Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Faktycznie najlepiej wypożyczyć. No ale przy takiej jeździe za bardzo nie widzę sensu, amortyzowany zic i wideł nawet o takim małym skoku zapewne wystarcza. Mniej sam rower ma też do tachania, wiec dalej zajedziemy, no i pewno serwis bardziej problematyczny i kosztowniejszy.
  3. Ta Velexo wydaje się ok. Czyli te brać czy tę 1 podlinkowaną pytam ?
  4. Ale co to masz za koła? 24"? Przerzutka będzie szorować o asfalt.
  5. 63-64 mm w najwęższym miejscu.
  6. można było myśleć dłużej ostatecznie jak pojeżdzę trochę i nie będzie to, to mogę sprzedać i kupić coś innego. Może uda się parę kg zrzucić to wtedy może bardziej będę czuł amortyzator.
  7. Dziady z Polara nie naprawiły synchronizacji ze starszymi urządzeniami, na szczęście działa jeszcze apka na windę pozwalająca synchronizować po kablu (też już nie wspierana). Mam zamiar wycisnąć ten licznik do końca a potem zobaczę. Na razie raz na Rouvy testowałem zegarek zapięty na kierownicy, w sumie obraz niewiele mniejszy niż na liczniku tylko że Amoled - albo trzeba co chwilę wybudzać albo martwić się, że się powypala Wyłączyłem wszystkie bzdety w zegarku, jest tylko zegarkiem z opcją odpalenia aktywności - kajak albo piesza wędrówka - na ręce, rower - na kierownicy z pasem H10 i czujnikami. Do wykorzystania też nawigacja z Komoot z zegarka - to liczę na plus. Gdyby Wahoo miało wciąż zegarki to bym się chyba przeniósł ale przestali wspierać. Niby jeszcze można kupić te Rivale, miałbym uzupełnienie do Bolta właśnie na kajak albo piesze wędrówki ale to jednak rzeźba by była, więc chyba zostanę z tym Polarem, o ile nie odwiną jakiegoś grubszego numeru.... W każdym razie jakoś tak fajnie, że nic mnie nie pogania diodami, że mam zegarek zapinać na noc
  8. Gratulacje. Radon tylko na bike-discount.de , to marka powiązana z tym sklepem.
  9. Suport kupiony. Pojawił się kolejny problem z wybiciem tego ustrojstwa. Zakupiłem wybijak Prox yc 25bb. Z moich doświadczeń z tą mufą powiem, że się nie nadaje ten przyrząd do wybicia. Strasznie ciężko to osadzić w taki sposób aby pewnie się opierały te 3 blaszki na wewnętrznej stronie łożyska. Jednak da radę to zrobić. Dodatkowym czynnikiem może być to, że ten suport jest zapieczony w jakiś sposób. Zastanawiam się nad kupnem narzędzia, które eliminuje użycie młotka. Bitul bb121 . Wygląda zgrabnie i pewnie, natomiast jeśli ten suport jest zapieczony to pytanie czy sobie poradzi z tym. Bo średnica to 44 więc zostaje około 1mm na oparcie tej blaszki o mufe. Producent twierdzi, że to wystarczy do pewnego oparcia się . Szczerze nie chce mi się w to trochę wierzyć . Macie jakieś pomysły na zapieczony suport i wybicie bądź wyprasowanie go Takim o to sprzętem z tym walczę
  10. A mi sz. Pan/Pani? na przejeździe "titał" (żeby nie było ja kulturka, zawsze zwalniam, patrzę). Byt nadzwyczajny spieszy się, ale po co, do biedronki? W łóżeczku dłużej się poleżało? Nie ogarniesz🤷‍♀️. Nie wiedzą gdzie wajcha do kierunkowskazów i hamulec, ale doskonale wiedzą gdzie kalxon 🤭. To są typy, że jak nie spi... humoru tobie, to pójdzie dopierpapier kasjerce w jakimś sklepie.
  11. Udało się 51t, 11s
  12. Dzisiaj
  13. Kupiłem Marina dsx2 zobaczymy opcje bez amortyzatora. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc. Dużego Zwierzyńca każdej osobie udzielającej mi tu pomocy Tego Radona można wolsce kupić czy tylko wysyłkowo?
