Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jesli z któryś z rowerów posiada prowadzenie linek przez łożyska w główce ramy to sobie odpuść taki zakup. Oprócz wyglądu bo jest ładnie to na tym wszystkie plusy sie kończą.
  3. Nie liczyłbym że będzie taniej w najbliższym czasie, ten jest nieco taniej. https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-8.0-3
  4. Witam. Szanowni, również rozglądam się za sprzętem w podobnym budżecie i po wstępnym "research-u" wygląda na to że najlepszy stosunek oferowanych komponentów do ceny daje: https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-8.0-hd-3?number=20135563-40366085 Co prawda lekko ponad zakładany budżet ale lada moment może wpadanie jakaś promka. Czy jesteście podobnego zdania, czy może jednak jestem w błędzie?
  5. @100lar3k Nie używam błotników więc takie moje skrzywienie, może na asfalt faktycznie są dobrą opcją 👍 Kombinowałem trochę z tymi ass saverami ale zawsze mi się gryzą albo z podsiodłówką (tą mini na multitoole i tą bikepackingową) czy z bagażnikiem. Ale fakt, taki najtańszy ass saver z Dekla przyciąłem i wmontowałem w bagażnik. No ale co do błota to podtrzymuję - ostatnio niby słoneczna pogoda a na polnej było błocko po ostatnich deszczach, dwa bidony wody poszły na czyszczenie napędu i widełek, bo przecież zaraz w słońcu by zaschło na cement Dobra, ja się już nie gorączkuję, dodam tylko że popieram opcję szerokich opon - może na asfalcie nie toczą się tak szybko ale już na dziurawym, na kostce czy korzeniach - robią robotę.
  6. Dzisiaj
  7. Jeśli chodzi o przykłady ram Merida silex Rondo mylc Breezer Radar X Ale fakt większość producentów wydłużyła parametr reach w swoich rowerach szutrowych, względem tego co było kilka lat temu. Ogólnie projekt roweru masz już przemyślany i tu nie ma nad czym dywagować. ja bym się zastanowił nad sztywnym widelcem i większym prześwitem na opony. Możesz zrobić widelec z a-c 483mm wtedy bez problemu zmienisz go na amortyzator o skoku 100mm. A może mostek redshifta zamiast amora lepiej się sprawdzi. Zawsze możesz iść w 3cale tak jak ja to zrobiłem Ja osobiście nie pchałbym się w całkowite chowanie przewodów w ramie. Jakikolwiek serwis będzie bardzo upierdliwy, mam tu na myśli czyszczenie i smarowanie łożysk sterowych, lub ewentualna wymiana. @spidelli Ja akurat w takim rowerze błotniki bym zostawił. @grissley Chcę zobaczyć więcej zdjęć twojego roweru. I ciekawi mnie co znaczy ten napis na ramie. Dorzuć fotki z każdej strony. Bo projekt fajny i bardzo nietypowy. Jeszcze pytanie czy jeździsz mocno obładowany czy na lekko.
  8. Być może ten abonament na SystmX, który ja płaciłem w ubiegłym roku - wtedy jest np. dostęp do ich planów treningowych. Bez abonamentu ta apka to taka wydmuszka, można sobie wagę albo wzrost zmienić, w zależności gdzie komu przybyło/ubyło 🤣 Do "rozmowy" z licznikiem, czujnikami czy trenażerem jest Wahoo Fitness.
  9. Też oglądałem fajny film, dobre miejsce i dobry maraton taki nie za lekki😁 Marzyłby mi się ale póki co formy na takie wyczyny nie ma. zgadza się,że strach ma wielkie oczy ale po swoich doświadczeniach wiem, że bułka z masłem to nie jest i trzeba sporo pracy i czasu poświęcić zwłaszcza jak ktoś nie jeździ ultra długo.
  10. Widelec stalowy out Pewnie +/-0.5 kg spadnie, kiedy wjedzie karbą
  11. Tak jak kolega powyżej pisze: brać i się nie zastanawiać. W tej cenie nic lepszego nie znajdziesz a cenę widzę, że jeszcze obniżyli, teraz to w ogóle mega oferta
  12. Też tak myślę, w końcu jest coś lepszego do crossów niż Paragon.
  13. Nie ma problemów z zakładaniem. Dodam jeszcze od siebie że opona nie jest "tępa" nawet jeśli trochę więcej nabijemy ciśnienia to łap nam nie urwie, bardzo komfortowa opona. U mnie też w wersji H były 2 kapcie, trzeba było ratować się knotem.
