Skocz do zawartości
TREK ProCaliber 6
Przez starsailor9, 14.05.2018
  • 3 818 wyświetleń
  • 5 komentarzy
  1. Bontrager TRIP100  

    Podstawowy licznik bezprzewodowy · 21.05.2018

  2. Lampka tylna KROSS DRAL  

    Fajny wygląd, pasuje do pochylonej sztycy. Wada brak trybu pulsacyjnego. · 21.05.2018

  3. Torba podsiodłowa BONTRAGER PRO XS QC  

    Bardzo dobrze wykonana, z szybkim złączem ale trochę droga, nawet w promocji. · 21.05.2018

  4. Koszyk na bidon TACX DEVA  

    Zwykły koszyk ;) · 21.05.2018

Komentarze

  • Mod Team

Trzy rzeczy :
1. dlaczego zmieniłeś korbę ?
2. dlaczego nie dałeś szansy szerszej kierownicy ?
3. nie masz przypadkiem za nisko ustawionych klamek ?
Korba RaceFace z tego co mi wiadomo jest całkiem przyzwoita, więc czemu XT ?
Szeroka kierownica wbrew pozorom się przydaje - dzięki niej masz większą kontrolę jak jeździsz agresywnie, a takich miejsc, gdzie się ledwo mieścisz jest niewiele ( wiem z autopsji, że czasem decydują centymetry, a nawet przez to zaliczyłem kiedyś glebę ).
Poza tym 72 cm jak na dużego "tłentinajnera" to nie jest jakaś kosmiczna wartość - mam tyle przy ramie 44 na średnim kole i początkowo też miałem obawy, ale teraz do głowy by mi nie przyszło, żeby skracać kierownicę, mimo że na małym kole miałem 61 cm.
Nie wiem czy zdjęcie właściwie oddaje ustawienie klamek, ale wyglądają jakby były nieco za nisko, a jeżeli tak jest faktycznie, to nie ma się co dziwić, że nie możesz obsługiwać manetki palcem wskazującym...
PS
Ja też mam manetki SLX i w połączeniu z klamkami Magury nie mam żadnego problemu z obsługą dźwigni palcem wskazującym, a klamki mam dość mocno opuszczone - według mnie są we właściwej pozycji ( tak już były ustawione od początku ).
Kierownica ma lekkie gięcie do tyłu, czy mi się wydaje ?
No i jeszcze pytanie co tam masz pod siodełkiem - dętkę, czy torbę ?

 

Odnośnik do komentarza

Korba XT to taka fanaberia. Gdzieś z tyłu głowy mam przeświadczenie, że elementy danego podzespołu powinny być od jednego producenta :P I wiem, że "mieszanki" działają równie dobrze, no ale tak mam ;D

Na szerokiej kierze trochę pojeździłem i tak jak pisałem, szeroki rozstaw ramion był dla mnie nienaturalny. Na skróconej przejechałem już prawie tysiąc km i nie odczuwam żadnego dyskomfortu w prowadzeniu roweru. Być może nie jeżdżę wystarczająco agresywnie :DTak kiera jest lekko zgięta do tyłu.

Próbowałem już kilku kombinacji ustawienia klamek i nie mogłem znaleźć optymalnego ustawienia. Teraz jak już trochę pojeździłem to nauczyłem się zmieniać biegi popychając manetki do przodu. Czasami jeszcze się pomylę w dół zamiast w górę, ale to już sporadycznie.

Pod siodełkiem jest torba TREK,a, która ze mną jeździ już chyba 6 lat. Teraz jest już nowa, mniejsza. Pakuję tam niezbędnik kluczy i zestaw do łatania dętki.

Odnośnik do komentarza

Jaki masz rozmiar ramy? Mam okazje kupić ten sam model rozmiar 18,5" - mój wzrost 180cm, 85cm przekrok, co według tabeli kwalifikuje mnie już do 19,5". Nie mam niestety okazji przymierzyć tego roweru.

 

Odnośnik do komentarza

Hej,

Jeżdżę na dętkach, złapałem tylko jedno przebicie w tym roku. A w terenie sprawują się tak jak przewidział producent, na suchym dają radę - przejechałem pięć maratonów i jedno XC. Czy lepiej niż inne marki i modele to się nie wypowiem bo nie próbowałem innych. Na nowy sezon już zakupiłem MEZCAL'e ale szersze 2,25 i chyba je zaleję. Jedyna wada tej opony, którą można mierzalnie stwierdzić to waga, jak dobrze pamiętam coś ok. 700g trochę dużo. 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Antidote Woodsprite
      Przez: KrzysiekCH · 08.05.2024
      @Brombosz Antidote rekomenduje EXT Storie pod tą ramę, bo dobrze pasuje do charakterystyki zawieszenia. Więc nie chciałem już aż tak ryzykować i brać coś kompletnie w ciemno. Z drugiej strony recenzje Storii są w przeważającej części bardzo pozytywne i EXT jako firma też jest ciekawa – quasi manufaktura we Włoszech. Ohlins bardzo dużo osób jeździ, więc nic specjalnego 🙂, DVO robi w Chinach (co oczywiście nie jest niczym złym, ale jak mam opcje „lokalnej” produkcji to wolałem coś „pod ręką”, mam
    • Antidote Woodsprite
      Przez: Brombosz · 08.05.2024
      Ja wykorzystam moment, bo zawsze chciałem o to zapytać kogoś kto kupuje rower z takim zawieszeniem. @KrzysiekCH Dlaczego właśnie EXT, a nie np. BOS, DVO, Ohlins czy inna jakaś egzotyka? Co kierowało tym wyborem? Bo to, że FOX i RS się znudziły, potrafię sobie wyobrazić.  
    • Antidote Woodsprite
      Przez: KrzysiekCH · 07.05.2024
      Tak, każda część jest taka jaką wybrałem. Generale założenie było zbudować lekką trailówkę, wyszło jak wyszło... 😉 Nie chciałem zwieszenia foxa czy RS gdyż chciałem spróbować czegoś nowego. Padło na EXT - na sprężynie z tyłu więc dlatego ma 14kg, na foxie 34 i trailowym damperze byłyby o kilo lżejszy. Wykonanie ramy idealne, chciałem tym razem czarny rower więc zostawiłem carbon raw. Co do właściwości jezdnych - to zawsze subiektywna ocena - generalnie, porównując do mojego all mountain (Evil of
    • Antidote Woodsprite
      Przez: olo850 · 07.05.2024
      Ładny rower i oryginalny. Specyfikacja pod zamówienie? Jak jeździ w porównaniu do innych? Ty masz szerokie odniesienie to napisz coś więcej jeżeli możesz.
    • Canyon Grand Canyon 7
      Przez: Ekba · 16.04.2024
      Zadowolony z roweru?
    • Centurion Backfire LRS Hydro
      Przez: MrJ · 26.03.2024
      Na pewno inaczej niż większość konstrukcji
    • Centurion Backfire LRS Hydro
      Przez: michalr75 · 25.03.2024
      wygląda bardzo ciekawie
    • Centurion Backfire LRS Hydro
      Przez: MrJ · 22.03.2024
      Takie były czasy, że producenci kombinowali i chcieli się wyróżniać. Ten Centurion to w zasadzie to samo, co Merida LRS. Specialized Epic też miał w tym miejscu damper, tyle że kinematyka zawieszenia była inna. Tak czy inaczej - działa lepiej, niż wygląda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...