Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. No to jak już wyeliminowałeś klocki, to nie ma innego dużego wyboru i zostaje piasta lub mocowanie jakby koło było za mocno skręcone. A samo "tarcie" w znaczeniu "opór przy obracaniu" powinien być wyczuwalny, przy podniesieniu i obróceniu koła, i/lub po zdemontowaniu koła z widelca. I ewentualne "nie płyny" ruch koła, a "zacinanie/przeskakiwanie" przy obracaniu.
  3. Branża nie wie że Covidu od lat już nie ma, medyczna żyje świetnie nadal na tych bajeczkach .ale rowerowa? Towaru jest w bród.!!!? Na takim paliwie nie można jechać dekady. Wojna w Ukrainie trwa 3 lata. Po Inflacji mamy spadki tego parametru. Rowery są zbyt drogie i nie warte takich cen. Częściej samochód wymienisz niż rower .Kto chce niech i płaci po 70k by ratować jakiś biznes innego Janusza. Nie moja sprawa. Mieszkania też od roku tanieją...brak dopłat do kredytów się skończył.. plus demografia. Zamiast braku 1 miliona mieszkań będzie 1 milion ale do wyburzenia. Pustostanów coraz więcej. Nie każdy zarabia 10-15 k...z najniższą krajową nie stać Ciebie nawet na niedrogi rower w Polsce. Za granicą ludzie nie płacą podatków a pracownicy pracują za free a energię mają też darmo. Tylko w Polsce zawsze jest pod górkę w tym biznesie. Koszty a klient śmie narzekać...wszak rower to bardzo skomplikowana maszyna.
  4. Mam 38 lat 73kg i jak wsiadam w bika to czuje się jak nastolatek godziny zabawy. Ibisa ripmo af mam za 9k w ofercie. Co polecacie do zabawy ale czasem też przysłowiowej wycieczki??? Bywa ze czasem trzeba pokonać 40km asfaltami by wydostać się z trasy (autostrada parking, miasteczko) na jakieś sensowne miejscówki więc potrzebuje czegoś co nie zabije mnie nerwowo zanim się gdzieś przedostane.
  5. Mam Kellysa Soot 50 i dla mnie jest wygodny, oczywiście to kwestia indywidualna i dla innego może wygodnie nie być. Poza tym nie pamiętam czy Kellysy mają ramy na 192 cm wzrostu
  6. A zjarałem się na pomoście na raka, fakt 👍🙂
  7. Użytkownik 1,2tys. Napisano 6 godzin temu @wolf24to załóż sobie sklep i sprzedawaj taniej....proste. na cenę ze względu na wysokie koszty produkcji i bardzo niskie marże. Serio do mnie masz pretensje za zacytowanie faktów????? Nic głupszego nie słyszałem w życiu? Nie mam obowiązku zakładać sklepu. Produkcja jest poza Polską(Trek, Spec,Giant, Bianchi, Pinarello, Canyon itd) na serio nikt nie traktuje Krossa czy Rometa....lub stajnię Decathlona to i tak chińczyki...dlatego furorę robi Polygon to po pierwsze a marża najwyższa w Europie....czemu rower we Włoszech kupuje taniej niż u nas? Może mi to subtelnie wytłumaczysz. Radzę skupić się na serwisie i częściach zamiennych- ten rynek jest potrzebny. W mieście Łodzi mamy serwisantów którzy zamiast naprawić jeszcze Ci rower zniszczą...więc ta luka ma dużo do zrobienia. Wczasy nad Polskim morzem gdzie zamiast ryb widzę glony , sinice i reklamówki...też są tak drogie bo niższe marże mają Janusz biznesu? Nie nie założę sklepu ..nie będę placił kroci oszustom z tej branży ani cwaniakom z Olx...których rowery w 2 lata mają przebiegi mniejsze jak ja w miesiąc.:) I które tylko stały. Nie zamierzam płacić ceny za oszustwo covidowe. To ja decyduje za ile i od kogo i co kupić a nie być baranem idącym na rzeź. Jak ktoś przepłacił jego sprawa. Na używce kasy wydanej już nie odrobi. Może ci biedni ludzie z branży nie zauważyli umocnienia złotówki i spadków cen relacji par eur/pln i usd/pln?
  8. Dzisiaj
  9. Trance w dobrym stanie, to mam akurat do sprzedania, ale to nie jest sprzęt do latania (podobnie jak neuron) ale do wycieczek w terenie. Jeśli jeszcze jesteś młody, sprawny i do tego nie cherlawy, to tym bardziej chcesz mieć inny rower - z Canyona przynajmniej Spectrala. Już bardziej ten Dartmoor albo Mondraker albo Ibis. No i jeszcze cena - 9k to nie mało, ale nadal mniej niż sama rama od Ibisa. I tu ponownie kłania się Dartmoor - specjalista to dobrej ceny i rowerów do łojenia.
