Skocz do zawartości

robertrobert1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 213
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Ostatnia wygrana robertrobert1 w dniu 28 Marca 2018

Użytkownicy przyznają robertrobert1 punkty reputacji!

Reputacja

1 141 Doskonała

2 obserwujących

O robertrobert1

  • Tytuł
    Stary wyjadacz

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    z LASa

Ostatnie wizyty

2 572 wyświetleń profilu
  1. Drapieżników? Jakich? Niedźwiedzie śpią a wilki unikają ludzi. Strach tylko natknąć się na myśliwych bo to nie wiadomo co im nagle wypali.
  2. P R O J E K T. Karpaty to łańcuch górski, ciągnący się przez kilka krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Jego południowy kraniec to już Bałkany, rejon granicy rumuńsko-serbskiej. Drugi, północno-zachodni, wyznacza dolina Dunaju koło słowackiej Bratysławy. Pomiędzy nimi – kilkadziesiąt pasm górskich, uformowanych w potężny łuk, zajmujący niemal 3/4 okręgu. Jego długość to 1300 kilometrów. Przez lata wędrowałem po Karpatach nie mając pojęcia gdzie zaczynają się i kończą. Dopiero impuls, jaki wywołała samotna wędrówka przez Beskidy w 2001 roku sprawił, że zadałem sob
  3. Przedstawiam moją wyprawę plecakową odbytą we wrześniu 2019. https://zbagazemprzezswiat.blogspot.com/2019/09/19-dni-samotnosci-czyli-przez-pireneje.html
  4. Pireneje 2019… wrzesień Dzień 1. Niedziela Znajduję na przystanku butlę z resztką gazu. Przechadzka po Lourdes.
  5. Jest to jakaś opcja ale na łatwy teren złożyłbym koła 29 cali na zdecydowanie lepszych oponach, oponach dostosowanych do turystyki. Dzięki za namiary na Gripshift 11 rzędowy. Opcja włożenia większej tarczy powoduje że traci się niskie biegi. Zdecydowanie wolę już spłodzić napęd 2x11 niż użerać się z jedną tarczą.
  6. Dzięki. Ten z alledrogo jest interesujący. 2 kolejne propozycje są bez sensu gdyż Marina jestem wstanie łyknąć za 3,500 pln. Właśnie to mnie najbardziej zastanawia. Czy piasty o takim standarcie są ogólnie dostępne?
  7. 1. Oglądałem ten rower w sklepie i są w ramie oczka do prowadzenia linki do przedniej przerzutki. Napęd 3x9 jest najbardziej uniwersalny a jednocześnie najmniej kosztowny. Jednocześnie jest półka akceptowalna by użyć gripshiftów, nie lubię klików. Manetki obrotowe srama dla napędów 10 rzędowych to jakiś kosmos! 3. Kradzieży się nie obawiam. Chcę uniwersalnego roweru do zadań specjalnych. Budować koła to ja potrafię więc bez najmniejszego problemu sam sobie stworzę koło 26 do fata czy 29 na lekki teren. A szosy nie potrzebuję.
  8. Witam, Wpadł mi w oko https://www.joe-bike.com/product/marin-pine-mountain-1-290125-1.htm. Chciałym go używać do turystyki wyprawowej w ciężkim terenie a także do turystyki zimowej oraz po zmianie kół do typowej codziennej jazdy. W związku z tym chciałbym go dostosować do swoich potrzeb i upodobań. 1. Przede wszystkim napęd 1x10 chciałbym zastąpić napędem 3x9 2. zastapić agresywne opony nieco mniejszym bieżnikiem 3.0 https://www.centrumrowerowe.pl/opona-maxxis-chronicle-pd19552/?v_Id=128783 3. zbudować koła 29" pod opony 1,75" W Marinie podoba mi się rama i w
  9. Jeszcze nie powinien. Widać wyrażnie, że to nówka, nieułożone, i dopiero po nastej wycieczce może zapomnieć, że na czymś siedzi.
  10. Dzięki. Nie, nie ma relacji i nie będzie nawet fotorelacji. Teren jest mega ciężki i mega ciekawy. Warto pojechać bo stereotypowe nudne Węgry naprawdę mnie zaskoczyły.
  11. Na słoweńskim szlaku wraz z moja partnerką wyprawową.
  12. Zacznę od końca. Dzisiejsze smartfony są różne i możemy sobie sprawić a takim ekranem, który nam odpowiada. A jaki wybrać? Może taki możliwie pancerny albo taki z jak najbardziej pojemną baterią. Mapy.cz ... mam, używam i szczerze mówiąc już w ogóle nie powrócę do mapy papierowej. Czy działa jako nawigacja? Skoro jest bardzo dobrą mapą to po co nawigacja? Można wyznaczyć trasę i swobodnie po niej się poruszać. Dokładność około 5 m. więc bardzo dobra.
  13. Mam podobnie. Gravel mnie kusi ale brak amortyzacji całkowicie zniechęca. Doświadczenie związane z wiekiem, co by nie powiedzieć ułomności, powodują, że amortyzacja nadgarstków jest niezbędna. Gravela mam zamiar traktować czysto wyprawowo więc odpada ułomności trakcji na technicznych odcinkach. To ma być jazda z przyjemnością na każdej nawierzchni, w każdym terenie i w każdym kraju. Niskie ciśnienie odpada bo jazda na niskim ciśnieniu w przypadku jazdy wyprawowej objawia się potęznymi oporami toczenia. Dlatego najbardziej do mnie przemawia amortyzowany mostek na elastomerach. Pozostaje te
×
×
  • Dodaj nową pozycję...