Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 029


  2. nhandu

    nhandu

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      286


  3. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      880


  4. dominikpl72

    dominikpl72

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      238


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.01.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo dziś znalazłem chwilę czasu i udało się wyruszyć w drogę w nowym roku (Skansen Kolejowy w na terenie nowo wybudowanego Parku Rataje w Poznaniu)
    5 punktów
  2. @ACTIVIANo i to jest konkretna odpowiedź. A czy w takim przypadku nie potrzeba też jakiejś podkładki pod tarczę hamulcową? Dawny standard 110x20 miał tarczę tam gdzie klasyka 100mm a nowe durnie zdaje się są już nowym (boost) standardem 110x20 gdzie tarcza jest odsunięta 5mm od środka piasty. @akkwlskMasz rację. W pierwszej chwili byłem trochę zaskoczony potrzebą posiadania amortyzatora o goleni 35mm w zastosowaniach o skoku 100mm (cały czas mam w pamięci obrazek hexagona z dwupółką, którego widziałem pod koniec ubiegłego roku). Potem jednak sobie uświadomiłem, że nie chodzi tu o ciężki amor enduro i to ma sens ale wtedy zastrzelił mnie Piotrek stwierdzeniem, że jest zapotrzebowanie na duroluxa z małym skokiem. W tej chwili nie mam żadnych wątpliwości. Jeśli Ty lub Piotr poczuliście się urażeni to bardzo Was przepraszam
    2 punkty
  3. Teraz tylko nogę robić na sezon
    2 punkty
  4. "Moja" Włoska Riwiera. ps. Uwielbiam cykać fotki trzymając aparat w jednej ręce. Jednocześnie pedałując. Do tego nocą.
    2 punkty
  5. 2 punkty
  6. @kamar59 w temacie siodełek spójrz na ofertę Bontragera. Nie są najtańsze, ale w mojej opinii jedne z bardziej wygodnych. Świetnie wykonane i dość lekkie. Montrose Elite waży w rozmiarze M ok 215-220 g.
    1 punkt
  7. Ja się tam nie znam i być może jestem słaby jak kopruch ... Ale u mnie w żwirku w zastosowaniu całorocznym komunikacyjno-wycieczkowym mam najtwardziej 42/11. Jeżdżę dość kadncyjnie (średnia "długotermonowa" w okolicy 93) i najtwardszego przełożenia używam tylko w gonitwie za busem w jego "cieniu". Każdemu wedle potrzeb ale moim zdaniem gadanie że na solówce 46/11 będzie za miękkie to takie chciejstwo a nie realna potrzeba ... nawet mocno zaawansowany amator 50/11 wykorzystuje tylko w peletonie lub w dokręceniu na solidnym zjeździe. Pozdrawiam
    1 punkt
  8. Odnoszę wrażenie, że do autora nie przemawia tylko i wyłącznie zysk wagowy, ale potrzebuje dodatkowych argumentów i tak cytując ten w/w artykuł : "W naszym przykładzie odchudzenie kół z 2kg do 1.8kg spowoduje, że zamiast 124J będą magazynować 112J. Spowoduje to spadek całkowitej energii kinetycznej roweru z 2620J do 2608J, czyli spadek całkowitej energii kinetycznej o przytłaczające 0.5%.To zaś oznacza, że prędkość maksymalną rowerzysta osiągnie 0.5% szybciej.Z drugiej strony, miejmy na uwadze, że zmiana z '200g na kole' na '200g na ramie' daje jeszcze mniejsze profity, gdyż ledwie 0.2%!". Jakby dołożyć do tego, że np. zakładając Rocket Rona na przód i Racing Ralpha (choćby nawet w wersji Snake Skin) to po za zyskiem wagowym , autor dostanie też znaczną poprawę trakcji roweru w każdych warunkach. A zakładając np Thunder Burta dostanie spadek oporów toczenia i spory wzrost szybkości (a z tego co pisał to jeździ w lekkim terenie). Więc zysk z takiej operacji jest znacznie większy niż te kilkaset gram.
    1 punkt
  9. Jak wyżej shimano. W zasadzie wszystkie nawet te żywiczne mają słabszych albo ciężko dostępnych konkurentów. Ja za jakość/cena najwyżej stawiam g04ti.
    1 punkt
  10. Ja mam odmienne doświadczenia. Zarówno żywiczne jak i metaliczne Shimano na tarczach SLX/XT mają niewielką konkurencję. Właściwie poza KS lepsze były jeszcze ceramiczne Unexy (obecnie chyba już niedostępne). A przerabiałem naprawdę chyba wszystkie klocki popularnych marek dostępnych na rynku.
    1 punkt
  11. To i ja coś wrzucę w jesiennym klimacie (choć zimą).
    1 punkt
  12. Każde pasujące shimano, każde koolstpoy KS-D635(A/E/K/S/TK...) potem długo długo nic i dopiero EBC.
    1 punkt
  13. Bo gdy za oknem pochmurno to wracają wspomnienia..
    1 punkt
  14. Bo w końcu Złomret jeździ, a wieje dzisiaj tak że pod górę stanąłem w miejscu na tym przełożeniu Pozdrower
    1 punkt
  15. Bo zaczynamy Nowy Rok.Dolinki w błocku.
    1 punkt
  16. Spragniony wędrowiec na szlaku do Santiago. ps. Gdzieś tam muszelka i psalm pisany po niemiecku.
    1 punkt
  17. Bo testy wypadły pomyślnie, czyli Mikołaj (ja) trafił z prezentem
    1 punkt
  18. Bo już po świętach, do roboty!!!!
    1 punkt
  19. Szaro, buro i jak zawsze wielce energetyzująco. ps. Nie ma to jak pomachać skrzydłami. Nie wszyscy odlatują do ciepłych krajów. Ale gąsiory nadal pedałują na Zachód.
    1 punkt
  20. 1 punkt
  21. Bo nowy słupek na górce postawili ;-) Oby ten wytrzymał dłużej niż poprzednie.
    1 punkt
  22. Bo miałem w garażu wolną obręcz rowerową . Stroik
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. Wąchanie kwiatków bez zsiadania z roweru.
    1 punkt
  25. Bo tu miała przebiegać linia kolejowa. Trasa Manacor --> Arta.
    1 punkt
  26. Bo trochę białego dosypało i w pracy jakoś rowerowa brać się posypała
    1 punkt
  27. Powie to kolega tym, którzy biorą udział w Megavalanche...
    1 punkt
  28. Bo jazda w race kingach po śniegu , to ciekawe doświadczenie.
    1 punkt
  29. Bo pora szykować dwie deski. Jakuszyce wzywają.
    1 punkt
  30. 1 punkt
  31. Bo już nie mam wątpliwości - zima przyszła.
    1 punkt
  32. Bo dziś już musiałem zabrać rower do lasu Żaden deszcz, żaden wiatr, nic mnie nie powstrzymało
    1 punkt
  33. Bo wspomnień czar. MŚ w Innsbrucku.
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Bo dziś po niedzielnym śniadaniu żona powiedziała: "Jest ciepło - idź na rower" (było +4 st C) I tak zrobiłem 71km z Poznania do Szamotuł i z powrotem - z czego powrotną drogę pod całkiem konkretny wiatr z południa, a pod koniec ledwo się wyrobiłem przed deszczem
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...