty
  8. Bo... klimatyczne drzwi "dookoła jeziora" w lesie Edyta "Bo..." po uwzględnieniu postu @JarBas i ponownym oblukaniu mapy.
    2 punkty
  9. cena spada bo nie umie znaleźć frajera😂 a co do sramów/avidów to ja nigdy się z nimi nie polubiłem- kwestia pracy klamki, zbyt gumowa
    1 punkt
  10. Problem i jego źródło mogłeś zdiagnozować sam. Nie wymaga to ani super wiedzy, ani umiejętności ani specjalistycznych narzędzi Nie wiem na ile się orientujesz, producenci zalecają prosty serwis goleni dolnych często co 25h eksploatacji. Jeśli trzymasz się zaleceń serwisowych to wykonywanie tego jak jest zalecane to czynność wybitnie kosztowna. W moim przypadku oznaczałoby konieczność oddania do serwisu co 2 tygodnie. I trudno jest popełnić jakikolwiek błąd po obejrzeniu jednego filmu na yt. Jeśli potrafisz zdjąć koło, zdemontować zacisk hamulca I poskładać stery (wysyłałeś widelec na serwis) a potem zrobić to w odwrotnej kolejności to serwis dolnych goleni jest na poziomie trudności tych czynności. Sprawdzenie czy za skokową pracę widelca odpowiadają golenie, ślizgi czy uszczelki możesz zrobić drogą eliminacji. Demontaż i montaż uszczelek jest wykonalny również w banalnie prosty sposób. A RS xc32 nie ma blokady na beton. Ugina się dość opornie kilkanaście mm.
    1 punkt
  11. Tak, to wersja Smart System, daje takie możliwości z poziomu aplikacji.
    1 punkt
  12. Nie z tej piwnicy ale kolega się pyta czy mu pieca dla syna nie złożę na mikołaja, ano jak że jak tak. Poczontki, obok moja buda która czeka ale doczekała się po równania. PozdrowPC'er
    1 punkt
  13. @Zbyszek.K, coś mało wam nasypało śniegu tam nad morzem Trzeba było ruszyć na południe. Bo... leśny MOP.
    1 punkt
  14. Przecież klamka z servowave w odczuciu działa zupełnie inaczej niż zwykła budżetowa czy to shimano czy tektro.
    1 punkt
  15. Zawsze zastanawiałem się jak to jest kupować rower szosowy bez przymierzania się do niego. Dla mnie dobór szosy to proces żmudny i długotrwały 😄 @lewocz Z ciekawości, jaki masz kąt w stawie kolanowym przy ustawieniach o których mówisz ?
    1 punkt
  16. Witam wszystkich. Długo nic nie dodawałem, ale nastąpiły znaczące zmiany, a że projekt nie umarł więc spora aktualizacja. Po pierwsze dętki Tubolito S Tubo MTB nie zdały egzaminu i dość szybko się poddały. Była to po części moja wina ponieważ nie użyłem opasek na obręcze (wiadomo dlaczego ) przez co dętki przebijały się od ciśnienia w otworach na nyple. Wróciłem do sprawdzonych Schwalbe XX-Light i waga poszła w górę aż 118 g. Po drugie tanie chińskie sidełko poszło w odstawkę. Skusiłem się na Tune speedneedle alcantara i zakochałem się od pierwszej jazdy . Zysk 16 g. Kolejną zmianą były opony. Wjechały: Schwalbe Rocket Ron 26x2.1 Performace Addix i tu również waga poszła nieznacznie w górę 21 g. Kosmetyczna zmiana pancerza przerzutki z czerwonego na złoty - 4 g w górę. Najnowszą zmianą jest korba z blatem i suport. Postawiłem na firmę E*Thirteen. Zysk z całego zabiegu to aż 205 gram. W celu usystematyzowania wrzucam całą rozpiskę. Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR BR-M987 XC + ti bolt -193 Rotor: (Front): (Tarcza prz.) Dartmoor nano -86 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR BR-M987 XC + ti bolt -219 Rotor (Rear): (Tarcze tyl.) Dartmoor nano -68 Cassette: (Kaseta) Shimano XT CS-M771-10 + token bolt -285 Chain: (łanńuch): KMC x10 SL 102 ogniwa -231 Crankset: (Korby): E*Thirteen XCX MTB 175mm + E*Thirteen boost UL 34t -420 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M986 + alu wheel + kcnc bolt + carbon fibre-lyte cage + ti hanger bolt + ti adjustment bolts -204 Fork: (Widelec) Dt Swiss XCR 2014 -1280 Frame: (Rama) Scott Scale 10 2007/2008 ? -1067 Grips: (Gripy): Brompton ultralight -13 Handlebar: (Kierownica) Mortop earldom xc90 -88 Headset: (Stery) + Top Cap: (Top cap) Accent ProSeries + VR3 cap + ti bolt -89 Pedals: (Pedały) Crank Brothers 3ti -184 Seat: (Siodło) Tune speedneedle alcantara - 87 Seatpost: (Sztyca) Kcnc Ti pro lite 34,9 mm -198 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Carbon -12 Shifters: (Manetki)+Cables: (Pancerze i linki) Shimano XTR M980-A + ti bolt -143 Skewers: (Zaciski koł) Progres -41 Spacers: (Podkładki pod mostek) Accent carbon -8 Stem: (Mostek) Syntace f99 + ti bolts -98 Suport: E*Thirteen BSA 73mm -92 Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron 26x2.1 Performace Addix -515 Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Rocket Ron 26x2.1 Performace Addix -521 Tubes (Dętki): Schwalbe XX-Light -198 Wheel Front: (Koło przednie) -569 Hub: (Piasta): Novatec D411SB -100 Rim (Obręcz): ZTR CREST 28H -330 Spokes + Nipples (Szprychy + Nyple): PSR Aero X-TRA 1420 273mm + 14 mm alu nipples -139 Wheel Rear: (Koło tylne): -706 Hub (Piasta): Novatec D412SB -237 Rim (Obręcz): ZTR CREST 28H -330 Spokes + Nipples (Szprychy + Nyple): PSR Aero X-TRA 1420 273mm + 14 mm alu nipples -139 Misc (Inne): Śruby do tarcz i hamulców, adapter tylnego hamulca -36 Razem : 7651
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...