Skocz do zawartości

Yacko

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    268
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kujawy

Ostatnie wizyty

409 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Yacko

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

27

Reputacja

  1. Widzieliście gdzieś porównanie GPS 830 vs 1040? W lasach może mieć spore znaczenie multiband, jednak rozmiar 1040 trochę przytłacza, ideałem byłaby pewnie 840, której jeszcze nie ma
  2. 8800zł to tez zmienia postać rzeczy:) Gdzie takie rabaty na Treka ? Możesz na priv.
  3. Rama może się podobać, tak jak piszesz kwestia gustu. Co do gwarancji, to jeszcze kwestia jej realizacji, a różnie z tym bywa. Większość uszkodzeń to mechaniczne a nie wady fabryczne, a tylko takie podlegają reklamacji. Jednak oczywiście lepiej mieć wieczystą niż nie mieć. Niech Ci służy jak najlepiej. Nie jestem ekspertem od FOXA, ale wydaje mi się, że długość lagi niekoniecznie musi być równa skokowi i pewnie w tym wypadku tak właśnie jest.
  4. Mierzyć nie mierzyłem, ale według kodu QR na amortyzatorze mam 100mm. Na pewno masz skok 110 ? Wydaje mi się, że to by zaburzyło geometrię roweru.
  5. Fox Rhytm moim zdaniem lepiej wybiera drobne nierówności, jednak Reba sporo lżejsza i wyraźnie sztywniejsza na boki oraz jak wyżej napisano prostszy w serwisie. Chętnie bym zmienił Foxa na Rebę. Dlaczego Trek a nie np. Scale 930 czy Superior XP929 ?
  6. Mat tragedia całkowita, połysk też nieciekawie.
  7. Moim zdaniem lakier np. w Scott Scale 2022 jest dużo słabszy niż w Specialized Chisel. Tam przez 3 lata nie raz uderzyłem latarką czy kluczami i nie było śladu, w Scale od razu rysę widać.
  8. KarolX97 masz rację, Scott tłumaczy to w ten sposób w biuletynie: "Wykończenie SCOTT Raw Carbon charakteryzuje się unikalnym wzornictwem. Ramy SCOTT z wykończeniem widocznego surowego włókna węglowego ujawniają technologiczne efekty włókien węglowych. Dzięki takiemu wykończeniu możesz gołym okiem zobaczyć najwyższy poziom inżynierii w połączeniu z wyrafinowanym rzemiosłem" "Materiały wzmacniane włóknem węglowym posiadają kilka cech, które nie dotyczą ram wykonanych z aluminium. Te specjalne cechy materiału stają się widoczne w projektach ram SCOTT z surowego karbonu. Wykończony tylko cienkim lakierem bezbarwnym lub nawet bez lakieru, projekt odsłania podstawową strukturę karbonu, co sprawia, że technologiczne cechy materiału są widoczne i zapewnia każdej ramie jej własny, unikalny wygląd. Możliwość zobaczenia, jak poszczególne włókna są ułożone, tworzy charakterystyczny wygląd, który może się zmieniać w zależności od tego, jak światło oświetla ramę.Ta cecha nie ma szkodliwego wpływu na farbę ani na samą ramę. Patrząc na ramę, można zobaczyć, jak jednokierunkowe struktury węglowe, z których zbudowana jest rama, faktycznie działają, aby zapewnić wyjątkową sztywność i trwałość, której oczekują rowerzyści. Co więcej, każdy konsument otrzymuje produkt, który jest naprawdę jedyny w swoim rodzaju i którego nie da się powtórzyć."
  9. Nie przy każdym świetle i kącie to widać. Przyglądałeś się dokładnie ? Czyżby aż tak nierówna produkcja i jakość w Scott ?
  10. Skąd taka informacja ? Wygląda to moim zdaniem jak za cienki lakier.
  11. Tak, mam biały. Racingi oczywiście jak piszesz najtańsza wersja. Co do amora to Judy Gold faktycznie gorzej wybiera małe nierówności, ale za to jest tańszy w serwisie i według testów trochę sztywniejszy niż Fox Rhytm, pomimo goleni 30. Miałem Judy Gold w specu Chiselu i mam podobne odczucia. Jednak takie wrażenie sztywności jak wywarł na mnie Epic nie powtórzył niestety Scale 930. Są testy ram na bikeboard i potwierdzają to co piszę. W zielonym też górna rura ma tak cienki matowy lakier, że widać pod kątem strukturę karbonu ?
  12. Ja również chciałem Shimano, dlatego nie wziąłem Epica, ale liczę za rok dadzą coś na Shimano i wtedy zmienię rower. Opony oryginalnie w Scale 930 mam tak jak w katalogu Przód: Schwalbe Racing Ray 29x2.25", Tył: Schwalbe Racing Ralph 29x2.25"
  13. Karolx97, masz Scale 930 z tego roku ? Przy wymianie hamulców wymieniałeś też przewody, czy te same są dają do MT-410 i XT ? Koła też zmieniałeś ? Scale 930 na ten czas jeden z bardziej opłacalnych zakupów, jednak porównywałem z Epic Hardtail i Spec jednak czuć, że sztywniejszy i lepiej się napędza. Jednak nie są to jakieś kolosalne różnice.
  14. KrissDeValnor, co do tego drutu to mam nadzieję, że widełki całe ? Karbon to jednak nie alu i dużo łatwiej o kłopoty.
  15. Kolega w Scale 930 z 2019 również narzekał na pękające szprychy, może przypadek a może jednak trwałość słaba pomimo niezłej sztywności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...