Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ten dodatkowy 1 kg to na oponach pewnie Czy to ma 15.5 cz 16.5 to w zasadzie pomijalne jest .
  3. Zgoda. Tylko ze doplaty tego nie zalatwia. Co najwyzej rozpali sie 'slomiany ogien', ktory zgasnie wraz z chlodami. Ja nie widze sensu doplat.
  4. Wiadomo że nie wszyscy by się przesiedli i nie całkowicie, bo jazda w trudnych warunkach pogodowych to większość ludzi zniechęca. Ale jak ktoś ma dojazdu do pracy powyżej 10km., a brak czasu nie pozwala na wyrobienie kondycji to jazda elektrykiem w ładną pogodę jak najbardziej na plus.
  5. A czy w przypadku tego typu rowerów waga jest aż tak kluczowym czynnikiem ? Raczej nikt nie spodziewa się po takim rowerze, że będzie podjeżdżał jak rower XC, a jest on mocno ukierunkowany w stronę możliwości zjazdowych gdzie akurat wyższa masa jest wg mnie zaletą. Miałem okazję, jeździć w pełni karbonowym trekiem ważącym nieznacznie powyżej 14 kg i odczucia z samego zjazdu były gorsze niż z mojego 17 kg aluminowego tranca x, oczywiście mam świadomość różnicy w zawieszeniu, ale z perspektywy typowo zjazdowej wyższa waga nie jest żadną wagą, jednak ten dodatkowy kg idący w parze pewnie z wyższa wytrzymałością ramy byłby jak najbardziej akceptowalny.
  6. Poza tym design mi sie nie podoba lampki cyclami x7. Pytanie mam o ogniwa jakie posiadaja takie latarki. Czy ładuje sie je standardowymi ładowarkami do akumulatorków?
  7. Akurat kółeczka też mam wymienione na aluminowe z allugear i są jeszcze dosyć "świeże" więc raczej z tej strony wszystko jest ok. A nie regulowałem przerzutki tylko z tego powodu, że nie miałem nawet świadomości, że to może być problem, bardzo mocno eksploatuje rower i on bardzo często ląduje na serwisie, więc sam przy nim nic nie robię, na ogół raz na miesiąc, dużo błota to szybko schodzą klocki, wiec przy okazji mam wszystko ustawiane. Pierwszy trop to było że napęd jest zużyty bo niewątpliwe tak jest, natomiast dlatego rozpocząłem ten temat aby dowiedzieć się jakie mogą być inne przyczyny tej sytuacji. Oczywiście wraz z wymianą napędu dziś będzie to wszystko wyregulowane.
  8. Dzisiaj
  9. Cześć przepraszam,ze poza tematem ale chciałem zapytać @nossy o Twoje rowery szosowe. Pisałeś,że masz dwa Gianty: TCR i Contend Ar który byś wybrał na długie dystanse powiedzmy 300km+?
  10. Jeżeli chcesz wydać więcej za to samo to możesz, tylko po co?
  11. nie ważyłem, mam P+T tyle, że 2,4.
  12. tak, ale ten sam giant w carbonie jest lżejszy, tylko pytanie czy +1000E za 0.5kg-1kg jest uzasadnione. Rozmiar L waży 15.5kg, to pewnie M 15-15.25kg, tymczasem santa cruz czy canyon to 16kg 16.5kg dla rozmiaru M Durgiego gianta mam w carbonie i naprawdę dla mnie to jedyna wada tego roweru. To jest dla mnie tak irytujące, bo z tyłu głowy "mogło być lepiej", natomiast pod względem wyposażenia, hamulców, zawieszenia, ramy, gwarancji jest idealny - spełnił wszystkie wymogi. Chociaż radon też miał wady, bo magura + gwarancja. Ale z kolei 0.9kg lżejszy (wg. spec tego z 2025) Z resztą, to nie jest dzwine, mam drugiego gianta elektrycznego (E2+), który różni się od tego hamulcami MT400 + jest w carbonie, reszta to samo. Więc tutaj nie mogło być inaczej.
  13. @emski, masz ją na przodzie? Znasz może realną wagę?