  10. No I może się okazać, że to ten sam damper - bo w niektórych wersje 50, 52,5 oraz 55 różnią się tylko dystansem w środku. Oczywiście ten o większym skoku może spowodować jakiś konflikt elementów.
  11. Dokładnie, kultura się nie zmieni, bo problem leży w ludziach i mogę tylko potwierdzić, że z roku na rok jest coraz gorzej. Jedyny spokój to są bardzo trudne ultra maratony, bo na takich imprezach nie ma ludzi z przypadku, a druga sprawa, że nawet jak pojawi się ktoś słabszy technicznie,czy fizycznie to na Podhalu od Świętokrzyskich, czy Jury jedzie już dawno sam, niejednokrotnie deenefiąc i puszczając w fejsbuki " nie jedźcie, bo zginiecie" . . Dlatego wszelkiej maści amatorzy wolą jednak te krótkie , prestiżowe ( bo focia na FB musieć być tu najważniejsza) no i jest jak jest. Gdyby nadal prężnie działały kluby to wielu chętnych amatorów można by bylo wyszkolić . Podniosła by się tam kultura jazdy i można by też było ograniczyć dostęp poprzez kwalifikacje( tak jak było kiedyś )chociażby, co by odsialo zagrożenia spowodowane ludźmi nie znającymi podstaw o podstawowych umiejętnosciach nie wspominając. Dopóki będzie na to duży popyt i wspomniana sytuacja się nie zmieni dopóty będzie taka podaż śiejąca pewne zagrożenia z tym związane.
  12. Who Wants to Hear This? · Chilly Gonzales Decisions · Gonzales
  13. @nossy jakoś tej kultury nie widać a trasa, górki który to już raz są na tapecie tego wyścigu? Taka bida w tym kraju, że nie można z rok wcześniej się z nimi zmierzyć i ocenić szansę? Nie dam rady nawet do połowy to nic tam się nie świeci w głowie, że to nie dla mnie? Jest z roku na rok gorzej więc wybacz ale by to trybiło trzeba by coś zmienić. To i tak nie jest trudno z innej beczki czyli zjazdy a i tak były niezłe gleby. Już widzę organizatora gdzie indziej w tej części kraju przy takim podejściu, który chciał by w dzisiejszych czasach cokolwiek z takimi osobnikami zorganizować. Jeszcze miał by prokuratora na głowie i pół mediów na następny dzień. W Tatrach masz lustrzane odbicie porywania się z motyką na słońce i też nauka idzie w las od nastu lat.
  14. Witajcie drodzy, mam pytanie, czy ma ktoś może instrukcję, jakiś tutorial jak wykonać pełny serwis amortyzatora DT Swiss EXC150/15mm QR ze scotta genius 2010r. Oraz jakie są do tego potrzebne narzędzia bo jestem dobrej myśli, że można to w domu samemu ogarnąć. Mam jeszcze jeden amor do serwisu od mojej żony geniusa, ale to w drugim poście zadam pytanie. Pozdrawiam Was
  15. Witajcie drodzy, mam pytanie, czy ma ktoś może instrukcję, jakiś tutorial jak wykonać pełny serwis amortyzatora Fox Talas rl32 ze scotta genius 2008r. Oraz jakie są do tego potrzebne narzędzia bo jestem dobrej myśli, że można to w domu samemu ogarnąć. Mam jeszcze jeden amor do serwisu od mojego geniusa ale to w drugim poście zadam pytanie. Pozdrawiam Was
  16. Kurde mi się wydaje że miałem tą lampkę bez pilota (obecnie mam z pilotem) i włączałem jakoś tryb migający ale teraz nie mogę rozkminić jak to robiłem albo mi się coś pomyliło. 🤔
  17. Cześć jestem na codzień kierowca zawodowym w końcu zamierzam wrócić do rowerowych wypadów w trasie czy to w domu. Zastanawiam się nad fullem z racji tego iż raczej bardziej mi po drodze do zjazdów, podjazdow i leśnych wypadów niz do monotonnych wycieczek po asfalcie (jednakże zdarza się iż trzeba trochę go przejechać by znaleźć jakiś fajny teren do polatania) nie jestem jakimś zapaleńcem budżet jak w opisie 9000 pln w gre wchodzi tylko sprzęt dostępny w PL i nowy, miałem rozmyślenia nad Ghostem kato, Blacbirda evo, Canyon Neuron, Trance od Gianta, Moondrakerem foxy, ibisem ripmo i im dłużej szperam tym bardziej jestem w czarnej du*** z wyborem do tego stopnia że wiem że już nic nie wiem. Proszę o wskazanie najlepszego wyboru względem nie wygórowanych wymagań w założonym budżecie lub podobnym. Dlugo się wstrzymywał z postem ale jestem więc proszę o zrozumienie i rzetelna pomoc. Help me please 😕
  18. Zauważyłem tarcie w okolicy przedniego poła po około miesiącu użytkowania, zdiagnozowałem, że nie jest to klocek ocierający o tarczę. Nie wiem co może być przyczyną, dodam, że koło mocowane jest na szybko zamykacz.
