Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. S'ka waży ok 13.5kg z pedałami, gdzieś na Youtubie było ważenie nie chce mi się teraz szukać. Był jeszcze w tym budżecie Treak DS2 Gen4 (troszkę niższa waga i nieco lepszy napęd 2x9) ale obecnie raczej ciężko będzie go dostać poniżej 2500 zł.
  3. Kurcze fajny ten Marin. Jest rozmiar S który powinien lepiej mi pasować niż te 49CM w Kands. Nigdzie tylko nie znalazłem informacji o wadze tego Marina. Ile on właściwie waży?
  4. Losowe zdarzenie wynosisz do rangi zmartwychwstania naszego pana je ZUS.
  5. Bo chłop się napinał jakby brał udział w jakimś Tour de Pologne, a wyglądał jak typowy żul spod żabki. Tutaj widzę, że parę osób lubi sobie podnieść ego ścigając się z dziećmi albo pijakami.
  6. Tego ostatniego prawie 17 kg kloca bym sobie odpuścił, jeśli fitness to Kands Pure jeśli cross to Marin San Rafael DS2 - sporo lżejszy od tego Riverside 500, uginacz z blokadą skoku, hydrauliczne heble i dużo uniwersalniejszy napęd 2x powinieneś bez problemu znaleźć poniżej 2500 na szybko tutaj: https://interbike.pl/Marin-San-Rafael-Ds2-Szary-Niebieski-700c-M-2023-p54000 ale pewnie gdzieś będzie taniej.
  7. Alert RCB- Rowerowe Całodniowe Bombardowanie.🫠 Dziś w nocy nad Mirosławem zbierają się czarne chmury, wyładowania atmosferyczne, silny wiatr i obfite opady deszczu, mogą powodować znaczne szkody, apeluje się mieszkańców o udanie się do schronów. Pozdrow'er😘
  8. Jeżeli chodzi o siłę to nie jest problemem, nie porównuje się do przecinaków, ale do kumpla z siłowni - gabarytami jest zbliżony. A co do maksymalnej dopuszczalnej wagi to zdaję sobie sprawę, ale ten gravel niby też miał limit 110 kg (rower + rowerzysta) a nie ma z nim problemów, niemniej dzięki za zawrócenie na to uwagi.
  9. Witam za sobą mam kilka rowerów zjazdowych sprzedałem je i chciałbym kupić inny używany spodobał mi się scott gambler 900 tuned jego rama jest z karbonu i tu jest problem bo nigdy nie miałem karbonowej ramy obawiam się że przy jakimś upadku bardzo łatwo może się zepsuć albo że bardzo łatwo pęknie rama i nie wiem czy warto czy może poszukać roweru z inną ramą z góry dziękuję za odpowiedź
  10. Co niektórzy to powinni spać w kasku, bo ego czache rozwala🥴...
  11. Przy takich gabarytach to na czym byś nie jechał, będziesz miał większe opory toczenia i aerodynamiczne niż mniejszy kolega. Przyspieszenie też gorsze o ile nie nadrabiasz większą siłą. Właściwie jesteś blisko maksymalnej wagi dopuszczalnej przez producentów rowerów szosowych, przynajmniej niektórych.
  12. Cześć chciałbym kupić sobie pierwszy w życiu normalny rower nie licząc tych z wieku bardziej komunijnego i składaków, ogólnie jestem zielony w rowerach ale starałem się doedukować przed napisaniem. Wzrost to 160cm, waga ok. 65 kg, mój budżet to 1500-2500. Stosunkowo duży rozrzut wynika z tego że nie chcę płacić za zbędne bajery, bardziej zależy mi na trwałości i niezawodności, ew. żeby kiedyś w miarę łatwo odsprzedać ten rower. Kiedyś jak załapię porządnego bakcyla z rowerem to mogę coś lepszego kupić. Mieszkam w mieście więc główne zastosowanie roweru to asfalt/ścieżki rowerowe - dojazdy do pracy ok 12km w jedną stronę. W miarę możliwości będę się starał ruszyć też za miasto do lasu na szutry, ew. drogi gruntowe itd. Raz na jakiś czas dzień wolny/urlopowy w siodełku. Po przejrzeniu rynku mam kilka propozycji różniących się budżetem. Ogólnie chciałem rower na maksa wyposażony już na starcie, dlatego początkowo celowałem głównie w trekkingi, ale spodobały mi się też inne modele stąd kilka różnych propozycji zarówno cenowych jak i modelowych. Moi kandydaci: https://www.decathlon.pl/p/rower-crossowy-riverside-500-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-300777 - zalety to cena, lekkość konstrukcji, łatwo dostępne akcesoria. Wady to hamulce mechaniczne ale jestem małych gabarytów więc raczej dam radę. https://allegro.pl/oferta/rower-gravel-fitness-28-kands-pure-acera-49-cm-niebieski-14415972092 - chyba mój faworyt. na plus hydraulika, cena. Na minus dość długa rama jak na mój wzrost ale nie powinno to być problemem. https://www.unibike.pl/flasheqgts.html - najdroższy i najbardziej wypasiony ale patrząc na wyposażenie w zestawie wcale nie wychodzi tak drogo. (do poprzednich modeli jest sporo rzeczy do dokupienia). Propozycja do rozważenia chociaż słabo z dostępnością. Wpadł mi w oko jeszcze https://vellberg.pl/discover-4-0-szary-2024/ - też spoko wyposażenie i dobra cena ale spore problemy z dostępnością. Co sądzicie o tych propozycjach?
