Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Nie wiem co to za koła, ale 500 zł => https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-endurance-ln-23-shimano-hg-cl-28-wheelset 1700 zł => https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-gr-1600-spline-25-28-disc-shimano-wheelset Drugie mam w gravelu i jestem bardzo zadowolony. PS Kilka dni temu pierwsze były za 400 a drugie za 1600
  3. Hej. Jeste, już zdecydowany. Podpowiedzcie Te? https://pl.aliexpress.com/item/1005008589426313.html?pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000045862916514"}&sourceType=1&spm=a2g0o.wish-manage-home.0.0&gatewayAdapt=glo2pol Czy te https://pl.aliexpress.com/item/1005007474577291.html?pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000040903602842"}&sourceType=1&spm=a2g0o.wish-manage-home.0.0&gatewayAdapt=glo2pol czy te https://pl.aliexpress.com/item/1005001626363184.html?pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000036637859141"}&sourceType=1&spm=a2g0o.wish-manage-home.0.0&gatewayAdapt=glo2pol Czy to w sumie wszystko jedno
  4. Hej, mam okazję kupić ww koła z oponami conti Urban za 1500(pewnie do negocjacji). Mają mieć +2 lata i ok 3000 km. Na zdjęciach wyglądają ok, ale że mało się znam, to nie wiem czy to dobra okazja. Widzę te koła po ok. 2k nowe. Drugie pytanie, one maja iść do gravela w zamian za środkowe koła i chciałbym tam wrzucić coś szerszego na zimę np. 45-50mm, wejdę na te obręcze?
  5. No teraz tak patrzę i faktycznie tam jest "otwieralny" tylny trójkąt - w takim razie to dobra oferta bo samych ram pod pasek za dużo nie ma.
  6. Rozumiem, że stosujesz te wszystkie techniki jazdy/hamowania w swoim archaicznym aucie bez ABS`u i jesteś skuteczniejszy od kierowcy z takimi "nowinkami" 👍
  7. Zapewne już przybliżyłeś jej klamki maksymalnie do gripów? To (bardzo) dużo daje.
  8. Nie, to nie ja. Jakoś mi nie po drodze z barankiem😉
  9. Ten rower wypuścił niemiecki sklep rowerowy bike-components w 2023 roku. Wcześniej była wersja bardzo podobna, ale na pasku (Vortreib 1) i była też wersja premium z przekładnią Rollhof i różnymi drogimi gadżetami, raczej dla targi i pokazy, niż na sprzedaż. Wersja z łańcuchem kosztowała pierwotnie ponad 1100 euro, ostatnia cena w Bike components była ciut powyżej 600 euro, a teraz ta wyprzedaż w CR. Rama podobno produkowane w EU. Oferowany w CR podobny rower Kalkhoff w tym sklepie to siedmiobiegowy nexus i V-brakes za 100 PLN więcej, Romet w tej cenie to nawet Nexus 3 biegi i stalowa sztyca, a R-Raymon za 2000 nadal nie jest lepszy. Oczywiście rzeczy są warte tyle, ile ktoś chce zapłacić. Mamy okres wściekłych wyprzedaży. Może coś go przebije. Jednak uważam, że ten rower to bardzo dobra okazja. Jest tam sporo fajnych detali - zakręcana na klucz szpilka przedniej piasty, skręcane gripy, ciekawe miejskie pedały, niezłe siodełko (nie ma otworu, ale jego szkielet jest wycięty), wspominałem o suporcie zewnętrznym. Bardzo ciekawy jest tylny błotnik zintegrowany z bagażnikiem - świetny pod miejskie, lekkie sakwy. Wadą (albo zaletą) jest długi tylny błotnik - nie można roweru postawić pionowo (np. przy wieszaniu na haku za koło). Rama jest dostosowana do konwersji na pasek. Nawet jak jej ktoś nie zrobi, to ma precyzyjne naciąganie łańcucha.
  10. No tylko raczej żaden producent trekkingowego roweru nie przewiduje konstrukcyjnie wstawiania tarczy 203 mm, ani w ramie ani w widelcu.
