Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.01.2019 uwzględniając wszystkie działy
-
Bo dziś znalazłem chwilę czasu i udało się wyruszyć w drogę w nowym roku (Skansen Kolejowy w na terenie nowo wybudowanego Parku Rataje w Poznaniu)5 punktów
-
@ACTIVIANo i to jest konkretna odpowiedź. A czy w takim przypadku nie potrzeba też jakiejś podkładki pod tarczę hamulcową? Dawny standard 110x20 miał tarczę tam gdzie klasyka 100mm a nowe durnie zdaje się są już nowym (boost) standardem 110x20 gdzie tarcza jest odsunięta 5mm od środka piasty. @akkwlskMasz rację. W pierwszej chwili byłem trochę zaskoczony potrzebą posiadania amortyzatora o goleni 35mm w zastosowaniach o skoku 100mm (cały czas mam w pamięci obrazek hexagona z dwupółką, którego widziałem pod koniec ubiegłego roku). Potem jednak sobie uświadomiłem, że nie chodzi tu o ciężki amor enduro i to ma sens ale wtedy zastrzelił mnie Piotrek stwierdzeniem, że jest zapotrzebowanie na duroluxa z małym skokiem. W tej chwili nie mam żadnych wątpliwości. Jeśli Ty lub Piotr poczuliście się urażeni to bardzo Was przepraszam2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@kamar59 w temacie siodełek spójrz na ofertę Bontragera. Nie są najtańsze, ale w mojej opinii jedne z bardziej wygodnych. Świetnie wykonane i dość lekkie. Montrose Elite waży w rozmiarze M ok 215-220 g.1 punkt
-
Ja się tam nie znam i być może jestem słaby jak kopruch ... Ale u mnie w żwirku w zastosowaniu całorocznym komunikacyjno-wycieczkowym mam najtwardziej 42/11. Jeżdżę dość kadncyjnie (średnia "długotermonowa" w okolicy 93) i najtwardszego przełożenia używam tylko w gonitwie za busem w jego "cieniu". Każdemu wedle potrzeb ale moim zdaniem gadanie że na solówce 46/11 będzie za miękkie to takie chciejstwo a nie realna potrzeba ... nawet mocno zaawansowany amator 50/11 wykorzystuje tylko w peletonie lub w dokręceniu na solidnym zjeździe. Pozdrawiam1 punkt
-
Odnoszę wrażenie, że do autora nie przemawia tylko i wyłącznie zysk wagowy, ale potrzebuje dodatkowych argumentów i tak cytując ten w/w artykuł : "W naszym przykładzie odchudzenie kół z 2kg do 1.8kg spowoduje, że zamiast 124J będą magazynować 112J. Spowoduje to spadek całkowitej energii kinetycznej roweru z 2620J do 2608J, czyli spadek całkowitej energii kinetycznej o przytłaczające 0.5%.To zaś oznacza, że prędkość maksymalną rowerzysta osiągnie 0.5% szybciej.Z drugiej strony, miejmy na uwadze, że zmiana z '200g na kole' na '200g na ramie' daje jeszcze mniejsze profity, gdyż ledwie 0.2%!". Jakby dołożyć do tego, że np. zakładając Rocket Rona na przód i Racing Ralpha (choćby nawet w wersji Snake Skin) to po za zyskiem wagowym , autor dostanie też znaczną poprawę trakcji roweru w każdych warunkach. A zakładając np Thunder Burta dostanie spadek oporów toczenia i spory wzrost szybkości (a z tego co pisał to jeździ w lekkim terenie). Więc zysk z takiej operacji jest znacznie większy niż te kilkaset gram.1 punkt
-
Jak wyżej shimano. W zasadzie wszystkie nawet te żywiczne mają słabszych albo ciężko dostępnych konkurentów. Ja za jakość/cena najwyżej stawiam g04ti.1 punkt
-
Ja mam odmienne doświadczenia. Zarówno żywiczne jak i metaliczne Shimano na tarczach SLX/XT mają niewielką konkurencję. Właściwie poza KS lepsze były jeszcze ceramiczne Unexy (obecnie chyba już niedostępne). A przerabiałem naprawdę chyba wszystkie klocki popularnych marek dostępnych na rynku.1 punkt
-
1 punkt
-
Każde pasujące shimano, każde koolstpoy KS-D635(A/E/K/S/TK...) potem długo długo nic i dopiero EBC.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo nowy słupek na górce postawili ;-) Oby ten wytrzymał dłużej niż poprzednie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo dziś już musiałem zabrać rower do lasu Żaden deszcz, żaden wiatr, nic mnie nie powstrzymało1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo dziś po niedzielnym śniadaniu żona powiedziała: "Jest ciepło - idź na rower" (było +4 st C) I tak zrobiłem 71km z Poznania do Szamotuł i z powrotem - z czego powrotną drogę pod całkiem konkretny wiatr z południa, a pod koniec ledwo się wyrobiłem przed deszczem1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00