  14. Ten Olpran waży 14.4kg... ze skokiem 130mm to miało być coś do trailu, do wycieczek to jednak chyba coś bardziej w stylu xc jak wspominane meridy czy radon (masy raczej poniżej 13.5kg i skoki 100mm) https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-6.0-1 https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-8.0-3
  15. Szkoda, że nie zrobiłem fotki - chińczyk podczas składania manetki zawinął linkę w środku w "haczyk". Musiałem nówka sztukę rozbierać i prostować końcówkę...
  16. Wcale się tak opisy na chińskich portalach nie zaczynają, wcale
  17. Siodełko SELLE ITALIA Max SLR Boost Gel Superflow
  18. Pytałem jak często sakwa będzie zdejmowana bo pierwsza podlinkowana na dole miała mocowanie na rzep co nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem przy częstym zdejmowaniu i zakładaniu. Ta Velexo wydaje się ok.
  19. Na analogu to byłoby bez sensu. Jasne, że na dziurach różnicę byś odczuł, jest wyraźnie wygodniej choć taki NCX na pojedynczych dziurach radzi sobie niewiele gorzej. Ale taki rower ogólnie jest nieco bardziej mułowaty na asfalcie. Trochę się tej energii traci na zawieszeniu. O ile jeszcze robiąc tak ze 30-40km to powiedzmy wszystko jedno, to jadąc koło setki jest to już wyraźnie bardziej męczące. Ale na elektryku właściwie czemu nie? O ile Cię koszty serwisu fulla nie przerażają, bo potrafią być większe niż samochodu. Choć znowu asfalt tego tak szybko nie zabije. Nie musisz jeździć po kamieniach ale zawsze możesz. Za to jeśli na pewno nie wpakujesz się w cięższy teren to możesz też powalczyć ze zmniejszeniem ciśnienia w amorach. Przy nieco zbyt niskim to po dziurach płynie i komfort jest fantastyczny, Tylko można go dobić więc trzeba to wycyrklować. Kiedyś załadowałem 20kg bagażu na fulla bez regulacji zawieszenia i to było najprzyjemniejsze 2x70km jazdy jakie zrobiłem A najlepiej po prostu wypożycz fulla, choćby i analoga i się przejedź. Tylko weź ze sobą pompkę do amorów.
  20. @bastard83 Extra narzędzie do doktoratu ! https://bike-stats.de/en/
  21. z ciekawostek znalazłem jeszcze coś takiego OLPRAN EVO 29
  22. Dobrze gada. Jak najbardziej wtedy brać 1x12. Szczególnie, że inne rowery masz 2xX. Bo jak nie wejdzie, to lepiej i taniej hulajnogą Bolta po mieście będzie jeździć
  23. Witam, napisz co potrzebujesz, ceny od 1zł do 5zł max. Odbiór Poznań albo wysyłka do paczkomatu. Wojtek 504579600
  24. Też myślałem o lepszej 1 ale wole mieć 2 za jednym zamachem, klucze ,picie, jakaś odzież to i miejsca potrzeba więc coś trza kupić? A takie 2 np: https://allegro.pl/oferta/wodoodporna-sakwa-torba-rowerowa-veloxo-adventure-pro-black-na-bagaznik-25l-17567529068
  25. Dlaczego dwie sztuki? Ile litrów potrzeba? Może na początek jedna lepsza(droższa)? Na wyprawy? Czy na co dzień do pracy? Czy na pewno sakwy, a nie np. na bagażnik, pod ramę, siodełko itd.? WEST BIKING GT000006 WBTORBA20_35
  26. Zastanawiam się czy jeżdżąc 70% po asfalcie ( czasem mocno dziurawym) i 30 % po drogach polnych e-trekkingiem bym odczuł różnicę pomiędzy hardtailem z amortyzowaną sztycą i typowym trekkingowych widelcem o skoku 63 mm a trekkingowym fullem typu np. Haibike z serii Adventr lub innych podobnych - o skoku nawet 140 mm i czy zwiększenie komfortu jazdy było by na tyle wyraźnie by zrównoważyć wzrost wagi roweru i koszt serwisu zawieszenia. Nie zamierzam zacząć jeździć po kamieniach czy dużych korzeniach, kilkutygodniowe wyprawy z sakwami też już raczej przeszły do historii.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...