Skocz do zawartości

LifeIsGood

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutralna

O LifeIsGood

  • Tytuł
    Pro

Ostatnie wizyty

296 wyświetleń profilu
  1. Jest, zastosowałem stery redukcyjne ZTTO w których dolna miska wystaje poza główkę ramy i umożliwia zamontowanie taperowanego widelca
  2. Dziś dotarła do mnie paczka z mostkiem Syntace F99 105mm o masie 107g. W porównaniu z poprzednim, zysk wagowy wynosi 86g. Waga całości: 10724g
  3. Jakieś propozycje w takim razie co można by założyć zamiast niego na tył? Żeby była lekka, jednak nie papierowa jak Furious Fred. Jakaś trakcja na śliskich liściach się przyda 😜
  4. Jeżdżę po płaskim głównie, przy składaniu napędu, zębatka miała być 36T na przodzie, jednak sprzedawca przysłał większą a mi nie chciało się zwracać. I tak już jeżdżę 4 sezony. Co do opony, byłem dziś w lokalnym rowerowym po drugiego RoRo na tył, jednak wyprzedali 😕 . Koła kiedyś pewnie jak trafi się okazja zastąpię czymś innym, na pewno tył i dopiero wtedy będę mógł przejść na mleczko. Do ramy jestem przywiązany, jednak gdyby trafił się karbonowy XTC w dobrych pieniądzach, to czemu nie wymienić? 😁z tej ramy złożyłbym zimówkę czy coś takiego, jednak to pieśń przyszłości. Na chwilę obecną
  5. Witam wszystkich forumowiczów, Przedstawiam mój projekt realizowany przez kilka ostatnich lat, w miarę możliwości budżetowych, okazji na niektóre części oraz chęci. Bazą był Giant Talon 27.5 wersja 5 z roku 2014 w rozmiarze L. W miarę zdobywania zajawki oraz wiedzy zacząłem wymieniać niektóre elementy roweru, co przerodziło się w cały projekt. Nie wszystko było od razu wymieniane z myślą o zysku wagowym, stąd np. hamulce SLX bądź opona Smart Sam. Rozpiska: Bar Plugs (Korki do kierownicy): Brak 0g Bottom Bracket (Suport): Shimano BB-52 88g Bottle Cage (Koszyk na bidon): Br
  6. Wybrałem chyba z tego co pamiętam pólmetaliki Shimano, nazwy kodowej nie pamiętam, ale śmigają dalej i wszystko jest okej, siła hamowania wystarczająca jak dla mnie.
  7. Po wyprawie nowy kokpit, czy jakiekolwiek zmiany na przyszły sezon już?
  8. Planujesz taki mocny projekt jak z XTC czy nie chcesz mocno z wagi schodzić?
  9. No to faktycznie nie za ciekawie. Tylko część osób mówi że oni kupili i jeżdżą bezproblemowo od 3 sezonów np, ale bywają też opinie odwrotne. Myślałem że przez te kilka lat jakość tych kierownic siodełek itp. Poszła do góry i można już mniej więcej z czystym sumieniem na takim jeździć. Ale sam nie zamierzam ryzykować zdrowia /życia na możliwość nagłego złamania rurki. Wiadomo że każdej może się to zdarzyć ale nie chcę zwiększać tego prawdopodobieństwa kilkukrotnie
  10. To może zamiast kierownicy na razie sobie oponki wymienię i dętki dam jakieś extralighty i sztycę dam inną już upatrzoną mam. Trochę mnie ostudziliście z tym. Może kiedyś odłożę w tym celu większą kwotę i wtedy coś lepszego wybiorę.
  11. Witam wszystkich, ostatnio mój projekt rowerowy odżył i w celu zbicia masy pomyślałem o kierownicy. Szukam lekkiej kierownicy do XC, obecna Giant Sport 680mm waży ok 265g. Znalazłem karbonową BXT za 130 zł o wadze 117g w rozmiarze 600mm ale rozmiar można dobrać i dla 680mm obstawiam jakieś 135g. Ważę 58kg więc raczej lekko, rowerem nigdzie nie skaczę, tyle tylko co po lesie po korzeniach czasami krawężnik w mieście ale to rzadkość. Niby ludzie chwalą ramy BXT że są w porządku cenowo i wagowo/wytrzymałościowo. Posiada ktoś opinie odnośnie ich kierownic? Czy to wytrzyma i mnie nie zbije przy pi
  12. U siebie mam 11-34 a z przodu 38T argona, mam w miarę płasko i spokojnie daje u mnie ten zestaw radę, też 650B. Kilka stromych górek też było i raz tylko musiałem na stojąco deptać w pedały. U Ciebie jeszcze miękkciej jest więc powinno dać radę ale zależy czy bardziej podjazdy czy zjazdy.
  13. Zmiana na 1x da Ci spore korzyści, jeśli zostaniesz przy tej samej kasecie to nowa korba, wywalenie manetki oraz pancerza razem z przednią przerzutką da Ci 400 g do przodu. 92xx na wadze niedługo
  14. Co do Accenta Execute Carbon to jest jeszcze wersja Pro z aluminium która jest o 5g cięższa od carbonu, a różnica w cenie ok 60-70zł. Założyłem kiedyś wątek w manii lekkości odnośnie sztyc i tam wysyłali propozycje więc można poczytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...