  14. Rower na pewno ciekawy i przemyślany pod siebie przy tym jedyny w swoim rodzaju, fajnie udało Ci się połączyć to czego potrzebujesz a wyswietlanie na go pro tych wszystkich danych...nie wpadł bym na to. Ja z kolei rozumiem potrzebe amora, bo wiem jak jest na grawelu😁
  15. zekker

    [Opony] do Gravel-a

    Czyli na szerokość powinny mi pasować. Zostaje jeszcze kwestia czy się je sensownie zakłada, czy jest katorga jak przy Thundero.
  16. Też mam setunię na dziś
  17. W cenie pomiędzy madani a rockrider proponuje: https://allegro.pl/oferta/rower-mtb-mtb-applebee-29-23-18-blue-turquoise-deore-sr-suntour-raidon-17834496880?utm_source=google&utm_medium=product-carousel&utm_campaign=product-listing&utm_content=%2Flisting%3Fstring%3Dstevens%20applebee Ewentualnie: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-focus-whistler-3-7-pd37034/
  18. Przed wschodem na zachodzie.
  19. W apce wygląda jakby można sterować ale trzeba coś wykupić. Tak na szybko przy kawie strzeliłem okiem bez zagłębiania w temat. Wieczorem chomika odpalę i zrobię " doktorata " . Teraz lecę w realu setunię zmęczyć. A licznik jak najbardziej może autonomicznie sterować kołowrotkiem .....na pewno Garmin i Wahoo .
  20. Naprawdę jest aż tak niewygodnie, a może jesteś jednym z tych co jeżdżą z kamiennym ciśnieniem . Nie wiem jaka do tej ramy wejdzie szeroka opona, ale taka 45 do tego odpowiednie ciśnienie i problem raczej powinien zniknąć, chyba że masz jakieś dolegliwości? No tak czy owak, wjeżdżając okazjonalnie na polną czy leśną drogę nie widzę absolutnie potrzeby amora.
  21. Bo nie kupiłbyś licznika? Ręki sobie nie dam obciąć ale mam wrażenie, że kolejne zegarki Polara, które kupowałem były wyżej stojące w ich hierarchii i chyba z każdym zegarkiem pojawiało się więcej funkcji w aplikacji Flow - ale to tylko wrażenie, notatek nie robiłem. Natomiast eTrex jest niewidzialny dla Garmin Connect, jak chcę wrzucić dane to tylko jako import gpx, tj. najpierw eTrex w trybie pamięci masowej, CTRL+C/CTRL+V do PC i dopiero import do GC. W skrócie: polityka firmy. Ale to też tylko podejrzenie i muszę to zweryfikować W zasadzie możesz sprawdzić pobierając apkę Wahoo (nie pomyl z SystmX) i zobacz czy masz taką opcję w ogóle jak dodawanie tras; tutaj też mi się wydaje, że jej wcześniej nie było ale rzadko z niej korzystałem, czasami kalibrowałem trenażer ale tak rzadko, że to znowu tylko wrażenie; może opcja z dodawaniem tras była, może pojawiła się po aktualizacji albo pojawiła się w związku z zakupem i sparowaniem licznika < i na to bym stawiał. Może faktycznie i aplikacja na telefonie jest w stanie sterować oporem ale pod warunkiem, że licznik kupisz i sparujesz
  22. zaciekawiło mnie to bo w zasadzie czemu nie ?
  23. Ale na nadgarstku wracam do XX wieku
  24. Po przeczytaniu ostatniego posta ciśnie się na usta ....... witaj w 21 wieku 😁
  25. Podpisuję się wszystkimi kończynami, ja też bym tam posprzątał Z drugiej strony, np. mój Revolt ma giętą kierownicę i przyczepienie czegokolwiek centymetr od mostka już jest problematyczne, bo kierownica cofa się (wymysł Giana na rzekome ergonomiczne chwyty), przez co np. lampka świeci do rowu a licznik nie jest prosto co powodowałoby okrutne katusze dla mojego wewnętrznego fuehrera Stąd mam u siebie taką grzędę z Alle - dwie obejmy + rurka, które mocuję na kierownicy a na grzędzie większość szpeju + uszy od torby Topeak Frontloader - dzięki temu torba jest nieco odsunięta i nie gniecie pancerzy (człowiek się dziwi czasami, dlaczego przerzutki źle działają ). Sam pomysł lekkiego roweru zacny, tylko po co ten amor? I błotniki.... Sam robię trasy po ~100 km dziennie, np. w tym roku wzdłuż Bałtyku najkrótszy odcinek miał 100 km i udało się trafić w pogodę, owszem był dzień deszczowy ale dało radę. Natomiast na niektórych odcinkach problemem było błoto. Z błotnikami byłoby naprawdę wesoło... Ale tyle z moich kwaśnych uwag, czekam z zainteresowaniem na rozwój projektu 👍
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...