  13. Trochę majowego kręcenia. Lekki niedosyt pozostał. I trochę majówkowego skręcania i rozkręcania. Próba zmiany z 3x8 na 1x12. Niestety ale shimano nie chce do się dogadać z kasetą z chin. Na sramie ten problem nie występuje. Stary napęd, który przejechał w sumie z 500km. Pozostała jeszcze do zmiany przednia klamkomanetka. Wymiana zajechanego napędu. W sumie dokupiłem tylko zębatkę na alliexpres za 12zł resztę już miałem. Przy okazji serwis piast został zrobiony. Przed smarowaniem kręciły się baaardzo ciężko. Tutaj był test napędu. Stara linka i kawałek starego pancerza połączone z przerzutką, żeby sprawdzić czy wszystko będzie działało tak jak powinno. Smar ŁT-43 nie polecam w sprayu chyba, że ktoś chce mieć wszystko wkoło nasmarowane. Niestety ale nie miałem swojego zestawu smarów i używałem to co dostałem. Przy okazji wjechały nowe opony. Stare już były łyse. Ciekawe ile te wytrzymają. Taka ciekawostka. Kaseta z alli taka sama jak w drugim rowerze 11-50. Przerzutka sram sx z manetką nx lepiej sobie radzi z tą kasetą niż zestaw shimano xt [przerzutka], slx. [manetka]. Stare manetki i przerzutki I zajechany napęd. Szkoda tylko, że nie mam fotki zjechanych zębów na korbie. Dzięki temu pozbyłem się już dwóch kompletów napędów. Trzeba pozbywać się zapasów , żeby zrobić miejsce na nowe.
  14. https://roweroweporady.pl/jak-dobrac-dlugosc-lancucha-rowerowego/
  15. Rozumiem, że gwarancja na ramę jest od producenta i w niektórych markach jest dożywotnia. Ale jak to wygląda jeśli chodzi o standardową dwuletnią gwarancję na całość roweru w przypadku zakupu roweru online za granicą, w UE?
  16. Bo musiałem kamienia szukać w polu żeby postawić rower🫠 Pozdrow'er😘
  17. Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie zarejestrowałem się na waszym forum ponieważ potrzebuję fachowej porady od osób znających temat i myślę że tutaj ją dostanę. Ogólnie jestem zielony jeśli chodzi o świat rowerowy. Mój ostatni rower jaki dostałem to na komunie a o to było jakieś 20 lat temu i to był rower górski, a teraz tych typów marek jest tyle że można się pogubić. Chciałbym kupić sobie oraz żonie rowery myślałem nad crosowymi. ja mam 180 cm wzrostu żona 160cm rower ma służyć głównie do wycieczek rowerowych dojazd do pracy. W rowerze żony będzie zamontowane siodełko do dziecka. Proszę o jakieś propozycję Budżet to +/- 2000 na rower
  18. Generalnie upgrade napędu nie bardzo ma sens finansowy. Jak Ci zależy na wyższym to lepiej kup z takim od razu. Silex 2x10 ma najlepszy napęd na góry, jaki jest standardowo dostępny w gravelach. Co jak wiadomo w Górach Warszawskich ma ogromne znaczenie Jako użytkownik Silexa od 5 lat, nadal innego modelu bym nie kupił. Tylko, że ja nie mieszkam w płaskopolsce, a przesiadłem się z fulla i też nie chciałem niczego co wygląda jak typowa szosa, do której ktoś tylko wpakował szersze opony. Acz wersja 2024 ma nieco zmienioną geometrię, z mniejszym kątem główki, więc nawet bardziej pod teren, choć sama główka poszła nieco w dół. A co do ceny to zawsze możesz zapytać o rabat.
