Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.04.2020 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Bo 10 lat minęło, a w sumie niewiele się zmieniło (z lewej 2010, z prawej 2020): Wybaczcie, że nie identyczne ujęcia ale nie wpadłem na pomysł wstrzelenia się w stare. Dopiero przeglądając co wyszło zacząłem się zastanawiać jak stare są te napisy i czy na starym zdjęciu też są. Jak widać są, może ciut wyblakłe czy starte ale są. Doszło kilka nowych, rdza prawie taka sama. W sumie największa różnica, to krzaki podrosły5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
bo przerwa, Babia Góra z tyłu, do maja na pewno tam jeszcze będzie biało po północnej stronie2 punkty
-
Bo grzebałem w starych zdjęciach i sobie wygrzebałem.... widoczek z Błatniej (23.09.2016)2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Trzeba by tu zauważyć, że Merida ma blat 36, a nie 34. To od biedy może być. Natomiast to No właśnie chodzi o to, że nie "spokojnie" tyko trzeba mieć zdrową kadencję do tego. Moje 40x12 jest dla mnie czasem za krótkie. Blat 40 pozwala też na leniwe kręcenie, bo nie zawsze mam ochotę utrzymywać prawilną kadencję 90. Rozpędzanie z górki to margines. Tyle, że zawsze chcemy szybciej, taka już nasza natura. Jak możesz cisnąc to ciśniesz, bo się da, bo czemu nie. 40x12 pozwala nieznacznie przekraczać 60km/h. Wystarczają do tego okolice 10% nachylenia i kawałek proste, to w ogóle nie jest problem. Ale 64km/h to było max maxów co wycisnąłem z tego napędu. 70km/h przekroczyłem tylko raz, ale grawitacyjnie tu: http://www.altimetr.pl/przelecz-lysa.html na starcie jest 19% ale powtarzać tam tego nie będę, bo droga wąska, zakręty i margines bezpieczeństwa jest za mały. Na dole jest szlaban za łukiem drogi... Za to tutaj jechałem tylko raz ale jest to dużo bardziej zachęcające i bezpieczniejsze, jakby ktoś chciał spróbować: http://www.altimetr.pl/podjazd-nowyswiat.html No i jak ktoś waży więcej niż moje skromne 70kg to akurat w dół ma fory1 punkt
-
Ja dokręcę. Luźno. Zjeżdżając z przełęczy Salmopol jak już na nią zjadę górami do Szczyrku na przykład miewam pod 70 i mi się śpieszy na parking przed zmrokiem. W Górach Stołowych, Izerach ... Na oponach 2.25. 60 spokojnie miewam na kilku podwarszawskich uliczkach. Niektórzy lubią poczuć wiatr i szybkość - szczególnie na asfalcie. To jest fakt. No ale zostawmy zabawę. Nie każdy lubi poczuć wiatr. Zastanów się najpierw: - Jakie szybkości przelotowe uzyskuje się na asfalcie jadąc normalnie na wycieczkę 100km. Bez wiatru po płaskim 27-30 km/h, z wiatrem po płaskim > 30 km/h, z wiatrem z lekkiej górki około 40 km/h. Pasuje ? - Z jaką kadencja jedziesz na wycieczkę 100km po asfalcie. Ja mam lekko powyżej 90 jak cisnę ale wielu ludzi ma 80 jako komfortową. - Czy zawsze jedziesz ze stała kadencją ? Czy sobie czasem warto urozmaicić dla odpoczynku i powypychać 60 ? Jak ludzie (nie ściganci) mają ? - Na jakim najmniejszym trybie jeździsz z tyłu ? 11 to taki awaryjny, napęd pracuje jak nienasmarowana sieczkarnia. Ja 15, czasem 13 ale tego nie lubię. - Jakie skoki kadencji masz na najmniejszych zębatkach z tyłu i dlaczego to jest złe, wyniszczające, wybijające z rytmu ? Jak już sobie odpowiesz na te pytania to policz ile zębów z przodu powinieneś mieć żeby przy kadencji "wypoczynkowej" 70 mieć na koronce 13 to 30 km/h lub więcej i do tego rezerwę. W necie są kalkulatory albo wykorzystaj wzór na obwód koła i prawo Talesa. Pisz na temat. Kolega właśnie tak jeździ. Nie poddawaj się tak łatwo, trzymaj fason :/ Wycieczkami personalnymi wiele nie wskórasz. Odnoś się do poglądów a nie osób bo to niegrzecznie. Ja po prostu prostuję co większe dyrdymały. Kolejna bzdura. Korzystam. Błogosławieństwo nakładających się przełożeń polega na tym, że rzadziej trzeba używać przedniej przerzutki pracującej na napiętym łańcuchu. Dodatkowo często trzeba wtedy korygować tyłem o bieg czy dwa. Straszny upierd szczególnie na trasach interwałowych. Poczytaj w archiwum, sporo o tym było. Słusznie. Bo to nie temat na ten watek. Kolega jeździ do 100km . Czytaj uważnie i pisz na temat. To dołóż koledze do kilku innych rowerów, żeby miał dedykowany na każda przejażdżkę Bo na razie chce zapłacić za jeden uniwersalny. Dawno nie przeczytałem tylu bzdur w jednym poście :/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