  11. Dzisiaj
  12. Pique to model lżelszy trochę i o mniejszych skokach zawieszenia niż Embolden. Tutaj akurat modele damskie to zaleta, Liv mają większe przeceny i lepszą dostępność promocyjnych niż podobne Gianty . Hmm, jak dla mnie przy 178cm to XL za duży, z tabelek zazwyczaj to będzie pogranicze M i L ale to już oczywiście sprawy indywidualne...
  13. Też się zastanawiam nad pierwszą szosą w podobnym do twojego budżecie. Czekam na promocje na black friday. Też oczywiście chciałbym nowy rower i najlepiej z karbonową ramą ale jak patrzę na wagę tanich rowerów karbonowych (6-7tys) to chyba lepiej kupić dobre aluminium za 5 tys i zaoszczędzone pieniądze wydać na akcesoria i ubranie na rower. Dla przykładu sensa gulia rama karbonowa waży 9,36 kg https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-giulia-gf-comp-pd41756/?v_Id=261269&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=20018174782&gclid=CjwKCAiA55rJBhByEiwAFkY1QDgmItlR_wQCps0HqQ_t2Y6kOEgEJtqPOqh82BSjF58hcJUgjYu8-BoCrbwQAvD_BwE a taki Giant AR 1 aluminium waży 9,25 kg https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-giant-contend-ar-1-pd48680/ To gdzie tu sens dokładania pieniędzy do takiego karbonu? Takiego Gianta AR 1 w najnowszym wydaniu i pieknym kolorze sliver frost można znaleźć w niemieckim sklepie online za trochę ponad 1100 euro, a w PL 7199zl
  14. @nardenis kolejny wartościowy post 💩
  15. Jeśli ktoś szuka twardego mieszczucha to tylko brać!! Skąd takie zaskakujące ceny? No cóż, najpierw wystrzelili w kosmos, teraz twarde lądowanie na ziemi😂😂. Sama goła piasta Shimano Alfine SG-S7001, 8s oferowana jest za 6oo-12oo(!)zł (szeroko🤣, ale ktoś kupuje). Dokładając kolejne elementy nie złożysz roweru za 15oo🥴.
  16. Powiem tak - w życiu nie uwierzę, żeby ktoś sprzedawał albo kupił ten rower za 5700zł. On właśnie jest wart te 2 tysie.
  17. Ogólnie sensowne minimum jeśli chodzi o wideł to żeby był powietrzny (bo dzięki temu ustawisz pod swoją wagę i będzie pracował jak trzeba) i miał w miarę dobry tłumik. Wygoda jazdy na fullu jest oczywista i czuć to nawet na zwykłej polnej drodze, nie mówiąc o fajnych zjazdach. Niestety, coś za coś i przez wagę rower jest bardziej ociężały i wolniejszy niż HT. oczywiście mówimy o porównaniu rowerów w podobnych przedziałach cenowych, bo full może i nawet być lżejszy niż HT, ale cena takiego będzie odpowiednio większa. Rowery MTB sprzedawane są z oponami dedykowanymi w teren, także jakbyś chciała jakieś z mniejszymi oporami to trzeba by było wymienić.
  18. Dzx. Ten Vortrieb 1.2 konkretnie przeceniony xd 75% ? Rzadko sie widzi takie promocje...
  19. Wczoraj
  20. Szanuję kręgosłup i nie skaczę, ale przy takim przedstawieniu tematu trochę się boję o kolana. tak jak pisałam, jeżdże i na asfalcie i po szutrach, i po lasach, górki, ale komfort jazdy fulla mnie zachwycił. Nie zależy mi tak na szybkości, ale dlatego chciałam węższe opony, żeby było łatwiej.