  19. ...ponoć tylko największy twardziel potrafi się ujechać do zera...powiedział mój kolega siedzący w karetce po pewnym maratonie mtb.😀. A co do zejścia do rozumiem , że w WT też 1/3 peletonu byś wywalił bo zeszli z roweru na mokrym bruku na podjeździe na Flandrii. Spuchnie to niech zejdzie. Poza tym połowa schodzi bo nie może już dalej ugniatać kapusty kadencją 20 na podjeździe 15-20%, a druga część zejdzie bo choć mogłaby jechać to nie może bo przed nimi pierwsza połowa wali z buta całą szerokością. Tu trzeba kultury uczyć i tyle. Jak startowałem w maratonach Golonki Powerade MTB Trophy to była normalka , że jak zlazłeś to grzecznie prawą stronę lub poboczem i puszczałeś konia co mógł podjechać. Na takich sektorach stał ktoś od orga i darł ryja żebyś schodził na bok. A każdy kto startował wtedy u Golonki to wie jakie to były maratony , jakie trasy i lipy nie było. Dziś pewnie nikt by się nie odważył takich tras robić z takimi podjazdami i zjazdami. p.s. Fajnie, ze ten Lang robi to Tdp Amatorów , ale brakuje w Polsce fajnych wyścigów. Oczywiście jest Szosowyklasyk i Via Dolny Śląsk, ale tam już gór nie ma (Szklarska wyleciała), jest coś w Beskidzie, jest Tatra, jest Korona Gór Sowich i Jaworska Pajda Chleba (mało kto o nich wie), ale przydałoby się tego więcej....z dobrą organizacją, zamkniętymi trasami. Wtedy kultura nieco by wzrosła.
  20. Panowie, mam pytanie - pod wpływem niezrozumiałego impulsu (tzn. zrozumiałego tylko i wyłącznie dla rowerowych maniaków) kupiłem lampkę Offbondage N5Pro Zakupiłem wersję bez pilota ponieważ (jak teraz widzę błędnie) stwierdziłem, że jest on nieprzydatnym gadżetem. Jednak teraz nie wiem jak bez pilota przełącza się na tryb migający i czy w ogóle jest to możliwe bez pilota. Mam już inną lampkę Offbondage i tam wystarczy kliknąć podwójnie, żeby przełączyć na tryb migający - tutaj to nie działa. Może ktoś wie czy jest to jakoś możliwe czy tylko działa przez pilota?
  21. Osprzęt tiagra 2x10,105 2x11, hydraulika, karbonowe widły to podstawa (choć w jednym rowerze mam sore 2x9 i mechaniczne hample tektro ze zmienionymi pancerzami i tragedii nie ma).. Sztywne osie zawsze na plus bo to teraz standard, ale jak nie wyciągasz kół to idzie żyć z osią qr.
  22. A myslicie, ze warto rozwazyc uzywki np https://m.olx.pl/d/oferta/boardman-sram-rival-1x11-hydraulik-alu-carbon-gravel-r53-i-50-CID767-IDHrZcR.html Lub https://m.olx.pl/d/oferta/whyte-cx-sram-force-1x11-hydraulika-gravel-przelaj-r54-CID767-IDLl5ZX.html https://m.olx.pl/d/oferta/pinnacle-arkose-ultegra-rx-2x11-gravel-hydraulika-sztywne-osie-r55-CID767-IDW9uL2.html Czy kupić nowego felta vr 40? Nie do konca wiem co powinno byc priorytetem przy wyborze. Patrzec tylko na osprzet i hydrauliczne hamulce? Czy te sztywne osie i karbonowy widelec ma również duże znaczenie?
  23. Jeśli długość montażowa jest ta sama to zamontujesz bez problemu. Trzeba też by sprawdzić czy przy max. ugięciu nie będzie kolizji jakichś elementów zawieszenia.
  24. Zamowione EBC metaliki - 31.50 euro Dzieki!
  25. Grzebię przy Colnago, przednie koło na szytke zamieniłem pod dętkę i założyłem opony 33c challenge grifo. Zgięta kierownica wypada, nowe klocki i będzie pikabello. Pozdrow'er 😘
  26. Ale ja nie o tym 😎, bo z tym się nie dyskutuje, warun się zrobi, walczysz i nie ma przebacz że boli , a koło fortuny bywa, że trafi na Ciebie , tylko gonkę TDPA jest łatwiej zescenariuszować, jak patola km na MPP, gdzie bufet leży we własnej logistyce( jak wszystko)i bywa, ze jest utrudniony, dlatego bombie, ale nie butuję, bo jest analiza i sprzęt odpowiednio skonfigurowany i dobrany Bywało, ze śmiali się( bo jak to taką kasetę do szosy?) , ale śmieje się ten, kto się śmieje ostatni 😘 XD
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...