Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      8 028


  2. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      944


  3. niuti

    niuti

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      591


  4. Pantadeusz57

    Pantadeusz57

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      191


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.09.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. bo z dołu tak to wyglada, i można z roweru oglądać;)
    8 punktów
  2. Bo, może tam jest chociaż rower wodny?
    7 punktów
  3. 7 punktów
  4. Krótka fotorelacja z weekendowego wypadu do Galloway Forest Park w południowo wschodniej Szkocji https://photos.app.goo.gl/a9XvDK9MG8dkNo279
    2 punkty
  5. Przepraszam za spam, to już ostatni raz - ale wpadł docelowy mostek i udało mi się zrobić jako takie zdjęcie z boku, pokazujące proporcje , także chwalę się bo się jaram , szczególnie po pierwszych 20km. Co do właściwości jezdnych to nastąpiło jakieś kosmiczne sprzężenie, dawno nie jechałem po płaskim 40km/h a na pewno nie na takich oponach. Latanie po dołkach też mi lepiej idzie niż z prostą kierownicą...także jedyne co zostało do zmiany to kierownik na VentureMaxa i jakieś prawilne hydroklamki (gdyż eksperyment NASA choć skuteczny jest wątpliwej urody). No może jeszcze napęd 11s ....jednak po wymuszonym konstrukcją cofnięciu się do 10s jest lekki dramat między 4-5 przełożeniem, nie można się zdecydować - jak ma się miętką nóżkę
    2 punkty
  6. 2 punkty
  7. On zamierza się ścigać, a nie bawić. Albo ja coś źle zrozumiałem.
    2 punkty
  8. Szuter, szuter i jeszcze raz szuter, gravelowcy spaliliby Cię na stosie gdyby wiedzieli
    1 punkt
  9. Na stronie 424 masz mojego Pika z Venture Max'em chodzą mi diabelskie myśli żeby konę ubrać w set barana najsampierw
    1 punkt
  10. Bo na trasie wokół Tatr można trafić na takie miejsca "odpoczynku" (okolice Bela Spiska,Słowacja) http:// ale 26=er XS żony lepszy na pumptrack... http://
    1 punkt
  11. Dzisiaj pierwszy dzień jesieni i zrównanie się dnia z nocą, a z nim arcydzieło muzyki elektronicznej:
    1 punkt
  12. Aftermarketowe amorki ( czyli kupione w sklepie, nie razem z rowerem ) mogą mieć zmieniany skok w zależności od górnych goleni . W teorii amorek w wersji COMP o skoku 140 mm może mieć zmniejszony skok do 100 mm po wymianie trzpienia kompresji.
    1 punkt
  13. Wrzuć od strony słupa. Ostatnie wcielenie Pika Zmieniona kaseta na 42t, plus przedłużenie przerzutki, łańcuch connex, sztyca pro, klamka od trekkinga, koła komplet 160 zł Pozdrow'er
    1 punkt
  14. Judy XL to relatywnie prosty wideł z kilkoma ale. Ten rocznik jak i 2 późniejsze nie posiadał oryginalnie elastomerów, tylko sprężyny (po 2 na goleń) Każda z nich musiała być wymieniona gdy się "uklepały", co było precyzyjnie określone przez Rock Shoxa. Dla przykłady wartość optymalna dla dolnej to 180 mm, wymiana miała nastąpić po osiągnięciu 176 mm. Analogicznie z górną - optimum to 92 mm, minimum 90 mm. Fabrycznie był tam wlany (poza wersją z 99 roku) olej 5WT, ale producent dopuszczał również użycie 10 i 15WT dla zwiększenia tłumienia. Jeśli to inna wersja rocznikowa i masz zapowietrzony tłumik, zrobi się problem (jest tam zamknięty tłumik), ale jeśli rzeczywiście to wersja '98 - tłumik posiada śrubkę na wkrętak krzyżakowy, przez którą lejesz olej i możesz go odpowietrzyć. W drugiej goleni masz banalny szaft, do obu goleni od dołu podręcznikowo lejesz po 10 ml oleju, ale możesz dać odrobinę więcej. Uszczelki i ślizgi smarujesz - oryginalnie był tam Judy Butter. Jak chcesz, mogę podać Ci nawet momenty dokręcania wszystkich śrub. Ślizgi, uszczelki, niektóre sprężyny - wszystko mam dostępne jbc, pozostaje kwestia opłacalności. Niemniej jeśli wszystko działa, serwis powinieneś móc wykonać sam.
    1 punkt
  15. Marin ma na przyszły sezon 2 fajne modele w tej kategorii: https://www.marinbikes.com/pl/bikes/family/2021-kentfield https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2021-larkspur-1 Z tym, że dostępne będą pewnie najwcześniej pod koniec roku, w tym sezonie już nie pojeździ.
    1 punkt
  16. No właśnie się zastanawiam dla kogo to jest robione i jedyne co mi przychodzi do głowy to dla kogoś kto chce nie za bardzo się zna i chce się pokazać przed znajomymi, którzy znają się jeszcze mniej
    1 punkt
  17. Rozumiem, że pytasz o koszty eksploatacji. Ja mam świeży przykład wymiany łańcucha u brata w rowerze. Kupił w tym roku Gianta z napędem 2x12 SLX. Przejechał na tym trochę ponad 2000 km. Napęd miał bardzo ciężko bo większość tego dystansu zrobione po szlakach Beskidu Żywieckiego i Śląskiego, niewiele z tego to był asfalt. Pomierzyłem łańcuch, wyszło wyciągnięcie 0,45%, założył nowy łańcuch, napęd się nawet nie zająknął i nie ma mowy o przeskakiwaniu na zębach. Sam również szukam roweru więc dość dużo czytam tematów o napędach 1x i wręcz wszyscy twierdzą, że łańcuch trzeba wymieniać po ok 500 km ponieważ łańcuchy w tym napędzie wyciągają się bardzo szybko. Gdyby brat miał napęd 1x to miałby już 4 wymiany łańcucha za sobą. Koszty łatwo obliczyć.
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Bo trzeba zostawić rower z całym majdanem po drugiej stronie Dunajca i wdrapać sie pod Sokolicę,żeby to zobaczyć..... http://
    1 punkt
  20. Budka lęgowa z wymęczoną SIKORKĄ w środku.
    1 punkt
  21. Scott Genius 940 jeszcze w fabrycznej specyfikacji - wymieniłem kierownicę i gripy P.S. następna fota będzie od strony napędu
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...