  19. Tylko Karoo 3 to będzie sprzęt w okolicy 2 tys a nie 1 tys
  20. Pierwsza opcja. Do takiej jazdy przerzutka Ci niepotrzebna, Hornet jest na traile.
  21. Cannondale ma lepszy naped (Shimano)ale jeden i drugi mają dość małą zębatke 30t o ile dobrze widziałem.W Chiselu jest napęd Sram ale najsłabszy jeśli chodzi o 1x12. Kaseta w Trail sl ma zakres 10-51 na bębenku microspline a w chiselu jest na klasyczny bębenek o zakresie 11-50. Szybciej pojedziesz na Cannondale. Hamulce lepsze Trail sl, amortyzator również. Do tego Cannondale ma mocowania pod bagażnik. Na korzyść Chisela na pewno lżejsza rama co pewnie nie ma dla Ciebie znaczenia. Opony szybsze i lepiej toczące się moim zdaniem ma Chisel. Do dłuższych wypadów brałbym Cannondale.
  22. Krecik co tak d..pę trujesz, a poprawił byś oksy i przeczesałbyś jutuby Przecież pecio podał dokładnie C90S, czego znowu nie rozumiesz? Internet Kowalskiemu jasno wypluwa stal sprężynowa o wysokiej zawartości węgla( wysokowęglowa) z której robione są wszystkie straight pulle( Mach, Sapim CX Ray, DT aero i chinole) .Gięte chinole też mam ze spręźynówki ( przód 20 tył 24) w kołach przełajowych i proszę nie męcz mnie, a skąd to wiem?( czasem wystarczy porozmawiać z producentem,majfriend nie ma potrzeby ściemniać prawdę powie).Sorry , ale za stary jestem , żebym nie wiedział jak prawidłowo rozpoznawać stałe zwłaszcza takie XD P.S. A żaby na gody też przepuszczasz? Za to ponoć są zaje...iste mandaty. XD Od dziś uczę się finezji, bo mieć a nie mieć, to miliony monet P.S.2 Masz jakieś mocne zatwardzenie, że po tylu dniach wracasz do jakiś tematów ze mną xD Ja już dawno zakończyłem rozmowę
  23. Może to nawet nie tyle że brakuje przełożeń, ale mam wrażenie że dużo ciężej mi jest rozpędzić go do większej prędkości niż np. ludzie na szosach nawet z dość szerokim kapciem, mam kumpla który ma wsadzone semislick 38mm do swojej szosy i pomimo że w zasadzie nie odstajemy od siebie kondycyjnie to on dużo łatwiej osiąga np. te 40 km/h niż ja. Zresztą nawet przy większej prędkości to muszę trochę odwalać akcję jak chomik w karuzeli i bić swoje rekordy kadencji żeby trzymać się z wszystkimi Jeżeli chodzi o zjazdy to raczej sprawę załatwia za mnie grawitacja (przy moich 201cm ważę jakoś ok 110kg - chociaż teraz jestem na redukcji więc pewnie do 100 zejdę). Inna sprawa że co patrzę na jakąś szosę to mam takie "no kurde ładne" więc nie wiem czy nie skończy się tak że jednak się skuszę, ale to już nie będę wam zawracał głowy pytaniami o to jaką mam już 4 typy i pewnie któryś z nich prędzej czy później zagości u mnie. Dzięki wszystkim za opinie.
  24. To jest już dzisiaj antyk na 1 calowej rurze. Musiałbyś używek szukać, ale one będą (i ile będą) tak stare jak ten rower więc stan w praktyce tragiczny i raczej ciężko będzie to serwisować. Nawet jest taki zabytek w horrendalnej cenie ale to kompletnie bez sensu: https://allegrolokalnie.pl/oferta/rock-shox-rs1-retro-amortyzator-1990
  25. Właśnie odkryłem, że mam te treningi na TP! Tylko z 2020 widzę że są, w 2021 nie używałem tp, czyli na zawsze przepadły, nie mam wersji premium, da się je jakoś zgrać na stravę z trainingpeaksa? Niech będzie jakaś pamiątka, może ktoś spojrzy na jakiegoś koma którego zrobiłem wejdzie przypadkiem i zobaczy taki typowy trening-mordercę z kilkoma ćwiczeniami na absolutnym limicie albo jakieś szalone cykle wytrzymałości po 30-40h/tyg i pomyśli ciekawe co to za dziwny człowiek tak trenował...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...