  21. Gdzie jezdzisz? Czy masz jakies fajne zjazdy? Dropy ? Na moje oko to opony trailowe sa wolne na ubitych odcinkach ale robia robote w ciezszym terenie. Do fulla trailowego trzeba miec dobra kondycje aby byl z tego fun. Natomiast strasznie mnie irytuje jak on wolno jezdzi w latwym terenie. W latwym terenie irytacja a w ciezkim super fun i pewnosc siebie. Osobiscie w tym budzecie bralbym fajnego HT. A jak kiedys bedziesz chciala pojezdzic mocniej to juz bedziesz wiedziala czego szukasz. Dla mnie full trail to tylko trail, zero asfaltu itp HT mozesz jezdzic wszystko. Przy oponach wyscigowych to tez bedzie fajna predkosc https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-10.0-sl-3 taki polecilem znajomemu ale dla Ciebie moze wersja bez SL zeby bylo samo aluminium. Tylko ponad twoj budzet. Mozesz spojrzec na tansze wersje ktore tez sa dobre i spokojnie Ci wystarcza taki rowerek mysle ze spokojnie na kolejne 10 lat i nic tam nie trzeba dokladac. Jedynie zmienic siodelko na sqlab
  22. Noo może nie będę tak dojeżdżać tego roweru, Ale słyszałam właśnie że się ciężej jeździ, dlatego myśl o tej węższej oponie., A waga na pewno swoje zrobi, no niestety. A co do serwisu, to nawet słyszałam, że nówkę trzeba dopasować do wagi jeśli chodzi o te siłowniki tylko nie wiem czy te siłowniki tej klasy w tych rowerach o których rozmawiamy to jest ta opcja. Może jak tak drogo, to się nauczę dbać o niego, A ten Radon to jak się plasuje pomiędzy Ghostem i Liv? Ten widelec to kwestia wytrzymałości, czy chodzi o jakość siłowników? Skakać nie zamierzam, jeśli o to chodzi, stawiam na wygodę. Nie wiem, jak kiepskie są te przerzutki i z czym porównać, znam tylko deore, pytanie, czy są gorsze. A jak chodzi o strach przez zakupem za granicą, to chyba na jedno wychodzi, jak w polsce? Wygoda! a czemu ten Liv Pique taki super? Ja mogę na męskim jeździć, nie przeszkadza mi. Tylko, że ja i tak bym brała L albo XL, nie wiem, do końca, który rozmiar w tych dwóch rowerach, na Ghost Kato hard tail jeździłam na ramie 17, bez szału była ta przejażdżka, ale właśnie nie o rekordów w bicie mi chodzi a zdecydowanie wygoda.
  23. Są deore z hollowtech i osią octalink. Jak skracać to pełną korbę, ale znowu w tych niepełnych powyżej gwintu zaczyna się profil ceowy.
  24. Co masz na myśli, pisząc o trasach cross country? Co do reszty w zasadzie zgoda, cięższy full zawsze będzie wolniejszy niż lżejszy rower na asfalcie czy w lekkim terenie. Pytanie tylko czy autorce zależy na biciu rekordów czy na wygodzie. Koszty też trzeba wziąć pod uwagę, zapłacisz za fulla 5 k, potem co roku od tysiaczka w górę w serwisie jak się na tym sama nie znasz. Faktycznie szkoda, że już Liv Pique wyprzedany, to byłby świetny wybór, moja dziewczyna zachwycona
  25. Pozostaje jeszcze kwestia masy, dla Ghosta ciężko znaleźć dokładne dane, wyskakuje mi z googla ponad 16kg podczas gdy dla Embolden 1 jest jasno podane 14.5 dla rozmiaru S.
  26. Mostki Koryak 80-90-100mm kolejne 5EUR w dół.. https://www.bike-discount.de/en/pro-koryak-di2-60-stem
  27. Potwierdzam, deore nie są puste w środku
  28. Bez przesady, powietrzny XCR to nie uginacz pokroju sprężynowego XCMa czy XCT, ale jednak klasa wyżej. A jedno zawiasowe zawieszenie w tym LIV to jednak nie to, co 4zawias w Ghoście. No i tam jest jakiś autorski amor Gianta, w sumie nie wiadomo co to warte.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...