  14. nossy

    [szosa] doradzenie w wyborze

    Vento ma mechaniczne hamulce tarczowe, felt może być lekko za mały. Może naciągniesz budżet na nowy: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-romagna-disc-tiagra-pd36384/?v_Id=235617 Jesteś pomiędzy rozmiarem 57/58,5. Tutaj natomiast masz już najnowszą grupę s.105 2x12 i hamulce hydro, trudno o lepszą relację cena/wyposażenie: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-romagna-disc-sle-pd35801/?v_Id=248090
  15. Faktycznie skupiłem się na tym aero, a zapomniałem że autor sam wsadził te dt swissy...budżetowo opcja którą wsadziłeś jest calkiem ok. Z Polski są jeszcze: https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-vision-team-30-tc-disc-pd40759/ https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-campagnolo-scirocco-disc-tlr-pd42860/ https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-vision-team-30-disc-pd21250/ https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-campagnolo-zonda-c17-pd44009/ (tutaj już fajna waga, używane pewnie dobrze się sprzedadzą) (można poszukać używanych, albo kupić jakieś powyższe i pewnie używane sprzedadzą się za 500-600zł) https://www.olx.pl/d/oferta/kola-szosowe-giant-pa2-disc-aluminium-CID767-ID16Upso.html (tutaj jest efekt stożka wow jak na alu, ale jest też waga, opony średnie).
  16. To lipa w tym Panasonicu, w Boschu jest zupełnie inaczej. Z wyłączonym wspomaganiem, jedzie się jak na zwykłym rowerze, tym bardziej, ze mój waży 21,7 kg.
  17. Racja, dopłaty dla elektryków dla seniorów 70+ byłyby jak najbardziej wskazane, a więc dla mnie Nie licząc za bardzo na te obiecanki-cacanki w maju nabyłem wymarzonego ebika.
  18. Używam od 2tyg. Szybka, na suchym i wilgotnym super.
  19. A dlaczego od tego nie zaczniesz? Sprawdzić co najmniej wychylenie przerzutki do zewnątrz. Najłatwiej i najtaniej.
  20. Pytanie do @spidelli o TP Na urlopie poczytałem "Biblię treningu rowerowego" Joe Friel'a. Jestem za połową i zaczynam rozumieć o co w tym chodzi, ale jeszcze sporo zostało do przeczytania. Po powrocie do codziennych obowiązków zupełnie brak czasu na czytanie. Chciałbym ułożyć plan treningów na kilka miesięcy. Joe Friel sugeruje, że TP jest pomocne. Czy płatna wersja sama zaproponuje trening dostosowany do mojej formy, wieku i amatorskich potrzeb? Z książki wynika, że tak ale z opisu w TP, że jednak nie. Czy masz w tym doświadczenie? W zeszłym sezonie jesienno-zimowo-wiosennym ćwiczyłem na podstawie planu wygenerowanego przez AI - poprosiłem o plan na Rouvy zgodny z zaleceniami Joe Friel. Efekt był całkiem niezły - przejechałem w Szwecji wyścig Vätternrundan (315 km). Rok wcześniej zatrzymałem się na 205 km ale przygotowywałm się "na czuja". Więc AI zrobiło dobrą robotę ale lektura połowy "Bibli treningu" pokazała mi, że plan dostosowany konkretnie do mnie powinien dać lepszy efekt.
  21. @Przecietny złoty trzydzieści, że 1,30zł czy że 30zł? Spoko, na razie szukam jeszcze okazji na 3C w dobrym stanie, ale jak przyjdzie już do składania a opon brak, to na pewno się odezwę 🫡
  22. Może Bosch pracuje inaczej niż Panasonic w rowerze od Ecobike Ale ja w swoim roweże mam problem żeby jechać z wyłączonym wspomaganiem. Jest tak ciężko, jakbym holował Tira i nawet niewielki podjazd jest problemem. Tryb Eco to odczucia jazdy zwykłym rowerem bez wspomagania
  23. Ktoś zakosił rower za 70k zł z salonu Speca: https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/rower-za-70-tys-zl-zostal-skradziony-we-wroclawiu-policja-apeluje-o-pomoc/jblkdjr,79cfc278
  24. Może to też być wina zjedzonego kółeczka prowadzącego, rozważyłbym wymianę kółek w przerzutce. Nie wiem jakie masz to Deore, ale mi w 1x11 kółka pogarszały jakość pracy napędu co 10kkm. W 1x12 jeszcze nie wiem ile zjadę do pierwszej wymiany, ale po 5kkm nie czuję pogorszenia jakości pracy napędu.
  25. Pytanie tylko czy to nie jest opona typu race day only, tzn że codzienna rąbanka ją szybko zje. Kupuj kupuj, i koniecznie raportuj
  26. Współczuję obręczy. We wtorek moja córka opony Tufo (speedero) sama założyła bez użycia łyżek - delikatnymi dziewczęcymi paluszkami.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...