Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.02.2021 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Bo klasyczne ujęcie: Widok na Zatokę Gdańską z orłowskiego klifu. Na pierwszym planie molo w Orłowie, dalej Sopot, Olivia Star w Gdańsku, dymi elektrociepłownia w Gdańsku.5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Tam może być 500mm, ten widelec jest dziwny, mata taka poprzeczkę usztuwniajaca. Tulejki korekcyjnej czego? Dospawać gdzie? Kinesis ma karbonowy wideł o 490AC ale trochę kosztuje. 1 cm mniej to suport opadnie nie więcej jak 5mm - śmiem teierdzić że tego nawet nie odczujesz. Ale jeśli się uprzeć to Wolftooth ma jakieś patenty z dolna miska sterów. Poczytaj tutaj: https://bikerumor.com/2019/10/16/wolf-tooth-headset-extender-cups-dial-in-adjustable-trail-bike-geometry/1 punkt
-
Pudło . Dobra, kończę i robię miejsce dla wstawiających. Zaraz "góra" przyleci i posprząta .1 punkt
-
Zastanawiam się, czy kobiety mają jakieś szkolenia z takich odzywek? usłyszałem to samo...1 punkt
-
Hej, zwróć uwagę, że ten Stilus ma 500Wh baterię a model 2021 V2 ma już 625Wh. Reszta to kawał przyzwoitego roweru za rozsądne pieniądze. Możesz oczywiście kupić nową baterię 625 ale to już wydatki 2-3tyś PLN. Jeżeli jednak skłonny jesteś rzucić się na coś bliżej 20k to tu już wybór jest sporo lepszy. Ostatnio Canyon wprowadził nowe model (tzn. w sumie ich nowość to silnik EP8) i do 20k znajdziesz aluminiowego Neurona z 630Wh baterią... skok zawiasu może nie powala (130) jeżeli patrzeć jakie elementy mieć dobre na wejściu, to zdecydowanie bateria i zawias (wiem ameryki nie odkrywam). Lepszy amor/damper to grube wydatki, bateria większa też. Potem hamulce i koła reszta napędu przy e-bike nie ma takiego znaczenia... a paradoksalnie w ebike najlepiej sprawdza się np. nowa Deorka. Stalowa kaseta (np. 10-51 jak ktoś chce), do tego pożenić z przerzutką, i manetką od XT i to jest bajka napęd. Z tych co wskazałeś na początku to bym chyba zerkał w kierunku Scott-a. Bosch + 625Wh to mocny silnik z kopytem... wada to spore opory po skończeniu baterii. Zerknij też na rowerki Bulls, na silniku Brose, bdb stosunek ceny to wyposażenia. Widziałem ogłoszenia za mniej 20k za rower na zawieszeniu Fox-a i hamulcach XT.1 punkt
-
Raczej nic się nie stanie. Ale tutaj powinien wypowiedzieć się ktoś z większym doświadczeniem - może @Punkxtr zajrzy w wolnej chwili. Myślę, że większość osób samodzielnie serwisujących amortyzatory nieświadomie wstrzyknęła kiedyś część oleju w shaft, chociażby ze względu na pozostawioną zbyt małą przerwę między nim a dnem dolnej goleni.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo u nas pękła dwa lata temu i do dzis nie umieją załatać Tylko jeden most dalej. Za to pogoda dziś wspaniała1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Genetyczne Trawienie Wąsatego Bekonu ps. Wszystko wskazuje, że Bekon to może być magnus opus wszelkich gavelowych drop barów. Z szybkich przymiarek posiada wszystkie zalety zarówno Venturemax jak i Digesta i żadnej z ich wad. Prawda wyjdzie jednak w terenie. Po weekendzie skrobnę jakąś recenzję porównawczą.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Może zapoczątkuje zjazdy bez napędu. W sumie bez łańcucha, kasety i przerzytki byłby jeszcze lżejszy.1 punkt
-
1 punkt
-
Dlaczego pieszy/biegacz na DDR denerwuje? Wg mnie: - bo jego zachowanie jest nieprzewidywalne (często nie trzyma toru ruchu, nie sygnalizuje zmiany toru ruchu, często używa słuchawek i jest przez to odcięty od bodźców zewnętrznych - z tych samych powodów IMHO nie jest też możliwy do pogodzenia ruch rowerowy z wszelkiego rodzaju rolkarzami - tu dodatkowo machanie odnóżami i jazda po całej szerokości DDR to praktycznie standard, deskorolkarzami, hulajnogami, itp. w jakiś sensowny i bezpieczny dla wszystkich sposób) - bo porusza się dużo wolniej niż przeciętny rowerzysta i może się nagle i praktycznie w miejscu zatrzymać (oczywiście nie usprawiedliwia to bezmyślnych "wyścigów" po DDR rowerami, chodzi o samą różnicę TYPOWYCH prędkości i wynikające z tego zagrożenia) - bo wg przepisów nie powinno go być na DDR, jest pieszym i wykazuje wszystkie zachowania typowe dla pieszego i niegroźne jedynie w ruchu pieszym1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
